Jurists lūdza pateikt

Līgumi un noteikumi

Ja starp Tevi kā patērētāju un Biti ir noslēgts distances līgums (ja esi vienojies par jaunas preces - ierīces, aksesuāra vai citas preces iegādi, vai esi pasūtījis pakalpojumu attālināti, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus - piemēram, Bites mājaslapu vai tālruni), tad Tu saskaņā ar tiesību aktiem, nenorādot iemeslu, vari izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā.
Uzzini vairāk kategorijā: Kā darbojas 14 dienu atteikuma tiesības?

Vai atbilde bija noderīga?

Politikas, procedūras un vadlīnijas

Sērijas Nr. GLP-11

Klientam ir pienākums iepazīties ar Godīgas lietošanas politiku (GLP) un ievērot tās noteikumus, izmantojot Bites elektronisko sakaru pakalpojumus. GLP ir neatņemama pakalpojuma līguma sastāvdaļa. Politika var tikt grozīta un papildināta, tā ir pieejamas Bites mājaslapā www.bite.lv sadaļā “Godīgas lietošanas politika”. Klientam jāseko līdzi un jāiepazīstas ar aktuālo GLP versiju, apmeklējot Bites mājaslapu.

Vai atbilde bija noderīga?

Kas ir Labas prakses kodekss?
Labas prakses kodekss ir vienošanās starp uzņēmumiem, kas izmanto telemārketingu, par ētisku un likumīgu komerciālu paziņojumu sūtīšanu privātpersonām. Tas tika izstrādāts, lai nodrošinātu fizisku personu privātuma aizsardzību.

Kodeksa mērķis:
Veicināt atbildīgu un godprātīgu praksi, nodrošinot, ka komerciāli zvani tiek veikti tikai tad, kad ir saņemta skaidra, brīvprātīga un iepriekšēja piekrišana no personas. Tas arī nosaka, kā piekrišana jāsaņem, kādā veidā tā jāapstiprina un kā to var atsaukt.

Kāpēc tas ir svarīgi?
Kodekss palīdz aizsargāt cilvēku tiesības uz mierīgu privāto dzīvi un nodrošina, ka uzņēmumi ievēro augstus ētikas standartus, ievēro datu aizsardzības prasības un neizmanto maldinošas vai uzmācīgas metodes, lai iegūtu klientus.

Pilns Labas prakses kodekss pieejams šeit .
 

Vai atbilde bija noderīga?

1. Ja Bite konstatē, ka konkrētajam klientam pēdējo 4 mēnešu laikā ir netipisks vai anomāls mobilo sakaru pakalpojumu patēriņš, atrodoties EEZ valstīs, kamēr pakalpojumu patēriņš Latvijā ir anomāli mazs (sk. GLP 4. un/vai 5.punktu), kā rezultātā tiek pārkāpti GLP noteikumi, Bite patur tiesības lūgt no attiecīgā klienta pierādījumus par noturīgu saišu esamību ar Latvijas teritoriju. Ja pastāv aizdomas par netipisku vai anomālu mobilo sakaru pakalpojumu patēriņu, Bite ir tiesības pieprasīt, bet klientam ir pienākums sniegt vienu no šādiem dokumentiem pēc klienta izvēles (katrs dokuments nevar būt vecāks par vienu mēnesi no Bite pieprasījuma saņemšanas brīža):

1.1. Ja klients ir fiziska persona, tad pēc Bites pieprasījuma pierādīt noturīgu saišu esamību tas var izvēlēties vienu no zemāk norādītājiem dokumentiem iesniegšanai Bite: i. apstiprinājums (oriģināls) no izglītības iestādes par to, ka attiecīgā persona ir imatrikulēta izglītības iestādē un studē pilna laika klātienē, ko parakstījis izglītības iestādes rektors vai cita pilnvarotā amatpersona; vai ii. sociālā nodokļa maksāšanas apstiprinājums izziņas formā, kas izsniegta Valsts ieņēmumu dienestā (oriģināls).

1.2. Ja klients ir juridiska persona, tad pēc Bites pieprasījuma pierādīt noturīgu saišu esamību, klients iesniedz Bitei: i. jebkāds pierādījums pēc klienta izvēles, kas norādītu uz to, ka komercdarbība tiek veikta Latvijas teritorijā.

2. Klientam ir jāiesniedz lūgto dokumentu oriģināli 15 dienu laikā no Bites pieprasījuma saņemšanas brīža, ja vien atbilstoši normatīvajiem aktiem attiecīgā dokumenta sagatavošana neaizņem ilgāku laika periodu. Bite izvērtē saņemtos dokumentus 15 dienu laikā (Izvērtēšanas periods). Izvērtēšanas perioda laikā Papildmaksa netiek piemērota.

3. Ja, izvērtējot no klienta saņemto dokumentu Bite uzskatīs, ka tam nepastāv noturīgas saites ar Latvijas Republiku, attiecīgajam klientam tiks piemērota Papildmaksa, saņemot mobilo sakaru pakalpojumus EEZ valstīs. Par Papildmaksas piemērošanas uzsākšanas brīdi, kā arī par Papildmaksas apmēriem, klients tiks informēts ar īsziņas palīdzību. Ja klients nepiekrīt Bites lēmumam par Papildmaksas piemērošanu, tam ir tiesības vērsties Bite ar iesniegumu vai sūdzību saskaņā ar Bites Sūdzību izskatīšanas un Bites lēmumu apstrīdēšanas kārtību, kas ir pieejama šeit.

4. Ja Bite uzskatīs, ka konkrētajam klientam pastāv noturīgas saites ar Latvijas Republiku, klients turpinās baudīt mobilo sakaru pakalpojumus viesabonēšanā EEZ valstīs par tādām cenām kā mājās, ievērojot GLP noteikumus.

5. Ja klients nesniedz Bite pieprasīto informāciju un dokumentus vispār vai nesniedz tos pieprasītajā apjomā un Bites noteiktajā termiņā, Bite ir tiesīga nekavējoties pēc dokumentu iesniegšanas termiņa beigām uzsākt Papildmaksas piemērošanu viesabonēšanas pakalpojumiem EEZ valstīs, par to iepriekš brīdinot klientu ar īsziņas palīdzību.

