Jurists lūdza pateikt

Līgumi un politikas

Ja starp Tevi kā patērētāju un Biti ir noslēgts distances līgums (ja esi vienojies par jaunas preces - ierīces, aksesuāra vai citas preces iegādi, vai esi pasūtījis pakalpojumu attālināti, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus - piemēram, Bites mājaslapu vai tālruni), tad Tu saskaņā ar tiesību aktiem, nenorādot iemeslu, vari izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā.
Uzzini vairāk kategorijā: Vai es varu atgriezt atpakaļ iegādāto ierīci?

Ja Tev gadījumā radusies ķibele ar attālināti iegādātu preci vai pakalpojumu, Tu vari izmantot arī Eiropas Savienības mērogā izveidotu platformu, lai iesniegtu sūdzību - to izskatīs pilnīgi neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Šo platformu izveidojusi Eiropas komisija, lai bez tiesas, savstarpēji vienojoties, ļautu ES, Norvēģijas, Islandes un Lihtenšteinas uzņēmējiem un patērētājiem izšķirt strīdus saistībā ar attālinātu preču un pakalpojumu iegādi.

Vai atbilde bija noderīga?

Sērijas Nr. GLP-10

Klientam ir pienākums iepazīties ar Godīgas lietošanas politiku (GLP) un ievērot to, lietojot Bites mobilo sakaru pakalpojumus. GLP ir uzskatāma ar pakalpojuma līguma neatņemamu sastāvdaļu. Tā var tikt grozīta un papildināta, taču visas GLP versijas ar tajās iekļautajiem grozījumiem būs pieejamas Bites mājas lapā www.bite.lv sadaļā “Godīgas lietošanas politika”. Klientam ir pienākums patstāvīgi iepazīties ar konkrētajā brīdī aktuālāko GLP versiju Bites mājas lapā vai Bites salonā.

 

I GLP, kas jāievēro, lietojot Bites pakalpojumus gan Latvijā, gan viesabonēšanā

Lietojot jebkurus Bites pakalpojumus nedrīkst:
- izmantot pakalpojumus komerciālos nolūkos vai ar mērķi gūt peļņu, proti, tālākpārdošanai vai citām līdzīgām darbībām, kas nav saziņa (tai skaitā lietišķā)
- izmantot pakalpojumus, lai gūtu labumu no Bites vai citiem operatoriem
- pakalpojumu lietošanai izmantot ierīces, kuru izmantošana Latvijā ir aizliegta
- izmantot klientam domāto telefona numuru, pārkāpjot klientam saistošos un aktuālos Bites līguma noteikumus
- jebkādā citādā veidā izmantot pakalpojumus pretēji to godīgas izmantošanas veidam, proti, saziņai un personīgai lietošanai

 

Zvani, SMS un MMS

Nedrīkst:
- veikt zvanus un sūtīt SMS un MMS, kuru mērķis nav saziņa - veikt vai saņemt izsaukumus vai maršrutēt tos, izmantojot klientiem paredzētus pakalpojumus vai numerāciju, kā rezultātā rodas netipisks vai anomāls pakalpojumu lietojums (salīdzinājumā ar kopējiem Bites klientu bāzes lietojuma rādītājiem), nelietderīga vai mākslīga noslodze, kas izpaužas kā vienveidīgi izsaukumi klientam neraksturīgā apjomā vai savienojuma ilgumā, vai izsaukumi, ko rada Latvijā vai ārvalstīs esošs klients vai pieslēguma punktam pievienota iekārta
- veikt citas darbības, izmantojot numerāciju, kas aizliegtas Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas noteikumos vai citos normatīvajos aktos

 

Datu pārraide

Lietojot Bites internetu gan telefonā, gan arī izmantojot interneta tarifu plānus, jāņem vērā, ka Bite var ierobežot konkrētus pakalpojumus, lai:
- izpildītu policijas, tiesas vai citas valsts atbilstoši pilnvarotas iestādes rīkojumu, lēmumu vai citu pieprasījumu
- nepieļautu tīkla ļaunprātīgu, krāpniecisku vai citādi prettiesisku izmantošu (piemēram, lai cīnītos ar vīrusiem, utt.)
- samazinātu īslaicīgu vai izņēmuma tīkla pārslodzi, kas t.sk., notiek netipiska lietojuma bāzes stacijas sektorā gadījumā un ietekmē citu lietotāju intereses. Šādā gadījumā ierobežojumi būs īslaicīgi un pēc iespējas tiks organizēti tā, lai tos nepamanītu, vai, ja tie būs jūtami, tad īslaicīgi un pēc iespējas saudzīgākā apmērā, lai novērstu pārslodzi un nodrošinātu pārējo lietotāju interešu aizsardzību

 

Ja tiek pārkāpti GLP I sadaļā norādītie noteikumi, Bite ir tiesīga pārtraukt pakalpojumu sniegšanu vispār vai vienpusēji mainīt klienta pieslēgto tarifu plānu uz tarifu plānu fiziskām personā - “Bite Starts”; juridiskām personām - “Bizness Pamats”.


II GLP, kas jāievēro, lietojot Bites pakalpojumus viesabonēšanā Eiropas Ekonomikas zonas valstīs

Definīcijas:
1)    Alternatīvais tarifu plāns – jebkāds tarifu plāns, kas paredz mobilo sakaru pakalpojumu viesabonēšanu EEZ valstīs, bet kas nav Regulētais tarifu plāns; 
2)    Regulētais tarifu plāns – tarifu plāns, kurā ir iekļauts Pakalpojums “Viesabonēšana kā mājās” un tas tiek regulēts saskaņā ar Eiropas Savienības noteikumiem par viesabonēšanu EEZ valstīs. 
3)    Bites lēmums – Bites rakstveida (īsziņas vai oriģināldokumenta formā) paziņojums klientam par GLP gadījuma iestāšanos un/ vai rakstiska atbilde uz jebkādu klienta sūdzību;
4)    Būtiska iekšzemes klātbūtne – tiek konstatēts, kad klients pēdējo 4 mēnešu laikā vairāk kā 50% tika pieslēgts Iekšzemes tīklam; 
5)    Būtisks iekšzemes lietojums – tiek konstatēts, kad klients pēdējo 4 mēnešu laikā vairāk kā 50% no kopējā Mobilo sakaru pakalpojumu apjoma ir izlietojis, saņemot mobilo sakaru pakalpojumus Latvijā;
6)    GLP - Godīgas lietošanas politika;
7)    EEZ valstis – Eiropas Ekonomiskās zonas valstis;
8)    Iekšzemes tīkls/ Iekšzemes lietojums – SIA “Bite Latvija”  elektronisko sakaru tīkls un pieslēgšanās šīm tīklam Latvijas Republikas teritorijā;
9)    Mobilo sakaru pakalpojumu apjoms – apjoms, kurā ir kopā ierēķināti mobilo pakalpojumu vienības (minūtes, īsziņas un megabaiti), ko lieto klients; 
10)    Pakalpojums “Viesabonēšana kā mājās”’ – iespēja saņemt mobilo sakaru pakalpojumu viesabonēšanā EEZ valstīs par tādām cenām kā Iekšzemes tīklā;
11)    Papildmaksa - 0,0266 EUR/min (ar PVN); 0,0048 EUR/SMS (ar PVN); 0.00183 EUR/MB (ar PVN)/ 0,022 EUR/min (bez PVN); 0,004 EUR/SMS (bez PVN); 0.00151 EUR/MB (bez PVN). Papildmaksas apmēri var mainīties atbilstoši grozījumiem Eiropas Savienības viesabonēšanas regulējumā, līdz ar to aicinām sekot līdzi informācijai Bites mājas lapā www.bite.lv;
12)    Pēdējo 4 mēnešu periods – periods, kas aprēķināms 4 mēnešu griezumā no aktuālā atskaites punkta (piemēram, 4 mēnešu periods no 5.maija ir šāds: 5.01. - 5.05.).
13)    Rezidenti – fiziskas un juridiskas personas, kam ir noturīgas saites ar Latvijas Republiku, kas izpaužas kā bieža, būtiska klātbūtne (uzturēšanās) Latvijas teritorijā;
14)    Uzturēšanās Latvijas Republikas teritorijā – pieslēgums Bites tīklam vismaz vienu reizi dienā.

1. Bites mobilo sakaru pakalpojumi viesabonēšanā kā mājās EEZ valstīs ir pieejami Latvijas Rezidentiem Regulēto plānu ietvaros. Pakalpojumi ir domāti periodiskai ceļošanai, nevis mobilo sakaru izmantošanai, pastāvīgi uzturoties ārzemēs. Bitei ir tiesības pārbaudīt noturīgu saišu ar Latviju konkrētajam klientam atbilstoši nosacījumiem, kas ir pieejami http://www.bite.lv/jurists-ludza-pateikt/godigas-lietosanas-politika.  

2. Par Bites tarifu plāna cenu mobilo sakaru pakalpojumus viesabonēšanā var izmantot tādā apjomā, kāds ir paredzēts attiecīgā tarifu plāna noteikumos, ņemot vērā zemāk aprakstīto GLP. 

3. Pieslēdzot viesabonēšanas Alternatīvo tarifu plānu, šie GLP noteikumi netiek piemēroti.

4. Klātbūtne un mobilo sakaru patēriņš pēdējo 4 mēnešu laikā

4.1. Bite ir tiesīga piemērot Papildmaksu, ja izpildās abi zemāk norādītie rādītāji, proti, pēdējo 4 mēnešu laikā klients: 

  • vismaz 50% no dienām bijis pieslēgts jebkādam mobilo sakaru operatora tīklam viesabonēšanā EEZ valstīs (Klātbūtnes rādītājs); un
  • ir izlietojis viesabonēšanā vismaz 50% no kopējā patērētā Mobilo sakaru pakalpojumu apjoma, pieslēdzoties jebkādam mobilo sakaru operatora tīklam EEZ valstīs (Patēriņa rādītājs).
     

4.2. Klātbūtnes un patēriņa rādītāji tiek novēroti kumulatīvi un par periodu, kas nav īsāks par pēdējiem 4 mēnešiem kopš Regulētā tarifu plāna pieslēgšanas brīža. Ja klients vismaz reizi dienā pieslēdzies Iekšzemes tīklam, uzskatāms, ka attiecīgajā dienā tam bija Iekšzemes lietojums. Viesabonēšanas pakalpojumu izmantošana ārpus EEZ valstīm, vērtējot Klātbūtnes un patēriņa rādītājus, ir uzskatāma par Iekšzemes klātbūtni/lietojumu. Ja SIM karte netiek pieslēgta ne pie viena mobilo sakaru tīkla, šīs dienas netiek ņemtas vērā, aprēķinot Klātbūtnes rādītāju. 

4.3. Sasniedzot vismaz vienu no 4.1.punktā minētājiem rādītājiem pēdējo 4 mēnešu periodā, Klients tiek brīdināts par risku, ka tiks piemērota Papildmaksa. Brīdināšana notiek ar īsziņas palīdzību, norādot Papildmaksas piemērošanas priekšnoteikumus un Papildmaksas apmēru. 

