Home3
Kas ir Home3 un kā to pieslēgt?
Īpaši veidotais Home3 televīzijas kanālu piedāvājums ir radīts tā, lai sev interesējošo atrastu gan sporta cienītāji, gan jaunāko seriālu, populārāko filmu un augstvērtīgāko dokumentālo raidījumu skatītāji.
Situācijās, kad uzstādīšana rada papildu izmaksas, Bites meistari vispirms sazināsies, lai vienotos par izmaksām, kas aprēķinātas, ņemot vērā darba sarežģītību un ieguldāmo laiku.
Rēķina apmaksas termiņš ir katra mēneša 20. datums.
Visus rēķinus vienmēr iespējams apskatīt Pašapkalpošanās portāla sadaļā Mani rēķini.
Mēs ļoti novērtējam, ja rēķinu apmaksa tiek veikta savlaicīgi.
Home3 elektronisko sakaru pakalpojumu līguma noteikumi - vēsturiskās redakcijas pieejamas šeit.
Papildināto Home3 satura paku apraksts, kas ir spēkā no 15.12.2021., pieejams šeit.
Citas Home3 veidlapas ir atrodamas šeit.
Veicot maksājumus, norādiet šādus rekvizītus:
Privātpersonām
ĀKF "AS GO3 BALTICS LATVIJAS FILIĀLE"
Bankas konta Nr.: A/S Swedbank, LV79HABA0551000079687
SWIFT: HABALV22
Vienotais reģ. numurs: 40103238282
PVN Nr. : LV 40103238282
Biznesa klientiem
ĀKF "AS GO3 BALTICS LATVIJAS FILIĀLE"
Bankas konta Nr.: A/S Swedbank, LV64HABA0551033301681
SWIFT: HABALV22
Vienotais reģ. numurs: 40103238282
PVN Nr.: LV 40103238282
Vēlamies uzsvērt, ka nekādas papildu darbības Jums nav jāveic. Jūs turpināsiet saņemt Home3 pakalpojumus, un tāpat nemainās arī līdzšinējā norēķinu kārtība.
Vai man mainīsies pakalpojuma cena?
Jums, kā Home3/Go3 līguma klientam, nekas nemainās: pakalpojumi un cenas paliek tās pašas.
Kādi rekvizīti turpmāk jāizmanto, apmaksājot rēķinus?
Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.
Mans automātiskais maksājums paliek spēkā vai ir kaut kas jāmaina?
Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.
Vai šīs izmaiņas ļauj lauzt līgumu bez soda sankcijām?
Nē, jo Jūsu Līgums, kā arī Līguma Vispārīgie darījuma nosacījumi paliek nemainīgi.
Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: pakalpojumi un cenas paliek tās pašas, norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.
Kāpēc Jūs tik bieži maināt nosaukumus?
Home3 kļūs par daļu no SIA “BITE Latvija” uzņēmuma, tomēr Home3 pakalpojuma nosaukums paliek nemainīgs. Šīs izmaiņas mums ļaus nākotnē piedāvāt Jums vēl plašāku produktu un pakalpojumu klāstu!
Ar kuru uzņēmumu man kā Home3 klientam tagad ir līgums?
No šī gada 1. aprīļa juridiskā persona, kas sniegs pakalpojumu Home3 klientiem būs SIA “BITE Latvija”.
Kā var būt pakalpojuma sniedzējs Bite, bet maksājumus jāveic uz TV Play Baltics kontu?
Šī ir vienošanās starp abiem uzņēmumiem, kas ir veidota klientu ērtībai, lai Home3 klientam, nekas nemainītos un neradītu neērtības.
Vai tas nozīmē, ka man ir jāmaina savs cita operatora pieslēgums uz Biti?
Jums kā Home3 klientam Bite var piedāvāt īpašus cenu piedāvājumus pakalpojumiem, tomēr Jums nav obligāti jāveic pāreja no LMT/ Tele2 dēļ šīm izmaiņām. Lai uzzinātu par piedāvājumiem, lūdzam sazināties ar Biti.
Palīdzība
- 8686
- 80 205 379 (bez maksas)
Ārpus darba laika lūdzam atstāt ziņu automātiskajā atbildētājā.
Jānospiež MENU pogu uz dekodera pults.
