Kā rīkoties, ja tikusi veikta rēķina apmaksa, tomēr nākamajā mēnesī tiek saņemts atgādinājums par neapmaksātu rēķinu?

Visbiežāk nepamatots atgādinājums par neapmaksātu rēķinu tiek saņemts gadījumos, ja rēķina apmaksas brīdī nav korekti norādīts klienta numurs. Lai šādu maksājumu atrastu un varētu korekti ievadīt sistēmā, nepieciešams atsūtīt veiktā maksājuma uzdevumu uz info@home3.lv.
Pirms maksājuma uzdevuma sūtīšanas lūdzam pārliecināties, ka maksājuma uzdevuma statuss bankā ir “Izpildīts” vai “Samaksāts”. Pārējie statusi norāda uz to, ka maksājums vēl tiek veikts vai nodots izpildei.
Maksājuma meklēšana var aizņemt līdz 10 darba dienām no maksājuma uzdevuma saņemšanas brīža. Atbildi par situācijas atrisinājumu sniegsim e-pastā.
Pazuduša maksājuma gadījumā iesakām sazināties ar mums, izmantojot pašapkalpošanās portāla sadaļu, vai arī sazinoties ar mums, izvēloties atbilstošo saziņas veidu sadaļā Kontakti.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601