Tehniskie jautājumi
Zvani
Ja neizdodas piezvanīt:
• pamēģini restartēt telefonu;
• pārliecinies, ka neesi nejauši telefonam ieslēdzis lidojuma režīmu;
• izņem un no jauna ieliec SIM karti - dažreiz tā var izkustēties;
• pārliecinies, vai šajā vietā ir pietiekams pārklājums.
Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani no cita numura uz 1601 (vai 25851601 citu operatoru klientiem) vai ienāc kādā no Bites saloniem.
Ja kāds numurs nevar Tevi sazvanīt:
• restartē telefonu;
• pārbaudi vai numurs, kurš nevar Tevi sazvanīt, nav ievietots nevēlamo zvanu sarakstā(Black List);
• pārbaudi, vai nav aktīvas pāradresācijas (noņem visas pāradresācijas telefona iestatījumos vai ar kodu ##21# );
• pārliecinies, vai Tev ir pietiekams 4G signāls. Vari uz laiku pārslēgt tīkla režīmu tālrunī uz 2G/3G vai tikai 3G.
Ja gadījumā nekas nepalīdz, raksti uz info@bite.lv vai zvani uz 1601 vai 25851601.
Ja telefonā nedarbojas nedz zvani, nedz SMS, nedz internets:
• pamēģini restartēt telefonu;
• pārliecinies, ka neesi nejauši telefonam ieslēdzis lidojuma režīmu;
• izņem un no jauna ieliec SIM karti – dažreiz tā var izkustēties;
• pārliecinies, vai šajā vietā ir pietiekams pārklājums;
• pārbaudi, vai Tavas ierīces IMEI kods nav bloķēts. Noskaidrot IMEI kodu vari ievadot *#06# un nospiežot zvana pogu. Pēc tam pārbaudi savu IMEI kodu šajā vietnē.
Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.
Ierīcēm ar iOS operētājsistēmu
Izmanto aplikāciju Tālrunis > Pēdējie lietotie. Atrod numuru (vai vārdu), kuru vēlies bloķēt, un pieskaries zilajam “i” pa labi no numura. Ritini uz leju līdz parādītās kontaktkartes apakšai un atlasi “Bloķēt šo zvanītāju”. Parādīsies ziņojums “Jūs nesaņemsit tālruņa zvanus, ziņojumus vai FaceTime no bloķēto personu saraksta” ar divām iespējām: Bloķēt kontaktu vai Atcelt. Izvēlies > Bloķēt kontaktu.
Ierīcēm ar Android operētājsistēmu
Izmanto zvanu žurnālu un atlasi numuru, kuru vēlies bloķēt. Apakšā būs poga Bloķēt. Nospied to un tiks atspējoti ienākošie zvani no šī numura. Otrs variants – izvēlies numuru, nospied uz trīs punktu izvēlnes simbola un izvēlies > Pievienot noraidāmo sarakstam.
Uzstādīt pāradresāciju iespējams vairākos veidos:
• sava telefona zvanu iestatījumos;
• zvanot uz 1601 vai 25851601, taču šajā gadījumā būs iespējama tikai beznosacījuma (tiek pāradresēti visi zvani) pāradresācija un tikai pēcapmaksas numuriem;
• izmantojot MMI kodus (tikai pēcapmaksas numuriem, skaties tabulu zemāk).
Pāradresācijas pakalpojumus | Aktivēt | Deaktivēt un pilnībā atslēgt (izdzēst numuru) | Deaktivēt un atslēgt uz nenoteiktu laiku (saglabāt numuru) | Statuss | Atjaunot (ja ir saglabāts numurs) |
Beznosacījumu pāradresācija | |||||
Visus zvanus | *21*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##21# | #21# | *#21# | *21# |
Pāradresācija pēc nosacījumiem | |||||
Ja aizņemts | *67*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##67# | #67# | *#67# | *67# |
Ja nav atbildes | *61*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##61# | #61# | *#61# | *61# |
Ja nav zonā (tīkla pārklājumā) | *62*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##62# | #62# | *#62# | *62# |
Visi četri pāradresācijas veidi | *002*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##002# | #002# | *#002# | *002# |
Visi nosacījumu pāradresācijas veidi | *004*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##004# | #004# | *#004# | *004# |
Piemēram, Aktivizēt visu zvanu pāradresāciju var, ievadot *21*( 8 zīmju numurs uz kuru pāradresē)# un nospiežot zvanīšanas pogu
Zvanu pāradresācija maksā saskaņā ar pieslēgto tarifu plānu. Pāradresāciju iespējams veikt tikai uz Latvijas telefonu numuriem. Pāradresācija uz Bites numuriem ir bezmaksas.
