Noderīgi

Pieslēdz Balss pastu – sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts+ vai arī ienāc www.manabite.lv sadaļā „Mani pakalpojumi” -> „Pakalpojumu vadība” -> „Bezmaksas pakalpojumi”.

Pieslēdzot Balss pastu, Tev automātiski tiks atslēgts zvanu reģistra pakalpojums.

Lai to atslēgtu, sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts- vai arī izdari to pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv.

 

Pašapkalpošanās portāls ManaBite

Reģistrējies pašapkalpošanās lapā www.manabite.lv, un Tu varēsi:

  • vienkārši pārvaldīt un pasūtīt Bites pakalpojumus;
  • uzzināt informāciju par rēķiniem, redzēt zvanu izdrukas;
  • sazināties ar klientu atbalsta komandu un saņemt palīdzību, izmantojot paziņojumu sistēmu.

Vai atbilde bija noderīga?

Pakalpojums

Nobloķēt

Atbloķēt

Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide

*35*bloķēšanas kods# OK

 #35*bloķēšanas kods# OK

Izejošie zvani, SMS, datu pārraide

*33*bloķēšanas kods# OK

#33*bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani

*35*bloķēšanas kods*11# OK

#35*bloķēšanas kods*11# OK

Izejošie zvani

*33*bloķēšanas kods*11# OK

#33*bloķēšanas kods*11# OK

Ienākošie SMS

*35*bloķēšanas kods*16# OK

#35*bloķēšanas kods*16# OK

Izejošie SMS

*33*bloķēšanas kods*16# OK

#33*bloķēšanas kods*16# OK

Starptautiskie zvani un SMS

*331*bloķēšanas kods# OK

#331*bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide, atrodoties ārzemēs

*351* bloķēšanas kods# OK

#351* bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani, atrodoties ārzemēs

*332*bloķēšanas kods# OK

#332*bloķēšanas kods# OK

 

 

Lai deaktivizētu visus liegumus: #330*bloķēšanas kods# OK vai zvana poga.

Standarta bloķēšanas kods ir 0000.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja Tavs telefons bija izslēgts vai atradās ārpus uztveršanas zonas, Tu saņemsi SMS ar numuriem, zvanu laikiem un veikto zvanu skaitu, kuri Tevi centās sasniegt. Tas ir bezmaksas pakalpojums. Lai pieslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR+ Lai atslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR-

Vai atbilde bija noderīga?

Izmantojot šo pakalpojumu, brīžos, kad Tu kādam zvanīsi, zvana saņēmējs nevarēs redzēt Tavu numuru.

Pakalpojumu vari pieslēgt, zvanot uz 1601 vai 25851601, vai arī www.manabite.lv sadaļā “Mani pakalpojumi” -> “Pakalpojumu vadība” -> “Bezmaksas pakalpojumi”.

Vai arī aktivizē to savā telefonā, ievadot kombināciju:

*31# un zvana poga – ieslēgt sava numura slēpšanu.

#31# un zvana poga – izslēgt sava numura slēpšanu.

Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie zvanu iestatījumiem. 

Vai atbilde bija noderīga?

Pamācības video apskatāms šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Šis pakalpojums ļaus redzēt sarunas laikā citu ienākošo zvanu. Tas ir bez maksas, un to aktivizēt vai izslēgt vari ar šīm kombinācijām:

*43# un zvana poga – ieslēgt līdzsavienojumu;

#43# un zvana poga – izslēgt līdzsavienojumu.

Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie Zvanu iestatījumiem.

 

Vai atbilde bija noderīga?

Sazinies ar mums:
1601 - Bites klientiem
25851601 - citu operatoru klientiem (maksa - kā zvanot uz parasto Bites numuru)
22550000 - Biznesa klientu apkalpošanas nodaļa
+37125851601 - Bites klientiem, zvanot no ārzemēm (no ES valstīm bezmaksas)

Vai atbilde bija noderīga?

Lai sūtītu un saņemtu MMS, Tavā un Tava drauga telefonājābūt iestatītai MMS funkcijai.
 
