BITE investē 50 000 eiro klientu apkalpošanas centra modernizēšanā Bauskā

Bite salons Bauskā | Bite

Ar mērķi uzlabot esošo un potenciālo klientu mobilo sakaru lietošanas pieredzi, mobilo sakaru operators BITE aktīvi attīsta ne vien tīkla infrastruktūru, bet arī klientu servisu, pakāpeniski pārveidojot visus klientu apkalpošanas centrus - padarot tos plašākus, digitālākus, apmeklētājiem draudzīgākus. Šodien, 19. oktobrī, durvis apmeklētājiem pēc rekonstrukcijas vēris BITES klientu apkalpošanas centrs Bauskā. Tā modernizēšanā ieguldīti 50 000 EUR. 

BITES klientu apkalpošanas centrs Bauskā arī turpmāk atradīsies lielveikalā “RIMI” (Pionieru ielā 2), taču citā vietā – tas iekārtots iepretim lielveikala kasēm, bijušajās “Norvik Bankas” telpās. 

Kā skaidro uzņēmuma pārstāvji, BITES klientu apkalpošanas centra atrašanās vieta mainīta, jo tā apmeklētāju plūsma ikdienā ievērojami pārsniedza līdzšinējās telpas kapacitāti. Proti, 23 kvadrātmetru lielajā telpā ik mēnesi tika apkalpoti vidēji 5 500 cilvēku, tāpēc klientiem nereti bija jāstāv rindā, lai iegādātos kārotās preces un pakalpojumus vai saņemtu nepieciešamās konsultācijas. Rūpējoties par viņu ērtībām, klientu apkalpošanas centra telpas ir ne vien būtiski paplašinātas, bet arī labiekārtotas atbilstoši uzņēmuma modernajam, inovatīvajam konceptam, kas kopš 2016.gada rudens tiek pakāpeniski ieviests visā Latvijā. 

“Jauno klientu apkalpošanas centru Bauskā veidojām tā, lai tajā ikviens interesents varētu saņemt visus mūsdienu cilvēkam nepieciešamos tehnoloģiju risinājumus un vēl vairāk. Tāpēc esam būtiski paplašinājuši ne vien šī centra telpas, bet arī piedāvājumu, kas tiek veidots, ņemot vērā klientu vēlmes un vajadzības. Līdztekus viedtālruņiem un planšetdatoriem šeit ir pieejams arī ļoti daudzveidīgu viedpalīgu klāsts – gan aktīvam dzīvesveidam, gan mūzikas baudīšanai, izklaidei, mājokļa drošībai u.tml. Turklāt lielāko daļu ierīču, tostarp populārās bezvadu novērošanas kameras “Arlo Go”, tagad var ne vien iegādāties, bet arī izmēģināt. Šo iespēju ļoti atzinīgi novērtē mūsu klienti citos klientu centros,” norāda BITES Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Viņa arī atklāj, ka ierīču ziņā Bauskas klientu apkalpošanas centra apmeklētāji īpaši iecienījuši “Samsung” un “Huawei” viedtālruņus. Savukārt pakalpojumu ziņā vislielākais pieprasījums ir pēc mājas interneta, ko var skaidrot ar aizvien pieaugošo mobilā interneta lietojumu visā Latvijā, tostarp Zemgales reģionā. Piemēram, pērn kopējais mobilā interneta patēriņš Bauskas novadā vien palielinājās par 85%. Vidējais interneta patēriņš mobilajos telefonos uz vienu lietotāju BITES tīklā šajā novadā šobrīd veido 3,2GB mēnesī, bet citās ierīcēs, piemēram, datoros – 35GB mēnesī.

Tāpat Bauskas un tās tuvākās apkārtnes iedzīvotāji ikdienā ļoti piedomā par drošu mobilo sakaru un ierīču lietošanu, tāpēc iecienīti ir tādi pakalpojumi kā telefona ekrāna apdrošināšana un izmaksu kontrole, piemēram, iespēja uzstādīt rēķinu limitus. Pieaug arī pieprasījums pēc antivīrusa, kas brīdina par nedrošām interneta vietnēm un iespējamiem apdraudējumiem. Turklāt vienlīdz lielu interesi par šiem papildpakalpojumiem izrāda gan jaunieši, gan seniori. 

Bauskas klientu apkalpošanas centra darba laiks ir no pirmdienas līdz svētdienai no plkst. 9.00 līdz 20.00.

Šobrīd BITEI ir 37 klientu apkalpošanas centri visā Latvijā. Atbilstoši uzņēmuma inovatīvajam konceptam ir pārveidoti jau 33 centri. Bauskas klientu apkalpošanas centrs ir viens no četriem, kas modernizēti šogad Zemgalē. Jaunu “seju” ieguvuši arī BITES klientu apkalpošanas centri Dobelē, Jelgavā un Jēkabpilī. Kopumā BITES klientu apkalpošanas centru modernizēšanā Zemgalē šogad investēti aptuveni 180 000 eiro.

