Ierīces un remonti

Iegāde un nomaksas limits

Bezprocentu nomaksa ir pieejama Bites privātajiem klientiem, kuri izmanto kādu no Bites balss vai interneta pakalpojumiem.

Nomaksas limits Bites esošajiem un arī jaunajiem klientiem tiek aprēķināts individuāli. Katra klienta kredītspēja tiek izvērtēta, balstoties uz informāciju par klienta pašreizējo un vēsturisko maksātspēju (t.sk. saistībām) Bitē un izmantojot informāciju no trešo personu datu bāzēm, t.sk., par maksātspējas vēsturi.

Piešķirto nomaksas limitu jebkurš Bites klients var noskaidrot savā ManaBite profilā vai Bites salonā.

Vai atbilde bija noderīga?

Piešķirto nomaksas limitu jebkurš Bites klients var noskaidrot savā ManaBite profilā vai Bites salonā.

Ja neesi Bites klients, veic pasūtījumu mājaslapā vai ienāc kādā no saloniem, kur pārbaudīsim Tavu nomaksas limitu.

Bite saviem esošajiem klientiem var piešķirt nomaksas limitu līdz pat 2500 EUR. Lielākā daļa jauno klientu var rēķināties ar nomaksas limitu 140-1400 EUR robežās. Katram klientam nomaksas limits tiek aprēķināts individuāli, ņemot vēra informāciju par klienta pašreizējo un vēsturisko maksātspēju (t.sk. saistībām) Bitē un izmantojot informāciju no trešo personu datu bāzēm, t.sk., par maksātspējas vēsturi.

Vai atbilde bija noderīga?

Bite nomaksā iespējams iegādāties preces, kas maksā sākot no 50,00 EUR. Nomaksā vienlaicīgi var iegādāties vairākas preces, kopējai summai nepārsniedzot Tavu nomaksas limitu.

Vai atbilde bija noderīga?

Pirmā iemaksa parasti nav nepieciešama, izņemot gadījumus, ja izvēlētā prece ir dārgāka par piešķirto nomaksas limitu. Tad, lai iegādātos preci nomaksā, starpība ir jāpiemaksā.

Vai atbilde bija noderīga?

Nomaksā iegādāto preci pilnībā izpirkt var jebkurā laikā pirms nomaksas līguma beigu termiņa.
To vari izdarīt jebkurā Bites salonā, rakstot iesniegumu. Vari nosūtīt iesniegumu par pirmstermiņa nomaksas līguma izbeigšanu ar derīgu e-parakstu arī uz info@bite.lv šajā gadījumā ierīces atlikusī vērtība tiks pievienota nākamajam rēķinam.

Vai atbilde bija noderīga?

Nomaksas limits Bites esošajiem, kā arī jaunajiem klientiem, tiek aprēķināts individuāli. Katra klienta kredītspēja tiek izvērtēta, balstoties uz informāciju par klienta pašreizējo un vēsturisko maksātspēju (t.sk. saistībām) Bitē un izmantojot informāciju no trešo personu datu bāzēm, t.sk., par maksātspējas vēsturi.

Vai atbilde bija noderīga?

Iegādes process
1. Pēc pasūtījuma noformēšanas mājaslapā, uz Tevis norādīto e-pasta adresi saņemsi informāciju, ka Tavs pasūtījums ir izveidots. E-pastā būs norādīts arī pasūtījuma numurs.
2. Tālāk ar Tevi telefoniski sazināsies kolēģi no tiešās piegādes nodaļas. Ņem vērā, ka kolēģi zvanīs uz to numuru, kuru norādīji, aizpildot pieteikumu.
3. Sarunas laikā kolēģi precizēs piegādes laiku, adresi un citu informāciju, kas nepieciešama līguma noformēšanai. Ierīču un pakalpojumu piegāde ir bez maksas. Bite sadarbojas ar DPD kurjeru dienestu, lai piegādātu pasūtījumus klientiem.
4. Norunātajā piegādes dienā saņemsi SMS no kurjera ar plānoto piegādes laiku. Ja gadījumā kādu apstākļu dēļ nevarēsi saņemt šo pasūtījumu norunātajā laikā, SMS būs norādīta informācija, kā piegādi var pārcelt.
5. Saņemot savu pasūtījumu, kurjers Tev iedos parakstīt līgumu. Tev būs jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments – pase vai ID karte. Pirms parakstīt līgumu, lūdzu, pārbaudi savus personas datus, lai tie būtu pareizi ierakstīti līgumā.
 

Termiņi

Cik ātri vari sagaidīt zvanu no tiešās piegādes darbiniekiem?
Ja pasūtījumu noformēji līdz plkst. 15:00 – saņemsi zvanu tajā pašā dienā.
Ja pasūtījumu noformēji pēc plkst. 15:00 – saņemsi zvanu līdz nākošās dienas plkst. 15:00.
Ja pasūtījumu noformēji brīvdienā – zvanu saņemsi nākamās darba dienas laikā.
 