4.4. Klients tiek brīdināts par Papildmaksas piemērošanu ar īsziņu brīdī, kad tiek sasniegti abi 4.1.punktā norādītie Klātbūtnes un Patēriņa rādītāji, tos vērtējot pēdējo 4 mēnešu laika periodā. Ja divu nedēļu (Brīdinājuma periods) laikā pēc brīdinājuma īsziņas nosūtīšanas klients nemaina savus mobilo sakaru pakalpojumu lietošanas paradumus, t.i., neuzlabo Klātbūtnes un Patēriņa rādītājus kā rezultātā arī pēc Brīdinājuma perioda beigām izpildās abi 4.1.punktā minētie rādītāji, Bite piemēros Papildmaksu visiem pakalpojumiem (zvani, īsziņas, dati), kas tiek izmantoti viesabonēšanā Brīdinājuma perioda laikā un pēc šī perioda beigām. Par Papildmaksas piemērošanas uzsākšanas brīdi klients tiks atsevišķi informēts ar īsziņas palīdzību. Ja Brīdinājuma perioda laikā klientam tika piemērota Papildmaksa, taču līdz Brīdinājuma perioda beigām klients mainījis savus patēriņa paradumus tādējādi, ka vismaz viens no 4.1.punkta rādītājiem neizpildās, Bite kompensēs klientam Brīdinājumā perioda laikā piemēroto Papildmaksu pilnā apmērā. 

4.5. Klients varēs atkal baudīt mobilo sakaru pakalpojumus viesabonēšanā kā mājās bez Papildmaksas, tiklīdz pēdējo 4 mēnešu laikā tiek konstatēta Būtiska iekšzemes klātbūtne vai Būtisks iekšzemes lietojums.

5. Ilgstoša SIM kartes bezdarbība sakarā ar tās izmantošanu galvenokārt vai vienīgi viesabonēšanā pēdējo 4 mēnešu periodā

5.1. Ja tiek konstatēta ilgstoša SIM kartes bezdarbība pēdējo 4 mēnešu periodā, Bite ir tiesīga piemērot Papildmaksu. Par SIM kartes ilgstošu bezdarbību ir uzskatāms tāds SIM kartes lietojums, kad izpildās abi zemāk norādītie rādītāji, proti, pēdējo 4 mēnešu laikā:
- SIM karte netika pieslēgta ne pie viena mobilo sakaru tīkla vai tā netika izmantota, lai veiktu zvanus, sūtītu īsziņas vai lietotu mobilos datus periodā, kas ir ilgāks par 30 dienām (skaitot kopā pa visu pēdējo 4 mēnešu periodu)
- Klients viesabonēšanā ir izlietojis vairāk nekā 50% no kopējā patērētā Mobilo sakaru pakalpojumu apjoma, pieslēdzoties jebkādam mobilo sakaru operatora tīklam EEZ valstīs.

5.2. Sasniedzot vismaz vienu no 5.1. punktā minētājiem rādītājiem pēdējo 4 mēnešu periodā, Klients tiek brīdināts par risku, ka tiks piemērota Papildmaksa. Brīdināšana notiek ar īsziņas palīdzību, norādot Papildmaksas piemērošanas priekšnoteikumus un Papildmaksas apmēru.

5.3.Klients tiek brīdināts par Papildmaksas piemērošanu ar īsziņu brīdī, kad pēdējo 4 mēnešu laikā izpildās abi 5.1.punktā norādītie rādītāji. Ja divu nedēļu laikā pēc brīdinājuma īsziņas (Brīdinājuma periods) nosūtīšanas Klients nemaina savus patēriņa paradumus, t.i., arī pēc Brīdinājuma perioda beigām joprojām izpildās abi 5.1. punktā minētie rādītāji, BITE piemēros Papildmaksu visiem pakalpojumiem (zvani, īsziņas, dati), kas tiek izmantoti viesabonēšanā Brīdinājuma perioda laikā un pēc šī perioda beigām. Par Papildmaksas piemērošanas uzsākšanas brīdi klients tiks atsevišķi informēts ar īsziņas palīdzību. Ja Brīdinājuma perioda laikā klientam tika piemērota Papildmaksa, taču līdz Brīdinājuma perioda beigām klients mainījis savus patēriņa paradumus tādējādi, ka vismaz viens no 5.1.punkta rādītājiem neizpildās, Bite kompensēs klientam Brīdinājumā perioda laikā piemēroto Papildmaksu pilnā apmērā.

5.4. Klients varēs atkal baudīt visas mobilo sakaru pakalpojumus viesabonēšanā kā mājās priekšrocības bez Papildmaksas, tiklīdz pēdējo 4 mēnešu laikā neizpildās vismaz viens no 5.1. punktā minētājiem rādītājiem.

6. Vairāku SIM karšu secīga izmantošana

6.1. Par regulētu mazumtirdzniecības viesabonēšanas pakalpojumu neatbilstošu vai netipisku izmantošanu tiks uzskatīts tāds viesabonēšanas pakalpojumu lietojums, kad viens un tas pats klients viesabonēšanā lieto un secīgi izmanto vairākas SIM kartes. 

6.2. Konstatējot šādu SIM karšu netipisku lietojumu, Bite ir tiesīga piemērot Papildmaksu. Klients tiek brīdināts par Papildmaksas piemērošanu ar īsziņu brīdī, kad tiek konstatētas 6.1.punktā norādītās neatbilstošas un netipiskas izmantošanas pazīmes. Ja divu nedēļu laikā pēc brīdinājuma īsziņas (Brīdinājuma periods) nosūtīšanas klients nemaina savus mobilo sakaru pakalpojumu lietošanas paradumus, t.i., arī pēc Brīdinājuma perioda beigām izpildās 6.1.punktā minētais, BITE piemēros Papildmaksu visiem pakalpojumiem (zvani, īsziņas, dati), kas tiek izmantoti viesabonēšanā Brīdinājuma perioda laikā un pēc šī perioda beigām. Par Papildmaksas piemērošanas uzsākšanas brīdi klients tiks atsevišķi informēts ar īsziņas palīdzību.

7. SIM karšu masveida izplatīšana ārzemēs

7.1. Ir aizliegts iegādāties SIM kartes Latvijā ar nolūku tās masveidā izplatīt ārzemēs. Konstatējot minētās darbības, BITE nekavējoties var atslēgt mobilo sakaru pakalpojumu izmantošanu vispār, par to iepriekš brīdinot ar īsziņas palīdzību.

8. Ja klients nepiekrīt Bites lēmumam sakarā ar GLP 6. un 7.punkta piemērošanu, kā arī visos citos gadījumos, kas ir saistīti ar GLP noteikumu piemērošanu, klientam ir tiesības vērsties Bite ar iesniegumu vai sūdzību saskaņā ar Bites Sūdzību izskatīšanas un Bites lēmumu apstrīdēšanas kārtību, kas ir pieejama šeit.

Godīgas lietošanas politika no 01.01.2024 (aktuālā redakcija)
Godīgas lietošanas politika - vēsturiskās redakcijas

Vai atbilde bija noderīga?

1. Ja Bite konstatē, ka konkrētajam klientam pēdējo 4 mēnešu laikā ir netipisks vai anomāls mobilo sakaru pakalpojumu patēriņš, atrodoties EEZ valstīs, kamēr pakalpojumu patēriņš Latvijā ir anomāli mazs (sk. GLP 4. un/vai 5.punktu), kā rezultātā tiek pārkāpti GLP noteikumi, Bite patur tiesības lūgt no attiecīgā klienta pierādījumus par noturīgu saišu esamību ar Latvijas teritoriju. Ja pastāv aizdomas par netipisku vai anomālu mobilo sakaru pakalpojumu patēriņu, Bite ir tiesības pieprasīt, bet klientam ir pienākums sniegt vienu no šādiem dokumentiem pēc klienta izvēles (katrs dokuments nevar būt vecāks par vienu mēnesi no Bite pieprasījuma saņemšanas brīža):

1.1. Ja klients ir fiziska persona, tad pēc Bites pieprasījuma pierādīt noturīgu saišu esamību tas var izvēlēties vienu no zemāk norādītājiem dokumentiem iesniegšanai Bite: i. apstiprinājums (oriģināls) no izglītības iestādes par to, ka attiecīgā persona ir imatrikulēta izglītības iestādē un studē pilna laika klātienē, ko parakstījis izglītības iestādes rektors vai cita pilnvarotā amatpersona; vai ii. sociālā nodokļa maksāšanas apstiprinājums izziņas formā, kas izsniegta Valsts ieņēmumu dienestā (oriģināls).

1.2. Ja klients ir juridiska persona, tad pēc Bites pieprasījuma pierādīt noturīgu saišu esamību, klients iesniedz Bitei: i. jebkāds pierādījums pēc klienta izvēles, kas norādītu uz to, ka komercdarbība tiek veikta Latvijas teritorijā.

2. Klientam ir jāiesniedz lūgto dokumentu oriģināli 15 dienu laikā no Bites pieprasījuma saņemšanas brīža, ja vien atbilstoši normatīvajiem aktiem attiecīgā dokumenta sagatavošana neaizņem ilgāku laika periodu. Bite izvērtē saņemtos dokumentus 15 dienu laikā (Izvērtēšanas periods). Izvērtēšanas perioda laikā Papildmaksa netiek piemērota.

3. Ja, izvērtējot no klienta saņemto dokumentu Bite uzskatīs, ka tam nepastāv noturīgas saites ar Latvijas Republiku, attiecīgajam klientam tiks piemērota Papildmaksa, saņemot mobilo sakaru pakalpojumus EEZ valstīs. Par Papildmaksas piemērošanas uzsākšanas brīdi, kā arī par Papildmaksas apmēriem, klients tiks informēts ar īsziņas palīdzību. Ja klients nepiekrīt Bites lēmumam par Papildmaksas piemērošanu, tam ir tiesības vērsties Bite ar iesniegumu vai sūdzību saskaņā ar Bites Sūdzību izskatīšanas un Bites lēmumu apstrīdēšanas kārtību, kas ir pieejama šeit.

4. Ja Bite uzskatīs, ka konkrētajam klientam pastāv noturīgas saites ar Latvijas Republiku, klients turpinās baudīt mobilo sakaru pakalpojumus viesabonēšanā EEZ valstīs par tādām cenām kā mājās, ievērojot GLP noteikumus.

5. Ja klients nesniedz Bite pieprasīto informāciju un dokumentus vispār vai nesniedz tos pieprasītajā apjomā un Bites noteiktajā termiņā, Bite ir tiesīga nekavējoties pēc dokumentu iesniegšanas termiņa beigām uzsākt Papildmaksas piemērošanu viesabonēšanas pakalpojumiem EEZ valstīs, par to iepriekš brīdinot klientu ar īsziņas palīdzību.

Vai atbilde bija noderīga?

LABAS PRAKSES KODEKSS


Par komerciālu paziņojumu sūtīšanas komercpraksi, izmantojot telemārketingu

1. Preambula
1.1. Lai veicinātu ikvienas fiziskas personas – komerciāla paziņojuma saņēmēja (tālāk tekstā – Komerciāla paziņojuma saņēmējs) ikdienas gaitu netraucētu darbību un privātuma aizsardzību, šo labas prakses kodeksu (tālāk tekstā – Kodekss) parakstījušie komersanti, kā arī vēlāk pievienojušies citi komersanti (tālāk tekstā visi kopā – Komersanti) apņemas uzturēt augstus profesionālās ētikas standartus komerciālu paziņojumu sūtīšanā, izmantojot telemārketingu. 
1.2. Kodekss ir apliecinājums Komersantu vēlmei darboties saskaņā ar vispāratzītiem komercdarbības principiem, Eiropas Savienības ietvaros pieņemtām tiesību piemērošanas vadlīnijām un Latvijā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Komersanti apņemas savā ikdienas darbībā veikt pasākumus, lai stiprinātu Komerciālu paziņojumu saņēmēju tiesību nodrošināšanu un neradītu šaubas par Komersanta darbības godprātīgumu un nepārkāptu komerciālo paziņojumu sūtīšanas noteikumus, izmantojot telemārketingu.
1.3. Kodeksā izmantotās definīcijas atbilst Latvijā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, jo īpaši tās ir tulkojamas saskaņā ar Informācijas sabiedrības pakalpojumu likumu, Reklāmas likumu un Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu.
1.4. Kodekss neattiecas uz Komersanta veiktu komerciālu paziņojumu sūtīšanu, izmantojot telemārketingu, tādiem Komerciāla paziņojuma saņēmējiem, kas ir šī Komersanta klienti. Kodekss neattiecas uz biznesa piedāvājumu izteikšanu juridiskām personām, sazinoties ar to pārstāvjiem.

