BITE ieguldījusi 630 000 eiro jaunā personalizācijas sistēmā un e-komercijas kanālu attīstībā
Lai gan, ievērojot epidemioloģiskās drošības nosacījumus, mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju klātienes tirdzniecības vietas darbojas un klienti tās aktīvi apmeklē, novērojams, ka pandēmijas ietekmē palielinājies to cilvēku skaits, kuri arvien regulārāk iepērkas digitālajā vidē, iegādājoties ne tikai preces, bet arī pakalpojumus.
Piemēram, BITES dati liecina, ka, salīdzinot 2021. gada pirmo ceturksni ar identisku laika periodu pērn, uzņēmuma e-veikalā par attiecīgi 17% un 23% palielinājies pieprasījums pēc tādiem pakalpojumiem kā tarifu un datu plānu pieslēgšana, maiņa u.tml., ko iepriekš klienti biežāk izvēlējušies veikt, apmeklējot salonus klātienē. Arī atsevišķās produktu kategorijās vērojams būtisks pieprasījuma pieaugums, proti, 2021. gada pirmajā ceturksnī par 30% palielinājies pieprasījums pēc portatīvajiem datoriem, par 38% - viedpulksteņiem, bet par 48% - televizoriem. Interesanti, ka e-vidē palielinājies pieprasījums arī pēc dažādām citām elektroprecēm, piemēram, viedajiem putekļu sūcējiem.
“Katra uzņēmuma konkurētspēja šobrīd ir atkarīga no tā, cik ātri un precīzi tas darbojas attiecībās ar klientiem. Biznesam ir visu laiku jābūt soli priekšā, sevišķi šobrīd, kad patērētāju uzvedība ir mainījusies. Lai arī tirdzniecības vietas šobrīd var apmeklēt klātienē, liela daļa no mums turpinās aktīvi iepirkties arī tiešsaistē. Taču digitālā vide ir pārsātināta ar dažādiem preču un pakalpojumu piedāvājumiem, kas bieži nav ne mērķēti, ne atbilstoši cilvēku vajadzībām, tā apgrūtinot viņu pieredzi, meklējot sev nepieciešamo. Tieši šī iemesla dēļ pirms neilga laika uzsākām sadarbību ar globālo platformu "Salesforce". Praksē tā ļauj ne tikai uzturēt komunikāciju ar klientiem centralizēti, bet arī vienkopus integrēt klientu iepirkšanās paradumus un, balstoties uz tiem, ģenerēt viņiem personalizētus piedāvājumus,” saka Diāna Šmite, BITES mārketinga vadītāja.
Jau šobrīd, izmantojot “Salesforce” platformu, BITE spēj ik dienu sagatavot aktualizētus piedāvājumus privātpersonām, balstoties uz viņu iepriekšējo iepirkšanās pieredzi, vajadzībām u.tml.
“Neatkarīgi no vecuma, interesēm, vajadzībām un citiem parametriem, esam pārliecinājušies, ka klienti sagaida viņiem personalizētus piedāvājumus. Pirmie rezultāti investīcijām personalizācijas sistēmās redzami jau šogad – mūsu dati liecina, ka šī gada maijā 40% no uzrunātajiem klientiem atbild uz viņiem sagatavoto un nosūtīto piedāvājumu, kas apliecina tā precizitāti un atbilstību klienta vajadzībām,” papildina D. Šmite.