Uz ekrāna parādīsies izvēlnes logs.
Vairākkārt jānospiež bultiņa pa labi, līdz sadaļa Iestatījumi ir ekrāna vidū. Kad tas paveikts, jānospiež poga OK.
Spiežot dekodera tālvadības pults bultiņu uz leju, jānonāk līdz sadaļai Signāla pārbaude un jāapstiprina izvēle, nospiežot pogu OK.
Lai nodrošinātu patīkamu skatīšanos, uztvērēja jaudai jābūt ap 50%. Kvalitātei ap 60%, un CNR minimums 13.7 dB.
Uz dekodera pults jānospiež poga MENU. Kad parādās izvēlne, spiežot bultiņu pa labi jātiek līdz sadaļai
Iestatījumi un jāapstiprina izvēle, vienreiz nospiežot pogu OK.
Kad parādās sadaļa Valoda, jānospiež bultiņu pa labi vienu reizi.
Izvēlnes valoda:
Sadaļā Izvēlnes valoda iespējams nomainīt valodu, kādā parādās dekodera uzraksti. Lai to mainītu, jānospiež poga OK.
Pēc noklusējuma ierīcē ir uzstādīta latviešu valoda, ko iespējams mainīt, uz citu, ar dekodera pults bultiņu uz augšu un uz leju atrodot vēlamo valodu. Valodas izvēle jāapstiprina ar pogu OK.
Audio valoda:
Pie sadaļas Audio valoda tiek mainīti audio valodu iestatījumi kanāliem.
Nospiežot bultiņu pa labi, atveras sadaļa - Pirmā audio valoda. Dekodera automātiskajos iestatījumos kā Pirmā ir iestatīta latviešu valoda. Lai to izmainītu, jānospiež poga OK.
Ar bultiņu uz augšu vai uz leju jāatrod vēlamā valoda un izvēle jāapstiprina ar pogu OK. Izvēlētā Pirmā audio valoda nedrīkst sakrist ar otro audio valodu.
Kā otrā automātiski ir iestatīta angļu valoda. Lai to nomainītu, jānospiež poga OK.
No saraksta jāizvēlas vēlamo valodu, un izvēle jāapstiprina ar OK pogu. Otrā audio valoda nedrīkst būt vienāda ar pirmo audio valodu.
Subtitru valoda:
Pie sadaļas Subtitru valoda tiek mainītas subtitru valodas. Lai to paveiktu, jānospiež bultiņu pa labi.
Kā pirmā automātiski ir iestatīta latviešu subtitru valoda . Lai to nomainītu, jānospiež poga OK.
Sarakstā jāatrod vēlamo valodu un izvēle jāapstiprina, nospiežot pogu OK. Pirmā subtitru valoda nedrīkst būt vienāda ar otro subtitru valodu.
Kā otrā subtitru valoda automātiski ir iestatīta angļu valoda. Lai to mainītu, jānospiež poga OK.
Sarakstā jāatrod vēlamo valodu un izvēle jāapstiprina, nospiežot pogu OK. Otrā subtitru valoda nedrīkst būt vienāda ar pirmo subtitru valodu.
Subtitri:
Subtitri ir ieslēgti automātiski. Sadaļā Subtitri ir iespējams izslēgt subtitru funkciju.
Lai izslēgtu subtitrus, nepieciešams atzīmēt Izslēgts, un jānospiež poga OK.
Lai taupītu laiku un rastu risinājumu maksimāli ātri, sarunas laikā klientu apkalpošanas speciālists centīsies palīdzēt attālināti. Ja neizdosies rast risinājumu, klientu apkalpošanas speciālists vienosies par speciālista vizīti.
Home3 PIN/drošības kods pēc noklusējuma:
TVPlay/Home3 dekoderiem PIN/drošības kods ir 1234;
pārējiem dekoderiem PIN/drošības kods ir 0000.
Ja PIN/drošības kodu nepieciešams atjaunot, to iespējams ērti izdarīt, sekojot instrukcijai sadaļā Dekoderi.
Lai veiktu pareizās darbības, sadaļā Dekoderi jāizvēlas atbilstošais dekodera modelis.
Ja gadījies aizmirst PIN/drošības kodu, lūdzam sazināties ar mums.
