Internets

Ko vari izdarīt, ja telefonā nedarbojas internets:
  • restartē telefonu;
  • pārliecinies, vai ir ieslēgti mobilie dati (vai pie pārklājuma stabiņiem uzradās tehnoloģija4G, LTE, 3G, H, H+, EDGE, G utt.);
  • pārliecinies, vai Tev ir ieslēgts 4G signāls telefona iestatījumos;
  • pārbaudi APN iestatījumus (piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite LV internet, bet APN nosaukumam - internet);
  • pārbaudi, vai neesi nobloķējis internetu. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Internets telefonā;
  • pārliecinies, vai neesi telefona iestatījumos uzstādījis ierobežojumus interneta lietojumam.

Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.

Vai atbilde bija noderīga?

Te būs saraksts ar lietām un darbībām, kas jāpārbauda, ja saskaries ar problēmām ar internetu, atrodoties ārzemēs:
  • veic ierīces restartu;
  • pārliecinies, vai ir ieslēgti mobilie dati;
  • pārliecinies, vai Tev ir ieslēgts 4G signāls telefona iestatījumos;
  • pārbaudi APN iestatījumus (piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite LV internet, bet APN nosaukumam - internet);
  • pārliecinies, ka Tev ir aktīva datu viesabonēšana telefona iestatījumos, kā arī neesi iepriekš nobloķējis viesabonēšanu. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni >  Papildpakalpojumi > Viesabonēšanas liegums;
  • pārbaudi, vai ManaBite neesi nobloķējis internetu (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Internets telefonā vai Internets telefonā ārzemēs);
  • pārliecinies, vai neesi telefona iestatījumos uzstādījis ierobežojumus interneta lietojumam.


Atceries, ka Bites interneta tarifu plānus varēsi lietot tikai Latvijā. Ja esi priekšapmaksas pakalpojumu lietotājs, tad atceries, ka ārpus Latvijas darbosies tikai tarifu plāns Bite Priekšapmaksa Eiropa.


Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv vai zvani uz 1601 ( no ārzemēm +37125851601).

Vai atbilde bija noderīga?

Bites interneta tarifu plāni ir paredzēti lietošanai tikai Latvijā.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja telefonā nedarbojas nedz zvani, nedz SMS, nedz internets:
  • pamēģini restartēt telefonu;
  • pārliecinies, ka neesi nejauši telefonam ieslēdzis lidojuma režīmu;
  • izņem un no jauna ieliec SIM karti – dažreiz tā var izkustēties;
  • pārliecinies, vai šajā vietā ir pietiekams pārklājums;
  • pārbaudi, vai Tavas ierīces IMEI kods nav bloķēts. Noskaidrot IMEI kodu vari ievadot *#06# un nospiežot zvana pogu. Pēc tam pārbaudi savu IMEI kodu šajā vietnē.
 

Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.

Vai atbilde bija noderīga?

Mobilo internetu vari izslēgt sava telefona iestatījumos. Ja vēlies nobloķēt interneta izmantošanu uz kādu laiku, vari to paveikt ManaBite – Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Internets telefonā – šādi internets nebūs pieejams arī tad, ja telefonā ieslēgsi mobilos datus.

Vai atbilde bija noderīga?

Šo pakalpojumu var izmantot interneta numuriem, tas maksā 1.42 EUR mēnesī. Lai pieslēgtu fiksēto IP adresi, Tev ir jāsazinās ar klientu apkalpošanas komandu (raksti info@bite.lv, zvani 1601, ienāc kādā no Bites saloniem) vai raksti savam biznesa menedžerim.

Vai atbilde bija noderīga?

Ņem vērā, ja tikko esi saņēmis rūteri, SIM karte parasti tiek aktivizēta dienas laikā kopš tās saņemšanas. Pēc tam nepieciešams rūteri restartēt vai ieslēgt/izslēgt, lai SIM karte no jauna reģistrētos tīklā.
Ja SIM karte jau ir aktivizēta un ierīce ir restartēta, bet internets nedarbojas, pārbaudi vai SIM karte ievietota pareizi, vai tai ir noņemts PIN pieprasījums (lai noņemtu PIN, vari SIM karti ievietot telefonā vai arī pieslēgties konfigurācijas lapai).

Vai atbilde bija noderīga?

Lai lasītu ziņas, komunicētu sociālajos tīklos, saņemtu/nosūtītu e-pastus un baudītu visas tās jautrās lietas, kuras piedāvā interneta plašās dzīles, Tev nepieciešams aktivizēt interneta iestatījumus savā telefonā. Pēc parametru iestatīšanas, drošības labad izslēdz un atkal ieslēdz savu telefonu.

Nospied taustiņu kombināciju *125# un zvanīšanas pogu. Burtiski minūtes laikā saņemsi SMS ar tālākajām norādēm.

Neskaidrību gadījumā zvani 1601.

Vai atbilde bija noderīga?

APN nodrošina ierīci ar informāciju, kas nepieciešama, lai pieslēgtos bezvadu tīklam.

Ja Tev nav pieslēgta fiksētā IP adrese, tad Piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite LV Internet un APN nosaukumam – internet.

Ja Tev ir pieslēgta fiksētā IP adrese, tad Piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite Fiksētā un APN nosaukumam – pro.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601