Talsos atklāts modernizēts BITES klientu apkalpošanas centrs

talsu salons

Pieprasījums pēc mobilo sakaru pakalpojumiem Talsu novadā aizvien palielinās – interneta patēriņš mobilajā telefonā vien uz vienu lietotāju šajā novadā mobilo sakaru operatora BITE tīklā kopš pērnā gada pieaudzis par 65%. Lai sniegtu klientiem aizraujošu mobilo sakaru lietošanas un iepirkšanās pieredzi, BITE šogad Talsu apkaimē gan palielināja interneta jaudu, gan arī investēja 30 000 eiro klientu apkalpošanas centra paplašināšanā un labiekārtošanā Talsos.

Talsos BITES klientu apkalpošanas centrs jau vairākus gadus darbojas tirdzniecības centra “RIMI” telpās (Dundagas ielā 18). Tomēr līdz šim tā apmeklētāju plūsma ikdienā ievērojami pārsniedza telpas kapacitāti – aptuveni 15 kvadrātmetru lielajā telpā ik mēnesi tika apkalpoti vidēji 3 000 cilvēku, tāpēc klientiem nereti bija jāstāv rindā, lai iegādātos kārotās preces un pakalpojumus vai saņemtu nepieciešamās konsultācijas. Rūpējoties par viņu ērtībām, šī klientu apkalpošanas centra telpas ir būtiski paplašinātas, kā arī labiekārtotas atbilstoši uzņēmuma modernajam, inovatīvajam konceptam. 

Esam ne tikai paplašinājuši Talsu klientu apkalpošanas centra telpas, kas mums ļaus nodrošināt lielāku klientu apkalpošanas ātrumu un personiskāku pieeju katram apmeklētājam. Paplašināts ir arī šī centra piedāvājums, pielāgojot to klientu vēlmēm un vajadzībām. Īpaši plašs ir “Huawei” viedtālruņu un to aksesuāru klāsts, jo tos vietējie iedzīvotāji iecienījuši visvairāk – šobrīd pieprasītākais viedtālruņa modelis BITES klientu apkalpošanas centrā Talsos ir “Huawei P10 Lite”. Gan šo, gan arī citas jaunākās, modernākās mobilās ierīces ikviens interesents turpmāk varēs ne vien iegādāties, bet arī izmēģināt, gūstot personīgo pieredzi pirms lēmuma pieņemšanas par to iegādi,” skaidro BITES Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Viņa arī norāda, ka talsinieki ikdienā ļoti piedomā par drošu mobilo sakaru un ierīču lietošanu, tāpēc iecienīti ir tādi pakalpojumi kā telefona ekrāna apdrošināšana un izmaksu kontrole, piemēram, iespēja uzstādīt rēķinu limitus. Tāpat pieaug pieprasījums pēc antivīrusa, kas brīdina par nedrošām interneta vietnēm un iespējamiem apdraudējumiem. Turklāt vienlīdz lielu interesi par šiem papildpakalpojumiem izrāda gan jaunieši, gan seniori. 

Gan dažādi pētījumi, gan arī mūsu novērojumi liecina, ka seniori viedierīces lieto aizvien aktīvāk visā Latvijā. Turklāt viņi viedtālruņus izmanto ne tikai sarunām. Piemēram, Talsos mūsu klientu apkalpošanas speciālisti bieži sniedz senioriem konsultācijas, kā lejupielādēt viedtālruņos un planšetdatoros dažādas mobilās aplikācijas, piemēram, “WhatsApp”, “Draugiem.lv” un “Facebook”, un lietot tās ikdienā,” tā O.Stankeviča.

Arī turpmāk par BITES klientu apkalpošanas centra apmeklētājiem Talsos rūpēsies trīs profesionāli konsultanti – Edmunds, Linda un Zane, kuri ikvienam interesentam sniegs izsmeļošas konsultācijas par mobilo sakaru pakalpojumiem, kā arī palīdzēs izvēlēties viņu vēlmēm, vajadzībām un iespējām atbilstošākos mobilos tālruņus, planšetdatorus, aksesuārus u.tml. 

Pie Lindas noteikti var vērsties arī tehniskākos jautājumos, piemēram, pēc padoma, kā paša rokām uzbūvēt velosipēdu, jo viņa ikdienā pārvietojas ar spēkratu, ko ir saskrūvējusi pati. Edmunds ļoti labprāt iesaistās diskusijās par fotografēšanu un tautu dejām. Savukārt Zane var dalīties pieredzē par to, kuras mobilās aplikācijas aktīvu atpūtu fotogrāfijās un video ļauj iemūžināt visefektīvāk, jo vasarā viņa regulāri burā ar jahtu pa Usmas ezeru, bet ziemā ar slēpēm iekaro tuvākus un tālākus kalnus un pakalnus.

Talsos BITES klientu apkalpošanas centra darba laiks no pirmdienas līdz piektdienai ir no plkst. 9.00 līdz 20.00 sestdienās – no plkst. 9.00 līdz 18.00, bet svētdienās – no plkst. 10.00 līdz 17.00.

