BITE: šogad sešas reizes palielinājies pieprasījums pēc viedpalīgiem

bite.lv | Bite

Šī gada pirmajā pusgadā par 514% jeb vairāk nekā sešas reizes palielinājies pieprasījums pēc dažādiem viedpalīgiem, salīdzinot ar identisku periodu pērn, liecina mobilo sakaru operatora BITE dati. Tehnoloģijām attīstoties un mainot iedzīvotāju ikdienas paradumus, visstraujāk augusi viedpulksteņu, elektroskūteru un viedo televizoru popularitāte. Lielāko izrāvienu uzrāda viedpulksteņu pārdošanas apjomi, kas palielinājušies par aptuveni 50%. Savukārt stabils pieprasījums izveidojies pēc “gudrajiem” putekļu sūcējiem, kas ir jauna kategorija populārāko viedpalīgu vidū.

Mūsdienās tehnoloģiju progress un spēja atvieglot dažādas ikdienas nepieciešamības motivē iedzīvotājus tās arvien vairāk integrēt savā dzīvē. BITES dati liecina, ka vispopulārākās viedpalīgu kategorijas šobrīd ir viedpulksteņi, elektroskūteri un viedie televizori (“SmartTV”). 

Elektroskūteru pieprasījumu veicinājusi to strauji augošā popularitāte visā pasaulē un iedzīvotāju nepieciešamība pēc ērtas, ātras un videi draudzīgas pārvietošanās pilsētvidē gan katru dienu dodoties uz darbu, gan ceļojot un apmeklējot tūrisma objektus. Tomēr, lai gan tādās Eiropas pilsētās kā Parīzē, Barselonā, Kopenhāgenā, Ķelnē, elektroskūteri savu popularitāti iemantoja jau pirms pāris gadiem, Latvijas iedzīvotāji tos aktīvāk sākuši izmantot tieši šogad. 

Savukārt viedpulksteņu popularitāti raisījusi arvien aktīvāka cilvēku pievēršanās veselīgam dzīvesveidam, ieviešot to par ikdienas paradumu. Šiem entuziastiem viedpulksteņi palīdz sekot līdzi ikdienas aktivitātēm tostarp noieto soļu skaitam, miega kvalitātei u.tml. Vienlaikus šī ierīce kalpo arī kā modinātājs, mērot pulsu un pamodinot tieši tad, kad iestājas  seklā miega fāze un organismam pamosties ir visvieglāk. 

Ņemot vērā to, ka iedzīvotāji labprāt skatās filmas, seriālus u.c. veida video saturu dažādās tiešsaistes platformās, piemēram, “Netflix”, “TVPlay” un “Youtube”, viedie televizori soli pa solim aizstāj tos, kas nespēj pieslēgties internetam. 

“Pētījumu kompānijas “Statista” 2019. gada dati liecina, ka turpmāk ik gadu pieprasījums pēc viedpalīgiem visā Eiropā palielināsies par aptuveni 5%. Un pieprasījumam sekos piedāvājums. Mainoties cilvēku ikdienas paradumiem, arī ražotāji izstrādā arvien jaunus tehnoloģiskus risinājumus ar dažādām funkcijām, kas būtiski atvieglo mūsu aizņemto ikdienu. Jāteic, ka Latvijā šī tendence apliecinājusies tieši šogad, kad viedpalīgu popularitāte jau pirmajā pusgadā palielinājusies rekordcienīgos tempos. Turklāt liela daļa viedpalīgu tiek iegādāti e-vidē, piemēram, 53% no elektroskūteriem šogad nopirkti BITES e-veikalā,” stāsta BITES mārketinga vadītāja Diāna Šmite. 