Vai atbilde bija noderīga?

Tava personas datu drošība

Vispārīgā datu aizsardzības regula (angliski: General Data Protection Regulation, saīsināti – GDPR) ir Eiropas Savienības tiesību akts, kas nosaka, kā uzņēmumi, iestādes un citas organizācijas drīkst apstrādāt fizisko personu datus, tostarp Tavus.


Personas dati ir jebkāda informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu – piemēram, vārds, uzvārds, personas kods, dzīvesvietas adrese, e-pasta adrese, IP adrese, fotogrāfijas, video ieraksti, biometriskie dati (piemēram, pirkstu nospiedumi), kā arī informācija, ko publicē sociālajos tīklos.


GDPR spēkā stāšanās datumi:

•    Pieņemta: 2016. gada 27. aprīlī;
•    Piemērojama: no 2018. gada 25. maija visās Eiropas Savienības dalībvalstīs, tostarp Latvijā.


GDPR aizstāja Fizisko personu datu aizsardzības likumu, kas bija spēkā Latvijā līdz tam. Šobrīd GDPR ir galvenais tiesiskais pamats personas datu aizsardzībai visā ES.
 

Vai atbilde bija noderīga?

Personas datu drošība un aizsardzība mums vienmēr ir bijusi prioritāte, tāpēc Tavā sadarbībā ar Biti būtisku pārmaiņu nav. Tomēr, lai skaidrāk informētu par to, kā un kādos gadījumos apstrādājam Tavus personas datus, esam izstrādājuši Privātuma politiku un papildinājuši līguma noteikumus. Ar tiem vari iepazīties šeit.

Lai gan GDPR nosaka privātpersonu datu apstrādes principus, arī uzņēmumu dati, piemēram, informācija par īpašniekiem, valdes locekļiem un darbiniekiem, ir jāaizsargā. Tā kā klientu datu drošība mums ir vissvarīgākā, mēs rūpēsimies par visu mums uzticēto informāciju – gan par privātpersonām, gan biznesa klientiem.

Vai atbilde bija noderīga?

Bite apstrādā Tavu personīgo informāciju tikai skaidri noteiktiem un leģitīmiem mērķiem. Mēs to darām vienīgi tad, ja pastāv tiesisks pamats personas datu apstrādei, proti:

•    dati ir nepieciešami, lai noslēgtu vai izpildītu līgumu ar Tevi;
•    apstrāde nepieciešama, lai izpildītu mums piemērojamos normatīvo aktu pienākumus;
•    apstrāde nepieciešama mūsu leģitīmo (likumīgo) interešu īstenošanai, piemēram, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti, novērstu krāpniecību vai nodrošinātu sistēmu drošību;
•    mums ir Tava skaidri izteikta piekrišana konkrētam apstrādes nolūkam.
 

Dažkārt mēs vēlētos informēt Tevi par īpašiem piedāvājumiem, akcijām, loterijām vai citiem interesantiem pasākumiem. Šādu informāciju Tev nosūtīsim tikai tad, ja:

•    būsim saņēmuši Tavu piekrišanu, vai
•    attiecīgā gadījumā balstīsimies uz mūsu leģitīmajām interesēm, ievērojot Informācijas sabiedrības pakalpojumu likuma 9. panta otrās daļas noteikumus (piemēram, ja esi mūsu klients un informācija attiecas uz līdzīgu pakalpojumu).
 

Tu vienmēr vari atteikties no šāda veida paziņojumiem, sekojot atteikšanās saitei katrā sūtījumā vai sazinoties ar mums.
 

Vai atbilde bija noderīga?

Tavi personas dati tiek glabāti tikai tik ilgi, cik tas ir nepieciešams attiecīgā apstrādes mērķa sasniegšanai — piemēram, lai izpildītu līgumsaistības, aizsargātu mūsu vai Tavas likumīgās intereses, kā arī lai izpildītu normatīvajos aktos noteiktās prasības par datu uzglabāšanu.


Piemēram, atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem, informāciju par noslēgtu līgumu mēs varam glabāt līdz 10 gadiem pēc līguma izbeigšanas, lai aizsargātu mūsu un Tavas intereses, piemēram, saistībā ar iespējamām pretenzijām vai tiesvedību. Savukārt noteiktiem datu veidiem (piemēram, tīkla noslodzes dati) normatīvie akti paredz konkrētus glabāšanas termiņus — šos datus Bite glabā līdz 18 mēnešiem.


Kad dati vairs nav nepieciešami attiecīgajam nolūkam, tie tiek droši dzēsti vai anonimizēti.

Vai atbilde bija noderīga?

Tev ir tiesības uzzināt, kādus personas datus Bite par Tevi apstrādā un kā šie dati tiek izmantoti. Šo informāciju mēs nodrošināsim bez maksas digitālā formātā, saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) prasībām.


Tu vari jebkurā brīdī pieprasīt apstiprinājumu, vai Bite apstrādā Tavus personas datus. Ja tā ir, mēs Tev sniegsim šādu informāciju:

•    kādi Tavi personas dati tiek apstrādāti;
•    kādi ir apstrādes mērķi (nolūki);
•    kādas personas, uzņēmumi vai iestādes (vai to kategorijas) saņem vai var saņemt Tavus datus;
•    datu glabāšanas termiņš vai kritēriji tā noteikšanai;
•    Tavas tiesības attiecībā uz personas datu apstrādi (piemēram, tiesības labot, dzēst, ierobežot, pārsūtīt utt.);
•    informācija par datu izcelsmi, ja neesi tos sniedzis(-usi) tieši mums;
•    vai tiek veikta automatizēta lēmumu pieņemšana (tostarp profilēšana) un tās iespējamās sekas.

Vai atbilde bija noderīga?