Ja Tev ir tarifu plāns Vietējais vai Vietējais 100MB, lai pāradresācija darbotos arī ārpus Latvijas, nepieciešams aktivizēt viesabonēšanas pakalpojumu.
Lai zvana saņēmējs nevarētu redzēt Tavu numuru, pieslēdz pakalpojumu Sava numura slēpšana ManaBite pašapkalpošanās lapā vai aplikācijā (sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi).
Vai arī aktivizē to savā telefonā, ievadot kombināciju:
*31# un zvana poga – ieslēgt sava numura slēpšanu;
#31# un zvana poga – izslēgt sava numura slēpšanu.
Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie zvanu iestatījumiem.
Ja tikko esi kļuvis par mūsu klientu, SIM karte aktivizēsies dienas laikā pēc tam, kad būsi atdevis kurjeram parakstīto līguma kopiju.
Ja esi kļuvis par klientu, pārejot no cita operatora, Tev ir jāzina, ka pāreja aizņem 2 darba dienas. Lieto esošā mobilā operatora SIM karti līdz tā pārstās darboties, bet pēc tam nomaini to pret Bites SIM karti. Kā arī papildus mēs nosūtīsim SMS, kad numurs būs aktīvs Bites tīklā.
Lai piezvanītu uz ārzemēm, jāveic sekojošas darbības:
• zvanot pirms numura ievadi "00" vai "+", īsziņas rakstīšanai jāizmanto tikai "+";
• ievadi izvēlētā numura valsts kodu;
• ievadi apdzīvotās vietas kodu (ja tāds ir);
• ievadi telefona numuru.
Piemēram, ja nepieciešams zvanīt uz Bonnu Vācijā, jāievada 00 49 228 1234567 vai + 49 228 1234567. Lai nerastos problēmas, zvanot no/ uz ārzemēm, iesakām visus numurus saglabāt telefona piezīmju grāmatiņā ar „+” zīmi un valsts kodu.
SMS
Pārbaudi, vai Tavā telefonā ir pareizs īsziņu centra numurs. To vari pārbaudīt pie SMS iestatījumiem un tam jābūt +37125850115. Tāpat pārliecinies, vai telefona atmiņa nav pārpildīta ar saglabātājām ziņām.
Pārbaudi sekojošas lietas:
• pārliecinies, vai gadījumā neesi nobloķējis SMS sūtīšanu uz īsajiem un paaugstinātās maksas numuriem. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Paaugstinātas maksas īsziņas;
• ja sūti SMS uz maksas numuru, pārliecinies, vai nav sasniegts iImaksu kontroles limits. To Tu vari pārbaudīt un mainīt ManaBite - Tarifu plāni > Izmaksu kontrole.
Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.
Sastādot telefonā gara izmēra SMS ziņu, tā var tikt izveidota no vairākām savienotām īsziņām ar noteiktu maksimālo rakstzīmju skaitu katrā no tām, atkarībā no automātiski izmantotā kodēšanas algoritma, ko nosaka ziņā lietotās valodas specifika.
Tas nozīmē, ka telefonā Tu redzi vienu veselu ziņu, taču tīklā tā var tikt sūtīta ar vairāku SMS palīdzību, no kurām katra tiek tarificēta, balstoties Tevis lietotajā tarifu plānā.