Lai veiktu pareizās darbības un varētu turpināt izbaudīt mūsu pakalpojumu, sadaļā Dekoderi jāizvēlas atbilstošais dekodera modelis.
Ja, ieslēdzot 1. kanālu, šāds uzraksts neparādās, tad kanāls, kuru ieslēdzot uzraksts atkal parādās, nav iekļauts abonētajā satura pakā.
Ja, ieslēdzot 1. kanālu, uzraksts paliek nemainīgs, aicinām atjaunot informāciju par skatīšanās karti, izmantojot mūsu Pašapkalpošanās portāla sadaļu Atjaunot piekļuves iespējas var sazinoties, izmantojot sadaļu Kontakti.
Ja ekrānā neparādās dekodera izvēlne, ir jāpārslēdz televizora TV skatīšanās režīmu.
Uz televizora pults jānospiež viena no izvēlnēm (atkarīgs no TV modeļa) INPUT, SOURCE vai TV/AV. Sekojoši jāizvēlas avotu atbilstoši kabelim, ar kuru dekoders savienots ar televizoru:
- Ja kabelis ir HDMI - režīmam jabūt HDMI1
- Ja SCART kabelis (plakans ar adatām) - AV vai EXT
- Ja RCA kabelis (krāsaini 3 vadi pie televizora) - AV režīmu
Iesakām izvēlēties ērtāko saziņas veidu sadaļā Kontakti.
Ierasti kartes numuru sastāda 12 ciparu kombinācija un tā sākas ar 0170.. vai 0171…
Ja valodu nepieciešams nomainīt uz pastāvīgu laiku, tad:
TVPlay/Home3 dekoderim nospiediet MENU -> Iestatījumi -> Audio iestatījumi -> izvēlieties audio valodu 1 vai 2;
Viasat dekoderim nospiediet MENU -> Iestatījumi -> Lietotāja iestatījumi -> Valodas -> izvēlieties audio valodu 1 vai 2.
- SAMSUNG GX-BT530SM https://palidziba.home3.lv/topics/samsung-gx-bt530sm/
- SAMSUNG SMT-S7140 https://palidziba.home3.lv/topics/samsung-smt-s7140/
- SAMSUNG SMT-S5140 https://palidziba.home3.lv/topics/samsung-smt-s5140/
- PACE DS830NV https://palidziba.home3.lv/topics/pace-ds830nv/
- PACE TDS865NV https://palidziba.home3.lv/topics/pace-tds865nv/
- PACE DZS3000NV https://palidziba.home3.lv/topics/pace-dzs3000nv/
- UHD BOX (SAMSUNG GX-VI680SJ/VIA) https://palidziba.home3.lv/topics/uhd-box-samsung-gx-vi680sj-via/
Rēķini un maksājumi
- Ir noslēgts jauns līgums
- Iepriekšējais rēķins ir bijis daļēji apmaksāts vai vispār nav ticis apmaksāts
- Ir ticis pieslēgts kāds papildu pakalpojums
- Ir beidzies bezmaksas periods kādam no akcijas piedāvājumiem
Veicot maksājumus, jānorāda šādus rekvizītus:
Privātpersonām
ĀKF "AS GO3 BALTICS LATVIJAS FILIĀLE"
Bankas konta Nr.: A/S Swedbank, LV79HABA0551000079687
SWIFT: HABALV22
Vienotais reģ. numurs: 40103238282
PVN Nr. : LV 40103238282
Biznesa klientiem
ĀKF "AS GO3 BALTICS LATVIJAS FILIĀLE"
Bankas konta Nr.: A/S Swedbank, LV64HABA0551033301681
SWIFT: HABALV22
Vienotais reģ. numurs: 40103238282
PVN Nr.: LV 40103238282
Maksājumi, kas veikti bankā (ieskaitot automātiskos un regulāros maksājumus), kā arī Maxima veikalos, mūs sasniedz 3 darba dienu laikā.
Maksājumi, kas veikti pastā, pie mums nonāk 5 darba dienu laikā.
Pirms maksājuma uzdevuma sūtīšanas lūdzam pārliecināties, ka maksājuma uzdevuma statuss bankā ir “Izpildīts” vai “Samaksāts”. Pārējie statusi norāda uz to, ka maksājums vēl tiek veikts vai nodots izpildei.