Lai iesniegtu pieprasījumu vai lūgumu, lūdzu, aizpildi attiecīgo iesniegumu un iesniedz to vienā no šiem veidiem:

•    pa pastu: Uriekstes iela 2a-24, Rīga, LV-1005;
•    klātienē: jebkurā Tev ērtā Bites salonā;
•    elektroniski: uz e-pasta adresi privacy@bite.lv, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu;
•    telefoniski: 1601 - kontakttālrunis Bites klientiem (ar Bites pieslēgumu) vai +37125851601 - kontakttālrunis Bites klientiem ārpus Latvijas un citu operatoru klientiem (ārpus EEZ valstīm maksa par zvanu saskaņā ar Bites viesabonēšanas cenrādi; citu operatoru klientiem saskaņā ar izmantotā operatora tarifiem).

 

Vai atbilde bija noderīga?

•    tiesības piekļūt saviem personas datiem;
•    tiesības uz labošanu, ja dati ir neprecīzi vai nepilnīgi;
•    tiesības uz dzēšanu (“tiesības tikt aizmirstam”), ja tam ir tiesisks pamats;
•    tiesības ierobežot apstrādi, piemēram, strīda gadījumā par datu precizitāti;
•    tiesības uz datu pārnesamību uz citu pakalpojumu sniedzēju;
•    tiesības iebilst pret apstrādi, kas veikta, pamatojoties uz leģitīmajām interesēm vai mārketinga nolūkiem;
•    tiesības netikt pakļautam automatizētai lēmumu pieņemšanai, ja tas būtiski ietekmē Tevi.

Iesniegums par PIEKĻUVES tiesību izmantošanu
Iesniegums par savu personas datu LABOŠANU 
Iesniegums par savu personas datu DZĒŠANU
Iesniegums par savu personas datu apstrādes IEROBEŽOŠANU
Iesniegums par savu personas datu PĀRNEŠANU
Iesniegums, lai IEBILSTU pret savu personas datu apstrādi
Iesniegums, lai NEBŪTU par automatizēta lēmuma subjektu 
 

Vai atbilde bija noderīga?

Vairāk informācijas par Tavām tiesībām un datu apstrādi atradīsi mūsu Privātuma politikā.

Vai atbilde bija noderīga?

Lietojot Go3 televīzijas pakalpojumu, aicinām iepazīties arī ar Go3 privātuma politika un Go3 sīkdatņu politika, lai saprastu, kā tiek apstrādāti Tavi personas dati un kā tiek izmantotas sīkdatnes. Šī informācija palīdzēs Tev izmantot pakalpojumu droši un atbilstoši savām tiesībām.

Vai atbilde bija noderīga?

Privātuma politika mājaslapā tiek publicēta, lai nodrošinātu caurspīdību un informētu ikvienu, tajā skaitā mūsu klientus, par to, kā mēs apstrādājam personas datus. Tas ir nepieciešams, lai izpildītu Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) prasības (Regula (ES) 2016/679).

Privātuma politika skaidro:

•    kādus datus mēs vācam,
•    kādam nolūkam tie tiek izmantoti,
•    cik ilgi dati tiek glabāti,
•    kādas ir datu subjekta tiesības saistībā ar datu apstrādi.
 

Mēs aicinām ikvienu iepazīties ar šiem noteikumiem, lai zinātu, kā tiek aizsargāta viņa informācija un kādas iespējas sniedz Regula. Ar pilnu dokumentu varat iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Cita būtiska informācija par personu datu aizsardzību

Plašākas informācijas saņemšanai par personas datu apstrādi un to aizsardzību lūdzam sazināties ar Bites datu aizsardzības speciālistu, rakstot e-pastu uz adresi: privacy@bite.lv

Vai atbilde bija noderīga?

SIA “BITE Latvija” ir tiesības piesaistīt arī citus šeit neminētus sadarbības partnerus (tai skaitā, patstāvīgus personas datu pārziņus, personas datu apstrādātājus un apakš apstrādātājus, kam ir tiesības saņemt SIA “BITE Latvija” klientu un/vai to pārstāvju personas datus), lai SIA “BITE Latvija” nodrošinātu pakalpojuma sniegšanu klientam (piemēram, apakšuzņēmēji, datu centru īpašnieki, objektu īpašnieki u.c.), vai nodrošinātu uzņēmuma iekšējos procesus (piemēram, auditori, juridisko pakalpojumu sniedzēji, IT pakalpojumu sniedzēji, parādu piedziņas uzņēmumi plānotas sadarbības ietvaros u.c.). 
Personas dati šiem saņēmējiem tiek sniegti tikai, lai SIA “BITE Latvija” sasniegtu iepriekš minētos nolūkus un saskaņā ar noslēgtajiem personas datu apstrādes līgumiem, kuros apspriesti konkrēti datu apstrādes noteikumi un noteikti atbilstoši organizatoriski un tehniski pasākumi, kas atbilst konfidencialitātes un drošības prasībām.


Parādu piedzinēji:
•   SIA "CREDITREFORM LATVIJA", reģ.Nr.40003255604, juridiskā adrese: Skanstes iela 50, Rīga, LV-1013, darbības veidi: piedziņas aģentūru un kredītbiroju pakalpojumi
•   SIA "GelvoraSergel", reģ.Nr. 40103837691, juridiskā adrese: Cēsu iela 31 k-3, Rīga, LV-1012, darbības veidi: citas finanšu pakalpojumus papildinošas darbības, izņemot apdrošināšanu un pensiju uzkrāšanu, iekasēšanas aģentūru un kredītbiroju pakalpojumi
•   SIA “JULIANUS INKASSO LATVIJA”, reģ.Nr.40003717522, juridiskā adrese: Turaidas iela 3, Rīga, LV-1039, darbības veidi - parādu piedziņa
•   SIA “Legal Balance”, reģ.Nr. 40203125480, juridiskā adrese: Marijas iela 2A, Rīga, LV-1050, darbības veidi: piedziņas aģentūru un kredītbiroju pakalpojumi


Kredītinformācijas biroji:
•   AS "CREFO Birojs", reģ.Nr.40103947718, juridiskā adrese Skanstes iela 50, Rīga, LV-1013


