Iepērcies App Store ar Bites rēķinu

Tagad vari izmantot Biti, lai apmaksātu savus pirkumus App Store, Apple Music, iTunes un iBooks. Tas ir ātrs un vienkāršs veids, kā iegādāties savu iecienīto izklaidi.

Bez bankas kartes

Vienkārši izvēlies apmaksāt pirkumu, summu pieskaitot Bites rēķinam

Pērc tagad, maksā vēlāk

Sāc lietot App Store pieejamo saturu un maksāt sāc vēlāk – vienā maksājumā ar Bites rēķinu

Atpirkuma garantija

Ja nebūsi apmierināts ar izdarīto pirkumu, 14 dienu laikā veic pirkuma atgriešanu un saņem atpakaļ iztērēto

 

IESTATĪŠANA

  1. Atver savu kontu, izmantojot Touch ID vai Apple ID un paroli.
  2. Atrodi sadaļu „Payment information”.
  3. Izvēlies „Mobile phone", nospied „Done" un seko norādījumiem.

No šī brīža maksa par visiem no konta veiktajiem pirkumiem tiks iekļauta Tavā mobilo sakaru rēķinā.

Nepieciešama palīdzība?

Atbalsta dienests

iCloud glabātuve

iCloud droši uzglabā bildes, video, dokumentus, mūziku, lietotnes un citus failus

Uzzināt vairāk

Izmēģini Apple Music

Esošie mūzikas ieraksti un neierobežota piekļuve miljoniem citu dziesmu

Izmēģināt pakalpojumu

Ar Bites rēķinu ērti veikt apmksu šādiem pirkumiem:

iCloud/Apple Music

AppStore

iTunes

iBooks

Biežāk uzdotie jautājumi

Zem Setting jāatver savs Apple ID, jāizvēlas Payments&Shipping un jāizvēlas esošais maksājumu veids: Ja pie Apple ID vēl nav piesaistīts neviens maksājuma veids, jāizvēlas None.
Ja pie Apple ID jau ir piesaistīta maksājuma karte, jāizvēlas Change payment method. Lai dotajam Apple ID pievienotu apmaksu ar mobilā telefona rēķinu, jāizvēlas Mobile Phone Biling un jānospiež Next. Nākamajā solī norādiet telefona numuru, kuram vēlaties pievienot Apple platformās veiktos maksājumus. Tas var būt gan esošais, gan cits telefona numurs. Uz norādīto telefona numuru tiks nosūtīta SMS ar apstiprinājuma kodu. Šis kods būs jāievada norādītājā Vertification Code laukā. 
Jā. Pirkumus Apple platformās ietekmē sekojoši limiti:
  • Tevis uzstādītais izmaksu kontroles limits. To vari uzstādīt vai mainīt manabite.lv vai ManaBite aplikācijā
  • Kredītlimits
Settings-> uzspiežot uz Apple ID konta > iTunes & App Store > uzspied uz Apple ID un izvēlies View Apple ID > Subscription (abonementu vēsture) un Purchase History (pirkumu vēsture).

Apple ID ir personīgais konts, kas tiek izmantots visām aktivitātēm saistībā ar Apple pakalpojumiem – ja vēlies lejupielādēt aplikācijas un spēles no App Store, skatīties filmas, klausīties mūziku vai iepirkties iTunes Store, piekļūt iCloud datu glabātuvei un tamlīdzīgi. Apple ID kontam ir piesaistīta Tava e-pasta adrese, ko reģistrēji pirmo reizi vienlaikus ar jaunās ierīces iestatīšanu, kā arī kontakti, norēķinu informācija un drošības dati, kas tiek izmantoti visos Apple pakalpojumos.
Lai izvēlētos maksājumu veidu, nepieciešams atvērt Apple ID kontu. To Tu pavisam vienkārši vari izdarīt divos veidos – kā pašam ērtāk:

  • sadaļā “Settings” izvēlies “ITunes & App Store”, kur redzams “Apple ID: e-pasts”.
  • aplikācijā “App Store” vai “iTunes Store”, kur redzams “Apple ID: e-pasts”.

Ja Tev ērtāk ir maksājumu veidu iestatīt no Mac datora vai vēlies norēķiniem pievienot citu mobilā telefona numuru ar to pašu Apple ID kontu, seko instrukcijām šeit.