Līdztekus elektroskūteru, viedo televizoru, kā arī viedpulksteņu popularitātei, palielinās pieprasījums arī pēc “gudrajiem”  putekļu sūcējiem. Tā populārāko viedpalīgu vidū ir jauna kategorija un tās aktualitāti veicinājusi iedzīvotāju vēlme savās mājsaimniecībās ieviest arvien vairāk “gudro” palīgu, kas darbojas automātiski un spēj paši paveikt ikdienas uzkopšanas darbus. Piemēram, “gudrie” putekļu sūcēji automātiski tīra grīdas virsmas, katrai nosakot piemērotāko tīrīšanas režīmu. 

D. Šmite prognozē, ka nākotnē mājsaimniecībās parādīsies arvien vairāk viedpalīgu, un, attīstoties lietu internetam, kam būs īpaša nozīme šo ierīču darbības sinhronizācijā un tālvadībā, šī tendence pastiprināsies vēl vairāk.

Kā pedagogiem uzsākt sarunu ar skolēniem par kibermobingu, integrējot to mācībās?

BITE: šogad sešas reizes palielinājies pieprasījums pēc viedpalīgiem

Vasaras festivālos vislielākais mobilā interneta patēriņš bijis festivālā “Summer Sound”

Kontakti, foto un video, vēsture sarakstēs - kādus datus iedzīvotāji pazaudējuši visbiežāk?

Rekordaugsts pieprasījums pēc “Samsung” jaunajiem “Galaxy Note10/10+” viedtālruņiem

Iestatījumi, aplikācijas un drošība bērna pirmajā mobilajā telefonā - kas jāņem vērā vecākiem?

Pētījums: lai arī darba devēji Latvijā spēj noteikt paaudžu atšķirības, 30% no tiem tās neņem vērā

30% iedzīvotāju ir maldīgs priekšstats par mobilo ierīču aizsardzību no kiberriskiem

BITE šogad investēs 150 000 eiro darbinieku 3. līmeņa pensiju fondu iemaksās

45% viedtālruņu īpašnieku turpina izmantot telefonu ar saplēstu displeju

Latvijas iedzīvotāju izmantotais mobilo datu apjoms Eiropas Ekonomiskajā zonā kāpis simts reizes

Uzņēmēji pagaidām neapzinās IKT risinājumu lomu klientu servisā

Klientu apkalpošanā strauji pieaug digitālo pakalpojumu izmantošanas īpatsvars

Šogad ar 4G+ tehnoloģiju tiks aprīkoti vairāk nekā 40% BITES tīkla

Kāpēc internets ir kopīga rūpe un kibermobinga mazināšanā jāiesaistās ikvienam?

Šogad par 46% palielinājies interneta patēriņš mobilajās ierīcēs ārvalstīs

Šogad trīs reizes palielinājies antivīrusa fiksēto drošības risku skaits

Investējot 100 000 eiro, BITE izstrādājusi mobilo aplikāciju “ManaBite”

Pieci ekspertu padomi, kā bērniem un pusaudžiem reaģēt uz kibermobingu

Kādas tehnoloģijas ņemt līdzi atpūtas braucienos un kur doties? Atbild slavenības

Ar mērķi veicināt 5G attīstību Latvijā un Lietuvā “BITES Grupa” un “Tele2” dalīs tīkla infrastruktūru

Praktiski padomi, kā izvēlēties elektroskūteri un braukt ar to droši

Latvijas hokeja fanus raksturo uzticība savai komandai un skaļa balss

Hokeja fani pārbauda savu jaudu un uzmundrina Latvijas hokeja izlasi pirms pasaules čempionāta

Eksperti: tikai saskaršanās ar biznesa riskiem rosina uzņēmējus ieviest integrētus IKT risinājumus

Hokeja fani: viens no galvenajiem Latvijas hokeja izlases panākumu avotiem – labs ritms

BITES apgrozījums pērn sasniedza 106,3 miljonus eiro

Vairāk nekā puse iedzīvotāju fanos par Latvijas hokeja izlasi Pasaules čempionātā hokejā

