BITE investē 50 000 eiro klientu apkalpošanas centra modernizēšanā Bauskā
Ar mērķi uzlabot esošo un potenciālo klientu mobilo sakaru lietošanas pieredzi, mobilo sakaru operators BITE aktīvi attīsta ne vien tīkla infrastruktūru, bet arī klientu servisu, pakāpeniski pārveidojot visus klientu apkalpošanas centrus - padarot tos plašākus, digitālākus, apmeklētājiem draudzīgākus. Šodien, 19. oktobrī, durvis apmeklētājiem pēc rekonstrukcijas vēris BITES klientu apkalpošanas centrs Bauskā. Tā modernizēšanā ieguldīti 50 000 EUR.
BITES klientu apkalpošanas centrs Bauskā arī turpmāk atradīsies lielveikalā “RIMI” (Pionieru ielā 2), taču citā vietā – tas iekārtots iepretim lielveikala kasēm, bijušajās “Norvik Bankas” telpās.
Kā skaidro uzņēmuma pārstāvji, BITES klientu apkalpošanas centra atrašanās vieta mainīta, jo tā apmeklētāju plūsma ikdienā ievērojami pārsniedza līdzšinējās telpas kapacitāti. Proti, 23 kvadrātmetru lielajā telpā ik mēnesi tika apkalpoti vidēji 5 500 cilvēku, tāpēc klientiem nereti bija jāstāv rindā, lai iegādātos kārotās preces un pakalpojumus vai saņemtu nepieciešamās konsultācijas. Rūpējoties par viņu ērtībām, klientu apkalpošanas centra telpas ir ne vien būtiski paplašinātas, bet arī labiekārtotas atbilstoši uzņēmuma modernajam, inovatīvajam konceptam, kas kopš 2016.gada rudens tiek pakāpeniski ieviests visā Latvijā.
“Jauno klientu apkalpošanas centru Bauskā veidojām tā, lai tajā ikviens interesents varētu saņemt visus mūsdienu cilvēkam nepieciešamos tehnoloģiju risinājumus un vēl vairāk. Tāpēc esam būtiski paplašinājuši ne vien šī centra telpas, bet arī piedāvājumu, kas tiek veidots, ņemot vērā klientu vēlmes un vajadzības. Līdztekus viedtālruņiem un planšetdatoriem šeit ir pieejams arī ļoti daudzveidīgu viedpalīgu klāsts – gan aktīvam dzīvesveidam, gan mūzikas baudīšanai, izklaidei, mājokļa drošībai u.tml. Turklāt lielāko daļu ierīču, tostarp populārās bezvadu novērošanas kameras “Arlo Go”, tagad var ne vien iegādāties, bet arī izmēģināt. Šo iespēju ļoti atzinīgi novērtē mūsu klienti citos klientu centros,” norāda BITES Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.
Viņa arī atklāj, ka ierīču ziņā Bauskas klientu apkalpošanas centra apmeklētāji īpaši iecienījuši “Samsung” un “Huawei” viedtālruņus. Savukārt pakalpojumu ziņā vislielākais pieprasījums ir pēc mājas interneta, ko var skaidrot ar aizvien pieaugošo mobilā interneta lietojumu visā Latvijā, tostarp Zemgales reģionā. Piemēram, pērn kopējais mobilā interneta patēriņš Bauskas novadā vien palielinājās par 85%. Vidējais interneta patēriņš mobilajos telefonos uz vienu lietotāju BITES tīklā šajā novadā šobrīd veido 3,2GB mēnesī, bet citās ierīcēs, piemēram, datoros – 35GB mēnesī.
Tāpat Bauskas un tās tuvākās apkārtnes iedzīvotāji ikdienā ļoti piedomā par drošu mobilo sakaru un ierīču lietošanu, tāpēc iecienīti ir tādi pakalpojumi kā telefona ekrāna apdrošināšana un izmaksu kontrole, piemēram, iespēja uzstādīt rēķinu limitus. Pieaug arī pieprasījums pēc antivīrusa, kas brīdina par nedrošām interneta vietnēm un iespējamiem apdraudējumiem. Turklāt vienlīdz lielu interesi par šiem papildpakalpojumiem izrāda gan jaunieši, gan seniori.
Bauskas klientu apkalpošanas centra darba laiks ir no pirmdienas līdz svētdienai no plkst. 9.00 līdz 20.00.
Šobrīd BITEI ir 37 klientu apkalpošanas centri visā Latvijā. Atbilstoši uzņēmuma inovatīvajam konceptam ir pārveidoti jau 33 centri. Bauskas klientu apkalpošanas centrs ir viens no četriem, kas modernizēti šogad Zemgalē. Jaunu “seju” ieguvuši arī BITES klientu apkalpošanas centri Dobelē, Jelgavā un Jēkabpilī. Kopumā BITES klientu apkalpošanas centru modernizēšanā Zemgalē šogad investēti aptuveni 180 000 eiro.