Ja raksti ziņu, izmantojot latīņu alfabētu bez latviešu valodas alfabētā lietotajām diakritiskajām zīmēm (piemēram - “Man loti patik rakstit iszinas”), tiek pielietots 7 bitu kodējums. Ja rakstzīmju skaits vienā ziņā pārsniedz 160, tā tiek veidota no vairākām SMS, izmantojot zemāk norādīto rakstzīmju sadalījumu.
Maksimālais rakstzīmju skaits ar 7 bitu kodēšanas algoritmu
1 SMS = 160 rakstzīmes
2 SMS = 153 rakstzīmes + 153 rakstzīmes
3 SMS = 153 rakstzīmes + 153 rakstzīmes + 153 rakstzīmes
Ja raksti ziņu, izmantojot latīņu alfabētu ar latviešu valodas alfabētā lietotajām diakritiskajām zīmēm (piemēram - “Man ļoti patīk rakstīt īsziņas”) vai kirilisko alfabētu, tiek pielietots USC2 kodējums. Ja rakstzīmju skaits vienā ziņā pārsniedz 70, tā tiek veidota no vairākām SMS, izmantojot zemāk norādīto rakstzīmju sadalījumu.
Maksimālais rakstzīmju skaits ar USC2 kodēšanas algoritmu
1 SMS = 70 rakstzīmes
2 SMS = 67 rakstzīmes + 67 rakstzīmes
3 SMS = 67 rakstzīmes + 67 rakstzīmes + 67 rakstzīmes
SMS rakstzīmju maksimālais skaits tiek samazināts, lai nodrošinātu saistīto īsziņu pareizas secības atspoguļošanu.
Ja telefonā nedarbojas nedz zvani, nedz SMS, nedz internets:
• pamēģini restartēt telefonu;
• pārliecinies, ka neesi nejauši telefonam ieslēdzis lidojuma režīmu;
• izņem un no jauna ieliec SIM karti – dažreiz tā var izkustēties;
• pārliecinies, vai šajā vietā ir pietiekams pārklājums;
• pārbaudi, vai Tavas ierīces IMEI kods nav bloķēts. Noskaidrot IMEI kodu vari ievadot *#06# un nospiežot zvana pogu. Pēc tam pārbaudi savu IMEI kodu šajā vietnē.
Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.
Pārliecinies, vai iestatījumi ir korekti. Lai saņemtu MMS iestatījumus, nosūti SMS ar vārdu START uz numuru 1600 un atbildē saņemsi MMS iestatījumus. Noteikti saglabā tos un tad izslēdz un ieslēdz telefonu. Ja tas nepalīdz, sazinies ar mums, rakstot uz info@bite.lv vai zvanot uz 1601. Atceries, ka MMS sūtīšana darbojas tikai starp Bite numuriem!
Uzzini vairāk arī par MMS šeit.
SMS jeb ziņu centra numurs ir +37125850115.
Internets
Ko vari izdarīt, ja telefonā nedarbojas internets:
• restartē telefonu;
• pārliecinies, vai ir ieslēgti mobilie dati (vai pie pārklājuma stabiņiem uzradās tehnoloģija4G, LTE, 3G, H, H+, EDGE, G utt.);
• pārliecinies, vai Tev ir ieslēgts 4G signāls telefona iestatījumos;
• pārbaudi APN iestatījumus (piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite LV internet, bet APN nosaukumam - internet);
• pārbaudi, vai neesi nobloķējis internetu. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Internets telefonā;
• pārliecinies, vai neesi telefona iestatījumos uzstādījis ierobežojumus interneta lietojumam.
Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.
Te būs saraksts ar lietām un darbībām, kas jāpārbauda, ja saskaries ar problēmām ar internetu, atrodoties ārzemēs:
• veic ierīces restartu;
• pārliecinies, vai ir ieslēgti mobilie dati;
• pārliecinies, vai Tev ir ieslēgts 4G signāls telefona iestatījumos;
• pārbaudi APN iestatījumus (piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite LV internet, bet APN nosaukumam - internet);
• pārliecinies, ka Tev ir aktīva datu viesabonēšana telefona iestatījumos, kā arī neesi iepriekš nobloķējis viesabonēšanu. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Papildpakalpojumi > Viesabonēšanas liegums;
• pārbaudi, vai ManaBite neesi nobloķējis internetu (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Internets telefonā vai Internets telefonā ārzemēs);
• pārliecinies, vai neesi telefona iestatījumos uzstādījis ierobežojumus interneta lietojumam.