BITE noslēdz klientu apkalpošanas centru digitalizācijas projektu

Visaktīvāk mobilo internetu viedtālruņos izmanto kurzemnieki

Noslēgts “Latnet” reorganizācijas process

Praktiski ekspertu padomi, kā runāt ar bērnu par kibermobingu

Lai izglītotu par kibermobingu, Rīgas Hanzas vidusskolā organizē Kiberdienu skolēniem

BITES tīkla jauda šogad tiks palielināta par 53%

Mobilo ierīču lietotājiem bīstamākās kaitnieciskās programmatūras

BITE dubulto pārdošanas apjomus internetā

BITE pērn investējusi 100 000 eiro darbinieku profesionālās izaugsmes veicināšanā

Desmit pazīmes, kas var liecināt, ka bērns cieš no kibermobinga

Eksperts: Vai viedtālruņa iebūvētā atmiņa var izmainīt pasauli?

BITE: 45% mobilā interneta apjoma tiek patērēti lielākajos sociālajos tīklos – “Youtube” un “Facebook”

Kā parūpēties par papildu romantikas devu attiecībās, izmantojot modernās tehnoloģijas?

Kā digitālās tehnoloģijas palīdz uzlabot biznesa efektivitāti: praktiski padomi uzņēmējiem

Tendence: pieprasītākās mobilo telefonu krāsas ir melna, zila un zelta

Eksperti: pieaugušie internetā bieži vien pieļauj tās pašas kļūdas, kuras bērni

5 populārākās mobilās aplikācijas, kas ierobežo viedtālruņa lietošanu auto vadīšanas laikā

Jauna tendence - dārgi viedtālruņi sīvi konkurē ar lētākām ierīcēm

Kā pagarināt mobilā telefona mūžu aukstā laikā?

Svētkos mobilā interneta patēriņš pieaug divas reizes

Kas raksturo Latvijas iedzīvotāju "Paldies!" teikšanas kultūru?

Svētkos strādājošo piedzīvojumi darbā: liek no jauna noticēt Ziemassvētku vecītim

Kā vislabāk iemūžināt skaistākos svētku mirkļus ar viedtālruni?

Eksperti: Darbinieki kļūst aizvien vērtīgāki

Aptauja: īpašu “Paldies!” par darbu svētkos visvairāk ir pelnījuši mediķi

Praktiski padomi, kā parūpēties par tehnoloģisku Ziemassvētku dāvanu drošību

Apvienojas "Stream Networks" un "LATNET Serviss"

Eksperts: 5G tehnoloģijas biznesam ļaus būt efektīvākam un straujāk attīstīties

Kas jāņem vērā vecākiem, runājot par kibermobingu ar digitālajiem bērniem?

BITE un "Huawei" nostiprina sadarbību

BITE turpina sadarbību ar LHF arī jaunajā hokeja sezonā

BITE tīkla un pakalpojumu modernizēšanā reģionos šogad investējusi 8 miljonus eiro

Kā sagatavot “garšīgu” CV un motivācijas vēstuli? Ieteikumi jaunajiem profesionāļiem

BITE investē 50 000 eiro klientu apkalpošanas centra modernizēšanā Bauskā

Četras lietas, kas jāzina par “geimingu”

Viedtālruņi un kiberdrošība - populāri mīti un patiesības

Sešas mobilās aplikācijas, kas palīdzēs papildināt zināšanas

BITE kā pirmais mobilo sakaru operators Latvijā sāk piedāvāt “Apple” ražotāja risinājumus biznesam

"Jauno talantu dienas" - iniciatīva jauniešu talantu attīstības un karjeras izaugsmes veicināšanai

Pieci iemesli, kas padara "iPhone" par kulta preci

Aptauja: Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs ceļo bez apdrošināšanas

Piecas mobilās spēles darba produktivitātes uzlabošanai

Investējot 100 tūkstošus eiro, Daugavpilī atklāj pirmo reģionālo “BITES Jauno tehnoloģiju parku”

5 praktiski padomi, kā parūpēties par bērnu drošību masu pasākumos

Aizvien biežāk mājas internetam cilvēki izvēlas jaudīgu mobilo pieslēgumu

BITE un “Compensa” sāk piedāvāt nepārtraukto ceļojuma apdrošināšanu

Piecas noderīgas aplikācijas dziedāšanas iemaņu uztrenēšanai

Kā sabiedrībā zināmi vecāki rūpējas par savu bērnu drošību?

