Ar labu internetu
rudenī ir omulīgāk!

Pieslēgt tagad

Uzzini, ko varam piedāvāt tieši Tev

Uzzini, ko varam piedāvāt tieši Tev

Noskaidrot pieejamību savā adresē

Līguma termiņš

Optiskais internets līdz 300 Mbit/s

Optiskais līdz 300 Mbit/s

15,00 € / mēn.

Nosacījumi

Optiskais internets līdz 600 Mbit/s

Optiskais līdz 600 Mbit/s

10,50 € / mēn. 17,00 € / mēn.

Nosacījumi

Optiskais internets līdz 1000 Mbit/s

Optiskais līdz 1000 Mbit/s

10,50 € / mēn. 19,00 € / mēn.

Nosacījumi

Optiskais internets līdz 300 Mbit/s

Optiskais līdz 300 Mbit/s

20,50 € / mēn.

Optiskais internets līdz 600 Mbit/s

Optiskais līdz 600 Mbit/s

22,50 € / mēn.

Optiskais internets līdz 1000 Mbit/s

Optiskais līdz 1000 Mbit/s

24,50 € / mēn.

Izvēlies komplektā ar rūteri

TP-Link HX 220 | AX1800 2,00 € / mēn. Nomā ar minimālo līguma termiņu 24 mēn.
  • Jaudīgs Wi-Fi 6
  • Vienlaicīga 2.4 GHz un 5 GHz diapazonu darbība
  • 2x1 Gbit LAN porti, lai pieslēgtu ierīces ar vadu
  • Attālināta konfigurācija un palīdzība
  • Viegli pārvaldīt ar aplikāciju
  • Maksimālais teorētiski sasniedzamais ātrums līdz 1800 Mbps
TP-Link HX510 | AX3000 2,00 € / mēn. Nomā ar minimālo līguma termiņu 24 mēn.
  • Jaudīgs Wi-Fi 6
  • Vienlaicīga 2.4 GHz un 5 GHz diapazonu darbība
  • 2x1 Gbit LAN porti, lai pieslēgtu ierīces ar vadu
  • Attālināta konfigurācija un palīdzība
  • Viegli pārvaldīt ar aplikāciju
  • Maksimālais teorētiski sasniedzamais ātrums līdz 3000 Mbps

Labas lietas ir pārbaudītas lietas

Kas vajadzīgs pārliecībai? 90 dienas pārbaudei.

  • Izmanto 90 dienas, lai pārliecinātos par pakalpojumu kvalitāti
  • Bet,ja pakalpojums neatbildīs gaidītajam, saņemsi kompensāciju par samaksāto
  • Piedāvājums spēkā klientiem, kuri pieslēdz jaunu pakalpojumu

Vairāk par piedāvājumu šeit.

Kāpēc izvēlēties Bites Optisko mājas internetu?

Ātrums līdz 1000 Mbit/s

Izmanto internetu vairākās ierīcēs vienlaikus, nezaudējot ātrumu.

Profesionāla ierīkošana

Pieredzējis meistars uzstādīs visu Tavā vietā, bez liekām raizēm.

Stabils savienojums

Augšupielādē un lejupielādē lielus failus dažu sekunžu laikā.

Biežāk uzdotie jautājumi

Jautājumi un atbildes

Piedāvājums pieejams, slēdzot jaunu līgumu par izvēlēto interneta pakalpojuma tarifu plānu ar minimālo līguma termiņu 24 mēneši un piešķirto tarifa plāna atlaidi 24 mēneši Izbeidzot līgumu pirms termiņa vai mainot tarifu plānu uz zemāku, jāmaksā līgumsods EUR 120,00 sadalot pa līguma mēnešiem un reizinot ar atlikušo termiņu.Sākot ar 25. mēnesi stājas spēkā tarifu plāna standarta maksa saskaņā ar tā brīža cenrādi. Piedāvājums attiecas uz jauniem pieslēgumiem un adresēm, kur pēdējo 60 dienu laikā nav bijis Mājas internets (fiksētais vai 5G). Piedāvājums spēkā no 04.11.2025 līdz 01.12.2025.
Piedāvājums spēkā līdz 13.11.2025., slēdzot jaunu līgumu par Optisko mājas internetu 600 Mbit/s" vai "Optisko mājas internetu 1000 Mbit/s" un Go3 "TV un Filmas" ar minimālo līguma termiņu 24 mēn. Līdz gada beigām abonēšanas maksa ir 11,49 €/mēn. Sākot no 01.01.2026. īpaša abonēšanas maksa 21,49 €/mēn. Pēc līguma termiņa beigām stājas spēkā standarta maksas saskaņā ar aktuālo pakalpojumu cenrādi. Izbeidzot interneta līgumu pirms termiņa vai mainot tarifu plānu uz zemāku, jāmaksā līgumsods 120,00 € sadalot pa līguma mēnešiem un reizinot ar atlikušo termiņu. Izbeidzot Go3 līgumu pirms 24 mēn. termiņa, proporcionāli jāatmaksā piešķirtā atlaide. Piedāvājums attiecas uz jauniem pieslēgumiem un adresēm, kur pēdējo 60 dienu laikā nav bijis Mājas internets (optiskais vai 5G).
Uzzini to dažu sekunžu laikā! Pārbaudi, vai Bites optiskais internets pieejams arī Tavā mājoklī, ievadot savu adresi šeit.
Interneta ātrums ir atkarīgs no Tavām ikdienas vajadzībām un vienlaikus pieslēgto ierīču skaita. Jo vairāk ierīču un lietotāju vienlaikus izmanto internetu, jo lielāku ātrumu ieteicams izvēlēties. Turklāt svarīgi ņemt vērā arī visas fona ierīces mājās - piemēram, robotus putekļsūcējus, spēļu konsoles, printerus, viedās spuldzes, videonovērošanas kameras un citas ierīces, kas darbojas ar Wi-Fi savienojumu.