2. Telemārketinga darbības noteikumi
2.1. Atbilstoši Informācijas sabiedrības pakalpojumu likuma 9.panta trešajai daļai un saskaņā ar personu datu apstrādes un privātās dzīves aizsardzības pamatprincipiem komerciālu paziņojumu sūtīšana, izmantojot telemārketingu, ir pieļaujama tikai tad, ja komersants iepriekš – pirms izsauktā numura sastādīšanas – no konkrētā Komerciāla paziņojuma saņēmēja, kam tiks sniegts komerciāls paziņojums, pierādāmā veidā ir saņēmis informētu un nepārprotamu piekrišanu komerciāla paziņojuma saņēmēja personas datu apstrādei un konkrētā pieslēguma numura izmantošanai komerciālu paziņojumu saņemšanai, izmantojot telemārketingu.
2.2. Komerciāla paziņojuma saņēmēja piekrišana tās pašas sarunas laikā, kad tiek izteikts komerciāls paziņojums, nav uzskatāma par iepriekš dotu piekrišanu un šāda piekrišana nav atbilstoša Kodeksa nosacījumiem.
2.3. Piekrišanas saņemšanai telemārketinga nolūkiem komersanti ir tiesīgi izmantot tikai likumīgus un ētiskus paņēmienus, vienlaikus neierobežojot personas tiesības uz privāto dzīvi. Nav pieļaujama jebkāda maldinoša vai agresīva komercprakse, lai veicinātu komerciāla paziņojuma saņēmēja piekrišanu saņemt komerciālus paziņojumus, izmantojot telemārketingu.


3. Iepriekš dotas piekrišanas nosacījumi
3.1. Par iepriekšēju piekrišanu uzskatāma piekrišana, kas ir saņemta šādos veidos: 
3.1.1. Komerciāla paziņojuma saņēmējs personīgi vai izmantojot pasta pakalpojumus, ir sazinājies ar Komersantu, lai sniegtu savu piekrišanu telemārketinga zvanu saņemšanai uz Komerciāla paziņojuma saņēmēja norādīto telefona numuru;
3.1.2. Komerciāla paziņojuma saņēmējs, telefoniski sazinoties ar Komersantu, mutiski informē Komersantu par savu piekrišanu telemārketinga zvanu saņemšanai uz konkrēti norādīto telefona numuru;
3.1.3. Komersants saņēmis Komerciāla paziņojuma saņēmēja piekrišanu telemārketinga zvanu saņemšanai uz Komerciāla paziņojuma saņēmēja norādīto telefona numuru caur internetu, e-pastu vai citiem elektronisko sakaru līdzekļiem. Komerciāla paziņojuma saņēmējs tiek informēts par pieslēguma numura, kurā tiks izteikts komerciāls paziņojums, un Komerciāla paziņojuma saņēmēja personas datu apstrādes mērķi un apstrādes pamatu.
3.2. Komerciāla paziņojuma saņēmēja piekrišanai ir jābūt skaidrai un nepārprotamai, kā arī brīvi izteiktai, veicot aktīvu darbību, piemēram, paziņojumu par savu piekrišanu telemārketinga zvanu saņemšanai uz konkrēti norādītu pieslēguma numuru, nosūtot caur pastu, e-pastu, internetā pieejamu atsevišķu izvēles lauku vai citiem elektronisko sakaru līdzekļiem ar nosacījumu, ka Komerciāla paziņojuma saņēmēju var skaidri un nepārprotami identificēt. Iepriekš atzīmēti lauki, piekrišanas ietveršana kopējā noteikumu tekstā vai komerciāla paziņojuma saņēmēja klusēšana vai atturēšanas no darbības un tml. pasīva rīcība Kodeksa ietvaros nav uzskatāma par iepriekš dotu piekrišanu.
3.3. Pirms piekrišanas saņemšanas komersantam ir pienākums Komerciāla paziņojuma saņēmējam nodrošināt skaidru informāciju par līdzekļiem, kādus izmantojot tiks izplatīti komerciālie paziņojumi, kāda rakstura informācija tiks izplatīta, cik ilgi šī piekrišana būs spēkā un kādā veidā attiecīgais Komerciālā paziņojuma saņēmējs var atsaukt savu sākotnēji izteiktu piekrišanu komerciālu paziņojumu saņemšanai, izmantojot telemārketingu. Komersants nodrošina, ka Komerciāla paziņojuma saņēmējam ir iespēja piekrišanu jebkurā laikā atsaukt tik pat vieglā veidā, kā tā ir dota.
3.4. Lai ievērotu Komerciāla paziņojuma saņēmēja intereses un tiesības uz privātās dzīves neaizskaramību, ja kopš pēdējās komunikācijas ar Komerciāla paziņojuma saņēmēju, no kura ir saņemta iepriekšēja piekrišana, ir pagājuši seši mēneši, Komersantam ir pienākums aktualizēt no jauna šādas piekrišanas statusu, ievērojot Kodeksā ietvertos piekrišanas saņemšanas nosacījumus.
3.5. Ja kāds no šī Kodeksa piekrišanas kritērijiem nav izpildīts, ir izpildīts tikai daļēji vai arī komersants nevar skaidri pierādīt šādas piekrišanas spēkā esamību, uzskatāms, ka šādas piekrišanas nav vispār. 
3.6. Komersantiem ir pienākums sekot līdzi un ieviest iekšējas procedūras, tai skaitā arī attiecībā uz to pilnvarotajām personām vai aģentiem, lai nodrošinātu, ka komerciālu paziņojumu sūtīšana, izmantojot telemārketingu, tiek nekavējoties pārtraukta, ja no Komerciāla paziņojuma saņēmēja komersants nav saņēmis Kodeksam atbilstošu piekrišanu vai arī tā ir atsaukta.


4. Kodeksa spēkā stāšanās un grozīšana 
4.1. Kodekss stājas spēkā un kļūst saistošs nākamā dienā pēc tam, kad attiecīgais Komersants ir parakstījis šo Kodeksu.
4.2. Jebkuri grozījumi Kodeksā izdarāmi rakstveidā un tie stājas spēkā ar brīdi, kad to parakstījuši visi Komersanti, kam Kodekss ir saistošs.
4.3. Katrs Komersants, kurš Kodeksu parakstījis, to publicē savā mājas lapā internetā.
4.4. Kodekss ir saistošs šeit zemāk uzskaitītajiem Komersantiem, kas parakstījuši Kodeksu, un jebkuram citam komersantam, kas pievienojies šim Kodeksam vēlāk. Citi komersanti pievienojas Kodeksam, parakstot pielikumā pievienoto Apliecinājuma veidlapu un nosūtot to Kodeksu iepriekš parakstījušiem Komersantiem.
4.5. Komersantu atbildība par Kodeksa pārkāpumiem tiek skatīta atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
4.6. Komersants var atsaukt savu pievienošanos Kodeksam ne vēlāk kā 3 mēnešus iepriekš, nosūtot rakstisku paziņojumu Kodeksa dalībniekiem.

Parakstīts dokuments

Vai atbilde bija noderīga?

Bite vienmēr ir rūpējusies ne tikai par saviem klientiem, bet arī par to, lai darba process būtu efektīvs un ilgtspējīgs. Mūsu mērķis ir attīstīt uzņēmumu tā, lai tajā būtu labvēlīgi un droši gan darba, gan dzīves vides apstākļi. 
Lai darba process būtu maksimāli energoefektīvs, bet rezultāts - konkurētspējīgs.

 

Bite apņemas:

  • izvēlēties maksimāli energoefektīvus darba rīkus un servisus
  • ieviest labākos pieejamos tehniskos paņēmienus
  • nepārtraukti tiekties uz vēl energoefektīvāku darba procesu un rezultātu
  • pieejamos resursus izmantot racionāli un ilgtspējīgi
  • nodrošināt gan Eiropas Savienības, gan Latvijas Republikas, gan vides un enerģētikas likumdošanas prasību ievērošanu un izpildi pēc labākās sirdsapziņas


Tāpat, lai nepārtraukti paši uzlabotu un pilnveidotu energo pārvaldības sistēmu, Bite:

  • informēs darbiniekus, ņems vērā to ieteikumus un zināšanas enerģētikas jautājumu risināšanā
  • nepārtraukti uzlabos darbinieku zināšanas šajā jomā, kā arī izglītos par labas un energoefektīvas darba prakses īstenošanu
  • nodrošinās nepieciešamo informāciju un citus resursus, kas nepieciešami izvirzīto mērķu sasniegšanai
  • regulāri pārskatīs jau paveikto un izvirzīs jaunus mērķus energopārvaldības uzlabošanā
  • integrēs energopolitiku ikvienā Bites darbības virzienā

Ikvienam interesentam Bites energopolitika ir brīvi pieejama - atliek vien jautāt!

Dokumenta orģināla kopija

Vai atbilde bija noderīga?

Tava personas datu drošība

Mēs apstrādājam un uzglabājam Tavus personas datus tikai tik ilgi, cik tas nepieciešams konkrētam mērķim, lai izpildītu esošās saistības ar Tevi, kā arī ievērotu likumā noteiktās personas datu apstrādes prasības.

Piemēram, lai aizsargātu Tavas, kā arī mūsu intereses, atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem mēs personas datus varam glabāt 10 gadus pēc līguma izbeigšanas. Vienlaikus arī normatīvie akti var noteikt konkrētu datu glabāšanas laiku (piemēram, tīkla noslodzes informāciju Bite glabā 18 mēnešus).

Vai atbilde bija noderīga?

Bite izmanto un apstrādā Tavus personas datus tikai konkrētiem mērķiem. Tos mēs izmantosim tikai situācijās, kad: 
•    tas nepieciešams līguma izpildei vai noslēgšanai;
•    to nosaka likums;
•    tas nepieciešams leģitīmu (likumīgu) interešu īstenošanai;
•    ir saņemta Tava piekrišana datu apstrādei.

Mums mēdz būt reizes, kad vēlamies Tev pastāstīt par īpašām akcijām, loterijām, dažādiem foršiem pasākumiem vai vienkārši – nosūtīt Tev sirsnīgu sveicienu dzimšanas dienā un citos svētkos. Bet vari būt drošs - to darīsim tikai tad, ja būsim saņēmuši Tavu piekrišanu. 

Vai atbilde bija noderīga?

Ja vēlies izmantot savas tiesības saņemt informāciju par to, kā un kādus Tavus personas datus apstrādājam, mēs to bez maksas sagatavosim un Tev nosūtīsim digitālā formātā. 
Šādā gadījumā lūdzu, aizpildi iesniegumu un nosūti to mums pa pastu, atdod Bites konsultantam sev ērtākajā Bites salonā vai nosūti to uz info@bite.lv, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu.

