Izvēlne

IP balss pārraide

Visaugstākajiem nozares standartiem atbilstoši balss pārraides risinājumi, izmantojot interneta protokola (IP) tīklu Latvijā un ārvalstīs. IP balss pārraide piedāvā plašas iespējas uzņēmuma iekšējās un ārējās komunikācijas pilnveidošanai.

Garantēta kvalitāte

IP balss pārraide nodrošina mūsdienīgu un ērtu saziņas veidu, nezaudējot tradicionālās saziņas pakalpojumiem ierasto stabilitāti.

Tehniskais atbalsts 24/7

Plašs tehnoloģiskais atbalsts un pieredzējušu profesionāļu zināšanas IP balss pārraides pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā.

Vienota sistēma

Nodrošinām pilnu IP PBX integrāciju klientu uzņēmuma tīklā, kā arī piedāvājam izveidoto risinājumu profesionālu apkalpošanu.

IP balss pārraides izcenojumi

* Cenas norādītas bez PVN

IP balss pārraides abonēšanas maksa

* Maksa par savienojumu: 0,0142 EUR bez PVN.
 

IP balss pārraides sarunas

Vietējie tarifi

Maksa par minūti

Lattelecom tīkls

0,0285 €

CSC Telecom tīkls

0,0199 €

Citi fiksēto operatoru tīkli

0,0427 €

Bite, Tele2, LMT tīkli

0,0569 €

Citi mobilo operatoru tīkli

0,1707 €

Ar papildu izmaksām iepazīties šeit

Ar starptautisko zvanu izmaksām iepazīties šeit

Vairāk iespēju ar IP balss pārraides papildpakalpojumiem

Piedāvājam pilnu IP PBX jeb privātās zvanu centrāles integrāciju klientu uzņēmuma tīklā, kā arī nodrošinām izveidoto risinājumu profesionālu apkalpošanu.

Virtuālais One IT PBX risinājums

Ja izmantojat balss pārraidi komunikācijai starp uzņēmuma darbiniekiem un filiālēm dažādos Latvijas reģionos, piedāvājam apvienot uzņēmuma abonentu numurus vienotā komunikācijas sistēmā.

Pakalpojums nodrošina zvanu pārsūtīšanu, pāradresāciju, balss pastu, interaktīvo balss atbildi (IVR), zvanu ierakstu, lietotnes SoftPhone izmantošanu datorā parastā tālruņa vietā, kā arī daudzas citas noderīgas uzņēmuma zvanu plūsmas pārvaldīšanas iespējas.

Pieteikties konsultācijai

Privātais One IT PBX risinājums

Šāds zvanu centrāles PBX risinājums tiek izveidots un izvietots uz pasūtītāja servera. Šāds risinājums būs īstais, ja nevēlaties izmantot mākoņpakalpojumus. Intuitīvi saprotamais PBX risinājuma interfeiss ļauj uzņēmuma administratoram ērti veikt izmaiņas sistēmā un viegli pārvaldīt saistītās ierīces.

Šo PBX risinājumu iespējams pielāgot klienta vajadzībām, un tā izmaksas tiek aprēķinātas individuāli izvērtējot uzņēmuma vajadzības un ņemot vērā tehnisko specifikāciju.

Pieteikties konsultācijai

Zvanu centra risinājumi

Ienākošo un izejošo zvanu plūsmas pārvaldīšanas risinājumi, kas izveidoti atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Zvanu centra risinājums ir piemērots uzņēmumiem un organizācijām ar lielu ienākošo vai izejošo zvanu plūsmu, piemēram, klientu apkalpošanai pa tālruni, palīdzības dienestiem, uzziņu dienestiem, u.tml. Lai nodrošinātu visatbilstošāko pakalpojumu, izstrādājot zvanu centra tehnisko risinājumu, izvērtēsim uzņēmuma vajadzības un darba specifiku.

Pieteikties konsultācijai

Biežāk uzdotie jautājumi

Pakalpojums primāri nodrošina fiksēto telefona līniju ar iespēju saņemt un veikt zvanus. Pakalpojums tiek nodrošināts, izmantojot interneta VLAN pieslēgumu. Balss pārraidi nodrošina SIP V2 interneta protokols. Pakalpojuma platforma atrodas Bite One IT datu centrā un nodrošina pakalpojumus visiem Bites IP telefonijas klientiem.
Pēc numura sastādīšanas tiks atskaņots 4 sekundes ilgs balss paziņojums par zvanu uz paaugstinātas maksas numuru. Pēc paziņojuma tiks veikts savienojums ar sastādīto numuru. Pieteikties un / vai atteikties no balss paziņojuma, kā arī liegt vai atļaut piekļuvi maksas zvaniem ir iespējams, sazinoties ar uzņēmuma Bites Biznesa menedžeri.
Balss pakalpojumam tiek piedāvāts plašs ierīču klāsts patstāvīgā nomā vai nomā ar izpirkumu:
  • IP telefoni
  • Komutatori
  • Rūteri
  • Analogo telefonu pārveidotāji
  • GSM SIM karšu moduļi