Atceries, ka Bites interneta tarifu plānus varēsi lietot tikai Latvijā. Ja esi priekšapmaksas pakalpojumu lietotājs, tad atceries, ka ārpus Latvijas darbosies tikai tarifu plāns Bite Priekšapmaksa Eiropa.
Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv vai zvani uz 1601 ( no ārzemēm +37125851601).
Bites interneta tarifu plāni ir paredzēti lietošanai tikai Latvijā.
Ja telefonā nedarbojas nedz zvani, nedz SMS, nedz internets:
• pamēģini restartēt telefonu;
• pārliecinies, ka neesi nejauši telefonam ieslēdzis lidojuma režīmu;
• izņem un no jauna ieliec SIM karti – dažreiz tā var izkustēties;
• pārliecinies, vai šajā vietā ir pietiekams pārklājums;
• pārbaudi, vai Tavas ierīces IMEI kods nav bloķēts. Noskaidrot IMEI kodu vari ievadot *#06# un nospiežot zvana pogu. Pēc tam pārbaudi savu IMEI kodu šajā vietnē.
Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.
Mobilo internetu vari izslēgt sava telefona iestatījumos. Ja vēlies nobloķēt interneta izmantošanu uz kādu laiku, vari to paveikt ManaBite – Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Internets telefonā – šādi internets nebūs pieejams arī tad, ja telefonā ieslēgsi mobilos datus.
Šo pakalpojumu var izmantot interneta numuriem, tas maksā 1.42 EUR mēnesī. Lai pieslēgtu fiksēto IP adresi, Tev ir jāsazinās ar klientu apkalpošanas komandu (raksti info@bite.lv, zvani 1601, ienāc kādā no Bites saloniem) vai raksti savam biznesa menedžerim.
Ņem vērā, ja tikko esi saņēmis rūteri, SIM karte parasti tiek aktivizēta dienas laikā kopš tās saņemšanas. Pēc tam nepieciešams rūteri restartēt vai ieslēgt/izslēgt, lai SIM karte no jauna reģistrētos tīklā.
Ja SIM karte jau ir aktivizēta un ierīce ir restartēta, bet internets nedarbojas, pārbaudi vai SIM karte ievietota pareizi, vai tai ir noņemts PIN pieprasījums (lai noņemtu PIN, vari SIM karti ievietot telefonā vai arī pieslēgties konfigurācijas lapai).
Lai lasītu ziņas, komunicētu sociālajos tīklos, saņemtu/nosūtītu e-pastus un baudītu visas tās jautrās lietas, kuras piedāvā interneta plašās dzīles, Tev nepieciešams aktivizēt interneta iestatījumus savā telefonā. Pēc parametru iestatīšanas, drošības labad izslēdz un atkal ieslēdz savu telefonu.
Nospied taustiņu kombināciju *125# un zvanīšanas pogu. Burtiski minūtes laikā saņemsi SMS ar tālākajām norādēm.
Neskaidrību gadījumā zvani 1601.
APN nodrošina ierīci ar informāciju, kas nepieciešama, lai pieslēgtos bezvadu tīklam.
Ja Tev nav pieslēgta fiksētā IP adrese, tad Piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite LV Internet un APN nosaukumam – internet.
Ja Tev ir pieslēgta fiksētā IP adrese, tad Piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite Fiksētā un APN nosaukumam – pro.