Iesniegums par personas datu apstrādes pārskatu
Iesniegums par personas datu dzēšanu (tiesības būt aizmirstam)
Iesniegums par personas datu pārnešanu
Iesniegums personas datu labošanai

Ja vēlies saņemt šo informāciju drukātā formātā, mēs to sagādāsim, bet ņem vērā, ka tad Tev jārēķinās ar papildu samaksu, balstoties uz administratīvajām izmaksām.

Vai atbilde bija noderīga?

Datu saņemšana no Bites un nodošana citiem uzņēmumiem

No Bites Tu jebkurā brīdī vari pieprasīt saņemt savus personas datus, kurus pats esi mums sniedzis. Proti, vārdu un uzvārdu, personas kodu, e-pasta adresi, kontakttālruni, dzīvesvietas adresi un personas apliecinoša dokumenta numuru. 
Šo informāciju mēs sagatavosim un izsniegsim Tev elektroniski, lai nepieciešamības gadījumā Tu to varētu iesniegt arī citam uzņēmumam vai iestādei. Pēc Tava lūguma konkrētai iestādei Tavus personas datus varam nosūtīt arī mēs, lai Tev ērtāka dzīve. Mēs palīdzēsim, ja vien tehniski tas būs iespējams. Bet liec aiz auss, ka mēs nevarēsim garantēt šo datu dzēšanu no citu uzņēmumu sistēmām – ja kādreiz vēlēsies “būt aizmirsts”, par šo Tev būs jāparūpējas pašam, sazinoties ar konkrēto iestādi.

Iesniegums par personas datu pārnešanu

 

Tiesības ierobežot apstrādi, labot vai dzēst personas datus

Ja Tev kādreiz rodas šaubas, vai Tavi personas dati Bitē ir norādīti precīzi, Tu droši vari pieprasīt, lai mēs pārtraucam to apstrādi uz laiku, kurā mēs pārbaudīsim personas datu precizitāti. Protams, Tev ir tiesības lūgt, lai mēs papildinām vai izlabojam nepilnīgus, novecojušus vai neprecīzus datus. Tāpat vari arī pieprasīt savu personas datu dzēšanu no mūsu sistēmām, ja tie ir pretlikumīgi iegūti, apstrādāti vai arī nav nepieciešami sākotnējās datu vākšanas mērķim. 
Mēs izvērtēsim Tavu pieprasījumu, pārbaudīsim informāciju un atbilstoši izlabosim, papildināsim vai arī dzēsīsim Tavus personas datus no savām sistēmām.

Iesniegums personas datu labošanai

 

Tiesības “tikt aizmirstam”

Katram no mums ir tiesības “tikt aizmirstam”. Tas nozīmē, ka Tu vari brīvi pieprasīt, lai dzēšam Tavus personas datus sekojošās situācijās – mēs to arī bez kavēšanās darīsim, ja:
•    Tavi dati vairs nav nepieciešami saistībā ar mērķi, kāpēc tie tika ievākti;
•    Tu esi atsaucis savu piekrišanu konkrētiem datu apstrādes mērķiem;
•    Tās ir sīkdatnes vai tautā labāk pazīstamas kā cookies, kas ievāktas mūsu mājaslapās;
•    tie ir ievākti saistībā ar informācijas sabiedrības pakalpojumu piedāvāšanu;
•    tie ir iegūti vai apstrādāti nelikumīgi;
•    tas mums ir jādara, izpildot mums uzliktu juridisku pienākumu (piemēram, tiesas lēmums).

Iesniegums par personas datu dzēšanu (tiesības būt aizmirstam)

 

Tiesības saņemt informāciju par datu apstrādi

Jebkurā brīdī Tu vari mums lūgt apstiprinājumu, vai Tavi dati tiek apstrādāti. Ja tā ir, Tev ir tiesības detalizēti uzzināt sekojošo:
•    kādi Tavi personas dati tiek apstrādāti;
•    kuras personas, uzņēmumi vai iestādes saņem šos datus;
•    kādi ir Tavu personas datu apstrādes nolūki;
•    cik ilgi šie dati tiks uzglabāti;
•    kādas ir Tavas tiesības attiecībā uz šo datu apstrādi;
•    visu Bitei pieejamo informāciju par to, kur Tavi personas dati iegūti, ja skaidri zini, ka pats tos neesi mums sniedzis;
•    vai pastāv automatizēti procesi, kuros notiek Tavu personas datu apstrāde (piemēram, automatizēta profilēšana, lai uz tās pamata piedāvātu Tev noteiktus produktus, pakalpojumus utt.);
•    kādā uzraudzības iestādē Tev jāvēršas, ja vēlies iesniegt sūdzību par pārkāpumiem Tavu personas datu apstrādē.

Iesniegums par personas datu apstrādes pārskatu

 

Vairāk par šīm un citām tiesībām Tu vari uzzināt šeit.

 

Vai atbilde bija noderīga?

Vispārējā datu aizsardzības regula (bieži vien to sauc arī par GDPR, saīsinot no angļu valodas – General data protection regulation) nosaka to, kā dažādi uzņēmumi, iestādes un citas organizācijas apstrādā Tavus un citu privātpersonu datus. 

Tavi un jebkuras citas privātpersonas dati ir visa informācija (sākot ar Tavu vārdu un uzvārdu, personas kodu vai adresi līdz pat pirkstu nospiedumiem un bildēm sociālajos tīklos) par cilvēku, kas ļauj viņu atpazīt.

Latvijā regula stājās spēkā 2016. gada 27.a prīlī, bet ar 2018. gada 25. maiju tiks piemērota un aizstās pašreizējo Fizisku personu datu apstrādes likumu.

Vai atbilde bija noderīga?

Bites rīcībā ir tie Tavi personas dati, ko pats esi mums sniedzis un kas primāri nepieciešami Tevis izvēlēto pakalpojumu nodrošināšanai. Parasti mums ir pieejams Tavs vārds, uzvārds, personas kods, personas apliecinoša dokumenta numurs, e-pasts vai papildu kontakttālrunis (ja esi tādus norādījis), kā arī informācija par izmantotajiem Bites pakalpojumiem.

Mūsu rīcībā nav informācijas par Tavu veikto zvanu, kā arī saņemto un nosūtīto īsziņu saturu, apmeklētajām mājaslapām, interneta vēsturi un tamlīdzīgi.

Vai atbilde bija noderīga?

Personas datu drošība un aizsardzība ir bijusi mūsu prioritāte arī līdz šim, tāpēc Tavā ikdienā ar Biti būtiski nekas nemainīsies. Tomēr Tavās interesēs esam izstrādājuši Privātuma politiku, kur esam aprakstījuši, kā un kādās situācijās apstrādāsim Tavus personas datus, kā arī atbilstoši papildinājuši līguma noteikumus. Ar šiem dokumentiem sīkāk vari iepazīties šeit.

Lai gan GDPR nosaka, kā tiek apstrādāti privātpersonu dati, arī atsevišķa uzņēmumu informācija var tos ietvert, piemēram, datus par īpašnieku, valdes locekļiem, darbiniekiem utt. Tā kā mums nav nekā vērtīgāka un svarīgāka par klientu datu drošību, tad mēs vienlīdz cītīgi sargāsim mums uzticēto informāciju gan par privātpersonām, gan biznesa klientiem.  

Vai atbilde bija noderīga?

Jā – regula attiecas uz pilnīgi visiem uzņēmumiem, iestādēm un organizācijām, kas apstrādā privātpersonu datus. Protams, arī uz Biti.

Vai atbilde bija noderīga?

Personu datu aizsardzība

Plašākas informācijas saņemšanai par personas datu apstrādi un to aizsardzību lūdzam sazināties ar Bites datu aizsardzības speciālistu, rakstot e-pastu uz adresi: privacy@bite.lv

Vai atbilde bija noderīga?

SIA “BITE Latvija” ir tiesības piesaistīt arī citus šeit neminētus sadarbības partnerus (tai skaitā, patstāvīgus personas datu pārziņus, personas datu apstrādātājus un apakš apstrādātājus, kam ir tiesības saņemt SIA “BITE Latvija” klientu un/vai to pārstāvju personas datus), lai SIA “BITE Latvija” nodrošinātu pakalpojuma sniegšanu klientam (piemēram, apakšuzņēmēji, datu centru īpašnieki, objektu īpašnieki u.c.), vai nodrošinātu uzņēmuma iekšējos procesus (piemēram, auditori, juridisko pakalpojumu sniedzēji, IT pakalpojumu sniedzēji, parādu piedziņas uzņēmumi plānotas sadarbības ietvaros u.c.). 
Personas dati šiem saņēmējiem tiek sniegti tikai, lai SIA “BITE Latvija” sasniegtu iepriekš minētos nolūkus un saskaņā ar noslēgtajiem personas datu apstrādes līgumiem, kuros apspriesti konkrēti datu apstrādes noteikumi un noteikti atbilstoši organizatoriski un tehniski pasākumi, kas atbilst konfidencialitātes un drošības prasībām.
 

Parādu piedzinēji:
•    SIA "CREDITREFORM LATVIJA", reģ.Nr.40003255604, juridiskā adrese Rīga, Skanstes iela 50, LV-1013 •    SIA "GelvoraSergel", reģ.Nr. 40103837691, juridiskā adrese: Rīga, Cēsu iela 31 k-3, LV-1012, Darbības veidi - Citas finanšu pakalpojumus papildinošas darbības, izņemot apdrošināšanu un pensiju uzkrāšanu, Iekasēšanas aģentūru un kredītbiroju pakalpojumi
•    SIA “JULIANUS INKASSO LATVIJA”, reģ.Nr.40003717522, juridiskā adrese: Turaidas iela 3, Rīga, LV-1039,  Darbības veidi - parādu piedziņa



Kredītinformācijas biroji:
•    AS "CREFO Birojs", reģ.Nr.40103947718, juridiskā adrese Rīga, Skanstes iela 50, LV-1013


Parādvēstures datubāzes turētāji:
•    SIA "CREDITREFORM LATVIJA", reģ.Nr.40003255604, juridiskā adrese Rīga, Skanstes iela 50, LV-1013


Prasījumu tiesību cedēšanas uzņēmumi:
•    AS Inbank Filialas, reģistrācijas Nr.305340173, juridiskā adrese Kareiviu iela 11B, 09109 Viļņa, Lietuva, Darbības veidi - Finanšu pakalpojumi, Bankas, banku operācijas, Investīciju aktivitātes
•    SIA "Inbank Latvia", vienotais reģistrācijas Nr.40103821436, juridiskā adrese: Akmeņu iela 14, Rīga, LV-1048, Darbības veidi - Citi kreditēšanas pakalpojumi
•    SIA "GS Core", reģ.Nr. 40203304955, juridiskā adrese: Rīga, Cēsu iela 31 k-3, LV-1012, Darbības veidi - Iekasēšanas aģentūru un kredītbiroju pakalpojumi
•    AS “AKTIVA PORTFOLIO”, reģ.Nr.16013522, juridiskā adrese: Harjumaa, Tallinn linn, A. Weizenbergi tn 20, 10150, Darbības veidi - Iekasēšanas aģentūru un kredītbiroju pakalpojumi


