BITE veic zīmola modernizēšanu, padarot to atbilstošāku mūsdienu prasībām
11/02/2020

Mobilo sakaru operators BITE ir veicis zīmola identitātes modernizēšanu, atbilstoši jaunajām izmaiņām pārveidojot gan uzņēmuma digitālo platformu, gan 38 salonus. Veiktās zīmola izmaiņas saglabā BITES vērtības, bet vienlaikus pasvītro uzņēmuma ambīcijas attīstīt modernus telekomunikāciju un IKT risinājumus un pakalpojumus, kas orientēti gan uz privāto, gan biznesa klientu segmentu.
Jauno vizuālo identitāti, kas ir vienota visā Baltijā, radījusi pasaulē vadošā zīmolu aģentūra “Interbrand”. Šis uzņēmums konsultē arī tādas kompānijas kā “Samsung”, “Philips”, “Nissan” un citas. BITES vizuālās identitātes izmaiņu mērķis ir atjaunot esošo zīmolu, pielāgot to mūsdienu prasībām, kad telekomunikāciju nozare kļūst arvien digitālāka. Zīmolam ir piešķirts vieglums, to ir iespējams pielietot dažādās vidēs, īpaši fokusējoties uz digitālajiem risinājumiem, kas ir ļoti aktuāli straujajai telekomunikāciju nozares digitalizācijai. Tāpat arī logo un tā pielietojums vizuālajos materiālos ir padarīts plašāks un mūsdienīgāks, vienlaikus saglabājot esošās vizuālās identitātes pamatu.
“Uzskatu, ka BITES zīmola maiņa nav revolūcija, bet ir organiska evolūcija. Proti, atsvaidzinātajā BITES zīmolā esam saglabājuši gan raksturīgās krāsas, gan pašu logo pamatu, to padarot mūsdienīgāku gan vizuālajā, gan pielietojamības ziņā. Šo piecpadsmit pastāvēšanas gadu laikā mēs esam auguši un kļuvuši par digitālu kompāniju, klientiem nu jau piedāvājot ne vien telekomunikāciju pakalpojumus, bet arī integrētus IKT risinājumus. Tāpat esam arī soli pirms jaunu, digitālu produktu ieviešanas, līdz ar to likumsakarīgi arī mūsu zīmols mainās un kļūst atbilstošāks dinamiskajai telekomunikāciju nozarei. Vienlaikus esam saglabājuši esošā zīmola vīziju un vērtības, pozicionējumu un mūsu fokusu uz klientu vajadzībām,” pauž BITES vadītājs Kaspars Buls.
Jaunās vizuālās identitātes izstrādes darbi sākušies jau pērn, savukārt tās ieviešana BITES salonos tiks veikta tuvākā mēneša laikā, lielāko daļu salonu pielāgojot atbilstoši jaunajai vizuālajai identitātei jau tuvāko divu nedēļu laikā.
Jauno vizuālo identitāti, kas ir vienota visā Baltijā, radījusi pasaulē vadošā zīmolu aģentūra “Interbrand”. Šis uzņēmums konsultē arī tādas kompānijas kā “Samsung”, “Philips”, “Nissan” un citas. BITES vizuālās identitātes izmaiņu mērķis ir atjaunot esošo zīmolu, pielāgot to mūsdienu prasībām, kad telekomunikāciju nozare kļūst arvien digitālāka. Zīmolam ir piešķirts vieglums, to ir iespējams pielietot dažādās vidēs, īpaši fokusējoties uz digitālajiem risinājumiem, kas ir ļoti aktuāli straujajai telekomunikāciju nozares digitalizācijai. Tāpat arī logo un tā pielietojums vizuālajos materiālos ir padarīts plašāks un mūsdienīgāks, vienlaikus saglabājot esošās vizuālās identitātes pamatu.
“Uzskatu, ka BITES zīmola maiņa nav revolūcija, bet ir organiska evolūcija. Proti, atsvaidzinātajā BITES zīmolā esam saglabājuši gan raksturīgās krāsas, gan pašu logo pamatu, to padarot mūsdienīgāku gan vizuālajā, gan pielietojamības ziņā. Šo piecpadsmit pastāvēšanas gadu laikā mēs esam auguši un kļuvuši par digitālu kompāniju, klientiem nu jau piedāvājot ne vien telekomunikāciju pakalpojumus, bet arī integrētus IKT risinājumus. Tāpat esam arī soli pirms jaunu, digitālu produktu ieviešanas, līdz ar to likumsakarīgi arī mūsu zīmols mainās un kļūst atbilstošāks dinamiskajai telekomunikāciju nozarei. Vienlaikus esam saglabājuši esošā zīmola vīziju un vērtības, pozicionējumu un mūsu fokusu uz klientu vajadzībām,” pauž BITES vadītājs Kaspars Buls.
Jaunās vizuālās identitātes izstrādes darbi sākušies jau pērn, savukārt tās ieviešana BITES salonos tiks veikta tuvākā mēneša laikā, lielāko daļu salonu pielāgojot atbilstoši jaunajai vizuālajai identitātei jau tuvāko divu nedēļu laikā.