Iestatījumi un konfigurācijas
Esam apkopojuši populārāko e-pastu ienākošo un izejošo serveru iestatījumus, lai Tu nekad nepalaistu garām ko svarīgu.
inbox.lv | gmail.com | mail.ru | hotmail.com | live.com | yahoo.com | apollo.lv | yandex | |
Protokola veids (POP/IMAP) | POP3 | POP/IMAP | POP/IMAP | exchange | exchange | POP/IMAP | POP/IMAP | IMAP |
Incoming server | mail.inbox.lv | pop.gmail.com/imap.gmail.com | pop.mail.ru/imap.mail.ru | eas.outlook.com | eas.outlook.com | pop.mail.yahoo.com/imap.mail.yahoo.com | pop.online,lv/imap.online.lv | imap.yandex.ru |
Security | SSL/TLS | SSL | SSL/TLS | SSL/TLS | SSL/TLS | SSL | SSL | SSL/TLS |
Incoming port | 995 | 995/993 | 995/993 | 443 vai 993 | 443 vai 993 | 995/993 | pop3-995/imap-993 | 993 |
Incoming server username | login@inbox.lv | login@gmail.com | login@mail.ru | login@hotmail.com | login@live.com | login@yahoo.com | login@apollo.lv | login@yandex.ru |
Outgoing server | mail.inbox.lv | smtp.gmail.com | smtp.mail.ru | smtp-mail.outlook.com | smtp-mail.outlook.com | smtp.mail.yahoo.com | smtp.online.lv | smtp.yandex.ru |
Security | TLS | SSL | SSL/TL | TLS | TLS | SSL | TLS | SSL/TL |
Outgoing port | 587 vai 25 | 465/587 | 465 | 587 | 587 | 465 vai 587 | 587 | 465 |
Outgoing server username | login@inbox.lv | login@gmail.com | login@mail.ru | login@hotmail.com | login@live.com | login@yahoo.com | login@apollo.lv | login@yandex.ru |
Links uz mājaslapu | links | links | links | links | links | links | ||
Links uz mājaslapu | links | links | links | links | links | links | links | links |
Pakalpojums | Nobloķēt | Atbloķēt |
Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide | *35*bloķēšanas kods# OK | #35*bloķēšanas kods# OK |
Izejošie zvani, SMS, datu pārraide | *33*bloķēšanas kods# OK | #33*bloķēšanas kods# OK |
Ienākošie zvani | *35*bloķēšanas kods*11# OK | #35*bloķēšanas kods*11# OK |
Izejošie zvani | *33*bloķēšanas kods*11# OK | #33*bloķēšanas kods*11# OK |
Ienākošie SMS | *35*bloķēšanas kods*16# OK | #35*bloķēšanas kods*16# OK |
Izejošie SMS | *33*bloķēšanas kods*16# OK | #33*bloķēšanas kods*16# OK |
Starptautiskie zvani un SMS | *331*bloķēšanas kods# OK | #331*bloķēšanas kods# OK |
Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide, atrodoties ārzemēs | *351* bloķēšanas kods# OK | #351* bloķēšanas kods# OK |
Ienākošie zvani, atrodoties ārzemēs | *332*bloķēšanas kods# OK | #332*bloķēšanas kods# OK |
Lai deaktivizētu visus liegumus: #330*bloķēšanas kods# OK vai zvana poga.
Standarta bloķēšanas kods ir 0000.
Ievadot šos kodus telefonā un nospiežot zvanīšanas pogu, uz ekrāna redzēsi noderīgu informāciju:
*#06# | Pārbaudīt telefona IMEI (International Mobile Equipment Identity) numuru |
*#7760# | Ražotāja sērijas numurs |
*#0000# | Telefona programmatūras pārbaude |
Sākumā pašā ierīcē jāpārbauda, vai ir ieslēgts WiFi.