Parādvēstures datubāzes turētāji:

•   SIA "CREDITREFORM LATVIJA", reģ.Nr.40003255604, juridiskā adrese Rīga, Skanstes iela 50, LV-1013


Prasījumu tiesību cedēšanas uzņēmumi:

•   AS Inbank Filialas, reģ.Nr.305340173, juridiskā adrese Kareiviu iela 11B, 09109 Viļņa, Lietuva, darbības veidi: finanšu pakalpojumi, bankas, banku operācijas, investīciju aktivitātes

•   SIA "Inbank Latvia", reģ.Nr.40103821436, juridiskā adrese: Akmeņu iela 14, Rīga, LV-1048, darbības veidi: citi kreditēšanas pakalpojumi

•   SIA "GS Core", reģ.Nr.40203304955, juridiskā adrese: Rīga, Cēsu iela 31 k-3, LV-1012, darbības veidi: iekasēšanas aģentūru un kredītbiroju pakalpojumi

•   AS “AKTIVA PORTFOLIO”, reģ.Nr.16013522, juridiskā adrese: Harjumaa, Tallinn linn, A. Weizenbergi tn 20, 10150, darbības veidi: iekasēšanas aģentūru un kredītbiroju pakalpojumi

 

Uzņēmumi, kas nodrošina faktoringa pakalpojumus:
•   SIA "Citadele Leasing", reģ.Nr.40003423085, juridiskā adrese: Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010, darbības veidi: finanšu līzingi. Mūsu sadarbības partneris saņems Tavus personas datus, ja BITE nolems piesaistīt sadarbības partneri un nodos savas naudas prasījuma tiesības, kas izriet no BITE un tās klientu noslēgtajiem līgumiem par dažāda veida preču (piemēram, mobilais tālrunis, planšete, dators, rūteris, modems, videokamera u.tml.) iegādi uz nomaksu. Pievērs uzmanību sava Nomaksas līguma piezīmēm, lai noskaidrotu, vai un ar kura sadarbības partnera piesaisti ir noformēts Tavs darījums. Ja tas ir SIA "Citadele Leasing", pievērs uzmanību turpmākajai informācijai! SIA "Citadele Leasing" lūdz Tev pateikt, ka apstrādās Tavus personas datus, lai varētu kļūt par Tava darījuma faktoringa partneri un turpmāk pārvaldīt šīs attiecības, kārtojot datu apmaiņas, grāmatvedības, risku pārvaldības un citus jautājumus. Sadarbības partneris īpaši Tev ir sagatavojis informatīvo materiālu par Tavu personas datu apstrādi un Tavām tiesībām, to īstenošanu, ar kuru Tu vari iepazīties Privātuma atrunā (droši spied šo aktīvu saiti).

 

Sadarbības partneri:

•   UAB “BITE Lietuva”, reģ.Nr.110688998, juridiskā adrese: Žemaites gatve 15, Viļņa, lT03504, Lietuva, darbības veids: telekomunikāciju pakalpojumu sniegšana

•   UAB Mobile Center, reģ.Nr.300095528, juridiskā adrese: Veterinarų g. 44, Biruliškių k., Karmėlavos sen., 54469 Kauno r., (Latvijas Republikas nodokļu maksātāja reģistrācija Nr.90013112818), darbības veids: tiešās piegādes un noliktavas pakalpojumi

•   AS Go3 Baltics, reģ.Nr.10308880, juridiskā adrese: Peterburi tee 81, Tallinn, Estonia, 13816, darbības veids: televīzijas programmu veidošana, apraide un video izplatīšana

•  AS Go3 Baltics Latvijas filiāle, reģ.Nr.40103238282, juridiskā adrese: Dzelzavas iela 120G, Rīga, LV-1021, darbības veids: televīzijas programmu veidošana, apraide un video izplatīšana

•   AS "Swedbank", reģ.Nr.40003074764, juridiskā adrese: Balasta dambis 15, Rīga, LV-1048, darbības veids: cita monetārā starpniecība

•   AS "SEB banka", reģ.Nr.40003151743, juridiskā adrese Ķekavas nov., Ķekavas pag., Valdlauči, Meistaru iela 1, LV-1076, darbības veids: cita monetārā starpniecība

•   AS "Citadele banka", reģ.Nr.40103303559, juridiskā adrese: Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010, darbības veidi: cita monetārā starpniecība, citi kreditēšanas pakalpojumi, monetārā starpniecība

•   AS "Luminor Bank", reģ.Nr.40003024725, juridiskā adrese: Skanstes iela 12, Rīga, LV-1013, darbības veids: cita monetārā starpniecība

•   Lloyd’s Insurance Company S.A., juridiskā adrese: Bastion Tower, Marsveldplein 5, 1050 Brisele, Beļģija, darbības veids: apdrošināšanas pakalpojumu sniegšana

•   VAS “Latvijas Pasts”, reģ.Nr.40003380477, juridiskā adrese: Lidosta "Rīga", Ziemeļu iela 10, Mārupes nov., LV-2167, darbības veids: pasta darbība saskaņā ar vispārējā pakalpojuma pienākumu

•   SIA "Tele2", reģ.Nr.40003272854, juridiskā adrese: Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004, darbības veids: bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi

•   SIA "Latvijas Mobilais Telefons", reģ.Nr.50003050931, juridiskā adrese: Ropažu iela 6, Rīga, LV-1039, darbības veidi: bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi, citi telekomunikācijas pakalpojumi

•   SIA “LMT Retail & Logistics”, reģ.Nr.40103148504, juridiskā adrese: Rīga, Ropažu iela 6, LV-1039, darbības veids: informācijas un komunikāciju iekārtu mazumtirdzniecība, telekomunikāciju iekārtu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos

•   SIA "Tet", reģ.Nr.40003052786, juridiskā adrese: Dzirnavu iela 105, Rīga, LV-1011, darbības veids: kabeļu, bezvadu un satelītu telekomunikācijas pakalpojumi

