Ik mēnesi Bites ‘sunītis’ brīdina par pusmiljonu paaugstinātas maksas zvanu

suns

Lai pasargātu klientus no nepatīkamiem pārsteigumiem rēķinos, mobilais operators Bite pirms 5 gadiem ieviesa Latvijas telekomunikāciju tirgū revolucionāru un aizvien unikālu pakalpojumu – īpašu signālu jeb “sunīti”, kas brīdina par zvaniem uz paaugstinātas maksas numuriem. Klienti joprojām atzīst, ka šis ir viens no vērtīgākajiem servisiem, ko piedāvā Bite – brīdinājuma signāls ik mēnesi tiek atskaņots ap 500 000 reižu.

Līdz ar tehnoloģiju attīstību strauji mainās arī telekomunikāciju tirgus – ierīces kļūst aizvien modernākas, bet pakalpojumi jaudīgāki, daudzveidīgāki un inovatīvāki. Taču viena lieta joprojām ir nemainīga – gan stacionāro, gan arī mobilo sakaru lietotāji ne vienmēr zina, kādā tīklā reģistrēti numuri, uz kuriem viņi zvana, un cik viņiem šie zvani izmaksā. 

Lai gan sūdzības par paaugstinātas maksas numuriem regulējošā institūcija ir saņēmusi arī iepriekš, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) tikai tagad aktualizējusi šo jautājumu, ierosinot visiem operatoriem ieviest īpašu balss paziņojumu, kura mērķis ir brīdināt lietotājus par paaugstinātas maksas zvaniem pirms to uzsākšanas. Bite šajā ziņā ir bijusi progresīvāka un tālredzīgāka. Proti, šodien, 10.aprīlī, aprit 5 gadi, kopš uzņēmums, rūpējoties par klientu drošību, ieviesa Latvijā jaunu, inovatīvu pakalpojumu – īpašu signālu, kas draudzīgā veidā, t.i., ar rējienu klausulē, informē lietotājus, ka konkrētais zvans ir paaugstinātas maksas, ļaujot viņiem izvēlēties – turpināt šo zvanu vai pārtraukt.

Mūsu fokuss vienmēr ir bijis mūsu klienti, tāpēc pakalpojumus cenšamies pielāgot viņu vēlmēm un vajadzībām, tā padarot klientu ikdienu daudz ērtāku, drošāku un aizraujošāku. Tas, ka reālās zvanu izmaksas mobilo sakaru lietotāji var uzzināt tikai saņemot rēķinu, ir aktuāla problēma, ko sapratām jau pirms pieciem gadiem. Tādēļ izrādījām iniciatīvu un ieviesām šo drošības pakalpojumu jeb ‘sunīti’. Jāatzīst, kad prezentējām šo pakalpojumu nozarei, bija tādi, kas teica, ka esam neprātīgi, jo, saņemot brīdinājumus, klienti pārtrauks zvanīt uz paaugstinātas maksas numuriem un mēs zaudēsim peļņu. Taču mūsu prioritāte bija un joprojām ir klientu lojalitāte un apmierinātība. Tagad, pēc pieciem gadiem, varu teikt – klienti dažādus paaugstinātas maksas servisus izmanto joprojām. Vēl vairāk – viņi jūtas pateicīgi un droši, jo palīdzam viņiem izvairīties no nepatīkamiem pārsteigumiem rēķinos,” atklāj Bites vadītājs Kaspars Buls, piebilstot, ka Bites “sunītis” ik mēnesi savu atbildīgo misiju – brīdināt par zvaniem uz paaugstinātas maksas numuriem – veic aptuveni 500 000 reižu.

Kā darbojas Bites brīdinājuma signāls? Pirmajā reizē, zvanot uz paaugstinātas maksas numuru, balss paziņojumā tiek izskaidroti pakalpojuma darbības principi un klients tiek informēts, ka turpmāk pirms savienojuma ar paaugstinātas maksas numuriem atskanēs īpašs signāls un, ja lietotājs izvēlēsies pārtraukt zvanu, viņš saņems īsziņu par šī zvana izmaksām. 
 

