Garantijas serviss
Tava ierīce ir drošās rokās! Iepazīsties ar šeit sniegto informāciju, lai ierīces nodošana garantijas remontam nesagādātu liekus kreņķus.
Izmanto šo rīku, lai sekotu līdzi, kas notiek ar Tavu garantijas vai maksas remontam nodoto ierīci. Ievadi ierīces IMEI kodu, sērijas numuru vai remonta kvīts numuru un noskaidro, kur pašlaik atrodas remontējamā ierīce, kā arī aptuveno datumu, kad varēsi to saņemt atpakaļ.
Biežāk uzdotie jautājumi
Remontam nepieciešamais laiks, atkarībā no konkrētās ierīces ražotāja un pieteiktā defekta sarežģītības pakāpes, var atšķirties. Vidēji ierīču remonts ilgst 7 dienas, taču šis laiks var tikt pagarināts līdz pat mēnesim.
Ja esi nodevis ierīci garantijas vai maksas remontam kādā no Bites saloniem, tad informāciju par ierīces remonta statusu vari atrast šeit.
Lai ierīci nodotu garantijas remontam, ir nepieciešama garantijas karte vai pavadzīme, kas tika izsniegta ierīces iegādes brīdī. Ja garantijas dokumenti ir nozuduši, tad jādodas uz jebkuru Bite salonu ar ierīces pirkuma un personu apliecinošu dokumentu.
Garantijas remonts var tikt atteikts, ja ierīce nav lietota atbilstoši ražotāja noteiktajiem lietošanas nosacījumiem, piemēram, ierīcei ir mehāniski bojājumi (būtiski iespiedumi, plaisas) vai ierīce, kas tam nav paredzēta, ir tikusi pakļauta mitruma iedarbībai.
Visām ierīcēm, kā to nosaka Latvijas Republikas likumdošana, tiek nodrošināta divu gadu garantija. Dažām ierīcēm garantijas periods var būt ilgāks, piemēram, Arlo videonovērošanas kamerām tas ir 3 gadi.
Ļoti bieži ierīcei pārstāj darboties noteiktas funkcijas, ja nav veikti programmatūras atjauninājumi, tāpēc vienmēr pārliecinies, ka ierīcei ir veikts jaunākais programmatūras atjauninājums. Reizēm defektus var izraisīt dažādas trešās puses izstrādātāju aplikācijas, kas konfliktē vai pilnībā neatbilst ierīces operētājsistēmas prasībām. Šādus defektus var novērst izdzēšot konkrēto aplikāciju vai vēl labāk veicot ierīces rūpniecisko datu atiestati. Ja defektu tomēr neizdodas novērst, tad ierīci nepieciešams nodot jebkurā sertificētā servisa centrā vai Bites salonā, kur tas tiks pārsūtīts atbilstošajam sertificētam servisa centram. Sertificētā servisa centrā remonta speciālisti veiks ierīces pārbaudi un remontu, ja tas būs nepieciešams.
Pagaidu telefonu var saņemt jebkurā Bite salonā, nododot savu ierīci uz servisu.
Pirms ierīces nodošanas remontā ir nepieciešams veikt ierīces rūpniecisko datu attiestati, lai no tā izdzēstu visu personīgo informāciju, ja tas tehniski ir iespējams. Apple ierīcēm ir jāatspējo Find My iPhone funkcija, citādi servisā ierīcei nav iespējams veikt diagnostiku. Ir jāizņem SIM karte un atmiņas karte, pretējā gadījumā servisa centrā tās tiks utilizētas vai formatētas. Ierīce ir jāatbrīvo no aizsargvāciņa, aizsargstikliņa un citiem aksesuāriem, lai servisa centrā būtu iespējams veikt pilnvērtīgu ierīces pārbaudi.
Ierīci uz remontu var nodot bez papildus komplektācijas. Papildu komplektācija nepieciešama gadījumos, ja defekts ir saistīts ar komplektācijā esošo aksesuāru (piemēram, ja ir lādēšanas problēmas, tad nepieciešams nodot kopā ar vadu un orģinālo lādētāju). Ja ierīce tiek nodota uz prasījuma pieteikumu, tad ierīci nepieciešams nodot ar pilnu komplektāciju.
Nodod ierīci remontā droši! Piesaki attālināti tsc.lv/lv/pieteikt-remontu un sūti ar pakomātu, neejot uz salonu. Tāpat ir iespējams vērsties jebkurā sertificētā servisā. Tāpat ir iespējams vērsties jebkurā sertificētā servisā.
Ražotāju sertificētie servisa centri:
TSC autorizēts servisa centrs
Rēzeknes iela 5a, Rīga, +371 67 808 808 - visu vadošo ražotāju ierīces.
Blaumaņa iela 5a-1F, Rīga (ieeja no Tērbatas ielas) - visa veida Apple ierīces.
Slokas iela 52F, Rīga, +371 67717060 - visu vadošo ražotāju ierīces.
E-pasts: info@tsc.lv
www.tsc.lv - reģistrē savu ierīci remontam TSC mājas lapā un nosūti to uz servisa centru ar kurjeru.
Mobilie telefoni - Samsung, Apple, Huawei, Sony, CAT, LG, Prestigio, myPhone, Blaupunkt, Doro, Nokia, Razer, Xiaomi, Honor, Poco, Asus, eSTAR, OnePlus, Panasonic
Planšetes - Samsung, Apple, Huawei
Datori - Apple, Acer, Asus, Samsung, Huawei, HP
A/S Capital serviss
Ganību dambis 23c, Rīga
+371 67517824
www.capital.lv
Visa veida Apple un Beats ierīces
LG televizoru atbalsta dienests
Zvani uz 80200201, lai reģistrētu remonta pieteikumu, un tks nosūtīts kurjers uz Tev ērtu ierīces nodošanas vietu.
Samsung televizoru atbalsta dienests
Zvani uz 80007267, un, ja remontam pieteiksi televizoru, kura ekrāns ir plašāks par 32 collām, tiks nosūtīts kurjers uz Tev ērtu ierīces nodošanas vietu.