•   AS "Telekom Baltija", reģ.Nr.40003454545, juridiskā adrese: Burtnieku iela 39, Rīga, LV-1084, darbības veids: bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi

•   SIA "DIVI grupa", reģ.Nr.40003803059, juridiskā adrese: Fridriha Candera iela 1, Rīga, LV-1046, darbības veidi: citi informācijas tehnoloģiju un datoru pakalpojumi, datorprogrammēšana, konsultēšana un saistītas darbības

•   AS “UnifiedPost”, reģ.Nr.40003380477, juridiskā adrese: Dēļu iela 4, Rīga, LV-1004, darbības veidi: datošanas infrastruktūra, datu apstrāde, mitināšana un ar to saistītas darbības, citur neklasificēti profesionālie, zinātniskie un tehniskie pakalpojumi

•   AS UNISTOCK, reģ.Nr.50003019251, juridiskā adrese: Buļļu iela 74, Rīga, LV-1067, darbības veidi: sava vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšana un pārvaldīšana, uzglabāšana un noliktavu saimniecība

•  SIA "DPD Latvija", reģ.Nr.40003393255, juridiskā adrese: Uriekstes iela 8A, Rīga,  LV-1005, darbības veids: citas pasta un kurjeru darbības

•   SIA "CITY EXPRESS", reģ.Nr.40003473739, juridiskā adrese: Rūpniecības iela 5 - 20, Rīga, LV-1010, darbības veids: citas pasta un kurjeru darbības

•   SIA “OMNIVA”, reģ.Nr.40103527192, juridiskā adrese: Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, darbības veids: cita pasta un kurjeru darbība

 •  SIA “Dentsu Latvia”, reģ.Nr.4000334304, juridiskā adrese: Ūnijas iela 8 k-7, Rīga, LV-1084, darbības veids: reklāmas izvietošana plašsaziņas līdzekļos

•   “Aon Baltic” UADBB, reģ.Nr.110591289, juridiskā adrese: A. Goštauto St. 40B, Vilnius, LT, darbības veids: apdrošināšanas aģentu un brokeru darbība

•   “Compensa Vienna Insurance Group” ADB Latvijas filiāle, reģ.Nr.40103942087, juridiskā adrese: Vienības gatve 87H, Rīga, LV-1004, darbības veids: nedzīvības apdrošināšana, apdrošināšana

•   SIA "SOMESE Baltic", reģ.Nr. 40103207278, juridiskā adrese: Ernestīnes iela 12, Rīga, LV-1083, darbības veids - Reklāmas aģentūru darbība, datu apstrāde, uzturēšana un ar to saistītās darbības, interneta portālu darbība, citur neklasificēti informācijas pakalpojumi

•   MobiGW OÜ, reģ.Nr.12585425, juridiskā adrese: Akadeemia tn 3 Tartu linn, Tartu linn Tartu maakond 51003, Igaunija, darbības veids: citas informācijas tehnoloģijas un datoru pakalpojumi

•   SIA “SMS SOLUTIONS”, reģ.Nr. 40203006794, juridiskā adrese: Jūrkalnes iela 1, Rīga, LV-1046, darbības veidi: citi telekomunikācijas pakalpojumi, reklāmas aģentūru darbība

•   SIA "CSC TELECOM", reģ.Nr.40003611196, juridiskā adrese: Cēsu iela 31 k-3, Rīga, LV-1012, darbības veidi: kabeļu, bezvadu un satelītu telekomunikācijas pakalpojumi

•   SIA "T2R", reģ.Nr.40103242606, juridiskā adrese: Vienības gatve 109, Rīga, LV-1058, darbības veidi: citi telekomunikācijas pakalpojumi

•  SIA "Mobilly", reģ.Nr.40003654405, juridiskā adrese: Dzirnavu iela 91 k-3 - 20, Rīga, LV-1011, darbības veidi: citas finanšu pakalpojumu palīgdarbības, izņemot apdrošināšanu un pensiju finansēšanu, cita monetārā starpniecība, datorprogrammēšana

•   AS "Latvenergo", reģ.Nr.40003032949, juridiskā adrese: Pulkveža Brieža iela 12, Rīga, LV-1010, darbības veids: elektroenerģijas ražošana, elektroenerģijas tirdzniecība

•   SIA “Enefit”, reģ.Nr.40003824046, juridiskā adrese: Roberta Hirša iela 1, Rīga, LV-1045, darbības veids: elektroenerģijas tirdzniecība, elektroenerģijas sadale

•   REPLACE OÜ, reģ.Nr.12703942, juridiskā adrese: Killustiku põik 1 Vahi alevik, Tartu vald Tartumaa 60534, darbības veids: elektronisko ierīču un telekomunikāciju iekārtu un to daļu vairumtirdzniecība

•   SIA "DATU TEHNOLOĢIJU GRUPA", reģ. Nr.50003459811, juridiskā adrese: Ganību dambis 24A - 52, Rīga, LV-1005, darbības veids:  komunālo elektroapgādes un telekomunikāciju objektu būvniecība, kabeļu, bezvadu un satelītu telekomunikācijas pakalpojumi, telekomunikācijas pakalpojumu tālākpārdošana un starpniecības pakalpojumi telekomunikācijas jomā

•   TeleConnect CZ s.r.o., reģ. Nr.28948556, juridiskā adrese: Husitská 502/36, Prāga 3 - Žižkov, 13000, Čehija, darbības veidi: elektronisko sakaru pakalpojumu nodrošināšana
•   COGNIZANT WORLDWIDE LIMITED, reģ. Nr.07195160, juridiskā adrese: 1 Kingdom iela, Paddington Central, Londona W2 6BD, Apvienotā Karaliste, darbības veids: informācijas tehnoloģiju konsultācijas, citas informācijas tehnoloģiju darbības

•   Telekom Deutschland GmbH, reģ.Nr. Bonn HRB 5919, juridiskā adrese: Landgrabenweg 151 53227 Bonn, Vācija, darbības veids: bezvadu telekomunikāciju pakalpojumi, telekomunikāciju iekārtu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos, datorprogrammēšana, konsultācijas un ar to saistītās darbības, citi finanšu pakalpojumi, izņemot apdrošināšanu un pensiju finansēšanu

