Izvēlne

EKRĀNA APDROŠINĀŠANA

Pieslēdz ekrāna apdrošināšanu jaunas ierīces pirkuma brīdī!

Ekrāna apdrošināšana sniedz vairāk

Bez pašriska maksājumiem

Ekrāna maiņas kompensācija 100% apmērā

Zema mēneša maksa

Tikai 2,99 EUR / mēnesī atbrīvo no raizēm par sasistu telefona vai planšetes ekrānu

Segums līdz pat 500 EUR

Ekrāna maiņa nejauša bojājuma gadījumā

Pirmais mēnesis bez maksas

Pērkot jaunu telefonu vai planšeti Bitē, nemaksā par pirmo mēnesi

Gudrais nemaksā divreiz!

Pieslēdz ekrāna apdrošināšanu savai jaunajai ierīcei tās iegādes brīdi – gan pērkot iekārtu Bites salonos, gan Bites e-veikalā.

Ekrāna apdrošināšana soli pa solim

Ja gadījies saplēst apdrošinātās ekrānu, tad piesaki apdrošināšanas gadījumu izmantojot saiti bite.lv/ekrana-apdrosinasana

Tev būs nepieciešams norādīt telefona numuru uz kuru ir noformēta ekrāna apdrošināšanas polise un telefona IMEI kodu vai apdrošināšanas polises numuru. Ievēro, ka ekrāna apdrošināšanas gadījums ir jāpiesaka 7 darba dienu laikā kopš ekrāns ticis saplēsts.

Bites Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams pieslēgt jaunas iekārtas iegādes brīdi – gan pērkot iekārtu Bites salonos, gan Bites e-veikalā.

Tu vari atteikties no apdrošināšanas jebkurā brīdī, sūtot SMS ar tekstu “STOP EKRANS” uz numuru 1600 un ar tekošā mēneša pēdējo dienu apdrošināšanas tiks atslēgta. Atslēdzot apdrošināšanu, atjaunot to konkrētai ierīcei nav iespējams.

Ekrāna apdrošināšana ir attiecināma uz Bitē iegādātajiem telefoniem un planšetēm un ir pieslēdzama vienīgi ierīces iegādes mirklī.

Apdrošināšanas kopējais termiņš nepārsniegs 48 mēnešus kopš ierīces iegādes brīža. Apdrošināšanas ietvaros apdrošināts tiek tikai ierīces ekrāna (bet ne citas ierīces daļas) nejaušs mehānisks bojājums, ja tā vērtība nepārsniedz 500 EUR. Par bojājumu netiek uzskatīts skrāpējums, švīka un cits nebūtisks estētisks defekts. Ja ekrāna bojājuma gadījumā tiek bojāta cita detaļa, tās maiņa notiek par papildus maksu, par to iepriekš Tevi brīdinot.

Vienam telefona numuram ir iespējams piesaistīt vienu ierīces apdrošināšanu. Atlaide apdrošināšanas maksai (1 vai 12 mēneši) pieejama tikai vienu reizi telefona numura izmantošanas laikā. Gadījumā, ja numurs ir atslēgts ilgāk par vienu mēnesi, apdrošināšana tiek automātiski atslēgta ar tekošā mēneša pēdējo dienu.

Tu vari atteikties no apdrošināšanas jebkurā brīdī, sūtot SMS ar tekstu “STOP EKRANS” uz numuru 1600 un ar tekošā mēneša pēdējo dienu apdrošināšanas tiks atslēgta. Atslēdzot apdrošināšanu, atjaunot to konkrētai ierīcei nav iespējams.

Pilni apdrošināšanas noteikumi

Biežāk uzdotie jautājumi

AON un TSC Latvija ir Bites sadarbības partneri, kas Bites klientiem nodrošina telefona ekrāna apdrošināšanu un ierīču remontu ar īpaši izdevīgiem nosacījumiem.
Jāaizpilda pieteikums bite.lv/ekrana-apdrosinasana, un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON. Pēc apliecinājuma saņemšanas, ar piešķirto numuru jādodas uz Bites salonu, līdzi ņemot arī personu apliecinošu dokumentu, telefonu un garantijas karti. Telefonā jāizslēdz ierīces atrašanās vietas noteikšanas funkcija. Svarīgākā informācija no cietušās ierīces jāpārliek citā datu nesējā, jo remonta laikā tā var tikt neatgriezeniski dzēsta.
Jā, taču vienā 24 mēnešu periodā periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšnas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu klients varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams izmantot arī pēc ierīces nomaksas laika un ražotāja noteiktā garantijas laika beigām. Pakalpojums ir spēkā 4 gadus.
Lai atslēgtu ekrāna apdrošināšanu, jānosūta SMS ar tekstu ""STOP EKRANS"" uz numuru 1600. Apdrošināšana tiks atslēgta līdz ar tekošā mēneša beigām. Jāņem vērā, ka pēc ekrāna aprošināšanas atslēgšanas, konkrētajai ierīcei ekrāna apdrošināšanu pieslēgt atkārtoti nebūs iespējams.
Remonta statusu ir iespējams pārbaudīt www.tsc.lv mājas lapā vai sadaļā garantijas statusa pārbaude, ievadot attiecīgās ierīces IMEI kodu.
Nē, ekrāna apdrošināšana darbojās tikai uz ierīces ekrānu.
Ekrāna apdrošināšanas gadījumu ir iespējams pieteikt šeit.
Ekrāna apdrošināšanas gadījums ir jāpiesaka 7 darba dienu laikā pēc negadījuma.
Ekrāna apdrošināšana attiecas tikai un vienīgi uz ekrānu. Citu bojātu detaļu maiņa būs pieejama par papildu maksu.
Ekrāna maiņa aizņem laiku ne ilgāku par 14 darba dienām.
Pirms pieteikuma reģistrēšanas, ierīcē jāizslēdz Find my phone funkcija.
Nē, ekrāna apdrošināšanas pakalpojums ir pieejams tikai Bitē iegādātām ierīcēm.
Nē, ekrāna apdrošināšanu var pieslēgt tikai ierīces pirkuma brīdī.
Ekrāna apdrošināšanas pakalpojumu konkrētai ierīcei var pieslēgt tikai vienu reizi un tikai tās iegādes brīdī.
Līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments, garantijas karte un bojātā ierīce. Apple ierīcēs jābūt izslēgtai Find My Phone funkcijai.
Jā, ekrāna apdrošināšanas pakalpojumu ierīces iegādes brīdī var pieslēgt gan gadījumos, kad iekārta tiek pirkta nomaksā, gan reizēs, kad iekārta tiek pirkta, maksājot pilnu cenu. Svarīgi, lai ierīces iegādes brīdī būtu aktīvs Bites pēcapmaksas numurs.
Ekrāna apdrošināšanu var pieslēgt gan viedtālruņiem, gan planšetēm.