IP balss pārraide
Visaugstākajiem nozares standartiem atbilstoši balss pārraides risinājumi, izmantojot interneta protokola (IP) tīklu Latvijā un ārvalstīs. IP balss pārraide piedāvā plašas iespējas uzņēmuma iekšējās un ārējās komunikācijas pilnveidošanai.
Garantēta kvalitāte
IP balss pārraide nodrošina mūsdienīgu un ērtu saziņas veidu, nezaudējot tradicionālās saziņas pakalpojumiem ierasto stabilitāti.
Tehniskais atbalsts 24/7
Plašs tehnoloģiskais atbalsts un pieredzējušu profesionāļu zināšanas IP balss pārraides pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā.
Vienota sistēma
Nodrošinām pilnu IP PBX integrāciju klientu uzņēmuma tīklā, kā arī piedāvājam izveidoto risinājumu profesionālu apkalpošanu.
* Šī pakalpojuma saņemšanai un nodrošināšanai pakalpojuma galalietotāja telpās var būt tehnoloģiski nepieciešams izvietot BITE iekārtas.
IP balss pārraides izcenojumi
* Cenas norādītas bez PVNIP balss pārraides abonēšanas maksa
Vairāk iespēju ar IP balss pārraides papildpakalpojumiem
Piedāvājam pilnu IP PBX jeb privātās zvanu centrāles integrāciju klientu uzņēmuma tīklā, kā arī nodrošinām izveidoto risinājumu profesionālu apkalpošanu.
Virtuālais One IT PBX risinājums
Ja izmantojat balss pārraidi komunikācijai starp uzņēmuma darbiniekiem un filiālēm dažādos Latvijas reģionos, piedāvājam apvienot uzņēmuma abonentu numurus vienotā komunikācijas sistēmā.
Pakalpojums nodrošina zvanu pārsūtīšanu, pāradresāciju, balss pastu, interaktīvo balss atbildi (IVR), zvanu ierakstu, lietotnes SoftPhone izmantošanu datorā parastā tālruņa vietā, kā arī daudzas citas noderīgas uzņēmuma zvanu plūsmas pārvaldīšanas iespējas.
Privātais One IT PBX risinājums
Šāds zvanu centrāles PBX risinājums tiek izveidots un izvietots uz pasūtītāja servera. Šāds risinājums būs īstais, ja nevēlaties izmantot mākoņpakalpojumus. Intuitīvi saprotamais PBX risinājuma interfeiss ļauj uzņēmuma administratoram ērti veikt izmaiņas sistēmā un viegli pārvaldīt saistītās ierīces.
Šo PBX risinājumu iespējams pielāgot klienta vajadzībām, un tā izmaksas tiek aprēķinātas individuāli izvērtējot uzņēmuma vajadzības un ņemot vērā tehnisko specifikāciju.
Zvanu centra risinājumi
Ienākošo un izejošo zvanu plūsmas pārvaldīšanas risinājumi, kas izveidoti atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Zvanu centra risinājums ir piemērots uzņēmumiem un organizācijām ar lielu ienākošo vai izejošo zvanu plūsmu, piemēram, klientu apkalpošanai pa tālruni, palīdzības dienestiem, uzziņu dienestiem, u.tml. Lai nodrošinātu visatbilstošāko pakalpojumu, izstrādājot zvanu centra tehnisko risinājumu, izvērtēsim uzņēmuma vajadzības un darba specifiku.
Biežāk uzdotie jautājumi
- IP telefoni
- Komutatori
- Rūteri
- Analogo telefonu pārveidotāji
- GSM SIM karšu moduļi