Šobrīd Latvijā darbojas 42 BITES klientu apkalpošanas centri, no kuriem 14 atrodas Rīgā. Līdz šim atbilstoši jaunajam konceptam pārveidoti jau 26 klientu apkalpošanas centri. Pirmais BITES jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs tika atklāts pagājušā gada rudenī tirdzniecības centrā “Domina Shopping”, Rīgā.
 

Piecas mobilās iekārtas, kas spēj atvieglot jebkura autovadītāja dzīvi

"Jauno talantu dienas" - iniciatīva jauniešu talantu attīstības un karjeras izaugsmes veicināšanai

Pieci iemesli, kas padara "iPhone" par kulta preci

Aptauja: Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs ceļo bez apdrošināšanas

Piecas mobilās spēles darba produktivitātes uzlabošanai

Investējot 100 tūkstošus eiro, Daugavpilī atklāj pirmo reģionālo “BITES Jauno tehnoloģiju parku”

5 praktiski padomi, kā parūpēties par bērnu drošību masu pasākumos

Aizvien biežāk mājas internetam cilvēki izvēlas jaudīgu mobilo pieslēgumu

BITE un “Compensa” sāk piedāvāt nepārtraukto ceļojuma apdrošināšanu

Piecas noderīgas aplikācijas dziedāšanas iemaņu uztrenēšanai

Kā sabiedrībā zināmi vecāki rūpējas par savu bērnu drošību?

Sagatavo viedtālruni ceļojumam un atpūties bez raizēm

Noderīgi aksesuāri viedtālruņiem košāko vasaras mirkļu ķeršanai

Latvijā vecākus visvairāk uztrauc svešinieku radīti apdraudējumi bērniem

Četri radoši Latvijas zīmoli, ko ir vērts atbalstīt

Brāļi Bukarti u.c. hokejisti atklāj, kādas fanu aktivitātes viņu uzmundrina visvairāk

Bērns viens pats mājās - kā parūpēties par drošību?

Fanošanas paradumi mainās: katrs trešais seko līdzi hokeja aktualitātēm mobilajās ierīcēs

Uzņēmējus kibernoziegumi uztrauc vairāk nekā vandālisms un zādzības

Pieredzējušu Latvijas hokeja līdzjutēju TOP 10 fanošanas padomi

BITE turpina investēt tīkla pārklājuma paplašināšanā Latvijas reģionos – atklātas septiņas jaunas 4G bāzes stacijas

Trešā daļa Latvijas hokeja fanu uzskata: galvenais ir piedalīties, nevis uzvarēt

BITE plāno ieguldīt tīkla infrastruktūrā aptuveni 10 miljonus eiro

Latvijas hokeja fani: Pasaules čempionāts hokejā ir tradīcija, kas vieno

Tendence: uzņēmēji novērtē mūsdienu tehnoloģiju priekšrocības, tomēr izmanto tās nelabprāt

Video satura patēriņš mobilajās ierīces pieaug, BITE turpina stiprināt tīkla kvalitāti un kapacitāti

"BITE Latvija" iegādājusies "Stream Networks" un "LATNET Serviss"

BITE sāk piedāvāt jaunu pakalpojumu – gudro video novērošanu mājoklim un biznesam

Mobilie risinājumi Valentīndienas noskaņās

Mobilo sakaru lietojums viesabonēšanā Eiropā turpina palielināties

Pieaug mobilo aplikāciju loma biznesā

Mobilās aplikācijas, kas palīdzēs piepildīt populārākās Jaunā gada apņemšanās

BITE papildinājusi viedtālruņu klāstu ar moderno “Samsung Galaxy A8”

BITE aktīvi paplašina 4G interneta pārklājumu

Aicinājumam iepriecināt svētkos strādājošos atsaucas vairāki tūkstoši iedzīvotāju

Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju tuviniekus Ziemassvētkos sveic ar mobilā telefona starpniecību

Mobilās aplikācijas - aizraujošam Ziemassvētku gaidīšanas laikam

BITES tīklu izmantos interneta pakalpojumu nodrošināšanai lidojumos

Aptauja: svētku brīvdienās strādās katrs desmitais

10 noderīgas mobilās aplikācijas izdevīgiem pirkumiem internetā

BITE pārklājuma paplašināšanā Latvijas reģionos šogad investējusi vairāk nekā 3 miljonus eiro

Piecas viedierīces, ar ko pārsteigt tehnoloģiju cienītājus Ziemassvētkos

Talsos atklāts modernizēts BITES klientu apkalpošanas centrs

Eksperti iesaka, kā atpazīt viltotas mobilās aplikācijas un iepirkties droši

BITE iesaka, kā ar viedtālruņa palīdzību izveidot svētkos efektīvu gaismas objektu

“Stream Networks” un tā meitasuzņēmums “LATNET Serviss” pievienosies “BITES Grupas” uzņēmumiem

Padomi jaunajiem uzņēmējiem drošas digitālās biznesa vides veidošanā

BITE atklāj jau trešo jauno tehnoloģiju parku un uzsāk “iPhone X” tirdzniecību