Lai saņemtu iestatījumus, nosūti SMS ar tekstu START uz numuru 1600. Pēc SMS saņemšanas - saglabā iestatījumus, izslēdz un ieslēdz savu telefonu. Ja kaut kas nedarbojas, vienkārši piezvani uz tālruni 1601 un jautā palīdzību mūsu konsultantam.
 
Liec aiz auss, ka MMS Tev būs iespējams nosūtīt tikai Bites tīklā.

Tarifi: 

Multimediju ziņas (MMS) sūtīšana Bites tīklā 0,21 EUR
Multimediju ziņas (MMS) saņemšana0,00 EUR

Cenas norādītas ar PVN 21%. 

 

MMS iestatījumi:

Settings —► General —► Network —► Cellilar data network —► MMS —► APN – mms

Username (lietotājvārds)mms@mms
Password (parole)mms
MMSChttp://mmsc/servlets/mms
MMS Proxy (MMS starpniekserveris)192.168.150.2:8080
MMS max message sizetukšs
MMS ua prof urltukšs 

 

 

Vai atbilde bija noderīga?

PAR MOBILO PĀRVEDUMU

Ar mobilo pārvedumu Tu vari pārskaitīt naudu uz jebkuru  numuru, kas lieto Bites priekšapmaksas pakalpojumu. To vari veikt, ja esi Bites pēcapmaksas vai priekšapmaksas pakalpojumu lietotājs, vienīgi ņem vērā - ja mobilo pārvedumu vēlies veikt no pēcapmaksas numura, tad par šo numuru ir jābūt apmaksātiem vismaz pēdējiem 3 Bites rēķiniem.


SVARĪGI ZINĀT

  • viena mobilā pārveduma limits ir 10 EUR;
  • mobilo pārvedumu vienam un tam pašam numuram var veikt 1 reizi diennakts laikā;
  • no dažādiem numuriem mobilo pārvedumu var saņemt ne biežāk kā 2 reizes diennakts laikā;
  • 30 dienu laikā iespējams veikt ne vairāk kā 5 mobilos pārvedumus ar kopējo limitu 30 EUR apmērā;
  • 30 dienu laikā var arī saņemt ne vairāk kā 5 mobilos pārvedumus ar kopējo limitu 30 EUR apmērā.

Priekšapmaksas klientam limits naudas nosūtīšanai ir 30 EUR pēdējās 30 dienās uz vienu konkrētu numuru, bet, sūtot uz dažādiem numuriem, kopējais naudas nosūtīšanas apjoms nav ierobežots.


KĀ VEIKT MOBILO PĀRVEDUMU?

Ja vēlies pieslēgt pakalpojumu „Mobilais pārvedums”, nosūti SMS ar tekstu “PP+” uz 1600. Pēc tam to varēsi lietot, kad vien nepieciešams.

Lai pieprasītu naudu no cita lietotāja, nosūti SMS ar tekstu “LUDZU B,BB 371xxxxxxxx” uz 1600, kur:

  • B,BB ir summa eiro, ko vēlies pieprasīt;
  • 371xxxxxxxx ir Bites pēcapmaksas numurs, no kā vēlies naudu pieprasīt.

Piemēram, LUDZU 1,20 37125544311.

Lai apstiprinātu naudas pieprasījumu, atbildi uz pieprasījuma īsziņu, nosūtot atbildes SMS ar tekstu “JA”.

Lai pārskaitītu naudu, sūti SMS ar tekstu “PP B,BB 371xxxxxxxx” uz 1600, kur:

  • B,BB ir summa eiro, ko vēlies pārskaitīt;
  • 371xxxxxxxx ir Bites priekšapmaksas numurs, kam vēlies šo naudu pārskaitīt.  