Ja ir problēmas ar internetu, visbiežāk uz rūtera degs sarkana gaismiņa. Tad nepieciešams pārbaudīt rūteri:
• restartēt, izslēgt/ieslēgt ierīci;
• pārliecināties, ka SIM karte ir pareizi ievietota un vai tā ir aktīva/darbojas (par šo vari pārliecināties, ievietojot SIM karti citā ierīcē);
• pārliecināties vai SIM kartei noņemts PIN koda pieprasījums(ieliec SIM karti telefonā/planšetē un deaktivizē PIN koda pieprasījumu);
• novietot rūteri atklātā vietā, vēlams logu tuvumā, ja ir tuvumā kāds Bite telefons, pārbaudīt kāds ir signāla stiprums;
• pārliecināties vai ierīces IMEI kods nav bloķēts, pārbaudīt to vari vietnē numuri.lv;
• pārliecināties, vai ManaBite nav bloķēts internets (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > internets telefonā);
• atiestatīt uz rūpnīcas iestatījumiem. Svarīgi! Veicot atiestatīšanu, tiks zaudēti visi iepriekš saglabāti iestatījumi (piemēram, nosaukums, WiFi parole, uzstādīti iekšējā tīkla iestatījumi, fiksētā IP).
Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv, zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.
Skaties video ar konfigurāciju mūsu populārākajiem rūteriem šeit.
Lai lasītu ziņas, komunicētu sociālajos tīklos, saņemtu/nosūtītu e-pastus un baudītu visas tās jautrās lietas, kuras piedāvā interneta plašās dzīles, Tev nepieciešams aktivizēt interneta iestatījumus savā telefonā. Pēc parametru iestatīšanas, drošības labad izslēdz un atkal ieslēdz savu telefonu.
Nospied taustiņu kombināciju *125# un zvanīšanas pogu. Burtiski minūtes laikā saņemsi SMS ar tālākajām norādēm.
Neskaidrību gadījumā zvani 1601.
Android ierīces:
• ieslēdz tālrunī Mobilo tīklāju - Iestatījumi > Savienojumi > Mobilais tīklājs un piesaiste;
• lai skatītu vai mainītu tīklāja iestatījumus, piemēram, nosaukumu vai paroli, pieskarieties tam un mainiet iestādījumus.
Kā to paveikt:
• pievieno citu ierīci tālruņa tīklājam;
• attiecīgajā ierīcē atver Wi-Fi opciju sarakstu;
• izvēlies sava tālruņa tīklāja nosaukumu;
• ievadiet sava tālruņa tīklāja paroli;
• noklikšķini > Izveidot savienojumu.
Padoms - izmantojot Wi-Fi tīklāju, tālruņa mobilos datus varat koplietot pat ar 10 citām ierīcēm.
iOS ierīces:
Ierīcē, no kuras vēlies dalīties ar internetu, dodies uz Iestatījumi> Mobilie dati> Personīgais tīklājs vai Iestatījumi> Personīgais tīklājs un pārliecinies, vai tas ir ieslēgts. Pēc tam pārbaudi Wi-Fi paroli un tālruņa nosaukumu. Paliec uz šī ekrāna, līdz otru ierīci esi savienojis ar Wi-Fi tīklu.
Ierīcē, ar kuru vēlies izveidot savienojumu, dodies uz Iestatījumi> Wi-Fi un sarakstā meklē savu iPhone vai iPad. Pēc tam pievieno šo tīklu. Ja tas tiek prasīts, ievadi personīgā tīklāja paroli.
Parasti manuālā tīkla izvēle ir aktuāla tiem, kas bieži ceļo vai arī atrodas pierobežā. Ja Tavam telefonam ir automātiskā tīkla izvēle, tas pats pieslēgsies pie mobilā operatora ar visspēcīgāko signālu.
Ja lietosi manuālo tīkla izvēli, varēsi pats kontrolēt, kādam operatoram pieslēgties. Ceļojos starp dažādām valstīm, Tev būs jāatceras jaunajā valstī ieiet iestatījumos un izvēlēties citu tīklu, citādi telefons nepārslēgs to pats.
Kur meklēt tīkla izvēles iestatījumus?