Sadarbības partneri:
•    UAB “BITE Lietuva”, reģ.Nr. 110688998, juridiskā adrese Viļņa, Žemaites gatve 15, lT03504, Lietuva, Darbības veids - Telekomunikāciju pakalpojumu sniegšana; SIA “BITE Latvija” 100% kapitāldaļu īpašniece
•    AS "Swedbank", reģ.Nr.40003074764, juridiskā adrese Rīga, Balasta dambis 15, LV-1048, Darbības veids - Cita monetārā starpniecība
•    AS "SEB banka", reģ.Nr.40003151743, juridiskā adrese Ķekavas nov., Ķekavas pag., Valdlauči, Meistaru iela 1, LV-1076, Darbības veids - Cita monetārā starpniecība
•    AS "Citadele banka", reģ.Nr.40103303559, juridiskā adrese Rīga, Republikas laukums 2A, LV-1010, Darbības veidi - Cita monetārā starpniecība, Citi kreditēšanas pakalpojumi, Monetārā starpniecība
•    AS "Luminor Bank", reģ.Nr.40003024725, juridiskā adrese Rīga, Skanstes iela 12, LV-1013, Darbības veids - Cita monetārā starpniecība
•    Lloyd’s Insurance Company S.A. Juridiskā adrese: Bastion Tower, Marsveldplein 5, 1050 Brisele, Beļģija, Darbības veids – Apdrošināšanas pakalpojumu sniegšana
•    VAS “Latvijas Pasts”, reģ.Nr.40003380477, juridiskā adrese Mārupes nov., Lidosta "Rīga", Ziemeļu iela 10, LV-2167, Darbības veids - Pasta darbība saskaņā ar vispārējā pakalpojuma pienākumu
•    SIA "Tele2", reģ.Nr.40003272854, juridiskā adrese Rīga, Dēļu iela 5, LV-1004, Darbības veids - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi
•    SIA "Latvijas Mobilais Telefons", reģ.Nr.50003050931, juridiskā adrese Rīga, Ropažu iela 6, LV-1039, Darbības veidi - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi, Citi telekomunikācijas pakalpojumi
•    LMT Retail & Logistics SIA, reģ.Nr.40103148504, juridiskā adrese Rīga, Ropažu iela 6, LV-1039, Darbības veids: Telekomunikāciju iekārtu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos
•    SIA "Tet", reģ.Nr.40003052786, juridiskā adrese     Rīga, Dzirnavu iela 105, LV-1011, Darbības veids - Kabeļu telekomunikācijas pakalpojumi
•    AS "Telekom Baltija", reģ.Nr.40003454545, juridiskā adrese Rīga, Burtnieku iela 39, LV-1084, Darbības veids - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi
•    SIA "DIVI grupa", reģ.Nr.40003803059, juridiskā adrese Rīga, Avotu iela 40 - 33, LV-1009, Darbības veidi - Citi informācijas tehnoloģiju un datoru pakalpojumi, Datorprogrammēšana, konsultēšana un saistītas darbības
•    AS “UnifiedPost”, reģ.Nr.40003380477, juridiskā adrese Rīga, Dēļu iela 4, LV-1004, Darbības veidi - Datu apstrāde, uzturēšana un ar to saistītās darbības, Citur neklasificēti profesionālie, zinātniskie un tehniskie pakalpojumi
•    AS “Fitek”, reģ.Nr.40003380477, juridiskā adrese Rīga, Dēļu iela 4, LV-1004, Darbības veidi - Datu apstrāde, uzturēšana un ar to saistītās darbības, Citur neklasificēti profesionālie, zinātniskie un tehniskie pakalpojumi
•    AS UNISTOCK, reģ.Nr. 50003019251, juridiskā adrese Rīga, Buļļu iela 74, LV-1067, Darbības veidi - Uzglabāšana un noliktavu saimniecība
•    SIA "DPD Latvija", reģ.Nr.40003393255, juridiskā adrese Rīga, Uriekstes iela 8A, LV-1005, Darbības veids - Citas pasta un kurjeru darbības
•    SIA "CITY EXPRESS", reģ.Nr.40003473739, juridiskā adrese Rīga, Rūpniecības iela 5 - 20, LV-1010, Darbības veids - Citas pasta un kurjeru darbības
•    SIA "MTTC Latvija", reģ.Nr.40003893480, juridiskā adrese Rīga, Zemitāna iela 2B, LV-1012, Darbības veids - Sakaru iekārtu remonts
•    SIA "Dentsu Aegis Network Latvia", reģ.Nr.:4000334304, juridiska adrese 2Brīvības gatve 214 B, Riga, Latvia LV-1039. Darbības veids - Mārketinga aktivitāte
•    “Aon Baltic” UADBB, reģ.Nr.110591289, juridiskā adrese A. Goštauto St. 40B, Vilnius, LT, Darbības veids - Apdrošināšanas aģentu un brokeru darbība
•    “Compensa Vienna Insurance Group” ADB Latvijas filiāle, reģ.Nr.40103942087, juridiskā adrese Rīga, Vienības gatve 87H, LV-1004, Darbības veids – Apdrošināšana
•    SIA "SOMESE Baltic", reģ.Nr. 40103207278, juridiskā adrese Rīga, Brīvības iela 103 - 4, LV-1001, Darbības veids - Reklāmas aģentūru darbība
•    Allterco Robotics, reģ.Nr. 0026291955, juridiskā adrese 109 BULGARIA BLVD. LV.8 1404 SOFIA, Bulgārija, Darbības veids – Telekomunikācijas pakalpojumi 
•    Mobileum Inc, juridiskā adrese 20813 Stevens Creek Blvd Suite 200 Cupertino, CA 95014 Amerikas Savienotās Valstis, Darbības veids - Datu analīzes risinājumu izstrāde
•    MobiGW OÜ, reģ.Nr. 12585425, juridiskā adrese Akadeemia tn 3 Tartu linn, Tartu linn Tartu maakond 51003, Igaunija, Darbības veids - Citas informācijas tehnoloģijas un datoru pakalpojumi
•    Verozona, UAB, reģ.Nr. 226040370, juridiskā adrese Antakalnio g. 84, Vilnius 10204, Lietuva, Darbības veids – Norēķinu pakalpojumi
•    Laika Mobile Connectivity Oy, reģ.Nr.2078418-0, juridiskā adrese Bulevardi 7, 00120 Helsinki, Somija, Darbības veids - Mobilo norēķinu pakalpojumu agregātors
•    "Link Mobility" SIA – reģ.Nr.40003558745, juridiskā adrese Rīga, Kronvalda bulvāris 3 - 1, LV-1010, Darbības veidi - ¬Citi telekomunikācijas pakalpojumi
•    SIA "SMS ONLINE", reģ.Nr.40103291601, juridiskā adrese Rīga, Gustava Zemgala gatve 80 - 154A, LV-1039, Darbības veidi - Citi telekomunikācijas pakalpojumi, Citur neklasificēti informācijas pakalpojumi
•    CDR SIA, reģ.Nr.50203006391, juridiskā adrese Rīga, Jūrkalnes iela 1, LV-1046, Darbības veidi - Citi telekomunikācijas pakalpojumi, Reklāmas aģentūru darbība
•    Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Sales.lv", reģ.Nr.40103240056, juridiskā adrese Rīga, Dzirnavu iela 37 - 62, LV-1010, Darbības veidi - Citi telekomunikācijas pakalpojumi, Reklāmas aģentūru darbība, Datu apstrāde, uzturēšana un ar to saistītās darbības
•    Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "CSC TELECOM", reģ.Nr.40003611196, juridiskā adrese Rīga, Cēsu iela 31 k-3, LV-1012, Darbības veidi - Kabeļu telekomunikācijas pakalpojumi
•    SIA "T2R", reģ.Nr.40103242606, juridiskā adrese Rīga, Bieķensalas iela 26, LV-1004, Darbības veidi - Citi telekomunikācijas pakalpojumi
•    Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Mobilly", reģ.Nr.40003654405, juridiskā adrese Rīga, Dzirnavu iela 91 k-3 - 20, LV-1011, Darbības veidi - Citas finanšu pakalpojumus papildinošas darbības, izņemot apdrošināšanu un pensiju uzkrāšanu, Cita monetārā starpniecība
•    Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Mobīlie pakalpojumi", reģ.Nr.40003678583, juridiskā adrese Jaunpils nov., Jaunpils pag., Jaunpils, "Ezermāja" - 7, LV-3145, Darbības veidi - Datu apstrāde, uzturēšana un ar to saistītās darbības, Interneta portālu darbība, Citi telekomunikācijas pakalpojumi
•    Nowa OÜ, reģ.Nr.11498055, juridiskā adrese Narva mnt 7b Kesklinna linnaosa, Tallinn Harju maakond 10117, Igaunija, Darbības veids - Bezvadu telekomunikāciju darbības
•    Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "VERTEX LV", reģ.Nr.50003866501, juridiskā adrese Daugavpils, Jātnieku iela 77A - 24, LV-5410, Darbības veids - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi, Interneta portālu darbība
•    Akciju sabiedrība "Latvenergo", reģ.Nr.40003032949, juridiskā adrese Rīga, Pulkveža Brieža iela 12, LV-1010, Darbības veids - Elektroenerģijas ražošana, Elektroenerģijas tirdzniecība
•    Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "INTERNET", reģ.Nr.40003411866, juridiskā adrese Rīga, Vasaras iela 7 - 25, LV-1048, Darbības veids - Interneta portālu darbība, Kabeļu telekomunikācijas pakalpojumi
•    REPLACE OÜ, reģ.Nr.12703942, juridiskā adrese Killustiku põik 1 Vahi alevik, Tartu vald Tartumaa 60534, Darbības veids - Elektronisko ierīču un telekomunikāciju iekārtu un to daļu vairumtirdzniecība
•    SIA "DATU TEHNOLOĢIJU GRUPA", reģ. Nr.50003459811, juridiskā adrese Rīga, Ganību dambis 24A - 52, LV-1005, Darbības veids - Citi telekomunikācijas pakalpojumi, Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi
•    Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "STANDOUT", reģ. Nr. 40103668473, juridiskā adrese Rīga, Blaumaņa iela 5A - 9, LV-1011, Darbības veids - Datorprogrammēšana un Datu apstrāde, uzturēšana un ar to saistītās darbības
•    TeleConnect CZ s.r.o., reģ. Nr.28948556, juridiskā adrese Husitská 502/36, Prāga 3 - Žižkov, 13000, Čehija, Darbības veidi - Elektronisko sakaru pakalpojumu nodrošināšana
•    COGNIZANT WORLDWIDE LIMITED, reģ. Nr.07195160, juridiskā adrese 1 Kingdom iela, Paddington Central, Londona W2 6BD, Apvienotā Karaliste, Darbības veids - Informācijas tehnoloģiju konsultācijas, Citas informācijas tehnoloģiju darbības
•    Telekom Deutschland GmbH, reģ.Nr. Bonn HRB 5919, juridiskā adrese: Landgrabenweg 151 53227 Bonn, Vācija, Darbības veids – Bezvadu telekomunikāciju pakalpojumi, telekomunikāciju iekārtu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos, datorprogrammēšana, konsultācijas un ar to saistītās darbības, citi finanšu pakalpojumi, izņemot apdrošināšanu un pensiju finansēšanu
•    Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs", reģ.Nr. 40003011203, juridiskā adrese: Rīga, Ērgļu iela 14, LV-1012, Darbības veids - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi
•    SIA “KSK IT”, reģ.Nr. 40003840017, juridiskā adrese: Rīga, Ozolu iela 7 - 68, LV-1005, Darbības veidi - Citi informācijas tehnoloģiju un datoru pakalpojumi
•    CV Keskus OÜ Latvia filiāle, reģ.Nr.40103340907, juridiskā adrese: Skanstes iela 7 k-1, Rīga, LV-1013, Sadarbības veids - gada abonaments vakanču izvietošanai
•    SIA “CV-Online Latvia”, reģ.Nr.40003480317, juridiskā adrese: Baznīcas iela 20/22 - 30, Rīga, LV-1010, Sadarbības veids - gada abonaments vakanču izvietošanai
•    SIA “RAIT Custom Research Baltic”, reģ.Nr.43603018688, juridiskā adrese: Kalpaka bulvāris 10 - 1, Rīga, LV-1050, Sadarbības veidi  - tirgus izpētes un mārketinga pētījumu pakalpojumi; darbinieku apmierinātības pētījumi

Vai atbilde bija noderīga?