Piesakoties internetam ar Tevi sazināsies mūsu klientu apkalpošanas speciālists, kas palīdzēs izvēlēties Tev piemērotāko ātrumu, balstoties uz Tavu adresi, lietošanas paradumiem un mājsaimniecības lielumu. Zvana laikā savu izvēli varēsi mainīt, ņemot vērā saņemtos ieteikumus.
Jā, ar Bites 90 dienu garantiju vari bez riska izmēģināt 5G vai optisko mājas internetu savā dzīvesvietā. Ja 90 dienu laikā pēc pakalpojuma aktivizēšanas saproti, ka internets neatbilst Tavām gaidām, vari atteikties no līguma bez līgumsoda un saņemt kompensāciju.
Optiskais internets tiek pieslēgts ar fizisku kabeli adresēs, kur tas ir pieejams, un nodrošina maksimāli stabilu, ātru un vienmērīgu savienojumu jebkādos laikapstākļos. Tas ir īpaši piemērots tiem, kas strādā attālināti, regulāri augšupielādē lielus failus vai spēlē tiešsaistes spēles.

5G mājas internets darbojas, izmantojot mobilā tīkla signālu. Tas ir ērts risinājums, ja vēlies ātru internetu ar brīvību to lietot dažādās vietās.

Abi risinājumi ir piemēroti mūsdienu lietošanai - izvēle atkarīga no Tavām vajadzībām, adreses un interneta lietošanas paradumiem.
Jā, ja Tavā adresē iepriekš nav bijis optiskā interneta pieslēgums, mūsu meistari ieradīsies un parūpēsies par visu - no optiskā kabeļa ievilkšanas līdz rūtera uzstādīšanai. Tev nebūs jāuztraucas par tehniskām detaļām vai papildu darbu veikšanu.
Jā, lai izmantotu internetu vairākās ierīcēs vienlaikus, nepieciešams rūteris. Piesakoties Bites optiskajam internetam, Tev būs iespēja nomāt rūteri par nelielu ikmēneša samaksu - tas nodrošinās ātru un stabilu savienojumu. Ar rūtera uzstādīšanu un konfigurēšanu palīdzēs mūsu meistars vizītes laikā.

Var izmantot arī savu rūteri, taču šādā gadījumā mēs nevaram garantēt, ka pieslēguma ātrums un kvalitāte pilnībā atbildīs līgumā noteiktajam.
Meistara vizīte un pakalpojuma pieslēgšana maksā 19,00 € (vienreizējs maksājums). Šajā cenā ietilpst pilns serviss - meistars uzstādīs internetu, pieslēgs un pārbaudīs ierīces, kā arī sniegs padomus, kā visērtāk izmantot pakalpojumu. Tev nebūs jātērē laiks un jāuztraucas par tehniskām niansēm - par to parūpēsimies mēs.
Pēc interneta pieteikuma saņemšanas ar Tevi sazināsies Bites konsultants, lai vienotos par ērtāko tehniķa vizītes laiku. Vizīti parasti iespējams ieplānot 1–2 darba dienu laikā. Apmeklējumi notiek katru dienu no plkst. 9:00 līdz 21:00, ar 2 stundu intervālu (piemēram, ja izvēlies 13.00, tehniķis ieradīsies laikā no 13:00 līdz 15:00).
Vizītes laikā Tev jābūt klāt vai jānorīko persona, kas var nodrošināt piekļuvi telpām. Meistars uz vietas iedos arī parakstīt līgumu, un tā kopija tiks nosūtīta uz Tavu e-pastu. Meistars uzstādīs pakalpojumu, konfigurēs rūteri un pārliecināsies, ka viss darbojas korekti.

Iepazīsties ar tarifu plānu aprakstiem un līgumu nosacījumiem, lai izvēlētos sev piemērotāko interneta risinājumu.

Optiskais internets līdz 300 Mbit/s - Tarifu plāna apraksts / Līguma kopsavilkums (24 mēn.)  / Līguma kopsavilkums (beztermiņa)
Optiskais internets līdz 600 Mbit/s - Tarifu plāna apraksts / Līguma kopsavilkums (24 mēn.) / Līguma kopsavilkums (beztermiņa)
Optiskais internets līdz 1000 Mbit/s - Tarifu plāna apraksts / Līguma kopsavilkums (24 mēn.) / Līguma kopsavilkums (beztermiņa)
Go3 "TV un Filmas" - Tarifu plāna apraksts / Līguma kopsavilkums (24 mēn.)