Cik ātri pēc tiešās piegādes darbinieku zvana saņemšanas DPD kurjers piegādās pasūtījumu?
Ja pasūtījumu formē līdz plkst. 15:00 – piegāde ir iespējama jau nākamajā darba dienā.
Ja pasūtījumu formē pēc plkst. 15:00 – piegāde būs pēc 2 darba dienām.
 

Svarīgi! Ja ierīce šobrīd nav pieejama mūsu noliktavā, darbinieks pastāstīs Tev, pēc kāda laika būs iespējama ierīces piegāde. Varēsi izlemt par turpmākām darbībām un vienoties par piegādi.

Vai atbilde bija noderīga?

Cik ātri vari sagaidīt zvanu no tiešās piegādes darbiniekiem?
Ja pasūtījumu noformēji līdz plkst. 15:00 – saņemsi zvanu tajā pašā dienā.
Ja pasūtījumu noformēji pēc plkst. 15:00 – saņemsi zvanu līdz nākošās dienas plkst. 15:00.
Ja pasūtījumu noformēji brīvdienā – zvanu saņemsi nākamās darba dienas laikā.
 

Cik ātri pēc tiešās piegādes darbinieku zvana saņemšanas DPD kurjers piegādās pasūtījumu?
Ja pasūtījumu formē līdz plkst. 15:00 – piegāde ir iespējama jau nākamajā darba dienā.
Ja pasūtījumu formē pēc plkst. 15:00 – piegāde būs pēc 2 darba dienām.


Svarīgi! Ja ierīce šobrīd nav pieejama mūsu noliktavā, darbinieks pastāstīs Tev, pēc kāda laika būs iespējama ierīces piegāde. Varēsi izlemt par turpmākām darbībām un vienoties par piegādi.

Vai atbilde bija noderīga?

Remonti

Lai ierīci nodotu garantijas remontam, ir nepieciešama garantijas karte vai pavadzīme, kas tika izsniegta ierīces iegādes brīdī. Ja garantijas dokumenti ir nozuduši, tad jādodas uz jebkuru Bite salonu ar ierīces pirkuma un personu apliecinošu dokumentu.

Vai atbilde bija noderīga?

Jāaizpilda pieteikums bite.lv/ekrana-apdrosinasana un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON, remonta pakalpojuma sniedzēja. Pēc apliecinājuma saņemšanas ierīci remontā var nodot:
•    nosūtot ar kurjeru
•    nosūtot ar pakomātu
•    nododot jebkura ražotāja ierīci TSC autorizētajā servisa centrā Rīgā, Rēzeknes ielā 5a vai nododot jebkuru Apple ierīci Rīgā, Blaumaņa ielā 5a-1F (ieeja no Tērbatas ielas puses). Servisu centri ir atvērti darba dienās no 9:00 līdz 18:00

Pirms ierīces nosūtīšanas lūdzam iepazīties ar ierīces drošas iepakošanas noteikumiem un datu atslēgšanu, kas pieejami AON nosūtītajā apliecinājuma vēstulē par apdrošināšanas gadījuma akceptēšanu.

Vai atbilde bija noderīga?

Remontam nepieciešamais laiks, atkarībā no konkrētās ierīces ražotāja un pieteiktā defekta sarežģītības pakāpes, var atšķirties. Vidēji ierīču remonts ilgst 7 dienas, taču šis laiks var tikt pagarināts līdz pat mēnesim. Ekrāna maiņa pēc ekrāna apdrošināšanas polises aizņem laiku ne ilgāku par 14 darba dienām.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja esi nodevis ierīci garantijas vai maksas remontam kādā no Bites saloniem, tad informāciju par ierīces remonta statusu vari atrast šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Garantijas remonts var tikt atteikts, ja ierīce nav lietota atbilstoši ražotāja noteiktajiem lietošanas nosacījumiem, piemēram, ierīcei ir mehāniski bojājumi (būtiski iespiedumi, plaisas) vai ierīce, kas tam nav paredzēta, ir tikusi pakļauta mitruma iedarbībai.

Vai atbilde bija noderīga?

Visām ierīcēm, kā to nosaka Latvijas Republikas likumdošana, tiek nodrošināta divu gadu garantija.

Vai atbilde bija noderīga?

Pagaidu telefonu var saņemt jebkurā Bite salonā, nododot savu ierīci uz servisu.

Vai atbilde bija noderīga?

