Kāpēc man nedarbojas internets ārzemēs?

Te būs saraksts ar lietām un darbībām, kas jāpārbauda, ja saskaries ar problēmām ar internetu, atrodoties ārzemēs:
  • veic ierīces restartu;
  • pārliecinies, vai ir ieslēgti mobilie dati;
  • pārliecinies, vai Tev ir ieslēgts 4G signāls telefona iestatījumos;
  • pārbaudi APN iestatījumus (piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite LV internet, bet APN nosaukumam - internet);
  • pārliecinies, ka Tev ir aktīva datu viesabonēšana telefona iestatījumos, kā arī neesi iepriekš nobloķējis viesabonēšanu. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni >  Papildpakalpojumi > Viesabonēšanas liegums;
  • pārbaudi, vai ManaBite neesi nobloķējis internetu (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Internets telefonā vai Internets telefonā ārzemēs);
  • pārliecinies, vai neesi telefona iestatījumos uzstādījis ierobežojumus interneta lietojumam.


Atceries, ka Bites interneta tarifu plānus varēsi lietot tikai Latvijā. Ja esi priekšapmaksas pakalpojumu lietotājs, tad atceries, ka ārpus Latvijas darbosies tikai tarifu plāns Bite Priekšapmaksa Eiropa.


Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv vai zvani uz 1601 ( no ārzemēm +37125851601).

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601