Četri radoši Latvijas zīmoli, ko ir vērts atbalstīt
Ir dažādi veidi, kā ikviens no mums, tostarp uzņēmumi, var “sildīt” Latvijas ekonomiku, - viens no tiem ir sadarbība ar Latvijas zīmoliem gan ikdienā, gan dažādos interesantos projektos, uzskata mobilo sakaru operatora BITE Mārketinga vadītāja Diāna Šmite.
“BITE Latvijas tirgū ir jau 13 gadus, taču mēs vēl lieliski atceramies, ko nozīmē sākt uzņēmējdarbību un cik svarīgs ir atbalsts, tāpēc arī ikdienā mēs sadarbojamies ar radošiem un kvalitatīviem Latvijā tapušiem zīmoliem, kas saskan ar BITES vērtībām. Vēlamies iedvesmot iepazīt šos un citus radošus Latvijas zīmolus un uzņēmumus,” teica Šmite.
“Fiksīšu” velo kultūras pamatlicēji Latvijā TRU FIX KRU un viņu īpašie t-krekli
Šajā pavasarī BITE uzsāka sadarbību ar TRU FIX KRU, lai radītu oriģināla dizaina t-kreklus, kuru dāvanā var saņemt ikviens, kurš iegādāsies izlaiduma kampaņas ierīces pie BITES.
“Oriģinālā dizaina t-krekli no sākuma bija kā ideja, lai popularizētu zīmolu TRU FIX KRU. Pirmā partija tapa no mūsu pašu krekliņiem, kurus atnesām no mājām, apdrukājām un lielākoties atdāvinājām draugiem. Pēc tam pieprasījums tikai auga, mēs paši pie saviem pirmajiem TRU FIX KRU t-krekliem tikām, kad saražojām jau kādu trešo partiju. Turklāt krekliņi un aksesuāri ir tie produkti, kurus eksportējam, piemēram t krekli ar mūsu galvaskausa logo ir visai lielā cieņā klientu vidū Meksikā, jo viņiem galvaskausi ir svarīgs simbols,” stāsta viens no zīmola pamatlicējiem Toms Alsbergs.
Jāizceļ, ka šos kreklus īpašus padara ne tikai to dizains, bet arī tas, ka tie tiek šūti Latvijā.
Atgādināsim, pirms tapa TRU FIX KRU bija vienkārši trīs puiši, kurus aizrāva “fiksīši” jeb velosipēdi bez mehāniskām bremzēm un ar fiksēto rumbu. 2011.gadā hobijs un aizraušanās iedvest dzīvību vecos velosipēdos pārtapa par reālu biedrību un zīmolu.
TALENTED – akcents uz detaļām
Latviešu apģērbu zīmolu TALENTED raksturo klasisks un skaidrs piegriezums, rūpīgi izvēlēti audumi, neordināras detaļas un smalki akcenti. Šo zīmolu radījusi pieredzējusī dizainere Indra Komarova. Viņa uzsver, ka tic praktiskumam, ērtumam un funkcionalitātei visplašākā šā jēdziena nozīmē, proti, ka apģērbam jāspēj glaimot ķermenim.
“TALENTED labprāt sadarbojas ar citiem uzņēmumiem viņu formu radīšanā. Mēs redzam, mēs kā bizness varam palīdzēt citiem biznesiem darīt viņu darbu labāk, jo forma, manuprāt, ir būtiska uzņēmuma sejas daļa,” skaidro Komarova.
Kā stāsta Šmite, tad sadarbībā ar TALENTED tapa formas BITES salona darbiniekiem. “Mums kā uzņēmumam rūp, kā darbinieki jūtas garajās darba dienās, vienlaikus kvalitatīvas formas atspoguļo uzņēmuma raksturu un attieksmi pret klientiem.,” skaidro Šmite.
Tikmēr TALENTED dizainere piebilst, ka, viņasprāt, neatkarīgi no dizaina, labas formas ir tādas, kas atbalsta un komunicē uzņēmuma vērtības.
BAART – dizains un mēbeles
Ne tikai cilvēks piepilda telpu, bet arī telpa var piepildīt cilvēku – ar sajūtām, ar enerģiju. Tieši tāpēc apkārtējai videi ir tik liela nozīme. Zīmola BAART komanda izaicina telpu, sajūtas un dizainu – šā zīmola uzņēmums darbā izmanto nokalpojušu materiālu jauna interjera radīšanai, izstrādā interjeru konceptus, kā arī ražo pilnīgi jaunus interjera produktus. BAART sadarbojas ne tikai ar uzņēmumiem, bet arī ar privātpersonām. Visi produkti ir ražoti Latvijā!
“Mūsuprāt, estētisks un radošs biroja interjers ir viens no papildu bonusiem, ko darba devējs var piedāvāt saviem darbiniekiem. Turklāt iedvesmojošā darba vidē ir vieglāk saglabāt produktivitāti un optimismu, savukārt radoši risinājumi padara darba vidi interesantu. Lepojamies, ka ar BAART mums jau ir izveidojusies ilgstoša sadarbība un kopā mēs esam padarījuši BITES biroju draudzīgu, atvērtu un vienlaikus funkcionālu,” tā Šmite.
Mirkļa saldums ar CAPS!
“CAPS! ir kārumi patiesiem gardēžiem un mirkļu baudītājiem. Un ne velti! Kā šokolādes fabrikas dibinātāja un četru bērnu māmiņa Ilze Garanča stāsta “Business Network”, tad biznesa idejas pamatā bija vēlme radīt tādas konfektes, kuras izvēlētos pati – no absolūti dabīgām izejvielām un ar tīru garšu.
Diplomētā pārtikas tehnoloģe trifeļu receptes un ražošanas metodes radījusi pati, meklējot informāciju internetā un eksperimentējot mājas virtuvē. Pašlaik par vienu no meistarstiķiem tiek uzskatītas tieši korporatīvās dāvanas, jo šokolādes konfektes esot kas tāds, kas neapnīkot nevienam.
Arī Šmite to apstiprina, jo BITE jau vairākus gadus sadarbojas ar CAPS! tieši korporatīvo dāvanu jomā – kā novērots, tad klienti to novērtē un gaida.
Uzņēmuma klāstā ir vairāk nekā 20 trifeļu veidi, kā arī mandeļu un saulespuķu mežģīņu cepumi, kuros nav miltu. Viss roku darbs, ražots tikai no dabīgām izejvielām - no Latvijā augušu ogu un augļu sukādēm - pīlādžiem, rabarberiem, upenēm, ērkšķogām, dzērvenēm, zemenēm, aronijām, cidonijām u.c.
“Šie, protams, ir tikai daži no lieliskiem zīmoliem, kas ir tapuši Latvija un ar kuriem varam lepoties. Esam pārliecināti, ka nākotnē mums būs izdevība sadarboties ar plašāku Latvijas zīmolu loku, kopā radot ko oriģinālu,” teica Šmite.