Jautājumi un atbildes

Lai saņemtu izdevīgāko cenu par Bites mājas internetu, iesakām izvēlēties 24 mēnešu līgumu. Tas ir lielisks risinājums, ja plāno izmantot internetu ilgtermiņā. Savukārt, ja vēl neesi pārliecināts, cik ilgi uzturēsies konkrētajā adresē vai vēlies lielāku elastību, vari izvēlēties beztermiņa līgumu, kuru iespējams pārtraukt jebkurā laikā bez līgumsoda. Ja 24 mēnešu līgums tiek pārtraukts pirms termiņa beigām, var tikt piemērots līgumsods atbilstoši līguma nosacījumiem.
Jā, piedāvājam arī beztermiņa līgumu, ko vari pārtraukt jebkurā laikā bez līgumsoda.
Tas ir lielisks risinājums, ja neesi pārliecināts, cik ilgi uzturēsies konkrētajā adresē vai vienkārši vēlies lielāku elastību.
Ja esi noslēdzis 24 mēnešu līgumu un vēlies to pārtraukt pirms termiņa beigām, var tikt piemērots līgumsods saskaņā ar līguma noteikumiem. Ja neesi pārliecināts par ilgtermiņa pieslēgumu, vari jau sākotnēji izvēlēties beztermiņa līgumu, ko iespējams pārtraukt jebkurā laikā bez līgumsoda.

Pirms līguma pārtraukšanas aicinām sazināties ar Bites klientu apkalpošanas komandu, lai atrastu ērtāko risinājumu.

Jautājumi un atbildes

Detalizētie rēķini visiem Bites klientiem ir pieejami ManaBite pašapkalpošanās portālā. Lai apskatītu rēķinu, ienāc savā profilā, dodies uz sadaļu "Rēķini" un uzspied uz PDF simbola. Tur atvērsies detalizēts rēķins, kurā vari pārskatīt visu informāciju - arī sadalījumu pa katru pieslēgto numuru, kas redzams nākamajās lapās.

Rēķina kopsavilkums tiek nosūtīts arī uz Tavu e-pastu un/vai SMS, ja esi aktivizējis šo iespēju savā profilā. Vairāk informāciju par rēķiniem un to apmaksu atradīsi šeit.
Veicot maksājumu, maksājuma mērķī jānorāda tikai Tavs klienta numurs, par kuru maksā - raksti tikai ciparus, bez papildu simboliem vai komentāriem, lai maksājums tiktu pareizi piesaistīts.
Informāciju par aktīvajām atlaidēm un to termiņiem vari ērti apskatīt savā ManaBite profilā. Tāpat atlaides termiņš ir norādīts arī Tavā līgumā, ko saņēmi noslēdzot pakalpojuma vienošanos.
Ja tuvojas esošās atlaides beigu datums, sazinies ar mums laikus, un mēs palīdzēsim piemeklēt Tev jaunu, izdevīgu piedāvājumu. Vari apmeklēt kādu no mūsu saloniem vai zvanīt pa tālruni +371 25851601 - priecāsimies palīdzēt.

Jautājumi un atbildes

Ja internets palēninās vai video ielādējas lēni noteiktos laikos (piemēram, vakarā, brīvdienās vai svētku dienās), iespējams, tā ir Wi-Fi tīkla noslodze.

Risinājums - restartē rūteri, izslēdzot un pēc dažām sekundēm atkal ieslēdzot to. Tas bieži palīdz atjaunot stabilu signālu. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Iespējams, nav interneta savienojuma, jo bojāts kabelis vai nav ieslēgts rūteris vai citas tīkla ierīces. Pārbaudi, vai visi vadi ir pareizi pievienoti un ierīces darbojas. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00), lai pārbaudītu iespējamos bojājumus.
Vispirms pārbaudi, vai Wi-Fi ir ieslēgts gan datorā, gan rūterī, un vai ievadītā parole ir pareiza. Ja parole ir aizmirsta, to vari atrast uz rūtera uzlīmes. Ja parole nesakrīt vai rūteris nereaģē, iespējams, nepieciešams veikt rūtera atiestatīšanu uz rūpnīcas iestatījumiem (reset). Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Šādā gadījumā iespējams, ka tīkla vads rūterī ir pievienots nepareizajā ligzdā - tam jābūt pieslēgtam pie WAN vai INTERNET ieejas. Palīdzēt var arī rūtera pārstartēšana. Ja problēma saglabājas, problemātiskajās ierīcēs aizmirst tīklu un pieslēdzies no jauna, ievadot paroli vēlreiz.
Pārliecinies, vai komutators (switch) un rūteris ir ieslēgti, un vai visi kabeļi ir pareizi pievienoti atbilstoši savienojuma shēmai. Ja viss ir pieslēgts korekti, bet pakalpojums joprojām nedarbojas, iesakām sazināties ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Ja paša spēkiem neizdodas atrisināt radušās problēmas, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).

Jautājumi un atbildes

Skaties visus biežāk uzdotos jautājumus šeit.