Attīstot “OneIT” konceptu, BITE piedāvās fiksētos telefona sakarus
Tāpat kā mobilie, arī fiksētie balss sakari ir svarīgi daudzu nozaru uzņēmumiem, tādēļ BITE paplašinājusi “OneIT” integrēto pakalpojumu konceptu, iekļaujot tajā arī fiksētos telefona sakarus. Jāuzsver, ka mūsdienās fiksētās līnijas funkcijas ir daudz plašākas nekā kādreiz. Piemēram, fiksētās sakaru līnijas un “Viedā zvanu pārvaldnieka” pakalpojumi ļauj vēl optimālāk pārvaldīt sava uzņēmuma ienākošo un izejošo zvanu plūsmu, tostarp uzlabojot klientu apkalpošanas kvalitāti un komandas darba produktivitāti. Proti, ar “Viedā zvanu pārvaldnieka” pakalpojuma starpniecību ir iespējams novirzīt zvanus, ja kāds no adresātiem ir aizņemts, iestatīt automātiskā atbildētāja paziņojumus, veikt zvanu ierakstus, lai pēcāk analizētu klientu apkalpošanas kvalitāti u.c.
“Analizējot biznesa klientu vēlmes un vajadzības, esam paplašinājuši “OneIT” integrēto pakalpojumu konceptu tiktāl, ka šobrīd spējam saviem klientiem piedāvāt visaptverošu IKT un telekomunikāciju pakalpojumu paketi. Biznesa klientiem tas nozīmē vairāku pakalpojumu apvienošanu un efektīvāku to pārvaldību, vienlaikus optimizējot izmaksas līdz pat 30% apmērā - vienu līgumu, vienu rēķinu, vienu tehniskā atbalsta sniedzēju, kas ir pieejams 24/7 u.tml. Prognozēju, ka vislielākais pieprasījums pēc fiksētajiem telefona sakariem gaidāms vidējo un lielo uzņēmumu, kā arī valsts sektora klientu lokā,” saka BITES mārketinga vadītāja Diāna Šmite.
BITES klientiem fiksētie telefona numuri sāksies ar 62, turklāt šos numurus iespējams pieslēgt ne tikai pie klasiskā stacionārā telefona, bet arī mobilā telefona. Tāpat vienu telefona numuru iespējams piesaistīt vairākām ierīcēm.
Kopumā šobrīd BITES “OneIT” pakalpojumu portfelī ir tādi IKT un telekomunikāciju pakalpojumi kā internets un datu pārraide, mobilie un fiksētie balss pārraides risinājumi, datu centrs un mākoņpakalpojumi, drošas IT infrastruktūras izveide un IT apkalpošana u.tml.