•    Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Baltcom", reģ.Nr. 40003005264, juridiskā adrese Rīga, Latgales iela 322, LV-1063, Darbības veids – Televīzijas programmu izstrāde un apraide, kabeļu telekomunikācijas pakalpojumi, elektroenerģijas tirdzniecība;
•    SIA "TeleTower", reģ.Nr.40103257495, juridiskā adrese Rīga, Uriekstes iela 2A - 24, LV-1005, Darbības veidi - Sava vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšana un pārvaldīšana un telekomunikācijas pakalpojumi;
•    SIA "UNISTARS", reģ.Nr.40003482318, juridiskā adrese Rīga, Brīvības iela 97, LV-1001, Darbības veids - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi;
•    AS TV Play Baltics Latvijas filiāle, reģ.Nr.40103238282, juridiskā adrese Rīga, Dzelzavas iela 120G, LV-1021, Darbības veidi - Televīzijas programmu izstrāde un apraide un telekomunikācijas pakalpojumi;
•    SIA "All Media Latvia", reģ.Nr.40103065880, juridiskā adrese Rīga, Dzelzavas iela 120G, LV-1021, Darbības veids - Televīzijas programmu izstrāde un apraide;
•    AS TV PLAY BALTICS EESTI, reģ.Nr.10308880, juridiskā adrese Peterburi tee 81 Tallinn Harjumaa 11415, Igaunija, Darbības veidi - Televīzijas programmu izstrāde un apraide un telekomunikācijas pakalpojumi;
•    ALL MEDIA AS EESTI, reģ.Nr.10014747, juridiskā adrese Peterburi tee 81 Tallinn Harjumaa 11415, Igaunija, Darbības veids - Televīzijas programmu izstrāde un apraide;
•    All Media Lithuania, UAB, reģ.Nr.121393020, juridiskā adrese Kalvarijų g. 135, LT-08221 Vilnius, Lietuva, Darbības veids - Televīzijas programmu izstrāde un apraide;
•    Bitė Lietuva, UAB, reģ.Nr.110688998, juridiskā adrese Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, Lietuva, Darbības veidi - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi, Citi telekomunikācijas pakalpojumi.

Vai atbilde bija noderīga?

Fizisku personu datu apstrādes noteikumi (IKT pakalpojumiem) aplūkojami šeit.
* Pēc klienta pieprasījuma Bite izsniedz SIA “Latnet” vēsturisko privātuma politiku.

Vai atbilde bija noderīga?

Kāpēc tiek veikta SIA “BITE Latvija” pasākumu filmēšana un fotografēšana?

Pasākumu un publisku vietu filmēšana un fotografēšana tiek veikta ar mērķi popularizēt SIA “BITE Latvija” (“Bite”) un/ vai BITE Grupas tēlu, tā izstrādātos piedāvājumus un produktus. Bitei ir leģitīmas tiesības apstrādāt personas datus, ko tā ir ieguvusi tās rīkotajos pasākumos, publiskās vietās un/ vai citos publiskos pasākumos, ko rīko trešās personas.

 

Kas notiek ar foto un videoierakstiem, kas tiek iegūtu?

Bite uzglabā un var veikt darbības ar videoierakstiem un fotoattēliem līdz brīdim:
• kad tiek sasniegts personas datu apstrādes mērķis;
• dati ir novecojuši un nav aktuāli Bites tēla, produktu un pakalpojumu popularizēšanai.

Ja izpildās kāds no iepriekš minētajiem punktiem, foto un videoieraksti tiek dzēsti.

Iegūtie foto un videoieraksti var tikt nodoti šādām saņēmēju kategorijām:
• Bites pilnvarotajiem darbiniekiem;
• BITE Grupas uzņēmumiem – detalizēta informācija par BITE Grupas uzņēmumiem ir pieejama interneta vietnē www.bite.lv, sadaļā “Jurists lūdza pateikt” – “Bite sadarbības partneri”;
• Citiem Bites sadarbības partneriem, kas nodrošina Bites tēla popularizēšanu.

Tāpat foto un videoieraksti var tikt nodoti pirmstiesas izmeklēšanas iestādēm, operatīvās darbības subjektiem, valsts drošības iestādēm un prokuratūrai – pierādījumu iegūšanai krimināllietās, kā arī tiesām, lai iegūtu pierādījumus izskatāmajās lietās.

 

Jūsu tiesības

Jūs varat vērsties Bitē un pieprasīt piekļuvi Jūsu personas datiem. Pieprasot šādu piekļuvi Jums ir jāsniedz informācija, kas ļauj Jūs nepārprotami identificēt foto un videoierakstā – piemēram, Jūsu ārējā izskata raksturojums, laiks kad tika veikts videoieraksts vai fotografēšana.

Jums ir tiesības:
1) iegūt informāciju par tām fiziskām vai juridiskām personām, kuras noteiktā laika posmā no Bites ir saņēmušas informāciju par Jums. Bitei nav tiesību sniegt Jums informāciju par valsts institūcijām, kuras ir kriminālprocesa virzītāji, operatīvas darbības subjekti vai citas institūcijas, par kurām likums aizliedz šādas ziņas izpaust.
2) iebilst pret Jūsu personas datu apstrādi. Lai to izdarītu, Jums rakstiski ir mūs jāinformē – piemēram, nosūtot vēstuli pa pastu vai e-pastā. Šādā gadījumā sūti savu iebildumu uz info@bite.lv vai adresē vēstuli SIA „BITE Latvija”, reģistrācijas nr. 40003742426, juridiskā adrese Uriekstes ielā 2a-24, Rīgā, LV-1005.
3) Pieprasīt dzēst vai ierobežot to personas datu apstrādi, kuru apstrāde vairs nav nepieciešama saskaņā ar nolūkiem, kādiem tie tika vākti un apstrādāti (tiesības “tikt aizmirstam”).
4) Vērsties pie Bites datu aizsardzības speciālista, lai saņemtu informāciju par klienta personas datu apstrādi un to aizsardzību. Informācija par Bites datu aizsardzības speciālistu ir pieejama Bites mājaslapā www.bite.lv, sadaļā “Jurists lūdza pateikt”.
5) Vērsties Bitē vai personas datu apstrādi uzraugošajā iestādē (Datu valsts inspekcija, www.dvi.gov.lv) sakarā ar jautājumiem par personas datu apstrādi.

 

Pasākumu filmēšana un fotografēšana Bitē

Vai atbilde bija noderīga?

1. Personas datu pārzinis
SIA “BITE Latvija” (turpmāk – Bite), reģ.Nr.40003742426, juridiskā adrese: Uriekstes iela 2A-24, Rīga, LV-1005, tālrunis 1601, e-pasts: info@bite.lv, personas datu pārzinis videonovērošanai Bites Privātpersonu apkalpošanas nodaļā un birojā Uriekstes ielā 2A, Rīgā, kā arī videonovērošanai Bites salonos (papildus informācija par Bites saloniem pieejama: https://www.bite.lv/lv/bite-saloni). 
turpmāk abi pārziņi kopā un katrs atsevišķi saukti – Bite.

2. Personas datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: privacy@bite.lv

3. Personas datu apstrādes nolūks: noziedzīgu nodarījumu novēršana vai atklāšana saistībā ar īpašuma aizsardzību un personu vitāli svarīgu interešu, tajā skaitā dzīvības un veselības aizsardzība.

4. Personas datu apstrādes tiesiskais pamats: videonovērošanas procesā iegūto personas datu apstrāde ir nepieciešama Pārziņa leģitīmo interešu ievērošanai. Videonovērošana tiek veikta ar nolūku aizsargāt Bites un tās klientu intereses, pēc iespējas ātrāk novērst un atklāt noziedzīgu, pret Biti vai tās īpašumu vērstu nodarījumu, kā arī, lai nodrošinātu personu vitāli svarīgu interešu, tajā skaitā dzīvības un veselības aizsardzību.

5. Personas datu kategorijas: videonovērošanas ieraksti un attēli - personas attēls (izskats, uzvedība), personas attēla ieraksta vieta (telpa, kameras atrašanās vieta), personas attēla ieraksta laiks (datums, laiks).​​​​​​​

6. Personas datu saņēmēju kategorijas: videonovērošanas rezultātā iegūtie personas dati bez tiesiskā pamata netiek nodoti trešajai personai. Videonovērošanas ieraksti tiek nodoti sadarbības partnerim SIA “ITECH”, reģistrācijas numurs 40003603004, pamatojoties uz noslēgto līgumu videonovērošanas nolūka sasniegšanai. Videonovērošanas ieraksti saskaņā ar normatīvo aktu prasībām var tikt nodoti izmantošanai pirmstiesas izmeklēšanas iestādēm, operatīvās darbības subjektiem, valsts drošības iestādēm, prokuratūrai,  kā arī tiesām, lai iegūtu pierādījumus izskatāmajās lietās.​​​​​​​

7. Personas datu nodošana uz trešo valsti un automatizētu lēmumu pieņemšana: videonovērošanas rezultātā iegūtie personas dati uz trešo valsti netiek nodoti. Automatizēta lēmumu pieņemšana videonovērošanas procesā netiek veikta.

8. Personas datu glabāšanas termiņš: videonovērošanas rezultātā iegūtie dati tiek uzglabāti līdz 3 (trīs) mēnešiem. Pēc šī termiņa videoieraksti tiek dzēsti, izņemot gadījumus, ja ir noticis noziedzīgs nodarījums, tad videonovērošanas dati var tikt uzglabāti līdz izmeklēšanas pabeigšanai (piemēram, līdz brīdim, kad spēkā stājies tiesas spriedums).​​​​​​​

9. Datu subjekta tiesības: Jums ir tiesības piekļūt saviem datiem, lūgt tos dzēst, kā arī iesniegt sūdzību fizisko personu datu uzraudzības iestādei – Datu valsts inspekcijai. Pieprasot piekļuvi Jūsu personas datiem, Jums ir jāsniedz informācija, kas ļauj Jūs nepārprotami identificēt videoierakstā - piemēram, laika posms, kurā Jūs bijāt videonovērošanas kameras redzeslokā. 

Lai saņemtu plašāku informāciju par klienta personas datu apstrādi un to aizsardzību, Jūs varat vērsties pie Bites datu aizsardzības speciālista.

Vai atbilde bija noderīga?