Piecas mobilās iekārtas, kas spēj atvieglot jebkura autovadītāja dzīvi

"Jauno talantu dienas" - iniciatīva jauniešu talantu attīstības un karjeras izaugsmes veicināšanai

Pieci iemesli, kas padara "iPhone" par kulta preci

Aptauja: Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs ceļo bez apdrošināšanas

Piecas mobilās spēles darba produktivitātes uzlabošanai

Investējot 100 tūkstošus eiro, Daugavpilī atklāj pirmo reģionālo “BITES Jauno tehnoloģiju parku”

5 praktiski padomi, kā parūpēties par bērnu drošību masu pasākumos

Aizvien biežāk mājas internetam cilvēki izvēlas jaudīgu mobilo pieslēgumu

BITE un “Compensa” sāk piedāvāt nepārtraukto ceļojuma apdrošināšanu

Piecas noderīgas aplikācijas dziedāšanas iemaņu uztrenēšanai

Kā sabiedrībā zināmi vecāki rūpējas par savu bērnu drošību?

Sagatavo viedtālruni ceļojumam un atpūties bez raizēm

Noderīgi aksesuāri viedtālruņiem košāko vasaras mirkļu ķeršanai

Latvijā vecākus visvairāk uztrauc svešinieku radīti apdraudējumi bērniem

Četri radoši Latvijas zīmoli, ko ir vērts atbalstīt

Brāļi Bukarti u.c. hokejisti atklāj, kādas fanu aktivitātes viņu uzmundrina visvairāk

Bērns viens pats mājās - kā parūpēties par drošību?

Fanošanas paradumi mainās: katrs trešais seko līdzi hokeja aktualitātēm mobilajās ierīcēs

Uzņēmējus kibernoziegumi uztrauc vairāk nekā vandālisms un zādzības

Pieredzējušu Latvijas hokeja līdzjutēju TOP 10 fanošanas padomi

BITE turpina investēt tīkla pārklājuma paplašināšanā Latvijas reģionos – atklātas septiņas jaunas 4G bāzes stacijas

Trešā daļa Latvijas hokeja fanu uzskata: galvenais ir piedalīties, nevis uzvarēt

BITE plāno ieguldīt tīkla infrastruktūrā aptuveni 10 miljonus eiro

Latvijas hokeja fani: Pasaules čempionāts hokejā ir tradīcija, kas vieno

Tendence: uzņēmēji novērtē mūsdienu tehnoloģiju priekšrocības, tomēr izmanto tās nelabprāt

Video satura patēriņš mobilajās ierīces pieaug, BITE turpina stiprināt tīkla kvalitāti un kapacitāti

"BITE Latvija" iegādājusies "Stream Networks" un "LATNET Serviss"

BITE sāk piedāvāt jaunu pakalpojumu – gudro video novērošanu mājoklim un biznesam

Mobilie risinājumi Valentīndienas noskaņās

Mobilo sakaru lietojums viesabonēšanā Eiropā turpina palielināties

Pieaug mobilo aplikāciju loma biznesā

Mobilās aplikācijas, kas palīdzēs piepildīt populārākās Jaunā gada apņemšanās

BITE papildinājusi viedtālruņu klāstu ar moderno “Samsung Galaxy A8”

BITE aktīvi paplašina 4G interneta pārklājumu

Aicinājumam iepriecināt svētkos strādājošos atsaucas vairāki tūkstoši iedzīvotāju

Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju tuviniekus Ziemassvētkos sveic ar mobilā telefona starpniecību

Mobilās aplikācijas - aizraujošam Ziemassvētku gaidīšanas laikam

BITES tīklu izmantos interneta pakalpojumu nodrošināšanai lidojumos

Aptauja: svētku brīvdienās strādās katrs desmitais

10 noderīgas mobilās aplikācijas izdevīgiem pirkumiem internetā

BITE pārklājuma paplašināšanā Latvijas reģionos šogad investējusi vairāk nekā 3 miljonus eiro

Piecas viedierīces, ar ko pārsteigt tehnoloģiju cienītājus Ziemassvētkos

Talsos atklāts modernizēts BITES klientu apkalpošanas centrs

Eksperti iesaka, kā atpazīt viltotas mobilās aplikācijas un iepirkties droši

BITE iesaka, kā ar viedtālruņa palīdzību izveidot svētkos efektīvu gaismas objektu

“Stream Networks” un tā meitasuzņēmums “LATNET Serviss” pievienosies “BITES Grupas” uzņēmumiem

Padomi jaunajiem uzņēmējiem drošas digitālās biznesa vides veidošanā

BITE atklāj jau trešo jauno tehnoloģiju parku un uzsāk “iPhone X” tirdzniecību