•   VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs", reģ.Nr. 40003011203, juridiskā adrese: Zemitāna iela 9 k-3, Rīga, LV-1012, darbības veids: telekomunikācijas pakalpojumu tālākpārdošana un starpniecības pakalpojumi telekomunikācijas jomā, kabeļu, bezvadu un satelītu telekomunikācijas pakalpojumi

•   Dokobit, UAB, reģ.Nr.301549834, juridiskā adrese: Paupio st 50-136, Viļņa 11341, Lietuva, darbības veids: kvalificētie pakalpojumi e-parakstu un e-zīmogu validācijai

•   Teamtailor AB, reģ.Nr. 556936-6668, juridiskā adrese: Östgötagatan 16, 116 25 Stokholma, Zviedrija, darbības veids: tiešsaistes personāla atlases platforma

•   SIA "RAIT Custom Research Baltic", reģ.Nr.43603018688, juridiskā adrese: Kalpaka bulvāris 10 - 1, Rīga, LV-1050, sadarbības veidi: tirgus izpētes un mārketinga pētījumu pakalpojumi; darbinieku apmierinātības pētījumi

Vai atbilde bija noderīga?

•    SIA "TeleTower", reģ.Nr.40103257495, juridiskā adrese Rīga, Uriekstes iela 2A - 24, LV-1005, Darbības veidi - Sava vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšana un pārvaldīšana un telekomunikācijas pakalpojumi;
•    SIA "UNISTARS", reģ.Nr.40003482318, juridiskā adrese Rīga, Brīvības iela 97, LV-1001, Darbības veids - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi;
•    AS "Go3 Baltics" Latvijas filiāle, reģ.Nr.40103238282, juridiskā adrese Rīga, Dzelzavas iela 120G, LV-1021, Darbības veidi - Televīzijas programmu izstrāde un apraide un telekomunikācijas pakalpojumi;
•    SIA "All Media Latvia", reģ.Nr.40103065880, juridiskā adrese Rīga, Dzelzavas iela 120G, LV-1021, Darbības veids - Televīzijas programmu izstrāde un apraide;
•    AS TV PLAY BALTICS EESTI, reģ.Nr.10308880, juridiskā adrese Peterburi tee 81 Tallinn Harjumaa 11415, Igaunija, Darbības veidi - Televīzijas programmu izstrāde un apraide un telekomunikācijas pakalpojumi;
•    ALL MEDIA AS EESTI, reģ.Nr.10014747, juridiskā adrese Peterburi tee 81 Tallinn Harjumaa 11415, Igaunija, Darbības veids - Televīzijas programmu izstrāde un apraide;
•    All Media Lithuania, UAB, reģ.Nr.121393020, juridiskā adrese Kalvarijų g. 135, LT-08221 Vilnius, Lietuva, Darbības veids - Televīzijas programmu izstrāde un apraide;
•    Bitė Lietuva, UAB, reģ.Nr.110688998, juridiskā adrese Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, Lietuva, Darbības veidi - Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi, Citi telekomunikācijas pakalpojumi.
•    UAB "Bite group", reģ.Nr. 306395354, juridiskā adrese Žemaitės g. 15, LT-03118 Vilnius, Lietuva. Darbības veidi - investīciju darbība.

Vai atbilde bija noderīga?

Bite ir sagatavojusi Personu datu apstrādes noteikumus, kas ir līguma pielikums un nosaka personas datu apstrādes kārtību, sniedzot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) pakalpojumus klientiem. Tas aptver būtiskākos jautājumus par to, kādi personas dati tiek apstrādāti, kādi ir datu apstrādes mērķi, kādas ir Bites un klientu tiesības un pienākumi, kā arī kā tiek nodrošināta datu drošība.

Dokuments nosaka arī datu glabāšanas termiņus, datu nodošanas kārtību trešajām personām un garantē, ka personas dati tiek apstrādāti likumīgi un tikai nepieciešamajā apjomā, aizsargājot gan klientu, gan uzņēmuma intereses.

Plašāka informācija un pilns dokumenta teksts ir pieejams šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Kāpēc mēs filmējam un fotografējam pasākumos?

SIA “BITE Latvija” (“Bite”) rīkotajos pasākumos, kā arī publiskās vietās un trešo personu organizētos publiskos pasākumos, tiek veikta filmēšana un fotografēšana, lai popularizētu Bite un BITE Grupas tēlu, piedāvātos produktus un pakalpojumus. Šī datu apstrāde balstās uz Bites leģitīmajām interesēm saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR).


Kā tiek izmantoti un glabāti foto un video materiāli?

Foto un video materiāli tiek glabāti tikai tik ilgi, cik nepieciešams minētā mērķa sasniegšanai, un tiek dzēsti, kad:
•    ir sasniegts apstrādes mērķis;
•    dati vairs nav aktuāli Bite tēla vai pakalpojumu popularizēšanai.


Kam var tikt nodoti dati?

Iegūtie foto un video materiāli var tikt nodoti:
•    Bites pilnvarotajiem darbiniekiem;
•    BITE Grupas uzņēmumiem (sīkāka informācija par grupas uzņēmumiem pieejama www.bite.lv sadaļā “Jurists lūdza pateikt” – “Bite sadarbības partneri”);
•    citiem sadarbības partneriem, kas nodrošina Bites tēla un pakalpojumu popularizēšanu.


Datu nodošana valsts iestādēm

Pamatojoties uz rakstveida pieprasījumu un normatīvajiem aktiem, foto un video materiāli var tikt nodoti izmeklēšanas iestādēm, tiesām un citām kompetentām iestādēm krimināllietu un citu tiesisko procesu nodrošināšanai.