Android ierīcēm
Iestatījumi >Savienojumi > Mobilie tīkli > Tīkla operatori > Izvēlēties manuāli. Sagaidi, kamēr telefonā parādīsies visi pieejamie tīkli un izvēlies vajadzīgo.
iOS ierīcēm
Iestatījumi > Mobilie dati > Mobilie tīkli > Atomātiski (Settings > Mobilie data > Mobile network > Automatic) – šeit pārvelc slaidera pogu un atslēdz to. Šajā mirklī ierīce sāks meklēt pieejamos tīklus, un Tu varēsi manuāli izvelēties kādu no tiem.
Ļoti bieži ierīcei pārstāj darboties noteiktas funkcijas, ja nav veikti programmatūras atjauninājumi, tāpēc vienmēr pārliecinies, ka ierīcei ir veikts jaunākais programmatūras atjauninājums. Reizēm defektus var izraisīt dažādas trešās puses izstrādātāju aplikācijas, kas konfliktē vai pilnībā neatbilst ierīces operētājsistēmas prasībām. Šādus defektus var novērst, izdzēšot konkrēto aplikāciju vai vēl labāk - veicot ierīces rūpniecisko datu atiestati. Ja defektu tomēr neizdodas novērst, tad ierīci nepieciešams nodot jebkurā sertificētā servisa centrā vai Bites salonā, kur tas tiks pārsūtīts atbilstošajam sertificētam servisa centram. Sertificētā servisa centrā remonta speciālisti veiks ierīces pārbaudi un remontu, ja tas būs nepieciešams.
SIM karte, PIN un PUK kodi, IMEI kods
Ja esi aizmirsis PIN vai PUK kodu
Pēcapmaksas numuru īpašnieki var atrast savu PIN un PUK kodu pašapkalpošanās lapā ManaBite (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība). Ja Tev ir priekšapmaksas karte, PIN un PUK kodus vari atrast uz SIM kartes plastikāta.
Ja esi nobloķējis PIN/PUK kodu
Kad ir nobloķēts PIN kods, ierīce aprasti prasa ievadīt PUK kodu. Ja Tev ir pēcapmaksas numurs, oriģinālo PIN un PUK kodu vari atrast savā ManaBite profilā pašapkalpošanās lapā www.manabite.lv (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība). Ja Tev ir priekšapmaksas karte, PIN un PUK kodus vari atrast uz SIM kartes plastikāta.
Atceries - ja 10 reizes nepareizi ievadīsi PUK kodu, SIM karte tiks nobloķēta pilnībā un tā būs jāmaina. Lai saņemtu jaunu SIM karti, jādodas uz tuvāko Bites salonu (SIM kartes maiņa maksā 5 EUR).
Kā ieslēgt/ izslēgt PIN koda pieprasījumu telefonā?
Lai telefonā ieslēgtu/ izslēgtu PIN koda pieprasījumu, telefona drošības iestatījumos pie PIN koda pieprasījuma atzīmē Ieslēgt/ izslēgt PIN koda pieprasījumu.
Ņem vērā, ka ierīces ir dažādas, un vieta, kur telefonā var ieslēgt/ izslēgt SIM kartes drošības kodu pieprasījumu, var atšķirties, taču lielākoties to ir iespējams izdarīt ierīces drošības iestatījumos.
Kā ieslēgt vai izslēgt PIN koda pieprasījumu mobilajā rūterī vai viedierīcē?
Lai ieslēgtu/ izslēgtu PIN koda pieprasījumu mobilajā rūterī vai viedierīcē (piemēram, Arlo kamerā), atkarībā no ražotāju piedāvātajām opcijām, to iespējams izdarīt šādos veidos:
• ierīces drošības iestatījumos, kuriem vari piekļūt, pievienojot ierīci pie datora;
• mobilā rūtera vai viedierīces aplikācijā, kurai jābūt lejuplādētai telefonā;
• ievietojot SIM karti telefonā un veicot PIN koda pieprasījuma aktivizēšanu/ deaktivizēšanu, tāpat kā izmantojot SIM karti telefonā.
