Mājas internets
Esošajiem klientiem
Detalizētie rēķini visiem Bites klientiem ir pieejami ManaBite pašapkalpošanās portālā. Lai apskatītu rēķinu, ienāc savā profilā, dodies uz sadaļu “Rēķini” un uzspied uz PDF simbola. Tur atvērsies detalizēts rēķins, kurā vari pārskatīt visu informāciju - arī sadalījumu pa katru pieslēgto numuru, kas redzams nākamajās lapās.
Rēķina kopsavilkums tiek nosūtīts arī uz Tavu e-pastu un/vai SMS, ja esi aktivizējis šo iespēju savā profilā. Vairāk informāciju par rēķiniem un to apmaksu atradīsi šeit.
Veicot maksājumu, maksājuma mērķī jānorāda tikai Tavs klienta numurs, par kuru maksā - raksti tikai ciparus, bez papildu simboliem vai komentāriem, lai maksājums tiktu pareizi piesaistīts.
Informāciju par aktīvajām atlaidēm un to termiņiem vari ērti apskatīt savā ManaBite profilā. Tāpat atlaides termiņš ir norādīts arī Tavā līgumā, ko saņēmi noslēdzot pakalpojuma vienošanos.
Ja tuvojas esošās atlaides beigu datums, sazinies ar mums laikus, un mēs palīdzēsim piemeklēt Tev jaunu, izdevīgu piedāvājumu. Vari apmeklēt kādu no mūsu saloniem vai zvanīt pa tālruni +371 25851601 - priecāsimies palīdzēt!
Līgumi
Lai saņemtu izdevīgāko cenu par Bites mājas internetu, iesakām izvēlēties 24 mēnešu līgumu. Tas ir lielisks risinājums, ja plāno izmantot internetu ilgtermiņā. Savukārt, ja vēl neesi pārliecināts, cik ilgi uzturēsies konkrētajā adresē vai vēlies lielāku elastību, vari izvēlēties beztermiņa līgumu, kuru iespējams pārtraukt jebkurā laikā bez līgumsoda. Ja 24 mēnešu līgums tiek pārtraukts pirms termiņa beigām, var tikt piemērots līgumsods atbilstoši līguma nosacījumiem.
Jā, piedāvājam arī beztermiņa līgumu, ko vari pārtraukt jebkurā laikā bez līgumsoda.
Tas ir lielisks risinājums, ja neesi pārliecināts, cik ilgi uzturēsies konkrētajā adresē vai vienkārši vēlies lielāku elastību.
Ja esi noslēdzis 24 mēnešu līgumu un vēlies to pārtraukt pirms termiņa beigām, var tikt piemērots līgumsods saskaņā ar līguma noteikumiem. Ja neesi pārliecināts par ilgtermiņa pieslēgumu, vari jau sākotnēji izvēlēties beztermiņa līgumu, ko iespējams pārtraukt jebkurā laikā bez līgumsoda.
Pirms līguma pārtraukšanas aicinām sazināties ar Bites klientu apkalpošanas komandu, lai atrastu ērtāko risinājumu.
Optiskais mājas internets
Uzzini to dažu sekunžu laikā! Pārbaudi, vai Bites optiskais internets pieejams arī Tavā mājoklī, ievadot savu adresi šeit.
Interneta ātrums ir atkarīgs no Tavām ikdienas vajadzībām un vienlaikus pieslēgto ierīču skaita. Jo vairāk ierīču un lietotāju vienlaikus izmanto internetu, jo lielāku ātrumu ieteicams izvēlēties. Turklāt svarīgi ņemt vērā arī visas fona ierīces mājās - piemēram, robotus putekļsūcējus, spēļu konsoles, printerus, viedās spuldzes, videonovērošanas kameras un citas ierīces, kas darbojas ar Wi-Fi savienojumu.
Piesakoties internetam ar Tevi sazināsies mūsu klientu apkalpošanas speciālists, kas palīdzēs izvēlēties Tev piemērotāko ātrumu, balstoties uz Tavu adresi, lietošanas paradumiem un mājsaimniecības lielumu. Zvana laikā savu izvēli varēsi mainīt, ņemot vērā saņemtos ieteikumus.