Maksājuma meklēšana var aizņemt līdz 10 darba dienām no maksājuma uzdevuma saņemšanas brīža. Atbildi par situācijas atrisinājumu sniegsim e-pastā.
Pazuduša maksājuma gadījumā iesakām sazināties ar mums, izmantojot pašapkalpošanās portāla sadaļu, vai arī sazinoties ar mums, izvēloties atbilstošo saziņas veidu sadaļā Kontakti.
Lai rēķinu apmaksa vienmēr tiktu veikta noteiktajā termiņā, iesakām izmantot ērtākos norēķināšanās veidus:
mūsu pašapkalpošanās portālu vai noslēgt automātisko maksājumu bankā.
Mūsu pašapkalpošanās portālā ir ērti veikt ātru rēķinu apmaksu (veikto maksājumu saņemam vienas darba dienas laikā), kā arī pārskatīt rēķinu informāciju un to apmaksas statusu.
Atgādinām, ka noslēdzot automātisko maksājumu bankā, veikto maksājumu saņemam trīs darba dienu laikā.
Ja rēķins ir apmaksāts, tad pakalpojuma atjaunošanas nolūkos, lūdzam sazināties ar mums pašapkalpošanās portāla sadaļā Saziņa vai izmantojot sadaļu Kontakti.
Informējam, ka par pakalpojuma atslēgšanu neapmaksātu rēķinu dēļ tiek piemērota vienreizēja komisijas maksa 4,27 € (ar PVN), kas tiek iekļauta nākamajā rēķinā pēc pakalpojumu atslēgšanas.
Izvairīties no kavētiem maksājumiem var palīdzēt e-rēķinu automātiskās apmaksas pieslēgšana bankā.
Par Mans Home3
Lai nomainītu kontaktinformāciju, nepieciešams pieslēgties pašapkalpošanās portāla sadaļai Kontaktinformācija.
Pašapkalpošanās portāls sniedz iespēju sekot līdzi visiem jaunumiem vienuviet.
- Ar skatīšanās karti. Reģistrējoties ir jāzina klienta numurs, skatīšanās kartes numurs un jāizveido drošības parole
- Ar īsziņas koda palīdzību. Reģistrējoties ir jāzina klienta numurs un līgumā norādītais telefona numurs. Jāiepazīstas ar noteikumiem un jāapstiprina tos, lai varētu turpināt reģistrēšanos
Atjaunot paroli var divos veidos:
- Paroles atjaunošana, izmantojot klienta numuru un skatīšanās kartes numuru
- Paroles atjaunošana, izmantojot klienta numuru uz telefona numuru
Home3 līgums, veidlapas un lietošanas noteikumi
ATTEIKUMA TIESĪBU VEIDLAPA
IESNIEGUMS PAR PĀRMAKSAS ATGRIEŠANU
IESNIEGUMS PĀRREĢISTRĀCIJA ABPUSĒJA VAI KLIENTS MIRIS
INFORMĀCIJA PAR ATTEIKUMA TIESĪBU IZMANTOŠANU
Līguma ietvaros klientiem iekārtas tiek subsidētas, kas nozīmē, ka pēc līguma termiņa beigām mūsu izsniegtās iekārtas paliek klienta īpašumā, tāpēc nekas, izņemot skatīšanās karti, nav jāatgriež.
Ja esat iegādājies iekārtu nomaksā, nomaksas līguma pārtraukšanas gadījumā būs jāatmaksā atlikusī iekārtas vērtība.
- 8686
- 80 205 379 (bez maksas)
Iekārtas var nodot mūsu birojā, Uriekstes iela 2A - 24, 1. stāvā, Rīga, LV-1005
Biroja darba laiks: 09:00 - 17:00 (no pirmdienas līdz ceturtdienai), 09:00 - 16:00 (piektdienās). To iespējams izdarīt tikai personai, kas veikusi preces iegādi.
Ja nepieciešams nodot tikai skatīšanās karti, to iespējams izdarīt, nosūtot karti pa pastu uz adresi Latgales iela 495, Rumbula, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2121.
- 8686
- 80 205 379 (bez maksas)