Pirkumu nevar apmaksāt ar Bites rēķinu ja:

  • Esi sasniedzis savu kredītlimitu
  • Esi sasniedzis savu uzstādīto Izmaksu kontroles limitu
  • Tev ir bloķēti paaugstinātas maksas pakalpojumi
  • Esi sasniedzis maksimālo pieļaujamo viena pirkuma limitu 50 €

Šis pakalpojums ir pieejams visiem Bites klientiem. Ja tu lieto kādu no mūsu pēcapmaksas tarifu plāniem, tad pirkumu maksa tiks pieskaitīta tekošajam Bites rēķinam. Ja lieto priekšapmaksas karti, tad summa tiks atskaitīta no konta bilances.
Pirkumu apmaksa, izmantojot Bites rēķinu, ir pieejama visās Apple ierīcēs: iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV un Apple Watch , Mac, kā arī citos datoros ar uzinstalētu iTunes platformu.
 

Savus pirkumus Tu varēsi kontrolēt pavisam vienkārši – katru pirkumu vajadzēs apstiprināt ar paroli vai Touch ID pirkstu nospiedumu. Tāpat par visiem pirkumiem saņemsi arī apstiprinājumu uz Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi.
Ja vēlies stingrāk kontrolēt savas izmaksas – vari izmantot Bites Izmaksu kontroli, lai uzstādītu potenciālo tēriņu limitu, kuru sasniedzot, mēs Tevi brīdināsim ar informatīvu īsziņu. Vairāk par Izmaksu kontroli lasi šeit.
Apple Media pakalpojumu sniegšanas noteikumi latviešu valodā pieejami šeit.
 

Ja vēlies atcelt darījumu vai atgūt pirkuma maksu, 14 dienu laikā no pirkuma apstiprinājuma saņemšanas sazinies ar Apple Atbalsta dienestu, zvanot 80003251 vai noformējot elektronisko iesniegumu Apple mājas lapā. Tas prasīs tikai dažus mirkļus Tava laika:

  • ielogojies ar Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi un paroli;
  • izmanto meklētāju “Search Purchases” un atrodi nepieciešamo pirkumu;
  • nospied izvēlni “Report a Problem” pie pirkuma, ko vēlies atsaukt;
  • izvēlies no saraksta atbilstošu iemeslu, piemēram, “I would like to cancel this purchase”;
  • apstiprini savu pieteikumu ar pogu “Submit”.

Vairāk informācijas par pirkumu atcelšanu meklē šeit.
 

Lai mainītu maksājumu veidu savā viedtālrunī, seko šīm instrukcijām:

  • atver Apple ID kontu - no “iTunes Store” vai “App Store” platformas, vai sadaļas “Settings” izvēlnē “iTunes & App Store”;
  • nospied “View Apple ID”, pieslēdzies ar Touch ID vai izmanto e-pastu un paroli;
  • izvēlies “Payment Information”;
  • izmaini maksājumu informāciju vai noņem to pavisam. Lai noņemtu maksājumu veidu, izvēlies “None”. Ja Tev neizdodas pilnībā noņemt maksājuma veidu, meklē palīdzību šeit; 
  • apstiprini savu izvēli ar “Done”.

Liec aiz auss – ja nomainīsi maksājuma veidu uz bankas karti, tas iTunes Store no Tavas kartes atskaitīs pagaidu autorizācijas summu 1 USD vērtībā, lai pārbaudītu kartes datus un ievadītās informācijas pareizību.
Plašāku informāciju par maksājumu veida maiņu meklē šeit.
 

Uz visiem pirkumiem AppStore veikalā attiecas Bites kredītlimits un klienta uzstādītā izmaksu kontrole.

Dienas limits pirkumiem AppStore veikalā ir 50,00 EUR. 

Visu veikto paaugstinātas maksas pakalpojumu pirkšanas summa pēdējo 30 dienu periodā nedrīkst būt lielāka par EUR 300,00. Limita pārsniegšanas gadījumā maksājums netiks pieņemts - tādā gadījumā klients par nepieņemto maksājumu tiek brīdināts SMS formā. Tāpat klientam tiek nosūtīta atgādinājuma SMS, kad tuvojas paaugstinātas maksas pakalpojumu pirkumu limits.
Lūdzam iepazīties ar Apple mediju pakalpojumu noteikumiem un nosacījumiem šeit.