Piemēram, PP 1,20 37125544311

Atceries - mobilo pārvedumu Tu vari atcelt 5 minūšu laikā, piemēram, ja netīšām esi kļūdījies telefona numurā. Šādā gadījumā sūti SMS ar tekstu “STOP” uz 1600.
Ja vēlies atslēgt pakalpojumu „Mobilais pārvedums”, nosūti SMS ar tekstu “STOP PP” uz 1600. Ņem vērā, ka pēc atslēgšanas mobilos pārvedumus vairs nevarēsi veikt.

Vai atbilde bija noderīga?

Ievadot šos kodus telefonā un nospiežot zvanīšanas pogu, uz ekrāna redzēsi noderīgu informāciju:

*#06#

Pārbaudīt telefona IMEI (International Mobile Equipment Identity) numuru

*#7760#

Ražotāja sērijas numurs

*#0000#

Telefona programmatūras pārbaude

 

Vai atbilde bija noderīga?

Kurš teicis, ka nav iespējams atrasties divās vietās vienlaikus? Ceļo un tajā pašā laikā nezaudē saikni ar ierasto - sazinies ar mājās palicējiem, turpini vadīt biznesu un nebaidies par rēķina summu! Tarifu plānos Bite 1,5 GB, Bite 4 GB, Bite 8 GB, Bite 30 GB, Bite Neierobežots Baltijā, Bite Jauniešiem un Bite Skolēniem iekļautais zvanu, SMS un interneta apjoms ir izmantojams Latvijā un 33 Eiropas valstīs bez papildu maksas. Pārtērējot šajos plānos iekļauto interneta apjomu EEZ valstīs par katru nākamo megabaitu maksāsi tikai 0,00213 €/MB.

Ja esi izvēlējies pēcapmaksas tarifu plānu Bite Starts, tad nosacījumus, kas attieksies uz zvaniem Eiropā skaties šeit.

Ja esi izvēlējies pēcapmaksas tarifu plānu Bite Vietējais 100 MB, tad nosacījumus, kas attieksies uz zvaniem Eiropā skaties šeit.

Ja dodies ārpus Eiropas, tad noskaidro ar kādām izmaksām ir jārēķinās. Turklāt - lai rēķinā negadās nepatīkami pārsteigumi, ir noteikts limits - tiklīdz maksa par internetu viesabonēšanā, atrodoties Eiropas Savienības teritorijā, sasniegs 60 EUR, saņemsiet no Bites draudzīgi brīdinošu īsziņu.

Vai atbilde bija noderīga?

SIM kartes PIN un PUK koda aktivizēšana vai deaktivizēšana

Pakalpojumu izmantošanai ierīcē (telefonā, rūterī, viedierīcē u.c.) var tikt pieprasīts ievadīt izsniegtās SIM kartes drošības kodu – PIN vai PUK kodu. Atceries – PUK kodu ierīcē pieprasīs ievadīt tikai gadījumos, kad ierīcē ir aktīvs PIN koda pieprasījums.

 

Kā ieslēgt/ izslēgt PIN koda pieprasījumu telefonā?

Lai telefonā ieslēgtu/ izslēgtu PIN koda pieprasījumu, telefona drošības iestatījumos pie PIN koda pieprasījuma atzīmē ieslēgt/ izslēgt PIN koda pieprasījumu.

Ņem vērā, ka ierīces ir dažādas, un vieta, kur telefonā var ieslēgt/ izslēgt SIM kartes drošības kodu pieprasījumu, var atšķirties, taču lielākoties to ir iespējams izdarīt ierīces drošības iestatījumos. 

 

Kā ieslēgt vai izslēgt PIN koda pieprasījumu mobilajā rūterī vai viedierīcē?

Lai ieslēgtu/ izslēgtu PIN koda pieprasījumu mobilajā rūterī vai viedierīcē (piemēram, Myki pulkstenī, Arlo kamerā), atkarībā no ražotāju piedāvātajām opcijām, to iespējams izdarīt šādos veidos:

  • ierīces drošības iestatījumos, kuriem vari piekļūt, pievienojot ierīci pie datora;
  • mobilā rūtera vai viedierīces aplikācijā, kurai jābūt lejuplādētai telefonā, vai,
  • ievietojot SIM karti telefonā un veicot PIN koda pieprasījuma aktivizēšanu/ deaktivizēšanu, tāpat kā izmantojot SIM karti telefonā.