Pirms ierīces nodošanas remontā ir nepieciešams veikt ierīces rūpniecisko datu atiestati, lai no tā izdzēstu visu personīgo informāciju, ja tas tehniski ir iespējams. Apple ierīcēm ir jāatspējo Find My iPhone funkcija, citādi servisā ierīcei nav iespējams veikt diagnostiku. Ir jāizņem SIM karte un atmiņas karte, pretējā gadījumā servisa centrā tās tiks utilizētas vai formatētas. Ierīce ir jāatbrīvo no aizsargvāciņa, aizsargstikliņa un citiem aksesuāriem, lai servisa centrā būtu iespējams veikt pilnvērtīgu ierīces pārbaudi.

Vai atbilde bija noderīga?

Ierīci uz remontu var nodot bez papildus komplektācijas. Papildu komplektācija nepieciešama gadījumos, ja defekts ir saistīts ar komplektācijā esošo aksesuāru (piemēram, ja ir lādēšanas problēmas, tad nepieciešams nodot kopā ar vadu un orģinālo lādētāju). Ja ierīce tiek nodota uz prasījuma pieteikumu, tad ierīci nepieciešams nodot ar pilnu komplektāciju.

Vai atbilde bija noderīga?

Nodod ierīci remontā droši! Piesaki attālināti tsc.lv/lv/pieteikt-remontu un sūti ar pakomātu, neejot uz salonu. Tāpat ir iespējams vērsties jebkurā sertificētā servisā. Tāpat ir iespējams vērsties jebkurā sertificētā servisā.
Ražotāju sertificētie servisa centri:

TSC autorizēts servisa centrs
Rēzeknes iela 5a, Rīga, +371 67 808 808 - visu vadošo ražotāju ierīces.
Blaumaņa iela 5a-1F, Rīga (ieeja no Tērbatas ielas) - visa veida Apple ierīces.
Slokas iela 52F, Rīga, +371 67717060 - visu vadošo ražotāju ierīces.
E-pasts: info@tsc.lv
www.tsc.lv - reģistrē savu ierīci remontam TSC mājas lapā un nosūti to uz servisa centru ar kurjeru.
Mobilie telefoni - Samsung, Apple, Huawei, Sony, CAT, LG, Prestigio, myPhone, Blaupunkt, Doro, Nokia, Razer, Xiaomi, Honor, Poco, Asus, eSTAR, OnePlus, Panasonic
Planšetes - Samsung, Apple, Huawei
Datori - Apple, Acer, Asus, Samsung, Huawei, HP

A/S Capital serviss
Ganību dambis 23c, Rīga 
+371 67517824
www.capital.lv
Visa veida Apple un Beats ierīces

LG televizoru atbalsta dienests
Zvani uz 80200201, lai reģistrētu remonta pieteikumu, un tks nosūtīts kurjers uz Tev ērtu ierīces nodošanas vietu.

Samsung televizoru atbalsta dienests
Zvani uz 80007267, un, ja remontam pieteiksi televizoru, kura ekrāns ir plašāks par 32 collām, tiks nosūtīts kurjers uz Tev ērtu ierīces nodošanas vietu.

Vai atbilde bija noderīga?

Vidēji ierīču remonts ilgst 7 dienas (ekrāna apdrošināšanas gadījumā līdz 14 dienām), taču šis laiks var tikt pagarināts līdz pat mēnesim. Tas var būt saistīts ar konkrētās ierīces ražotāju un pieteiktā defekta sarežģītības pakāpes, dažreiz ir jāgaida īpašo detaļu piegāde.

Vai atbilde bija noderīga?

Ierīci remontam var nodot arī cits cilvēks, svarīgi atcerēties, ka uz salonu līdzi ir jāņem garantijas karte vai pavadzīme, kas tika izsniegta ierīces iegādes brīdī.

Vai atbilde bija noderīga?

Garantijas jeb bezmaksas remonts var tikt atteikts, ja ierīce nav lietota atbilstoši ražotāja noteiktajiem lietošanas nosacījumiem, piemēram, ierīcei ir mehāniski bojājumi (būtiski iespiedumi, plaisas) vai ierīce, kas tam nav paredzēta, ir tikusi pakļauta mitruma iedarbībai. Ja gadījumā servisa centrs konstatēs neatbilstošu lietošanu un nevarēs veikt bezmaksas remontu, Tu vienmēr par to tiksi pabrīdināts un varēsi izlemt – veikt remontu par maksu vai atteikties no tā.

Vai atbilde bija noderīga?

Remonta laikā visi dati no Tavas ierīces var tikt dzēsti, tāpēc svarīgi pirms ierīces nododšanas remontā, pārkopēt visu svarīgu informāciju uz citu datu nesēju vai makonī (Samsung Cloud, iCloud, Xioami Cloud u.c.).

Pirms nodosi ierīci remontā, neaizmirsti izņemt SIM karti, kā arī izslēgt Find my iPhone funkciju, ja lieto Apple viedierīci.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601