Izvēlne

Viedais zvanu pārvaldnieks

Jūsu uzņēmuma biznesa klases saziņa vienuviet. Tagad Bite piedāvā pieslēgt Viedajam zvanu pārvaldniekam gan uzņēmuma fiksētos sakarus, gan mobilo telefonu numurus.

Izmēģiniet bez maksas

Biznesa līmeņa saziņa

Pārraugiet zvanu plūsmu

Pārvaldiet un organizējiet visa uzņēmuma saziņu ar Viedo zvanu pārvaldnieku.

Ietaupiet līdzekļus

Pakalpojums ļauj Jūsu uzņēmumam samazināt telefonsarunu pārvaldīšanas izdevumus.

Administrējiet internetā

Pārvaldiet pakalpojuma iestatījumus mājaslapā no jebkuras vietas un jebkurā laikā.

Jaunums!

Viedais zvanu pārvaldnieks arī fiksētajiem sakariem

Iepazīstiet perfektu uzņēmuma saziņu ar Viedā zvanu pārvaldnieka pakalpojumu arī fiksētajā tīklā, mobilajiem numuriem pievienojot arī fiksētos tālruņa numurus, lai visi rēķini būtu vienuviet.

Vairāk par Fiksētajiem sakariem

 

Pakalpojuma funkcijas

Viedā sarunu pārvaldnieka vērtīgākie risinājumi Jūsu biznesam.

 
  • Sarunu statistika

    Ērti lejupielādējama gan kopējo, gan individuālo zvanu statistika.

     
  • Izejošā numura uzstādīšana

    Vienots izejošo zvanu numurs Jūsu uzņēmuma darbiniekiem.

     
  • Interaktīvā balss atbilde (IVR)

    IVR ar tālākas darbības izvēli, lai zvani nonāktu pie atbilstošākā darbinieka.

     
  • Ienākošo zvanu koordinēšana

    Ienākošo zvanu pārvirzīšana konkrētiem numuriem vai balss pastam.

     
  • Balss pasts

    Iespēja atstāt Jums balss ziņu mirkļos, kad nevarat runāt, vai ārpus darbalaika.

     
  • Darba laika pārvaldīšana

    Ienākošo zvanu iestatīšana darba laika stundās un ārpus darba laika.

     
  • Sarunu ieraksts

    Ierakstīto sarunu iespējams saglabāt mākoņglabātuvē vai FTP serverī.

     
  • Zvanu rinda

    Iespēja kārtot ienākošos zvanus rindā un noteikt, kas rindu apkalpo.

     

Izvēlieties gudru uzņēmuma zvanu pārvaldīšanu

Jūs varat pieslēgt Viedo zvanu pārvaldnieku gan mobilajiem, gan fiksētajiem uzņēmuma sakariem vai pievienot pakalpojumam abus sakaru veidus kopā.

Pieteikties konsultācijai

Viedā zvanu pārvaldnieka lietojums dažādās nozarēs

Nekustamaisipasumsikona
Nekustamais īpašums

Brokeru aģentūras, iznomātāji, pārvaldnieki, būvnieki u.c.

Pakalpojumiikona
Pakalpojumi

Skaistumkopšanas saloni, autoservisi, ēdināšanas iestādes u.c.

Tirdzniecibaikona
Tirdzniecība

Mazumtirdzniecība, vairumtirdzniecība, internetveikali, piegādātāji u.c.

Transportsikona
Transports

Kurjeri, loģistika, taksometru pakalpojumi, pasažieru pārvadāšana u.c.

Biežāk uzdotie jautājumi

Jūs varat pieteikties pakalpojumam mājas lapā, kā arī zvanot Bites Biznesa apkalpošanas komandai pa telefonu 22550000. 
Esošajiem Bites biznesa klientiem pakalpojumam visērtāk pieteikties, sazinoties ar uzņēmuma Bites biznesa menedžeri vai pieslēgt pašiem, izmantojot pašapkalpošanās portālu manabite.lv

Ja rodas tehniski traucējumi Viedais zvanu pārvaldnieks darbībā, lūgums sazināties ar Jūsu uzņēmuma biznesa menedžeri vai zvanīt Bites Biznesa apkalpošanas komandai uz tālruni 22550000

Pakalpojumu var izmantot tikai Latvijas teritorijā un tikai tad, ja Abonents ir reģistrēts Latvijas teritorijā esošās mobilo sakaru stacijās. Izmantojot viesabonēšanas pakalpojumu (pieslēdzoties ārvalstu operatora mobilo sakaru stacijām), Viedais zvanu pārvaldnieks nedarbosies, bet Abonents varēs veikt un saņemt zvanus tāpat kā abonentiem, kas neizmanto Viedā zvanu pārvaldnieka pakalpojumu.

Viedā zvanu pārvaldnieka pakalpojuma izmantošanas laikā, apstrādājot personas datus, Abonentam par saviem līdzekļiem jānodrošina apstrādāto personas datu aizsardzība, izmantojot pienācīgus tehniskos līdzekļus un veicot organizatoriskos pasākumus, kas paredzēti apstrādāto personas datu aizsardzībai no prettiesiskas iznīcināšanas, sabojāšanas, izmainīšanas, pazaudēšanas, atklāšanas, kā arī no jebkādas pretlikumīgas apstrādāšanas. Šiem pasākumiem jānodrošina nepieciešamais aizsardzības līmenis, kas atbilst apstrādājamo datu veidam un to apstrādes riskiem. Abonentam, ja nepieciešams, šādiem pasākumiem jānodrošina ieviešanas izmaksas, turklāt jānosaka arī datu apstrādes veids, apjoms, konteksts un mērķi, kā arī apstrādes risks fizisko personu, kuru personas dati tiek apstrādāti, tiesībām un brīvībai. Bite neatbild par Abonentam nodarītajiem zaudējumiem/kaitējumu, kas radušies nepareizas un / vai prettiesiskas personas datu apstrādes rezultātā, pakalpojuma Viedais zvanu pārvaldnieks, izmantošanas laikā.