SIM karte, PIN un PUK kodi, IMEI kods

Ja esi aizmirsis PIN vai PUK kodu
Pēcapmaksas numuru īpašnieki var atrast savu PIN un PUK kodu pašapkalpošanās lapā ManaBite (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība). Ja Tev ir priekšapmaksas karte, PIN un PUK kodus vari atrast uz SIM kartes plastikāta.
 

Ja esi nobloķējis PIN/PUK kodu
Kad ir nobloķēts PIN kods, ierīce aprasti prasa ievadīt PUK kodu. Ja Tev ir pēcapmaksas numurs, oriģinālo PIN un PUK kodu vari atrast savā ManaBite profilā pašapkalpošanās lapā www.manabite.lv (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība). Ja Tev ir priekšapmaksas karte, PIN un PUK kodus vari atrast uz SIM kartes plastikāta.
 

Atceries - ja 10 reizes nepareizi ievadīsi PUK kodu, SIM karte tiks nobloķēta pilnībā un tā būs jāmaina. Lai saņemtu jaunu SIM karti, jādodas uz tuvāko Bites salonu (SIM kartes maiņa maksā 5 EUR).

Vai atbilde bija noderīga?

Kā ieslēgt/ izslēgt PIN koda pieprasījumu telefonā?
Lai telefonā ieslēgtu/ izslēgtu PIN koda pieprasījumu, telefona drošības iestatījumos pie PIN koda pieprasījuma atzīmē Ieslēgt/ izslēgt PIN koda pieprasījumu.

Ņem vērā, ka ierīces ir dažādas, un vieta, kur telefonā var ieslēgt/ izslēgt SIM kartes drošības kodu pieprasījumu, var atšķirties, taču lielākoties to ir iespējams izdarīt ierīces drošības iestatījumos.
 

Kā ieslēgt vai izslēgt PIN koda pieprasījumu mobilajā rūterī vai viedierīcē?
Lai ieslēgtu/ izslēgtu PIN koda pieprasījumu mobilajā rūterī vai viedierīcē (piemēram, Arlo kamerā), atkarībā no ražotāju piedāvātajām opcijām, to iespējams izdarīt šādos veidos:
  • ierīces drošības iestatījumos, kuriem vari piekļūt, pievienojot ierīci pie datora;
  • mobilā rūtera vai viedierīces aplikācijā, kurai jābūt lejuplādētai telefonā;
  • ievietojot SIM karti telefonā un veicot PIN koda pieprasījuma aktivizēšanu/ deaktivizēšanu, tāpat kā izmantojot SIM karti telefonā.
 

Gadījumā, ja neizdodas aktivizēt/ deaktivizēt SIM kartes drošības kodu pieprasījumu ierīcē, sazinies ar Bites klientu apkalpošanas komandu, zvanot 1601 vai 25851601 (ja esi cita operatora klients) vai apmeklējot jebkuru Bites salonu visā Latvijā.

Vai atbilde bija noderīga?

Lai saņemtu jaunu SIM karti, dodies uz tuvāko Bites salonu. SIM kartes maiņa maksā 5 EUR.

Ja Tev ir pēcapmaksas numurs, būs nepieciešams derīgs personu apliecinošs dokuments - pase vai ID karte.

Ja Tev ir reģistrētā priekšapmaksas karte, būs jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte) vai jānosauc telefona numurs un jāuzrāda SIM kartes plastikāts.

Ja Tev ir nereģistrēta SIM karte, kas dotajā brīdī ir aktīva, salonā būs jānosauc telefona numurs un jāuzrāda SIM kartes plastikāts. Kā arī varēsi nosaukt telefona numuru un PIN vai PUK kodu.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja Tev ir pēcapmaksas numurs, varēsi izņemt jaunu SIM karti tikai pats personīgi (salonā būs jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments – pase vai ID karte).

Ja Tev ir reģistrētā priekšapmaksas karte, personai, kas dosies izņemt Tev jaunu SIM karti, jābūt vismaz 18 gadus vecai, kā arī būs jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments un jānosauc Tavs klienta numurs un klienta parole.

Ja Tev ir nereģistrēta SIM karte, kas dotajā brīdī ir aktīva, salonā būs jānosauc telefona numurs un jāuzrāda SIM kartes plastikāts. Kā arī var nosaukt telefona numuru un PIN vai PUK kodu.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja vēlies nobloķēt SIM karti
1. Nobloķē SIM karti ManaBite - ienāc savā profilā www.manabite.lv, izvēlies sadaļu Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Bloķēt šo SIM karti.
2. Raksti uz info@bite.lv (uzreiz norādi savu klienta numuru un klienta paroli identifikācijai, kā arī precizē telefona numuru, lai kolēģi var ātrāk Tev palīdzēt).
3. Zvani 1601 vai 22550000 (ja esi biznesa klients). Zvanu reģistrēsim un iespēju robežās operatīvi reaģēsim arī tad, ja būsi mūs sazvanījis ārpus darba laika.
4. Dodies uz tuvāko Bites salonu.
*Ņem vērā - ja SIM karti neatjaunosi viena mēneša laikā no bloķēšanas brīža, līgums par šo numuru tiks automātisks pārtraukts.

Ja vēlies nobloķēt ierīces IMEI kodu:
Ja telefons ir paņemts nomaksā Bitē, tad pietiks ar iesniegumu. Ja tas ir pirkts par pilnu cenu vai citā uzņēmumā, būs nepieciešams garantijas talons un čeks vai telefona kastīte. Iesniegumu vari uzrakstīt jebkurā Bites salonā vai elektroniski - sūtot to ar derīgu e-parakstu uz info@bite.lv.

Vai atbilde bija noderīga?

Lielākai daļai ierīču IMEI kods ir norādīts uz ierīces korpusa, kā arī pirkšanas dokumentos. Telefonā IMEI kodu vari noskaidrot, ievadot simbolu kombināciju *#06# un nospiežot zvanīšanas pogu.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja gadījumā telefons ir pazaudēts vai nozagts, pirmkārt, nepieciešams nobloķēt SIM karti, lai trešā persona nevar izmantot Tavu numuru. SIM karti vari nobloķēt ManaBite – Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība.

IMEI kodu iespējams nobloķēt, uzrakstot iesniegumu un uzrādot pirkumu apliecinošu dokumentu (izņēmums – ja ierīcei šobrīd ir aktīvs nomaksas līgums). Iesniegumu var uzrakstīt jebkurā Bites salonā vai sūtot elektroniski ar derīgu e-parakstu uz info@bite.lv.

Vai atbilde bija noderīga?

Lūdzu, aiznes atrasto telefonu uz Tev tuvāko Bites salonu, kolēģi sazināsies ar telefona īpašnieku. Paldies par Tavu izpalīdzību!

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601