Ekrāna apdrošināšana

Ekrāna apdrošināšana ir pakalpojums, kas var tikt pieslēgts jauna telefona vai planšetes iegādes brīdī. Mūsu sadarbības partneri ir AON un TSC Latvija, kas nodrošina šo pakalpojumu mūsu klientiem. Ja ar ierīces ekrānu notiks kāds negadījums un rezultātā uz ekrāna izveidosies “zirneklītis”, pateicoties apdrošināšanai, ekrānu varēs nomainīt bez maksas.
Pakalpojuma maksa ir tikai 2.99 EUR mēnesī, un 24 mēnešu periodā ekrānu varēs nomainīt divreiz.
 

Vairāk uzzini šeit www.bite.lv/lv/ierices-ekrana-apdrosinasana

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams pieslēgt tikai ierīces iegādes brīdī – jebkurā Bites salonā vai Bites mājaslapā. Iepriekš iegādātus telefonus vai planšetes apdrošināt nav iespējams.

Vai atbilde bija noderīga?

Lai atslēgtu ekrāna apdrošināšanu, no telefona, kam pieslēgts šis pakalpojums, jānosūta SMS ar tekstu STOP EKRANS uz numuru 1600 (SMS ir bezmaksas). Ekrāna apdrošināšanu iespējams atslēgt arī ManaBite pašapkalpošanās lapā un aplikācijā sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.

Atslēdzot ekrāna apdrošināšanu, tā darbosies līdz tekošā mēneša beigām. Jāņem vērā, ka pēc ekrāna apdrošināšanas atslēgšanas, konkrētajai ierīcei ekrāna apdrošināšanu pieslēgt atkārtoti nebūs iespējams.

Vai atbilde bija noderīga?

Jāaizpilda pieteikums bite.lv/ekrana-apdrosinasana, un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON. Pēc apliecinājuma saņemšanas, jāreģistrē remonts attālināti https://www.tsc.lv/lv/pieteikt-remontu un jānosūta uz servisu, izmantojot pakomātu. Telefonā jāizslēdz ierīces atrašanās vietas noteikšanas funkcija. Svarīgākā informācija no cietušās ierīces jāpārliek citā datu nesējā, jo remonta laikā tā var tikt neatgriezeniski dzēsta.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšanas gadījums ir jāpiesaka 7 darba dienu laikā pēc negadījuma.

Vai atbilde bija noderīga?

Remonta statusu ir iespējams pārbaudīt www.tsc.lv mājas lapā vai sadaļā garantijas statusa pārbaude, ievadot attiecīgās ierīces IMEI kodu.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna maiņa aizņem laiku ne ilgāku par 14 darba dienām. Retos gadījumos, kad nepieciešamas papildu detaļas, remonta laiks var pagarināties.

Remonta statusu ir iespējams pārbaudīt www.tsc.lv mājas lapā vai sadaļā garantijas statusa pārbaude, ievadot attiecīgās ierīces IMEI kodu.

Vai atbilde bija noderīga?

Jā, to drīkst izdarīt jebkura persona, kurai uzticēsiet savu ierīci.

Vai atbilde bija noderīga?

Valstī noteikto ierobežojumu dēļ šobrīd Bites salonos maiņas telefoni netiek izsniegti.

Vai atbilde bija noderīga?

Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšana darbojas 4 gadus. Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
 

Ekrāna apdrošināšana būs spēkā arī pēc ierīces garantijas termiņa beigām un arī tad, ja izdomāsi nomaksas ierīci izmaksāt priekšlaicīgi.

Vai atbilde bija noderīga?

Pirms pieteikuma reģistrēšanas ierīcē jāizslēdz Find My Phone funkcija.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšanu var pieslēgt gan viedtālruņiem, gan planšetēm. Tas attiecas uz ierīcēm, kas tiek iegādātas nomaksā vai par pilnu cenu Bites salonos un mājaslapā www.bite.lv.

Vai atbilde bija noderīga?

Jāaizpilda pieteikums šeit un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON, remonta pakalpojuma sniedzēja.
Pēc apliecinājuma saņemšanas, telefonu, planšeti, portatīvo datoru vai viedpulksteni remontā var nodot:
•    nosūtot ar kurjeru
•    nosūtot ar pakomātu
•    nododot TSC autorizētos servisa centros:
      •    Rēzeknes iela 5a, Rīga, +371 67 808 808 - visu vadošo ražotāju ierīces
      •    Blaumaņa iela 5a-1F, Rīga (ieeja no Tērbatas ielas puses) - visa veida Apple ierīces
      •    Slokas ielā 52F, Rīgā - visu vadošo ražotāju ierīces

Servisu centri ir atvērti darba dienās no 9:00 līdz 18:00
Tālrunis darba dienās darba laikā: +371 67 773365
E-pasts: info@tsc.lv 

Pirms ierīces nosūtīšanas lūdzam iepazīties ar ierīces drošas iepakošanas noteikumiem un datu atslēgšanu, kas pieejami AON nosūtītajā apliecinājuma vēstulē par apdrošināšanas gadījuma akceptēšanu.

Vai atbilde bija noderīga?

Nē, ekrāna apdrošināšanas pakalpojums ir pieejams tikai Bitē iegādātām ierīcēm.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšana darbojas 4 gadus. Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
 

Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams pieslēgt vienīgi ierīces iegādes mirklī. Atslēdzot ekrāna apdrošināšanu, tā darbosies līdz tekošā mēneša beigām. Jāņem vērā, ka pēc ekrāna apdrošināšanas atslēgšanas, konkrētajai ierīcei ekrāna apdrošināšanu pieslēgt atkārtoti nebūs iespējams.
 

AON un TSC Latvija ir Bites sadarbības partneri, kas Bites klientiem nodrošina telefona ekrāna apdrošināšanu un ierīču remontu ar īpaši izdevīgiem nosacījumiem.
 

Ekrāna apdrošināšana attiecas tikai un vienīgi uz ekrānu. Citu bojātu detaļu maiņa būs pieejama par papildu maksu.
 

Ekrāna apdrošināšanas gadījums jāpiesaka 7 dienu laikā pēc negadījuma. Pieteikt apdrošināšanu vari bite.lv/ekrana-apdrosinasana
 

Ar pilniem Ekrāna apdrošināšanas noteikumiem vari iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601