Jā, ar Bites 90 dienu garantiju vari bez riska izmēģināt 5G vai optisko mājas internetu savā dzīvesvietā. Ja 90 dienu laikā pēc pakalpojuma aktivizēšanas saproti, ka internets neatbilst Tavām gaidām, vari atteikties no līguma bez līgumsoda un saņemt kompensāciju.
Optiskais internets tiek pieslēgts ar fizisku kabeli adresēs, kur tas ir pieejams, un nodrošina maksimāli stabilu, ātru un vienmērīgu savienojumu jebkādos laikapstākļos. Tas ir īpaši piemērots tiem, kas strādā attālināti, regulāri augšupielādē lielus failus vai spēlē tiešsaistes spēles.
5G mājas internets darbojas, izmantojot mobilā tīkla signālu. Tas ir ērts risinājums, ja vēlies ātru internetu ar brīvību to lietot dažādās vietās.
Abi risinājumi ir piemēroti mūsdienu lietošanai – izvēle atkarīga no Tavām vajadzībām, adreses un interneta lietošanas paradumiem.
Jā, ja Tavā adresē iepriekš nav bijis optiskā interneta pieslēgums, mūsu meistari ieradīsies un parūpēsies par visu - no optiskā kabeļa ievilkšanas līdz rūtera uzstādīšanai. Tev nebūs jāuztraucas par tehniskām detaļām vai papildu darbu veikšanu.
Jā, lai izmantotu internetu vairākās ierīcēs vienlaikus, nepieciešams rūteris. Piesakoties Bites optiskajam internetam, Tev būs iespēja nomāt rūteri par nelielu ikmēneša samaksu - tas nodrošinās ātru un stabilu savienojumu. Ar rūtera uzstādīšanu un konfigurēšanu palīdzēs mūsu meistars vizītes laikā.
Var izmantot arī savu rūteri, taču šādā gadījumā mēs nevaram garantēt, ka pieslēguma ātrums un kvalitāte pilnībā atbildīs līgumā noteiktajam.
Meistara vizīte un pakalpojuma pieslēgšana maksā 19,00 € (vienreizējs maksājums). Šajā cenā ietilpst pilns serviss - meistars uzstādīs internetu, pieslēgs un pārbaudīs ierīces, kā arī sniegs padomus, kā visērtāk izmantot pakalpojumu. Tev nebūs jātērē laiks un jāuztraucas par tehniskām niansēm - par to parūpēsimies mēs.
Pēc interneta pieteikuma saņemšanas ar Tevi sazināsies Bites konsultants, lai vienotos par ērtāko tehniķa vizītes laiku. Vizīti parasti iespējams ieplānot 1-2 darba dienu laikā. Apmeklējumi notiek katru dienu no plkst. 9:00 līdz 21:00, ar 2 stundu intervālu (piemēram, ja izvēlies 13;00, tehniķis ieradīsies laikā no 13:00 līdz 15:00).
Vizītes laikā Tev jābūt klāt vai jānorīko persona, kas var nodrošināt piekļuvi telpām. Meistars uz vietas iedos arī parakstīt līgumu, un tā kopija tiks nosūtīta uz Tavu e-pastu. Meistars uzstādīs pakalpojumu, konfigurēs rūteri un pārliecināsies, ka viss darbojas korekti.
5G Mobilais mājas internets
5G pieejamību ērti un ātri iespējams noskaidrot, ievadot konkrēto adresi Bites 5G tīkla pārklājuma kartē šeit.
Jā, ar Bites 90 dienu garantiju vari bez riska izmēģināt 5G vai optisko mājas internetu savā dzīvesvietā. Ja 90 dienu laikā pēc pakalpojuma aktivizēšanas saproti, ka internets neatbilst Tavām gaidām, vari atteikties no līguma bez līgumsoda un saņemt kompensāciju.
5G mājas internets ir lielisks risinājums, ja vēlies ātru un stabilu internetu bez vadu ierīkošanas. Rūteri iespējams pieslēgt dažu minūšu laikā, un tas ir ērti pārvietojams - lieto to mājās, vasarnīcā vai pārceļoties uz jaunu adresi. 5G internets nodrošina augstu vidējo ātrumu un atbalsta vairākas ierīces vienlaikus.