Jūsu tiesības saistībā ar datu apstrādi:

1.    Pieprasīt informāciju par personām un organizācijām, kuras no Bites ir saņēmušas Jūsu datus (izņemot valsts iestādes, par kurām likums liedz sniegt informāciju).
2.    Iebilst pret Jūsu personas datu apstrādi, rakstot uz privacy@bite.lv vai sūtot vēstuli uz juridisko adresi: Uriekstes iela 2a-24, Rīga, LV-1005.
3.    Pieprasīt personas datu dzēšanu vai apstrādes ierobežošanu, ja dati vairs nav nepieciešami sākotnējiem mērķiem (tiesības “tikt aizmirstam”).
4.    Vērsties pie Bites datu aizsardzības speciālista, rakstot uz privacy@bite.lv, lai saņemtu papildu informāciju par datu apstrādi un aizsardzību.
 

Vai atbilde bija noderīga?

Personāla atlases privātuma politika ir dokuments, kas paredzēts amata pretendentiem un citiem personām, kuru dati var nonākt Bites rīcībā saistībā ar personāla atlasi.

Šī politika ir izstrādāta, lai nodrošinātu godprātīgu, likumīgu un pārredzamu personas datu apstrādi personāla atlases procesa ietvaros, ievērojot visus piemērojamos tiesību aktus un aizsargājot pretendentu tiesības.

Ar pilnu dokumentu varat iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Cita svarīga informācija

Lietošanas noteikumi nosaka, kā Klients var reģistrēties un izmantot ManaBite pašapkalpošanās portālu un mobilo lietotni. Tie paredz drošu piekļuvi informācijai par saviem pakalpojumiem, rēķiniem, pieslēgumiem un tarifiem, kā arī iespēju mainīt iestatījumus, kontrolēt izmaksas un izmantot citus Bite piedāvātos pakalpojumus.

Noteikumi ir nepieciešami, lai:

•    nodrošinātu datu drošību un Klienta identitātes aizsardzību;
•    skaidri definētu piekļuves un lietošanas kārtību;
•    regulētu Klienta un Bites tiesības un pienākumus;
•    veicinātu ērtu, pārskatāmu un atbildīgu portāla izmantošanu.

Ar ManaBite lietošanas noteikumiem iespējams iepazīties pilnā apjomā šeit vai pie reģistrācijas.

Vai atbilde bija noderīga?

Bite veic portu bloķēšanu:
  • •    No klienta: udp 19; tcp/udp 135-139, 445; tcp 7547; tcp 25; tcp/udp 5060, 5061; tcp 123
  • •    Uz klientu: udp 19; tcp/udp 135-139, 445; tcp 7547; tcp 25; tcp/udp 5060, 5061; tcp/udp 123; tcp/udp 53

Porti tiek bloķēti, lai nepieļautu vīrusu izplatīšanu, nekontrolējamo masveidā e-pasta vēstuļu izsūtīšanu (spam) un citu interneta drošās lietošanas apsvērumu dēļ, kā arī ievērojot vispārpieņemtās interneta lietošanas normas, lai Abonents ar savu tiešo vai netiešo rīcību neradītu zaudējumus (t.sk. tehniskos, t.i. tīkla pārslodze, darbības pārtraukumi utt.) Bitei vai citiem interneta tīkla lietotājiem.

Bite veic sekojošos datplūsmas pārvaldību:
  • •    Interneta ātruma ierobežojumi, lai nodrošinātu izvelēto pieslēguma tarifu
  • •    UDP/Multicast interaktīvas televīzijas pakalpojuma plūsmu prioritāra caurlaišana, lai sniegtu interaktīvās televīzijas pakalpojumus ar garantētu kvalitāti. Datplūsmas tips tiek noteikts maģistrālā un piekļuves tīkla līmenī

Vai atbilde bija noderīga?

Runas pārraides kvalitāte un īsziņu piegādes laiks

Bite garantē balss sakaru pakalpojumu kvalitāti un īsziņu pakalpojuma piegādes ātrumu Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas noteikto kvalitātes parametru robežās.

Saskaņā ar Starptautiskās Telekomunikācijas Savienības (ITU) rekomendēto 5 ballu novērtēšanas sistēmu (rekomendācija ITU-T P.862), Bite nodrošina minimālo runas kvalitātes vērtību sniegtajiem balss sakaru pakalpojumiem ne zemāku par 3 ballēm.

Maksimālais īsziņas piegādes laiks Bites tīklā nepārsniedz 10 sekundes, ja izpildās zemāk norādītie nosacījumi.

▪ Īsziņas sūtītāja un saņēmēja mobilie tālruņi ir ieslēgti.
▪ Īsziņa tiek sūtīta un saņemta nepārslogotā Bites tīklā.
▪ Tiek izsūtīta īsziņu ķēdē nesaistīta īsziņa uz eksistējošu (pareizu) numuru.
▪ Īsziņas sūtītāja un saņēmēja mobilie tālruņi atbalsta GSM, UMTS un/vai LTE telekomunikācijas standartu.
▪ Īsziņas nosūtīšanai netiek izmantots GPRS telekomunikācijas standarts.
▪ Īsziņas sūtītāja un saņēmēja mobilajā telefonā un lietotajā tarifu plānā ir aktivizēta/nodrošināta īsziņu sūtīšanas un saņemšanas iespēja
▪ Īsziņas sūtītājs nav sasniedzis sevis lietotā tarifu plāna īsziņu skaita limita (ja tāds pastāv) robežu.
▪ Īsziņas sūtītāja mobilajā telefonā tiek izmantots pareizs Bites īsziņu centra numurs (+371 25850115).
▪ Īsziņas saņēmēja lietotajam numuram nav uzkrājušās nesaņemtas īsziņas Bites īsziņu centā.
▪ Īsziņas sūtītāja un saņēmēja mobilo telefonu atmiņa nav pārpildīta ar saglabātajām ziņām.
▪ Īsziņā nav ietvertas specifiskas, ziņas nosūtīšanu aizkavējošas rakstu zīmes.
▪ Īsziņas saņemšanas laikā tās saņēmējs neuzsāk jebkāda zvana veikšanu vai citas ziņas nosūtīšanu.
▪ Īsziņas saņemšanas laikā tās saņēmēja mobilais telefons nepārslēdzas starp dažādiem mobilajiem tīkliem vai mobilo tīklu šūnām.