Gadījumā, ja neizdodas aktivizēt/ deaktivizēt SIM kartes drošības kodu pieprasījumu ierīcē, sazinies ar Bites klientu atbalsta komandu, zvanot 1601 vai 25851601 (ja esi cita operatora klients) vai apmeklējot jebkuru Bites salonu visā Latvijā.

Vai atbilde bija noderīga?

Zvanu pāradresācija maksā saskaņā ar pieslēgto tarifu plānu. Pāradresāciju iespējams veikt tikai uz Latvijas telefonu numuriem. Pāradresācija uz Bites numuriem ir bezmaksas. Pāradresācija ir iespējama pieslēguma klientiem.

Pāradresāciju vari aktivizēt sava telefona iestatījumos, vai arī sastādot taustiņu kombināciju *21*TELEFONA NUMURS UZ KURU PĀRADRESĒT#. 

Ja gadījumā esi aizmirsis telefonu mājās vai pazaudējis, pāradresāciju vari aktivizēt arī zvanot uz 1601 (no Bites numuriem) vai 25851601 (no citu operatoru numuriem) un norādot telefona numuru, uz kuru pāradresēt zvanus – šajā gadījumā tiks veikta beznosacījuma pāradresācija un tieks pāradresēti visi zvani. 

Pāradresāciju vari atslēgt sava telefona iestatījumos, sastādot taustiņu kombināciju ##21#, vai arī zvanot uz 1601 vai 25851601.

Vai atbilde bija noderīga?

Mobilā satura pakalpojumi mēdz būt daudz un ļoti dažādi - tie var būt gan izklaides - spēles, video, mūzikas, iepazīšanās, gan maksa par konkrētu pakalpojumu - stāvvietu, transporta biļeti vai sludinājumu.
Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai tiktu sniegta informācija gan par saturu, gan par tā lietošanas maksu, kā arī iespēju pieteikties un atteikties no pakalpojuma. 
Mobilā satura pakalpojumiem var pieteikties gan sūtot SMS, gan internetā, gan veicot zvanu. Maksu par šiem pakalpojumiem nosaka pakalpojuma sniedzējs, un tai jābūt norādītai pirms tiek veikta satura pakalpojuma iegāde. Pērkot mobilā satura pakalpojumu var izvēlēties maksāt arī abonēšanas maksu - tas nozīmē, ka reizi noteiktā laika periodā (dienā, nedēļā, mēnesī) pakalpojums tiks pagarināts un par to tiks nosūtīta sms uz Tavu tālruni, kā arī Tavam telefona rēķinam tiks pieskaitīta mobilā satura lietošanas maksa saskaņā ar mobilā satura pakalpojuma sniedzēja noteikto cenrādi.


Uzzini kādus pakalpojumus esi izmantojis, sazinoties ar satura nodrošinātāju.

Pakalpojuma numurs (kods)

Pakalpojuma sniedzēja nosaukums

Kontakti

1897

MobiGW OU

support.lv@txthelper.com

67151240

1824, 1868, 8889

Netsmart International LTD

help@laikamobile.com
www.netsmart.com.cy

67881528

1885, 1863

Link Mobility OY

support@linkmobility.lv

67226177

1881

SMS solutions SIA (CDR SIA)

support@cdr.lv

67443092

1838, 8403, 8404, 8800

Sales.lv SIA

support@sales.lv

67274479

1800, 120

T2R SIA

support@text2reach.com

67502788 (klientu apkalpošanas centrs)

67271410 (tikai draugiem.lv portāla pakalpojumi)

1859

Mobilly SIA

info@mobilly.lv

1859

22001859

8403, 8404, 8800

Latvenergo AS

klientu.serviss@elektrum.lv

80200400

1851

SS SIA

https://www.ss.lv/lv/contact

67333317

 TVNET

palidzesim@tvnetgrupa.lv
https://www.tvnet.lv/

26651515

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601