Gadījumā, ja neizdodas aktivizēt/ deaktivizēt SIM kartes drošības kodu pieprasījumu ierīcē, sazinies ar Bites klientu apkalpošanas komandu, zvanot 1601 vai 25851601 (ja esi cita operatora klients) vai apmeklējot jebkuru Bites salonu visā Latvijā.
Lai saņemtu jaunu SIM karti, dodies uz tuvāko Bites salonu. SIM kartes maiņa maksā 5 EUR.
Ja Tev ir pēcapmaksas numurs, būs nepieciešams derīgs personu apliecinošs dokuments - pase vai ID karte.
Ja Tev ir reģistrētā priekšapmaksas karte, būs jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte) vai jānosauc telefona numurs un jāuzrāda SIM kartes plastikāts.
Ja Tev ir nereģistrēta SIM karte, kas dotajā brīdī ir aktīva, salonā būs jānosauc telefona numurs un jāuzrāda SIM kartes plastikāts. Kā arī varēsi nosaukt telefona numuru un PIN vai PUK kodu.
Ja Tev ir pēcapmaksas numurs, varēsi izņemt jaunu SIM karti tikai pats personīgi (salonā būs jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments – pase vai ID karte).
Ja Tev ir reģistrētā priekšapmaksas karte, personai, kas dosies izņemt Tev jaunu SIM karti, jābūt vismaz 18 gadus vecai, kā arī būs jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments un jānosauc Tavs klienta numurs un klienta parole.
Ja Tev ir nereģistrēta SIM karte, kas dotajā brīdī ir aktīva, salonā būs jānosauc telefona numurs un jāuzrāda SIM kartes plastikāts. Kā arī var nosaukt telefona numuru un PIN vai PUK kodu.
Ja vēlies nobloķēt SIM karti
1. Nobloķē SIM karti ManaBite - ienāc savā profilā www.manabite.lv, izvēlies sadaļu Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Bloķēt šo SIM karti.
2. Raksti uz info@bite.lv (uzreiz norādi savu klienta numuru un klienta paroli identifikācijai, kā arī precizē telefona numuru, lai kolēģi var ātrāk Tev palīdzēt).
3. Zvani 1601 vai 22550000 (ja esi biznesa klients). Zvanu reģistrēsim un iespēju robežās operatīvi reaģēsim arī tad, ja būsi mūs sazvanījis ārpus darba laika.
4. Dodies uz tuvāko Bites salonu.
*Ņem vērā - ja SIM karti neatjaunosi viena mēneša laikā no bloķēšanas brīža, līgums par šo numuru tiks automātisks pārtraukts.
Ja vēlies nobloķēt ierīces IMEI kodu:
Ja telefons ir paņemts nomaksā Bitē, tad pietiks ar iesniegumu. Ja tas ir pirkts par pilnu cenu vai citā uzņēmumā, būs nepieciešams garantijas talons un čeks vai telefona kastīte. Iesniegumu vari uzrakstīt jebkurā Bites salonā vai elektroniski - sūtot to ar derīgu e-parakstu uz info@bite.lv.
Lielākai daļai ierīču IMEI kods ir norādīts uz ierīces korpusa, kā arī pirkšanas dokumentos. Telefonā IMEI kodu vari noskaidrot, ievadot simbolu kombināciju *#06# un nospiežot zvanīšanas pogu.
Ja gadījumā telefons ir pazaudēts vai nozagts, pirmkārt, nepieciešams nobloķēt SIM karti, lai trešā persona nevar izmantot Tavu numuru. SIM karti vari nobloķēt ManaBite – Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība.
IMEI kodu iespējams nobloķēt, uzrakstot iesniegumu un uzrādot pirkumu apliecinošu dokumentu (izņēmums – ja ierīcei šobrīd ir aktīvs nomaksas līgums). Iesniegumu var uzrakstīt jebkurā Bites salonā vai sūtot elektroniski ar derīgu e-parakstu uz info@bite.lv.
Lūdzu, aiznes atrasto telefonu uz Tev tuvāko Bites salonu, kolēģi sazināsies ar telefona īpašnieku. Paldies par Tavu izpalīdzību!