Ik mēnesi Bites ‘sunītis’ brīdina par pusmiljonu paaugstinātas maksas zvanu

Lai pasargātu klientus no nepatīkamiem pārsteigumiem rēķinos, mobilais operators Bite pirms 5 gadiem ieviesa Latvijas telekomunikāciju tirgū revolucionāru un aizvien unikālu pakalpojumu – īpašu signālu jeb “sunīti”, kas brīdina par zvaniem uz paaugstinātas maksas numuriem. Klienti joprojām atzīst, ka šis ir viens no vērtīgākajiem servisiem, ko piedāvā Bite – brīdinājuma signāls ik mēnesi tiek atskaņots ap 500 000 reižu.
Līdz ar tehnoloģiju attīstību strauji mainās arī telekomunikāciju tirgus – ierīces kļūst aizvien modernākas, bet pakalpojumi jaudīgāki, daudzveidīgāki un inovatīvāki. Taču viena lieta joprojām ir nemainīga – gan stacionāro, gan arī mobilo sakaru lietotāji ne vienmēr zina, kādā tīklā reģistrēti numuri, uz kuriem viņi zvana, un cik viņiem šie zvani izmaksā.
Lai gan sūdzības par paaugstinātas maksas numuriem regulējošā institūcija ir saņēmusi arī iepriekš, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) tikai tagad aktualizējusi šo jautājumu, ierosinot visiem operatoriem ieviest īpašu balss paziņojumu, kura mērķis ir brīdināt lietotājus par paaugstinātas maksas zvaniem pirms to uzsākšanas. Bite šajā ziņā ir bijusi progresīvāka un tālredzīgāka. Proti, šodien, 10.aprīlī, aprit 5 gadi, kopš uzņēmums, rūpējoties par klientu drošību, ieviesa Latvijā jaunu, inovatīvu pakalpojumu – īpašu signālu, kas draudzīgā veidā, t.i., ar rējienu klausulē, informē lietotājus, ka konkrētais zvans ir paaugstinātas maksas, ļaujot viņiem izvēlēties – turpināt šo zvanu vai pārtraukt.
“Mūsu fokuss vienmēr ir bijis mūsu klienti, tāpēc pakalpojumus cenšamies pielāgot viņu vēlmēm un vajadzībām, tā padarot klientu ikdienu daudz ērtāku, drošāku un aizraujošāku. Tas, ka reālās zvanu izmaksas mobilo sakaru lietotāji var uzzināt tikai saņemot rēķinu, ir aktuāla problēma, ko sapratām jau pirms pieciem gadiem. Tādēļ izrādījām iniciatīvu un ieviesām šo drošības pakalpojumu jeb ‘sunīti’. Jāatzīst, kad prezentējām šo pakalpojumu nozarei, bija tādi, kas teica, ka esam neprātīgi, jo, saņemot brīdinājumus, klienti pārtrauks zvanīt uz paaugstinātas maksas numuriem un mēs zaudēsim peļņu. Taču mūsu prioritāte bija un joprojām ir klientu lojalitāte un apmierinātība. Tagad, pēc pieciem gadiem, varu teikt – klienti dažādus paaugstinātas maksas servisus izmanto joprojām. Vēl vairāk – viņi jūtas pateicīgi un droši, jo palīdzam viņiem izvairīties no nepatīkamiem pārsteigumiem rēķinos,” atklāj Bites vadītājs Kaspars Buls, piebilstot, ka Bites “sunītis” ik mēnesi savu atbildīgo misiju – brīdināt par zvaniem uz paaugstinātas maksas numuriem – veic aptuveni 500 000 reižu.
Kā darbojas Bites brīdinājuma signāls? Pirmajā reizē, zvanot uz paaugstinātas maksas numuru, balss paziņojumā tiek izskaidroti pakalpojuma darbības principi un klients tiek informēts, ka turpmāk pirms savienojuma ar paaugstinātas maksas numuriem atskanēs īpašs signāls un, ja lietotājs izvēlēsies pārtraukt zvanu, viņš saņems īsziņu par šī zvana izmaksām.