Sagatavo viedtālruni ceļojumam un atpūties bez raizēm

Noderīgi aksesuāri viedtālruņiem košāko vasaras mirkļu ķeršanai

Latvijā vecākus visvairāk uztrauc svešinieku radīti apdraudējumi bērniem

Četri radoši Latvijas zīmoli, ko ir vērts atbalstīt

Brāļi Bukarti u.c. hokejisti atklāj, kādas fanu aktivitātes viņu uzmundrina visvairāk

Bērns viens pats mājās - kā parūpēties par drošību?

Fanošanas paradumi mainās: katrs trešais seko līdzi hokeja aktualitātēm mobilajās ierīcēs

Uzņēmējus kibernoziegumi uztrauc vairāk nekā vandālisms un zādzības

Pieredzējušu Latvijas hokeja līdzjutēju TOP 10 fanošanas padomi

BITE turpina investēt tīkla pārklājuma paplašināšanā Latvijas reģionos – atklātas septiņas jaunas 4G bāzes stacijas

Trešā daļa Latvijas hokeja fanu uzskata: galvenais ir piedalīties, nevis uzvarēt

BITE plāno ieguldīt tīkla infrastruktūrā aptuveni 10 miljonus eiro

Latvijas hokeja fani: Pasaules čempionāts hokejā ir tradīcija, kas vieno

Tendence: uzņēmēji novērtē mūsdienu tehnoloģiju priekšrocības, tomēr izmanto tās nelabprāt

Video satura patēriņš mobilajās ierīces pieaug, BITE turpina stiprināt tīkla kvalitāti un kapacitāti

"BITE Latvija" iegādājusies "Stream Networks" un "LATNET Serviss"

BITE sāk piedāvāt jaunu pakalpojumu – gudro video novērošanu mājoklim un biznesam

Mobilie risinājumi Valentīndienas noskaņās

Mobilo sakaru lietojums viesabonēšanā Eiropā turpina palielināties

Pieaug mobilo aplikāciju loma biznesā

Mobilās aplikācijas, kas palīdzēs piepildīt populārākās Jaunā gada apņemšanās

BITE papildinājusi viedtālruņu klāstu ar moderno “Samsung Galaxy A8”

BITE aktīvi paplašina 4G interneta pārklājumu

Aicinājumam iepriecināt svētkos strādājošos atsaucas vairāki tūkstoši iedzīvotāju

Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju tuviniekus Ziemassvētkos sveic ar mobilā telefona starpniecību

Mobilās aplikācijas - aizraujošam Ziemassvētku gaidīšanas laikam

BITES tīklu izmantos interneta pakalpojumu nodrošināšanai lidojumos

Aptauja: svētku brīvdienās strādās katrs desmitais

10 noderīgas mobilās aplikācijas izdevīgiem pirkumiem internetā

BITE pārklājuma paplašināšanā Latvijas reģionos šogad investējusi vairāk nekā 3 miljonus eiro

Piecas viedierīces, ar ko pārsteigt tehnoloģiju cienītājus Ziemassvētkos

Talsos atklāts modernizēts BITES klientu apkalpošanas centrs

Eksperti iesaka, kā atpazīt viltotas mobilās aplikācijas un iepirkties droši

BITE iesaka, kā ar viedtālruņa palīdzību izveidot svētkos efektīvu gaismas objektu

“Stream Networks” un tā meitasuzņēmums “LATNET Serviss” pievienosies “BITES Grupas” uzņēmumiem

Padomi jaunajiem uzņēmējiem drošas digitālās biznesa vides veidošanā

BITE atklāj jau trešo jauno tehnoloģiju parku un uzsāk “iPhone X” tirdzniecību