Cita svarīga informācija

1.    Noteikumos lietotie termini 
1.1.    ManaBite – Bite pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv un/vai ManaBite mobilā aplikācija. 
1.2.    Bite – SIA “BITE Latvija”. 
1.3.    Abonents – fiziska vai juridiska persona, kas ir noslēgusi līgumu par elektronisko sakaru pakalpojumu saņemšanu no Bite. 
1.4.    Lietotājs – fiziska vai juridiska persona, kura izmanto Bite elektronisko sakaru pakalpojumus. 
1.5.    Klients – ManaBite lietotājs (gan Abonents, gan Lietotājs), kas bez maksas lieto ManaBite saskaņā ar šiem Noteikumiem. 
1.6.    E-pasts – Klienta izvēlētais e-pasts, ko klients izvēlējies reģistrācijai ManaBite vai norādījis Līgumā. 1.7. Parole - Klienta izvēlēta burtu un/vai ciparu kombinācija, ko lieto, pieslēdzoties ManaBite. 
1.7.    ManaBite profils – Klienta vai Bite izveidots personīgs Klienta konts ManaBite. 
1.8.    Ikdienas pakalpojumu lietojums – tekošajā mēnesī izmantoto pakalpojumu (vietēji zvani, zvani viesabonēšanā, starptautiskie zvani, SMS Latvijā, SMS viesabonēšanā, starptautiskās SMS, internets Latvijā, Internets viesabonēšanā un citi pakalpojumi) apmērs konkrētam numuram. 
1.9.    Līgums - ar SIA „BITE Latvija” noslēgts līgums par elektronisko sakaru pakalpojumu saņemšanu un visi tā pielikumi. 
1.10.    Šo noteikumu mērķis ir informēt Klientu par ManaBite profila reģistrācijas procesu un lietošanas noteikumiem. 

2.    ManaBite profila izveidošana 
2.1.    ManaBite profilu ir tiesības izveidot Klientam, izmantojot 3.punktā norādītos reģistrācijas veidus. Bite ir tiesības izveidot ManaBite profilu Abonentam, ja Bite ir pārbaudījusi Abonenta identitāti. 
2.2.    Ja Abonenta ManaBite profilu izveido Bite, aktivizācijas saiti, kas Abonentam jāapstiprina, Bite nosūta uz Abonenta Līgumā norādīto e-pasta adresi. Tikai pēc aktivizācijas saites apstiprināšanas, Abonentam tiks izveidots ManaBite profils ar tiesībām piekļūt visiem saviem Bite pieslēguma numuriem un tiesībām redzēt detalizētu rēķina pārskatu. 
2.3.    Bite ir tiesības uz Abonenta Līgumā norādīto e-pastu sūtīt atgādinājumu par aktivizācijas saites apstiprināšanu, ja Abonents to nav apstiprinājis. 

3.    Reģistrācija ManaBite 
3.1.    ManaBite var reģistrēties, izmantojot e-pastu vai sociālo tīklu (Google vai Facebook) profilu. 
3.2.    Klientam ir pienākums iepazīties ar šiem Noteikumiem. 
3.3.    Ja izvēlas opciju reģistrēties ar sociālā tīkla profilu, jāizvēlas Google vai Facebook profils un jāizvēlas opcija “reģistrēties”. Lai pabeigtu reģistrāciju, jāievada parole, ko Klients vēlas izmantot reģistrācijai ManaBite. Uz epastu, kas izmantots reģistrācijai sociālajā tīklā, tiks nosūtīta aktivizācijas saite, kas Klientam ir jāapstiprina. Ja epasts sakrīt ar Bite Līgumā norādīto e-pastu un ir unikāls, reģistrācija būs pabeigta un Klients varēs apskatīt visu informāciju par saviem numuriem, izņemot detalizētu rēķina pārskatu. Lai redzētu detalizētu rēķina pārskatu, Klientam ir jāievada Abonenta personas koda pēdējie pieci cipari. 
3.4.    Izvēloties reģistrēties ar e-pastu, jānorāda e-pasts un parole, ko izmantos pašapkalpošanās portālā ManaBite un jāizvēlas opcija “reģistrēties”. Uz e-pastu Bite nosūtīs Klientam aktivizācijas saiti, kas jāapstiprina. Ja Klienta izvēlētais e-pasts sakrīt ar Bite Līgumā norādīto e-pastu un ir unikāls, reģistrācija būs pabeigta un Klients varēs apskatīt visu informāciju par saviem numuriem, izņemot detalizētu rēķina pārskatu. Lai redzētu detalizētu rēķina pārskatu, Klientam ir jāievada Abonenta personas koda pēdējie pieci cipari. 
3.5.    Ja Klienta izvēlētais e-pasts vai sociālā tīkla e-pasts nesakrīt ar Bite Līgumā norādīto e-pastu vai nav unikāls, papildus šo noteikumu 3.3. un 3.4. punktā norādītajam, Klients reģistrāciju turpina, izmantojot internetbanku vai norādot Bite Abonenta numuru un paroli, vai pievienojot konkrētu Bite numuru un saņemot apstiprinājuma īsziņu (SMS). 
3.5.1.    Izmantojot opciju reģistrāciju turpināt ar internetbanku, personas kods tiks pielīdzināts tam, kas tiek atgriezts no internetbankas, un, ja tas sakritīs ar Abonenta personas kodu, Klients piekļūs visiem saviem Bite pieslēguma numuriem ar tiesībām redzēt detalizētu rēķina pārskatu. Ja personas kods nesakrīt, Klientam ir jāizmanto citi reģistrācijas turpināšanas veidi. 
3.5.2.    Izvēloties opciju reģistrāciju turpināt ar Bite Abonenta konta numuru un paroli, Klients piekļūs visiem saviem Bite pieslēguma numuriem ar tiesībām redzēt detalizētu rēķina pārskatu. 
3.5.3.    Izvēloties opciju reģistrāciju turpināt ar SMS, Klients varēs apskatīt visu informāciju par šo konkrēto numuru, izņemot redzēt detalizētu rēķina pārskatu, pie nosacījuma, ka Abonentam Bite tīklā nav citu pieslēguma numuru. Lai redzētu detalizētu rēķina pārskatu par konkrēto pieslēguma numuru, Klientam ir jāievada Abonenta personas koda pēdējie pieci cipari. 
3.5.4.    Ja Abonentam ir vairāki Bite pieslēguma numuri un Klients izvēlas opciju reģistrāciju turpināt ar SMS, Klients ManaBite varēs apskatīties tikai šī numura ikdienas pakalpojumu lietojumu. 
3.6.    Ar vienu un to pašu e-pastu vai sociālā tīkla profilu ManaBite var reģistrēties tikai vienu reizi. 
3.7.    Klientam ir iespēja izvēlēties trīs veidus, kā pēc reģistrācijas ManaBite pieslēgties savam profilam – izmantojot internetbanku, e-pastu un paroli, numura pievienošanu ar SMS vai sociālā tīkla (Google vai Facebook) profilu. 

4.    Vispārīgie noteikumi 
4.1.    ManaBite Klientam ir pieejama informācija par Bite rēķiniem un iespēja tos apmaksāt, informācija par izvēlēto tarifa plānu, pieslēguma numuriem, detalizēts pārskats par saņemtajiem Bite pakalpojumiem (vietējie zvani, zvani viesabonēšanā, starptautiskie zvani, SMS Latvijā, SMS viesabonēšanā, starptautiskās SMS, internets Latvijā, Internets viesabonēšanā un citi pakalpojumi), nomaksas ierīcēm, ja tādas ir iegādātas, iespēja pārbaudīt BITE nomaksas limitu, informācija par citiem Klienta izmantotajiem Bites pakalpojumiem, informācija par aktuālajiem piedāvājumiem, kā arī cita informācija, ko Bite vēlas paziņot Klientam. Klientam ManaBite profilā ir tiesības mainīt izvēlēto tarifu plānu, administrēt papildpakalpojumus, noteikt izmaksu kontroli, bloķēt SIM karti un iespēja veikt citus pakalpojumus. 
4.2.    Bite ir tiesības vienpusēji mainīt ManaBite pieejamo pakalpojumu apjomu. 
4.3.    ManaBite profila saturs ir atkarīgs no Klienta izvēlētā reģistrācijas veida (sk. arī šo noteikumu 3. punktu) un no tā, vai Klients apmeklē ManaBite pašapkalpošanās portālu vai mobilo aplikāciju. 
4.4.    ManaBite ir pieejama Klientiem 24 stundas diennaktī, izņemot tehnisku problēmu gadījumos no Bite neatkarīgu iemeslu dēļ vai sistēmas uzlabošanas gadījumā. 

5.    Klienta tiesības un pienākumi 
5.1.    Klientam ir pienākums nodrošināt, ka trešo personu rīcībā nesankcionēti netiek nodota ManaBite autorizācijas un autentifikācijas līdzekļi, t.sk., e-pasts un parole. Klients uzņemas pilnu atbildību par rīcību ManaBite profilā, atzīstot rīcību par sev saistošu, ja tiek veiktas izmaiņas, izmantojot Klienta autorizācijas un autentifikācijas līdzekļus. 
5.2.    Klientam ir pienākums nekavējoties, bet ne vēlāk kā 24 stundu laikā, paziņot Bite par trešo personu nesankcionētu piekļuvi Klienta autorizācijas un/vai autentifikācijas līdzekļiem, zvanot pa tālruņiem 1601 vai +37125851601, vai apmeklējot jebkuru Bite salonu. 
5.3.    Klientam ir tiesības savā ManaBite profilā veikt izmaiņas kontaktinformācijā un izmantot citus ManaBite piedāvātos pakalpojumus. 
5.4.    Klientam nav tiesību izmantot citas personas ManaBite profilu, izņemot, ja šī persona ir pilnvarojusi šādas darbības veikt. 
5.5.    Klientam ir tiesības dzēst savu ManaBite profilu, nosūtot elektroniski parakstītu pieprasījumu uz info@bite.lv vai iesniedzot parakstītu iesniegumu jebkurā Bites salonā. 

6.    Bite tiesības un pienākumi 
6.1.    Bite nodrošina Klientam tiesības lietot ManaBite portālu 24 stundas diennaktī, izņemot šo noteikumu 4.4. punktā norādītajā gadījumos. 
6.2.    Personas datu apstrāde tiek veikta saskaņā ar Bite Privātuma politiku (sk. sīkāk šo noteikumu 7. punktu). 
6.3.    Bite ir tiesības vienpusēji grozīt šos noteikumus, izmaiņas publicējot www.bite.lv. Izmaiņas stājas spēkā to publicēšanas brīdī. 
6.4.    Bite neatbild par sekām un zaudējumiem, ja Klients ir nodevis piekļuves tiesības savam ManaBite profilam trešajām personām. 
6.5.    Bite ir tiesības dzēst Klienta profilu, ja Klients pārkāpj šos noteikumus, vai neizmanto ManaBite profilu ilgāk kā 10 (desmit) gadus. 

7.    Personas datu apstrāde 
7.1.    Personas datu apstrādes Pārzinis ir SIA “BITE Latvija”, reģ.Nr.40003742426, juridiskā adrese Uriekstes iela 2a-24, Rīga, LV-1005, tālrunis 1601. 
7.2.    Bite veiktās personas datu apstrādes noteikumi ir norādīti Bite Privātuma politikā. Privātuma politika sniedz informāciju par to, kā Bite vāc, apstrādā, glabā, kopīgo, dzēš un aizsargā personas datus, tādējādi nodrošinot, ka Klienta personas dati tiek apstrādāti likumīgi, godprātīgi un Klientam pārredzamā veidā. 

8.    Citi noteikumi 
8.1.    Izmantojot ManaBite, Klients apliecina, ka piekrīt, ka visa informācija, ko Bite paziņo Klientam elektroniski ManaBite profilā, ir vienlīdz saistoša kā papīra formāta dokuments.
 

Vai atbilde bija noderīga?