BITE un "Huawei" nostiprina sadarbību

BITE turpina sadarbību ar LHF arī jaunajā hokeja sezonā

Kā sagatavot “garšīgu” CV un motivācijas vēstuli? Ieteikumi jaunajiem profesionāļiem

BITE investē 50 000 eiro klientu apkalpošanas centra modernizēšanā Bauskā

Četras lietas, kas jāzina par “geimingu”

Viedtālruņi un kiberdrošība - populāri mīti un patiesības

Sešas mobilās aplikācijas, kas palīdzēs papildināt zināšanas

BITE kā pirmais mobilo sakaru operators Latvijā sāk piedāvāt “Apple” ražotāja risinājumus biznesam

"Jauno talantu dienas" - iniciatīva jauniešu talantu attīstības un karjeras izaugsmes veicināšanai

Pieci iemesli, kas padara "iPhone" par kulta preci

Aptauja: Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs ceļo bez apdrošināšanas

Piecas mobilās spēles darba produktivitātes uzlabošanai

Investējot 100 tūkstošus eiro, Daugavpilī atklāj pirmo reģionālo “BITES Jauno tehnoloģiju parku”

5 praktiski padomi, kā parūpēties par bērnu drošību masu pasākumos

Aizvien biežāk mājas internetam cilvēki izvēlas jaudīgu mobilo pieslēgumu

BITE un “Compensa” sāk piedāvāt nepārtraukto ceļojuma apdrošināšanu

Piecas noderīgas aplikācijas dziedāšanas iemaņu uztrenēšanai

Kā sabiedrībā zināmi vecāki rūpējas par savu bērnu drošību?

Sagatavo viedtālruni ceļojumam un atpūties bez raizēm

Noderīgi aksesuāri viedtālruņiem košāko vasaras mirkļu ķeršanai

Latvijā vecākus visvairāk uztrauc svešinieku radīti apdraudējumi bērniem

Četri radoši Latvijas zīmoli, ko ir vērts atbalstīt

Brāļi Bukarti u.c. hokejisti atklāj, kādas fanu aktivitātes viņu uzmundrina visvairāk

Bērns viens pats mājās - kā parūpēties par drošību?

Fanošanas paradumi mainās: katrs trešais seko līdzi hokeja aktualitātēm mobilajās ierīcēs

Uzņēmējus kibernoziegumi uztrauc vairāk nekā vandālisms un zādzības

Pieredzējušu Latvijas hokeja līdzjutēju TOP 10 fanošanas padomi

BITE turpina investēt tīkla pārklājuma paplašināšanā Latvijas reģionos – atklātas septiņas jaunas 4G bāzes stacijas

Trešā daļa Latvijas hokeja fanu uzskata: galvenais ir piedalīties, nevis uzvarēt

BITE plāno ieguldīt tīkla infrastruktūrā aptuveni 10 miljonus eiro

Latvijas hokeja fani: Pasaules čempionāts hokejā ir tradīcija, kas vieno

Tendence: uzņēmēji novērtē mūsdienu tehnoloģiju priekšrocības, tomēr izmanto tās nelabprāt

Video satura patēriņš mobilajās ierīces pieaug, BITE turpina stiprināt tīkla kvalitāti un kapacitāti

"BITE Latvija" iegādājusies "Stream Networks" un "LATNET Serviss"

BITE sāk piedāvāt jaunu pakalpojumu – gudro video novērošanu mājoklim un biznesam

Mobilie risinājumi Valentīndienas noskaņās

Mobilo sakaru lietojums viesabonēšanā Eiropā turpina palielināties

Pieaug mobilo aplikāciju loma biznesā

Mobilās aplikācijas, kas palīdzēs piepildīt populārākās Jaunā gada apņemšanās

BITE papildinājusi viedtālruņu klāstu ar moderno “Samsung Galaxy A8”

BITE aktīvi paplašina 4G interneta pārklājumu

Aicinājumam iepriecināt svētkos strādājošos atsaucas vairāki tūkstoši iedzīvotāju

Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju tuviniekus Ziemassvētkos sveic ar mobilā telefona starpniecību

Mobilās aplikācijas - aizraujošam Ziemassvētku gaidīšanas laikam

BITES tīklu izmantos interneta pakalpojumu nodrošināšanai lidojumos

Aptauja: svētku brīvdienās strādās katrs desmitais

10 noderīgas mobilās aplikācijas izdevīgiem pirkumiem internetā

BITE pārklājuma paplašināšanā Latvijas reģionos šogad investējusi vairāk nekā 3 miljonus eiro

Piecas viedierīces, ar ko pārsteigt tehnoloģiju cienītājus Ziemassvētkos

Talsos atklāts modernizēts BITES klientu apkalpošanas centrs

Eksperti iesaka, kā atpazīt viltotas mobilās aplikācijas un iepirkties droši

BITE iesaka, kā ar viedtālruņa palīdzību izveidot svētkos efektīvu gaismas objektu

“Stream Networks” un tā meitasuzņēmums “LATNET Serviss” pievienosies “BITES Grupas” uzņēmumiem

Padomi jaunajiem uzņēmējiem drošas digitālās biznesa vides veidošanā

BITE atklāj jau trešo jauno tehnoloģiju parku un uzsāk “iPhone X” tirdzniecību