Kāpēc neatjaunojas pakalpojumi?
Pakalpojumi var būt ierobežoti vairāku iemeslu dēļ:
Ja Tev ir bijis neapmaksāts rēķins: pakalpojumi atjaunosies pēc rēķina apmaksas. Parasti tas notiek pāris stundu laikā, ja esi veicis maksājumu internetbankā. Ja neesi to darījis šomēnes, vari atjaunot pakalpojumus ātrāk, piereģistrējot maksājumu - zvani uz 1617 un seko instrukcijām. Neaizmirsti veikt ierīces restartu, kā arī, ja esi ārpus Latvijas, papildus restartam pieslēgties pie cita vietējā mobilā operatora.
Ja pakalpojumi bija ierobežoti kredītlimita sasniegšanas dēļ: Ja atrodies ārzemēs un saņēmi SMS par kredītlimita 80% vai 100% sasniegšanu, jāsazinās ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai Tavs limits tiktu paaugstināts. Raksti info@bite.lv vai zvani +37125851601.