Savukārt optiskais internets ir lieliska izvēle adresēs, kur tas ir pieejams, ja svarīgs ir maksimāli stabils un ātrs savienojums. Tā pieslēgšanai tiek ievilkts optiskais kabelis, kas nodrošina īpaši uzticamu un nemainīgi augstas kvalitātes pieslēgumu ikdienas lietošanai.
Abi risinājumi ir piemēroti mūsdienu lietošanas paradumiem - izvēle atkarīga no Tavām vajadzībām, adreses un ikdienas interneta lietošanas vajadzībām.
Interneta ātrums ir atkarīgs no Tavām ikdienas vajadzībām un vienlaikus pieslēgto ierīču skaita. Jo vairāk ierīču un lietotāju vienlaikus izmanto internetu, jo lielāku ātrumu ieteicams izvēlēties. Turklāt svarīgi ņemt vērā arī visas fona ierīces mājās - piemēram, robotus putekļsūcējus, spēļu konsoles, printerus, viedās spuldzes, videonovērošanas kameras un citas ierīces, kas darbojas ar Wi-Fi savienojumu.
Piesakoties internetam ar Tevi sazināsies mūsu klientu apkalpošanas speciālists, kas palīdzēs izvēlēties Tev piemērotāko ātrumu, balstoties uz Tavu adresi, lietošanas paradumiem un mājsaimniecības lielumu. Zvana laikā savu izvēli varēsi mainīt, ņemot vērā saņemtos ieteikumus.
Jā, lai varētu izmantot 5G mājas internetu ir nepieciešams rūteris. Piesakoties 5G mājas internetam, Tev būs iespēja izvēlēties nomāt iekštelpu vai ārtelpu rūteri. Ārtelpu rūteris ir piemērots vietās, kur ir tīkla pārklājums ir vājāks (lauku teritorijās vai mazpilsētās). Ar rūtera izvēli palīdzēs mūsu klientu apkalpošanas dienests zvana laikā.
Nomājot rūteri no Bites, ierīce tiek izsniegta lietošanai uz nenoteiktu laiku, taču paliek Bites īpašumā. Līguma pārtraukšanas gadījumā rūteris ir jāatgriež.
Var izmantot arī savu rūteri, taču šādā gadījumā mēs nevaram garantēt, ka pieslēguma ātrums un kvalitāte pilnībā atbildīs līgumā noteiktajam.
Parasti Bites 5G rūteri iespējams uzstādīt patstāvīgi dažu minūšu laikā, sekojot līdzi pievienotajai instrukcijai. Taču, ja neesi pārliecināts, kā to izdarīt, vari pieteikt Bites tehniķa vizīti - speciālists uzstādīs rūteri un veiks nepieciešamos iestatījumus Tavā mājoklī. Vizītes maksa ir 50,00 € (ar PVN). Ja esi iegādājies arī Go3 pakalpojumu, tā uzstādīšana būs iekļauta vizītes cenā.
Tehniskie jautājumi optiskajam mājas internetam
Ja internets palēninās vai video ielādējas lēni noteiktos laikos (piemēram, vakarā, brīvdienās vai svētku dienās), iespējams, tā ir Wi-Fi tīkla noslodze.
Risinājums - restartē rūteri, izslēdzot un pēc dažām sekundēm atkal ieslēdzot to. Tas bieži palīdz atjaunot stabilu signālu. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Iespējams, nav interneta savienojuma, jo bojāts kabelis vai nav ieslēgts rūteris vai citas tīkla ierīces. Pārbaudi, vai visi vadi ir pareizi pievienoti un ierīces darbojas. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00), lai pārbaudītu iespējamos bojājumus.
Vispirms pārbaudi, vai Wi-Fi ir ieslēgts gan datorā, gan rūterī, un vai ievadītā parole ir pareiza. Ja parole ir aizmirsta, to vari atrast uz rūtera uzlīmes. Ja parole nesakrīt vai rūteris nereaģē, iespējams, nepieciešams veikt rūtera atiestatīšanu uz rūpnīcas iestatījumiem (reset). Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00)
Šādā gadījumā iespējams, ka tīkla vads rūterī ir pievienots nepareizajā ligzdā - tam jābūt pieslēgtam pie WAN vai INTERNET ieejas. Palīdzēt var arī rūtera pārstartēšana. Ja problēma saglabājas, problemātiskajās ierīcēs aizmirst tīklu un pieslēdzies no jauna, ievadot paroli vēlreiz.