Datu pārraides ātrumi
Pie Bites pieejamā mobilā interneta ātruma raksturlielumi dažādos mobilajos tīklos.

5G mobilais tīkls
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) lejupielādes ātrums*: līdz 1 Gbit/s.
Minimālais garantētais lejupielādes ātrums: 512 Kbit/s.
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) augšupielādes ātrums*: līdz 100 Mbit/s.
Minimālais garantētais augšupielādes ātrums: 512 Kbit/s.

4G mobilais tīkls
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) lejupielādes ātrums*: līdz 400  Mbit/s.
Minimālais garantētais lejupielādes ātrums: 256 Kbit/s.
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) augšupielādes ātrums*: 50 Mbit/s.
Minimālais garantētais augšupielādes ātrums: 256 Kbit/s.

3G mobilais tīkls
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) lejupielādes ātrums*: 21 Mbit/s.
Minimālais garantētais lejupielādes ātrums: 9,6 Kbit/s.
Faktiski pieejamais maksimālais (reklamētais) augšupielādes ātrums*: 5,8 Mbit/s.
Minimālais garantētais augšupielādes ātrums: 9,6 Kbit/s.

*Interneta lietotājs var atbilstošā ierīcē saņemt faktiski pieejamo maksimālo interneta ātrumu mazas mobilā tīkla noslodzes laikā, atrodoties netālu no Bites tīkla bāzes stacijas antenas atrašanās vietas, kad tīklam ar atbilstošām ierīcēm ir pieslēgušies vēl vismaz 10 tā lietotāji.

Detalizēti Bites elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes parametri ir aplūkojami šeit.

Kad Bite var samazināt mobilā interneta ātrumu?

Lietojot Bites mobilos datus vai interneta tarifu plānu, ir vērts atcerēties, ka Bite var ierobežot konkrētu pakalpojumu nodrošināšanu saskaņā ar Godīgas lietošanas politikas noteikumiem zemāk minēto iemeslu dēļ.

▪ Izpildot policijas, tiesas vai citas valsts pilnvarotas iestādes rīkojumu, lēmumu vai cita veida pieprasījumu. 
▪ Lai nepieļautu tīkla ļaunprātīgu, krāpniecisku vai citādi prettiesisku izmantošanu.
▪ Samazinot tīkla pārslodzi ārkārtas gadījumos. Šī iemesla izraisītie ierobežojumi ir īslaicīgi, organizēti minimālai ietekmei uz tīkla lietotājiem.
 

Televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojuma kvalitāte

Televīzija ar lietotni

Ierīkošanas laiks dienās ≤ 3
Bojājumu novēršanas laiks stundās ≤ 48
Attēla kvalitātes subjektīvais vizuālais vērtējums ballēs ≥3

Fiksētā televīzija

Ierīkošanas laiks dienās ≤ 5
Bojājumu novēršanas laiks stundās ≤ 72
Attēla kvalitātes subjektīvais vizuālais vērtējums ballēs ≥4

Televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojuma kvalitātes parametru skaidrojumi pieejami šeit.


Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti ietekmējošie faktori

Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti var ietekmēt ne tikai signāla stiprums, tīkla pārklājums un bāzes staciju tehniskie parametri un attālums no pakalpojumu saņemšanas vietas, bet arī dažādi, no to nodrošinātāja neatkarīgi faktori.

Minēto pakalpojumu kvalitāti negatīvi var ietekmēt kādas īpatnības to saņemšanas lokācijā, piemēram, blīva daudzstāvu ēku apbūve, kalnains vai gravām bagāts reljefs, izteikti plašu ūdenskrātuvju vai bieza lapu koku meža tuvums, netālu esošas industriālās elektroiekārtas un radioiekārtas.

Arī tādi laika apstākļi kā sniegs, lietus, paaugstināts gaisa mitrums, spēcīgas vēja brāzmas, izteikti paaugstināta vai pazemināta gaisa temperatūra var samazināt iepriekšminēto pakalpojumu kvalitāti.

Īslaicīga mobilā tīkla pārslodze mēdz rasties arī plaši apmeklētos pasākumos, lietotāju vienlaicīgas un intensīvas elektronisko sakaru pakalpojumu izmantošanas gadījumā.

Nozīme ir arī mājokļa specifikai, kad elektroniskie sakaru pakalpojumi tiek izmantoti iekštelpās. Šo pakalpojumu kvalitāti ietekmē ēkas sienu biezums, stāvu skaits, celtniecībā izmantotie materiāli u.c. faktori. Izteikti negatīvs iespaids uz interneta ātrumu, balss zvanu kvalitāti un īsziņu piegādes ātrumu novērojams telpās zem zemes līmeņa un pagrabstāvos.

Iespējams, ka pakalpojumu izmantošanu var ietekmēt lietotā telefona, rūtera vai citas ierīces tehniskie ierobežojumi, funkcionālās īpašības, nolietojuma stāvoklis vai kādi tehniski bojājumi.

Traucējumu elektronisko sakaru pakalpojumos pieteikšana

Traucējumus elektronisko sakaru pakalpojumos ir iespējams pieteikt, zvanot uz 1601 vai sūtot e-pastu uz info@bite.lv
Traucējumus parasti novēršam 24 stundu laikā no pieteikuma saņemšanas brīža. Ja pieteikums tiek saņemts piektdienā pēc plkst. 17.00, brīvdienā vai svētku dienā, traucējumu novēršanu uzsākam nākamajā darba dienā no plkst. 9.00 līdz 17.00.

 

 

Vai atbilde bija noderīga?

Šeit pieejams zvērināta revidenta ziņojums par pārskata gadā komersanta veikto izmaksu aprēķināšanas un attiecināšanas atbilstību komersanta izmaksu aprēķināšanas un attiecināšanas sistēmai un šīs sistēmas atbilstību metodikai.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Katru dienu 08:00 – 22:00

Zvani un uzzini vairāk!

+371 25851601