BITE: Pērn par 40% palielinājies lielo biznesa klientu skaits
Aizvien palielinoties pieprasījumam pēc integrētiem IKT pakalpojumiem, 2018. gadā, pēc BITES un “Latnet” apvienošanās, uzņēmumā tika izstrādāts integrēto pakalpojumu koncepts “OneIT”. Tas ietver, piemēram, mobilo un fiksēto telefoniju, “Viedā zvanu pārvaldnieka” pakalpojumu, serveru administrēšanu, datortīklu un IT risinājumu apkalpošanu, kā arī tehniskās palīdzības nodrošināšanu 24 stundas diennaktī u.c. pakalpojumus. Šī gada “OneIT” koncepta apgrozījums ir audzis par 16%. To lielākoties ietekmējusi klientu nepieciešamība saņemt visus pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja, tādā veidā optimizējot izmaksas, uzlabojot darba efektivitāti, kā arī iegūstot iespēju ātrāk konstatēt un risināt problēmas.
Savukārt ņemot vērā, ka aizvien vairāk uzņēmēju nodrošina mobilo tālruni saviem darbiniekiem, kā arī bieži vien darba veikšanas nepieciešamībām tiek izmantoti planšetdatori, šogad par 15% palielinājies kopējais biznesa klientiem izsniegto SIM karšu skaits.
“Viens no mūsu ilgtermiņa mērķiem ir konstanti stiprināt pozīcijas biznesa klientu segmentā. Redzam, ka, piedāvājot klientiem saņemt IKT un mobilo sakaru pakalpojumus vienuviet, ne tikai atvieglojam viņu ikdienu, bet arī palīdzam strādāt efektīvāk, spējam atrisināt problēmjautājumus krietni ātrāk, vienlaikus nodrošinot finanšu ietaupījumu, kas gada laikā var sasniegt pat 30%. Palielinoties biznesa klientu pārliecībai par IKT risinājumu nepieciešamību biznesa efektivitātes uzlabošanā, kā arī pieaugot tehnoloģiju nozīmei uzņēmējdarbības procesos, prognozējam, ka nākotnē biznesa klientu segmentā turpināsies izaugsme un “OneIT” klientu skaits kļūs vēl lielāks,” stāsta BITES mārketinga vadītāja Diāna Šmite.
Šobrīd starp lielākajiem BITES biznesa klientiem ir gan dažādas valsts iestādes, gan privātie uzņēmumi Līdz ar straujo izaugsmi biznesa klientu segmentā, BITES biznesa klientu apkalpošanas nodaļas darbinieku skaitu šogad paredzēts palielināt par 17%.