Pārliecinies, vai komutators (switch) un rūteris ir ieslēgti, un vai visi kabeļi ir pareizi pievienoti atbilstoši savienojuma shēmai. Ja viss ir pieslēgts korekti, bet pakalpojums joprojām nedarbojas, iesakām sazināties ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Ja paša spēkiem neizdodas atrisināt radušās problēmas, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Tehniskie jautājumi 5G mobilajam mājas internetam
Ja internets palēninās vai video ielādējas lēni noteiktos laikos (piemēram, vakarā, brīvdienās vai svētku dienās), iespējams, tā ir Wi-Fi tīkla noslodze. Arī laikapstākļi var ietekmēt interneta signālu (migla, sniegputenis, spēcīgas lietusgāzes).
Risinājums - restartē rūteri, izslēdzot un pēc dažām sekundēm atkal ieslēdzot to. Tas bieži palīdz atjaunot stabilu signālu. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Vispirms pārbaudi, vai rūterī deg sarkana lampiņa. Ja tā, restartē rūteri vai izslēdz un ieslēdz to no jauna. Ja problēma saglabājas, izņem SIM karti, ievieto to atpakaļ un atkārtoti restartē ierīci. Pārliecinies, ka SIM karte ir pareizi ievietota, aktīva un tai nav PIN pieprasījuma. Ja iespējams, ieliec SIM karti citā ierīcē, lai pārliecinātos, ka tā darbojas. Novieto rūteri tuvāk logam vai vietā, kur netraucē sienas un citi šķēršļi. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Sarkana lampiņa parasti nozīmē, ka nav signāla vai nav sakaru ar tīklu. Veic šādas darbības: restartē rūteri, pārbaudi SIM kartes ievietojumu un PIN statusu, novieto rūteri atklātā vietā tuvāk logam. Ja esi mainījis rūtera iestatījumus, vari arī atjaunot rūpnīcas iestatījumus, bet ņem vērā, ka tas izdzēsīs visas izmaiņas (SSID, paroli, IP iestatījumus u.c.). Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Ja ierīce rāda, ka ir Wi-Fi savienojums, bet nav interneta (simbols ar izsaukuma zīmi), pārbaudi, vai rūterī ir ieslēgti mobilie dati. Pārliecinies, vai SIM karte ir aktīva un dati pieejami. Atceries – Wi-Fi savienojums nozīmē tikai to, ka ierīce redz rūteri, nevis to, ka ir piekļuve internetam. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Vispirms veic ātruma mērījumu vietnē šeit, izvēloties serveri "SIA Bite Latvija Rīga". Ja lejuplādes ātrums ir virs 10 MB/s, tas tiek uzskatīts par atbilstošu. Ja ātrums ilgstoši ir zem 10 MB/s, vai pārslodzes laikā (vakari, brīvdienas) bieži rodas traucējumi, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Pārliecinies, vai rūterī ir ieslēgta Wi-Fi funkcija un vai ierīce ir pietiekami tuvu rūterim. Ja nepieciešams, restartē rūteri. Ja izmanto signāla pastiprinātājus vai papildu tīkla ierīces, pārbaudi, vai tās netraucē savienojumam. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Ja rūteri saņēmi ar kurjeru, bet internets nedarbojas, pārbaudi, vai SIM karte ir aktivizēta un pareizi ievietota. Pēc aktivizācijas rūteri ir jārestartē. Pārliecinies arī, vai SIM kartes PIN pieprasījums ir izslēgts, un, ja nepieciešams, pārbaudi to, ievietojot SIM karti telefonā. Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).
Vispirms pārbaudi, vai Wi-Fi ir ieslēgts gan datorā, gan rūterī, un vai ievadītā parole ir pareiza. Ja parole ir aizmirsta, to vari atrast uz rūtera uzlīmes. Ja parole nesakrīt vai rūteris nereaģē, iespējams, nepieciešams veikt rūtera atiestatīšanu uz rūpnīcas iestatījumiem (reset). Ja problēma turpinās, sazinies ar Bites tehnisko atbalstu, zvanot uz +371 25851601 (katru dienu 08:00 - 22:00).



































































