"Bite Latvija" - šī gada klientu apkalpošanas līderis telekomunikāciju nozarē Latvijā

“Bite Latvija” saskaņā ar nesen veikto “DIVE Group” pētījumu ir ieguvusi augstāko vērtējumu klientu apkalpošanas kvalitātē Latvijas telekomunikāciju nozarē, sasniedzot izcilu rezultātu – 95,05 %, kas apliecina uzņēmuma izcilību šajā jomā.
Pētījuma metodoloģija balstījās uz slepenā pircēja vizītēm, kurās tika vērtētas konsultantu komunikācijas prasmes, pārdošanas prasmes un profesionālās zināšanas. “DIVE Group” pētījuma ietvaros veica 90 vizītes visās Baltijas valstīs, analizējot uzņēmumu spēju nodrošināt augstu klientu apkalpošanas kvalitāti.
Saskaņā ar “DIVE Group” datiem Latvijas telekomunikāciju nozares klientu apkalpošanas kvalitāte kopumā ir augsta, sasniedzot vidējo rezultātu 94,02 %. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu par 40 % pieaudzis to klientu skaits, kuri apkalpošanu novērtē kā izcilu, kas apliecina uzņēmumu veiksmīgo virzību uz vēl augstākiem klientu servisa standartiem. Baltijas mērogā Latvija ieņem otro vietu aiz Lietuvas, kas sasniegusi 95,45 %, ievērojami apsteidzot Igauniju, kuras vidējais klientu apkalpošanas rezultāts ir 86,83 %. Pētījums arī norāda, ka “Bite Latvija” klientu apkalpošanas speciālisti īpaši izceļas ar izcilām komunikācijas prasmēm un spēju piedāvāt individuāli pielāgotus risinājumus katram klientam.
"Esam ārkārtīgi gandarīti par šo augsto atzinību un klientu novērtējumu," norāda Inga Pranckeviča, “Bite Latvija” mazumtirdzniecības tīkla vadītāja. "Īpašs gandarījums ir par to, ka šogad paveikts ļoti daudz, lai Bites klientiem sniegtu vislabāko apkalpošanas pieredzi. Piemēram, mēs īstenojām vērienīgāko klientu apkalpošanas sistēmas modernizāciju uzņēmuma vēsturē, ieguldot divus miljonus eiro, kas būtiski paātrinās mūsu klientu apkalpošanas procesus. Turklāt esam pielāgojuši apkalpošanas centrus Rīgā un reģionos, lai tie būtu pieejami ikvienam. Līdz gada beigām plānojam ieviest arī mākslīgā intelekta čatbotu, kas palīdzēs mūsu speciālistiem ātrāk un efektīvāk risināt pat vissarežģītākos klientu jautājumus. Mēs neapstāsimies pie sasniegtā un turpināsim uzlabot savus pakalpojumus, lai saglabātu līderpozīcijas nozarē un apmierinātu augošās klientu vajadzības pēc augstākās apkalpošanas kvalitātes un individuālās pieejas," papildina Pranckeviča.
Par “DIVE Group”
Dive Group ir viens no vadošajiem klientu servisa uzlabošanas uzņēmumiem Centrālajā un Austrumu Eiropā ar ilggadēju pieredzi. DIVE Group klientiem palīdz uzlabot klientu apkalpošanas servisu, tādējādi palīdzot uzņēmumiem panākt augstākus finanšu un kvalitātes rādītājus. Pielietojot slepenā pircēja metodi, DIVE Group klientu apkalpošanas kvalitāti galvenokārt vērtē banku, telekomunikāciju, farmācijas, autotransporta un tirdzniecības nozarēs, kā arī valsts sektorā.
Visi pētījumi tiek veikti ar slepenā pircēja metodi, izmantojot standartizētas anketas un paplašinātus komentārus, kas sniedz vērtīgu ieskatu atbildēs un pamato klientu vērtējumus.