Ko man darīt, ja ierīce neuztver rūteri?

Sākumā pašā ierīcē jāpārbauda, vai ir ieslēgts WiFi.

Ja ir problēmas ar internetu, visbiežāk uz rūtera degs sarkana gaismiņa. Tad nepieciešams pārbaudīt rūteri:
• restartēt, izslēgt/ieslēgt ierīci;
• pārliecināties, ka SIM karte ir pareizi ievietota un vai tā ir aktīva/darbojas (par šo vari pārliecināties, ievietojot SIM karti citā ierīcē);
• pārliecināties vai SIM kartei noņemts PIN koda pieprasījums(ieliec SIM karti telefonā/planšetē un deaktivizē PIN koda pieprasījumu);
• novietot rūteri atklātā vietā, vēlams logu tuvumā, ja ir tuvumā kāds Bite telefons, pārbaudīt kāds ir signāla stiprums;
• pārliecināties vai ierīces IMEI kods nav bloķēts, pārbaudīt to vari vietnē numuri.lv;
• pārliecināties, vai ManaBite nav bloķēts internets (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > internets telefonā);
• atiestatīt uz rūpnīcas iestatījumiem. Svarīgi! Veicot atiestatīšanu, tiks zaudēti visi iepriekš saglabāti iestatījumi (piemēram, nosaukums, WiFi parole, uzstādīti iekšējā tīkla iestatījumi, fiksētā IP).

Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv, zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601