EKRĀNA APDROŠINĀŠANA

Pieslēdz ekrāna apdrošināšanu jaunas ierīces pirkuma brīdī!

Ekrāna apdrošināšana sniedz vairāk!

Bez pašriska maksājumiem

Ekrāna maiņas kompensācija 100% apmērā

Zema mēneša maksa

Tikai 2,99 mēnesī atbrīvo no raizēm par sasistu telefona vai planšetes ekrānu

Segums līdz pat 500

Ekrāna maiņa nejauša bojājuma gadījumā

Pirmais mēnesis bez maksas

Pērkot jaunu telefonu vai planšeti Bitē, nemaksā par pirmo mēnesi

Gudrais nemaksā divreiz!

Pieslēdz ekrāna apdrošināšanu savai jaunajai ierīcei tās iegādes brīdi – gan pērkot iekārtu Bites salonos, gan Bites e-veikalā.

Biežāk uzdotie jautājumi

Jāaizpilda pieteikums bite.lv/ekrana-apdrosinasana un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON, remonta pakalpojuma sniedzēja. Pēc apliecinājuma saņemšanas ierīci remontā var nodot:
•    nosūtot ar kurjeru
•    nosūtot ar pakomātu
•    nododot jebkura ražotāja ierīci TSC autorizētajā servisa centrā Rīgā, Rēzeknes ielā 5a vai nododot jebkuru Apple ierīci Rīgā, Blaumaņa ielā 5a-1F (ieeja no Tērbatas ielas puses). Servisu centri ir atvērti darba dienās no 9:00 līdz 18:00

Pirms ierīces nosūtīšanas lūdzam iepazīties ar ierīces drošas iepakošanas noteikumiem un datu atslēgšanu, kas pieejami AON nosūtītajā apliecinājuma vēstulē par apdrošināšanas gadījuma akceptēšanu.
Ekrāna apdrošināšanas gadījumu ir iespējams pieteikt šeit.
Ekrāna apdrošināšanas gadījums ir jāpiesaka 7 darba dienu laikā pēc negadījuma.
Remonta statusu ir iespējams pārbaudīt www.tsc.lv mājas lapā vai sadaļā garantijas statusa pārbaude, ievadot attiecīgās ierīces IMEI kodu.
Ekrāna maiņa aizņem laiku ne ilgāku par 14 darba dienām.
AON un TSC Latvija ir Bites sadarbības partneri, kas Bites klientiem nodrošina telefona Ekrāna apdrošināšanu un ierīču remontu ar īpaši izdevīgiem nosacījumiem.
Jā, taču vienā 24 mēnešu periodā periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu klients varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams izmantot arī pēc ierīces nomaksas laika un ražotāja noteiktā garantijas laika beigām. Pakalpojums ir spēkā 4 gadus.
Pirms pieteikuma reģistrēšanas, ierīcē jāizslēdz Find My Phone funkcija.
Ekrāna apdrošināšanu var pieslēgt gan viedtālruņiem, gan planšetēm.
Jā, Ekrāna apdrošināšanas pakalpojumu ierīces iegādes brīdī var pieslēgt gan gadījumos, kad iekārta tiek pirkta nomaksā, gan reizēs, kad iekārta tiek pirkta, maksājot pilnu cenu. Svarīgi, lai ierīces iegādes brīdī būtu aktīvs Bites pēcapmaksas numurs.
Ekrāna apdrošināšanas pakalpojumu konkrētai ierīcei var pieslēgt tikai vienu reizi un tikai tās iegādes brīdī.
Nē, Ekrāna apdrošināšanu var pieslēgt tikai ierīces pirkuma brīdī.
Nē, Ekrāna apdrošināšanas pakalpojums ir pieejams tikai Bitē iegādātām ierīcēm.

 
Nē, Ekrāna apdrošināšana darbojās tikai uz ierīces ekrānu.
Ekrāna apdrošināšana attiecas tikai un vienīgi uz ekrānu. Citu bojātu detaļu maiņa būs pieejama par papildu maksu.
Lai atslēgtu Ekrāna apdrošināšanu, jānosūta SMS ar tekstu ""STOP EKRANS"" uz numuru 1600. Apdrošināšana tiks atslēgta līdz ar tekošā mēneša beigām. Jāņem vērā, ka pēc Ekrāna aprošināšanas atslēgšanas, konkrētajai ierīcei Ekrāna apdrošināšanu pieslēgt atkārtoti nebūs iespējams.