SIM kartes PIN un PUK kods

SIM kartes PIN un PUK koda aktivizēšana vai deaktivizēšana

Pakalpojumu izmantošanai ierīcē (telefonā, rūterī, viedierīcē u.c.) var tikt pieprasīts ievadīt izsniegtās SIM kartes drošības kodu – PIN vai PUK kodu. Atceries – PUK kodu ierīcē pieprasīs ievadīt tikai gadījumos, kad ierīcē ir aktīvs PIN koda pieprasījums.

 

Kā ieslēgt/ izslēgt PIN koda pieprasījumu telefonā?

Lai telefonā ieslēgtu/ izslēgtu PIN koda pieprasījumu, telefona drošības iestatījumos pie PIN koda pieprasījuma atzīmē ieslēgt/ izslēgt PIN koda pieprasījumu.

Ņem vērā, ka ierīces ir dažādas, un vieta, kur telefonā var ieslēgt/ izslēgt SIM kartes drošības kodu pieprasījumu, var atšķirties, taču lielākoties to ir iespējams izdarīt ierīces drošības iestatījumos. 

 

Kā ieslēgt vai izslēgt PIN koda pieprasījumu mobilajā rūterī vai viedierīcē?

Lai ieslēgtu/ izslēgtu PIN koda pieprasījumu mobilajā rūterī vai viedierīcē (piemēram, Myki pulkstenī, Arlo kamerā), atkarībā no ražotāju piedāvātajām opcijām, to iespējams izdarīt šādos veidos:

  • ierīces drošības iestatījumos, kuriem vari piekļūt, pievienojot ierīci pie datora;
  • mobilā rūtera vai viedierīces aplikācijā, kurai jābūt lejuplādētai telefonā, vai,
  • ievietojot SIM karti telefonā un veicot PIN koda pieprasījuma aktivizēšanu/ deaktivizēšanu, tāpat kā izmantojot SIM karti telefonā.

Gadījumā, ja neizdodas aktivizēt/ deaktivizēt SIM kartes drošības kodu pieprasījumu ierīcē, sazinies ar Bites klientu atbalsta komandu, zvanot 1601 vai 25851601 (ja esi cita operatora klients) vai apmeklējot jebkuru Bites salonu visā Latvijā.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601