Izvēlne

Kā kļūt par klientu?

Pēc līguma un pieteikuma parakstīšanas Tev tiks izsniegta SIM karte, un numurs pārnāks Bites tīklā 2. darba dienā pēc dokumentu parakstīšanas dienas.

Bite sazināsies ar Tavu pašreizējo operatoru un, ievērojot stingri noteiktus termiņus, apstiprinās numura saglabāšanas pieteikumu vai noraidīs to. Tev nekas cits nav jādara – Bite parūpēsies par visām juridiskajām prasībām.

 

Vai atbilde bija noderīga?

Tas ir vienkārši! Izvēlies atbilstošo pieteikuma formu, aizpildi nepieciešamos informācijas laukus, un gaidi mūsu zvanu!

 

Citas iespējas

Lai kļūtu par Bites klientu vai uzzinātu vairāk par Bites sniegtajiem pakalpojumiem, droši nāc ciemos uz Bites saloniem vai piezvani Bites klientu apkalpošanas dienestam uz numuru 25851601 (ja esi privātpersona), vai 22550000 (ja esi biznesa klients).

 

 

Vai atbilde bija noderīga?

Jaunajiem klientiem regulāri tiek izstrādāti īpašie piedāvājumi. Lai iepazītos ar tiem, lūdzu, atstāj savu pieteikumu šeit un mēs ar Tevi sazināsimies:

 

Citas iespējas Lai kļūtu par Bites klientu vai uzzinātu vairāk par Bites sniegtajiem pakalpojumiem, droši nāc ciemos uz Bites saloniem vai piezvani Bites klientu apkalpošanas dienestam uz numuru 25851601 (ja esi privātpersona), vai 22550000 (ja esi biznesa klients).

Vai atbilde bija noderīga?

Tu vari kļūt par Bites klientu, saglabājot savu esošo telefona numuru! Mobilā telefona numura saglabāšana ir pakalpojums, kas ļauj mobilo pakalpojumu abonentam vienkārši un bez maksas pāriet no viena operatora uz citu ar sev piederošo numuru. 
 

Visi LMT un Tele2 klienti, gan ar pastāvīgo pieslēgumu, gan priekšapmaksas, var brīvi pāriet uz Biti, saglabājot savu esošo numuru.

 

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601