Jauni Bites Biznesa tarifu plāni jebkuram izaicinājumam!

 

 

Izvēlieties kādu no balss tarifu plāniem

Pērciet vairāk - saņemiet vairāk!

Skaits

Izvēloties vairākus tarifu plānus, saņemsiet patīkamu atlaidi*

Līguma termiņš

Biznesa klientu pieteikuma forma

    Bite – uzticams partneris, kuru novērtē

    • Komunikācijas tehnoloģiju risinājumi caurvij ikvienu mūsu uzņēmuma procesu, tādēļ “DPD Latvija” tie ļoti palīdz pārmaiņu un adaptēšanās maratonā. Stabils Bites interneta pieslēgums ir atbildīgs par tādiem nozīmīgiem darba procesiem kā klientu apkalpošana e-pastu saziņā un digitālajās platformās, kur notiek sūtījumu noformēšana.

      Sūtījumu piegādes kompānija “DPD Latvija”

    • Pēdējo gadu laikā esam sākuši arvien vairāk izmantot mākoņpakalpojumos bāzētu datu uzglabāšanu, līdz ar to ir pieaugušas prasības pret datu pārraidi, kur nepieciešams kvalitatīvs interneta pieslēgums ar garantētu datu pārraides ātrumu ikvienā vietā, laikā un arī no mobilajām ierīcēm, un Bite to nodrošina profesionālā līmenī.

      Nekustamo īpašumu attīstītājs “Merks”

    • Brīdī, kad īpaši liela uzmanība jāvelta uzņēmuma darbības nodrošināšanai un jaunu produktu ieviešanai tirgū, ir ļoti svarīgi sastrādāties ar tādiem profesionāļiem kā Bite, kas ne tikai piegādā plaša spektra augstākās kvalitātes risinājumus, bet arī sniedz nozīmīgu atbalstu uzņēmuma darbībā. Tādējādi uzņēmējs var fokusēties tikai uz biznesu.

      Pārtikas ražotājs “Milzu”

    • Bites Mass SMS ir praktisks atbalsts, kas ir īpaši svarīgi būvnieku ikdienā. Tiklīdz būvdarbu vadītājs saņem piegādi, viņam atnāk arī īsziņa, informējot par sūtījuma saturu, – kādi būvmateriāli piegādāti, cik daudz u. tml. Atbildot uz šo automātisko īsziņu, būvdarbu vadītājs uzreiz var būt operatīvā saziņā ar ražotnēm, vai nu pieņemot sūtījumu, vai informējot par iztrūkumiem.

      Inženierbūvju celtniecības uzņēmums “Tilts”

    • Es esmu pārliecināts, ka katrs zvans ir nozīmīgs, tāpēc esam izvēlējušies Viedo zvanu pārvaldnieku. Tādējādi novēršam situāciju, ka uzņēmumu nevar sazvanīt. Ja darbinieks, kam klients zvana uz kopējo klientu servisa numuru, laikus neatbild, zvans tiek pārvirzīts uz kādu no darbinieku mobilajiem tālruņiem. Tā izvairāmies no neatbildētajiem zvaniem, kas ir viens no kvalitatīvas klientu apkalpošanas pamatiem.

      Pārtikas ražotājs “Saldus Maiznieks”

    Pievienojiet izvēlētajam tarifu plānam vērtīgus papildpakapojumus

    Bite One IT – jauda Jūsu biznesam

    Plašs IKT pakalpojumu klāsts no viena un uzticama sadarbības partnera, kā arī ērta iespēja norēķināties par visiem pakalpojumiem vienā rēķinā.

    • Mākoņpakalpojumi
    • Datu centra pakalpojumi
    • Video novērošana
    • IoT – lietu internets
    • IT infrastruktūras apkalpošana

    Uzziniet vairāk

    Biežāk uzdotie jautājumi

    Ar visu iepriekšējo Bites biznesa tarifu plānu līgumu kopsavilkumiem varat iepazīties šeit.
    Kļūstiet par biznesa klientu, aizpildot pieteikuma formu vai zvanot uz Bites klientu apkalpošanas numuru 22550000.
    Pēc līguma un pieteikuma parakstīšanas Jums tiks izsniegta SIM karte, un numurs pārnāks Bites tīklā 2. darba dienā pēc dokumentu parakstīšanas dienas.

    Bite sazināsies ar Jūsu pašreizējo operatoru un, ievērojot stingri noteiktus termiņus, apstiprinās numura saglabāšanas pieteikumu vai noraidīs to. Jums par to nav jāuztraucas, Bite parūpēsies par visām juridiskajām prasībām.
    Ikviens var kļūt par Bites klientu, saglabājot esošo telefona numuru! Mobilā telefona numura saglabāšana ir pakalpojums, kas ļauj mobilo pakalpojumu abonentam vienkārši un bez maksas pāriet no viena operatora uz citu ar sev piederošo numuru. Visi LMT un Tele2 klienti, gan ar pastāvīgo pieslēgumu, gan priekšapmaksas, var brīvi pāriet uz Biti, saglabājot savu esošo numuru.
    Ja Jums šobrīd vēl nav pieslēgts kāds no jaunajiem biznesa tarifu plāniem, tad, izvēloties kādu no tiem, tarifu plāna maiņa notiks uzreiz. 

    Ja izvēlēsieties nomainīt tarifu plānu uz vērtīgāku, tad tarifu plāna maiņa notiks uzreiz jebkurā kalendārā mēneša brīdī – neierobežotu reižu skaitu. 

    Ja vēlēsieties pāriet uz mazāku tarifu plānu, tad tarifu plāna maiņa notiks ar nākamā kalendārā mēneša pirmo datumu – tarifu plānu uz mazāku iespējams nomainīt reizi mēnesī.
    Zvana gaidīšana ir bezmaksas pakalpojums, kas ļauj vienlaicīgi veikt divas telefonsarunas. Jau uzsākta zvana laikā iespējams atbildēt uz otru zvanu, nepārtraucot iepriekšējo, kā arī brīvi pārslēgties starp šīm sarunām. Zvana gaidīšana visiem Bites balss pakalpojuma lietotājiem tiek pieslēgta automātiski.
    Saņemt izdevīgāko biznesa balss sakaru piedāvājumu
    jQuery( "#paragraph-28389" ).remove();