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas bloķēto domēnu saraksts pieejams šeit.
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes bloķēto domēnu saraksts pieejams šeit.
Veselības Inspekcijas saraksts pieejams šeit.
PTAC saraksts pieejams šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Runas pārraides kvalitāte un īsziņu piegādes laiks

Bite garantē balss sakaru pakalpojumu kvalitāti un īsziņu pakalpojuma piegādes ātrumu Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas noteikto kvalitātes parametru robežās.

Saskaņā ar Starptautiskās Telekomunikācijas Savienības (ITU) rekomendēto 5 ballu novērtēšanas sistēmu (rekomendācija ITU-T P.862), Bite nodrošina minimālo runas kvalitātes vērtību sniegtajiem balss sakaru pakalpojumiem ne zemāku par 3 ballēm.

Maksimālais īsziņas piegādes laiks Bites tīklā nepārsniedz 10 sekundes, ja izpildās zemāk norādītie nosacījumi.

▪ Īsziņas sūtītāja un saņēmēja mobilie tālruņi ir ieslēgti.
▪ Īsziņa tiek sūtīta un saņemta nepārslogotā Bites tīklā.
▪ Tiek izsūtīta īsziņu ķēdē nesaistīta īsziņa uz eksistējošu (pareizu) numuru.
▪ Īsziņas sūtītāja un saņēmēja mobilie tālruņi atbalsta GSM, UMTS un/vai LTE telekomunikācijas standartu.
▪ Īsziņas nosūtīšanai netiek izmantots GPRS telekomunikācijas standarts.
▪ Īsziņas sūtītāja un saņēmēja mobilajā telefonā un lietotajā tarifu plānā ir aktivizēta/nodrošināta īsziņu sūtīšanas un saņemšanas iespēja
▪ Īsziņas sūtītājs nav sasniedzis sevis lietotā tarifu plāna īsziņu skaita limita (ja tāds pastāv) robežu.
▪ Īsziņas sūtītāja mobilajā telefonā tiek izmantots pareizs Bites īsziņu centra numurs (+371 25850115).
▪ Īsziņas saņēmēja lietotajam numuram nav uzkrājušās nesaņemtas īsziņas Bites īsziņu centā.
▪ Īsziņas sūtītāja un saņēmēja mobilo telefonu atmiņa nav pārpildīta ar saglabātajām ziņām.
▪ Īsziņā nav ietvertas specifiskas, ziņas nosūtīšanu aizkavējošas rakstu zīmes.
▪ Īsziņas saņemšanas laikā tās saņēmējs neuzsāk jebkāda zvana veikšanu vai citas ziņas nosūtīšanu.
▪ Īsziņas saņemšanas laikā tās saņēmēja mobilais telefons nepārslēdzas starp dažādiem mobilajiem tīkliem vai mobilo tīklu šūnām.

Datu pārraides ātrumi
Pie Bites pieejamā mobilā interneta ātruma raksturlielumi dažādos mobilajos tīklos.

5G mobilais tīkls
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) lejupielādes ātrums*: līdz 1 Gbit/s.
Minimālais garantētais lejupielādes ātrums: 512 Kbit/s.
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) augšupielādes ātrums*: līdz 100 Mbit/s.
Minimālais garantētais augšupielādes ātrums: 512 Kbit/s.

4G mobilais tīkls
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) lejupielādes ātrums*: līdz 400  Mbit/s.
Minimālais garantētais lejupielādes ātrums: 256 Kbit/s.
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) augšupielādes ātrums*: 50 Mbit/s.
Minimālais garantētais augšupielādes ātrums: 256 Kbit/s.

3G mobilais tīkls
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) lejupielādes ātrums*: 21 Mbit/s.
Minimālais garantētais lejupielādes ātrums: 9,6 Kbit/s.
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) augšupielādes ātrums*: 5,8 Mbit/s.
Minimālais garantētais augšupielādes ātrums: 9,6 Kbit/s.

*Interneta lietotājs var atbilstošā ierīcē saņemt faktiski pieejamo maksimālo interneta ātrumu mazas mobilā tīkla noslodzes laikā, atrodoties netālu no Bites tīkla bāzes stacijas antenas atrašanās vietas, kad tīklam ar atbilstošām ierīcēm ir pieslēgušies vēl vismaz 10 tā lietotāji.

Detalizēti Bites elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes parametri ir aplūkojami šeit.

Kad Bite var samazināt mobilā interneta ātrumu?

Lietojot Bites mobilos datus vai interneta tarifu plānu, ir vērts atcerēties, ka Bite var ierobežot konkrētu pakalpojumu nodrošināšanu saskaņā ar Godīgas lietošanas politikas noteikumiem zemāk minēto iemeslu dēļ.

▪ Izpildot policijas, tiesas vai citas valsts pilnvarotas iestādes rīkojumu, lēmumu vai cita veida pieprasījumu. 
▪ Lai nepieļautu tīkla ļaunprātīgu, krāpniecisku vai citādi prettiesisku izmantošanu.
▪ Samazinot tīkla pārslodzi ārkārtas gadījumos. Šī iemesla izraisītie ierobežojumi ir īslaicīgi, organizēti minimālai ietekmei uz tīkla lietotājiem.

Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti ietekmējošie faktori

Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti var ietekmēt ne tikai signāla stiprums, tīkla pārklājums un bāzes staciju tehniskie parametri un attālums no pakalpojumu saņemšanas vietas, bet arī dažādi, no to nodrošinātāja neatkarīgi faktori.

Minēto pakalpojumu kvalitāti negatīvi var ietekmēt kādas īpatnības to saņemšanas lokācijā, piemēram, blīva daudzstāvu ēku apbūve, kalnains vai gravām bagāts reljefs, izteikti plašu ūdenskrātuvju vai bieza lapu koku meža tuvums, netālu esošas industriālās elektroiekārtas un radioiekārtas.

Arī tādi laika apstākļi kā sniegs, lietus, paaugstināts gaisa mitrums, spēcīgas vēja brāzmas, izteikti paaugstināta vai pazemināta gaisa temperatūra var samazināt iepriekšminēto pakalpojumu kvalitāti.

Īslaicīga mobilā tīkla pārslodze mēdz rasties arī plaši apmeklētos pasākumos, lietotāju vienlaicīgas un intensīvas elektronisko sakaru pakalpojumu izmantošanas gadījumā.

Nozīme ir arī mājokļa specifikai, kad elektroniskie sakaru pakalpojumi tiek izmantoti iekštelpās. Šo pakalpojumu kvalitāti ietekmē ēkas sienu biezums, stāvu skaits, celtniecībā izmantotie materiāli u.c. faktori. Izteikti negatīvs iespaids uz interneta ātrumu, balss zvanu kvalitāti un īsziņu piegādes ātrumu novērojams telpās zem zemes līmeņa un pagrabstāvos.

Iespējams, ka pakalpojumu izmantošanu var ietekmēt lietotā telefona, rūtera vai citas ierīces tehniskie ierobežojumi, funkcionālās īpašības, nolietojuma stāvoklis vai kādi tehniski bojājumi.

Traucējumu elektronisko sakaru pakalpojumos pieteikšana

Traucējumus elektronisko sakaru pakalpojumos ir iespējams pieteikt, zvanot uz 1601 vai sūtot e-pastu uz info@bite.lv
Traucējumus parasti novēršam 24 stundu laikā no pieteikuma saņemšanas brīža. Ja pieteikums tiek saņemts piektdienā pēc plkst. 17.00, brīvdienā vai svētku dienā, traucējumu novēršanu uzsākam nākamajā darba dienā no plkst. 9.00 līdz 17.00.

 

Vai atbilde bija noderīga?

Jurists lūdza pateikt

  • Biznesa tarifu plāni ir paredzēti tikai juridiskajām personām un netiek pieslēgti fiziskajām personām
  • Visas cenas norādītas bez pievienotās vērtības nodokli saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Tarifus zvaniem un SMS uz īsajiem, speciālajiem, paaugstinātas maksas numuriem un minēto pakalpojumu lietošanas noteikumus, kā arī visus citus tarifus var apskatīt www.bite.lv. Tarifu plānā iekļauto balss telefoniju un datu pārraides pakalpojumu ir iespējams izmantot tikai kopā un nav iespējams dalīt atsevišķos pakalpojumos. Pirms pakalpojuma uzsākšanas klients apņemas rūpīgi iepazīties ar pilnu tarifu plāna aprakstu, Godīgas lietošanas politiku un Bites līguma noteikumiem.
  • Šeit iekļauti regulētie plāni, kas atbilst Eiropas Komisijas regulai Nr.531/2012, kas grozīta ar ES regulu Nr.2015/2120 un Komisijas ieviešanas regulu Nr.2016/2286.
  • Ar “Eiropa” tiek uzskatītas Eiropas Ekonomiskās zonas un Eiropas Savienības dalībvalstis.
  • Visi tarifu plāni ir aktīvi no mēneša pirmā datuma līdz pēdējam datumam, un tie automātiski tiek pagarināti uz nākamo mēnesi.
  • Ja aktivizēsi papildpakalpojumu tarifu plānu nevis pirmajā mēneša datumā, bet, piemēram, mēneša vidū, Tev būs jāmaksā tikai puse no cenas, un Tu arī varēsi izmantot tikai pusi no pilnā pakalpojuma tarifu plānā iekļautā datu apjoma. Sākot no nākamā mēneša, varēsi izmantot visu pakalpojuma tarifu plānā iekļauto datu apjomu un arī maksāsi pilnu cenu.
  • Regulētajos tarifu plānos ir iekļauti zvani un SMS bez papildu maksas Latvijas teritorijā uz Bites, LMT, Tele2 un Tet tīkliem, kā arī Eiropā, izņemot zvanus uz speciālajiem numuriem, īsajiem kodiem un citiem paaugstinātas maksas pakalpojumiem.
  • Zvani no Latvijas uz Eiropu ir bez papildu maksas izvēlētā tarifu plānā noteiktajā apjomā. Pēc tam katra sarunas minūte maksās 0,26 EUR.
  • Katras sarunas uzskaites vienība Latvijā un Eiropā ir 1 sekunde, bet starptautiskajiem zvaniem - 1 minūte.
  • Zvaniem un īsziņām uz pārējiem tīkliem un paaugstinātas maksas numuriem tiek piemērota noteiktā tarifa maksa. Kaut gan jāsaka, ka tikai 0,6% no mūsu klientiem zvana uz šiem numuriem. Un, ja kas, mēs Tevi noteikti pabrīdināsim par augstāku maksu.
  • Veicot zvanus un sūtot SMS ārpus Eiropas, zvanot uz paaugstinātas maksas numuriem vai īsajiem kodiem, veicot zvanus vai sūtot SMS uz paaugstinātas maksas pakalpojumiem, tiek piemēroti tarifi, ar ko klients apņemas iepazīties un tos ievērot. Ar šādiem tarifiem iespējams iepazīties www.bite.lv, klientu apkalpošanas salonos vai zvanot uz 1601.
  • Drošības apsvērumu dēļ telefonsaruna, kas turpinās ilgāk par 1 stundu 59 minūtēm un 59 sekundēm, tiek pārtraukta. Tādējādi, piemēram, ja zvans turpinās tik ilgu laiku neapzināti, ļausim izvairīties no nepatīkami liela rēķina, kā arī no telefona baterijas izlādēšanās. Protams, ja ilgā saruna bija īsta, un vēl ir kas runājams, varēsi pārzvanīt un turpināt sarunāties.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601