Rēķinu saņemšana

Drukātā rēķina piegāde Tavā pastkastītē izmaksās 2 EUR/mēn.

Vai atbilde bija noderīga?

To vari izdarīt ManaBite pašapkalpošanās portālā. Ienāc Kontu un numuru iestatījumos, uzspied Rediģēt konta informāciju un atzīmē, ka nevēlies saņemt atgādinājuma ziņas par rēķina gatavību un/vai rēķina apmaksu.

Vai atbilde bija noderīga?

Adresi vari nomainīt:
- nosūtot pieteikumu uz info@bite.lv
- jebkurā no mūsu saloniem, uzrādot personas apliecinošu dokument
- piezvanot uz klientu apkalpošanas dienestu 1601 vai 25851601

 

Rēķina saņemšanas veidu vari nomainīt:
- Pašapkalpošanās portālāwww.manabite.lv (izvēlies Kontu/numuru iestatījumi, nospied pogu Rediģēt konta informāciju" un rediģē rēķina piegādes veidu)
- Rakstot uz e-pastu info@bite.lv
- Zvanot uz 1601 vai 25851601
- Ienākot jebkurā Bites salonā

 

Vai atbilde bija noderīga?

Uz e-pastiem informācija par rēķinu tiek izsūtīta no 8. līdz 12. datumiem, uz pastu – no 7. līdz 15. datumam. Kā arī klientiem tiek izsūtītas SMS ar informāciju par rēķina summu, ja klients šādai funkcionalitātei ir pieteicies.

Elektroniski rēķini visiem klientiem ir pieejami ManaBite pašapkalpošanās portālā.

Vai atbilde bija noderīga?

Rēķinu piegāde

Katra mēneša sākumā mēs Tev nosūtīsim SMS, lai informētu par jauno rēķinu, norādot summu samaksai un klienta numuru – galveno informāciju, kas nepieciešama, lai samaksātu rēķinu interneta bankā.

Tu pats vari izvēlēties veidu, kā saņemt savu rēķinu:

ManaBite -  Bites pašapkalpošanas portāls, kur rēķini tiek ievietoti visātrāk. Šajā lapā vari apskatīties rēķinus par pēdējiem sešiem mēnešiem, kā arī redzēt detalizētas izmaksas katrai pozīcijai. www.manabite.lv ir iespējams ērti pārvaldīt un rediģēt pakalpojumus.

Drukāts rēķins pastkastē, kuru Tu saņemsi katru mēnesi līdz 15. datumam. Ņem vērā, ka kopš septembra šis pakalpojums Tev papildus izmaksās 2 EUR/mēn. Izņēmums ir klienti, kuri vecāki par 65 gadiem, – senioriem rēķina izsūtīšana būs bezmaksas.

Rēķins internetbankā, kuru Tu saņemsi savā internetbankā, ja būsi noslēdzis līgumu par elektronisku rēķinu regulāru apmaksu ar savu banku. Ja Tava banka ir AS „SEB banka”, tad par šādu pakalpojumu Tev tiks piestādīta maksa 0.23 €/ par katru rēķinu. 

Rēķins interneta portālā www.rekini.lv . Reģistrējoties šajā portālā, Tu vari norādīt, ka savu Bites rēķinu Tu vēlies saņemt šeit.

 

Kā nomainīt rēķina saņemšanas adresi?

Adresi vari nomainīt:
- nosūtot pieteikumu uz info@bite.lv
- jebkurā no mūsu saloniem, uzrādot personas apliecinošu dokumentu
- piezvanot uz klientu apkalpošanas dienestu 1601 vai 25851601

 

Kā mainīt rēķina saņemšanas veidu?

 

  • Pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv (izvēlies Kontu/numuru iestatījumi, nospied pogu Rediģēt konta informāciju" un rediģē rēķina piegādes veidu)
  • Rakstot uz e-pastu info@bite.lv
  • Zvanot uz 1601 vai 25851601 
  • Ienākot jebkurā Bites salonā

 

Vai atbilde bija noderīga?

Drukātie rēķini tiek piegādāti pa pastu līdz katra mēneša 15. datumam. Ja gadījumā šajā laikā neesi saņēmis rēķinu savā pastkastē, sazinies ar mūsu apkalpošanas komandu, rakstot uz info@bite.lv vai zvanot uz 1601 vai 25851601.

Visi rēķini klientiem elektroniski ir pieejami ManaBite pašapkalpošanās portālā.

Vai atbilde bija noderīga?

Izskatās, kā kāds klients ir nekorekti norādījis adresi, aizpildot kontaktinformāciju. Lūdzu, sazinies ar mūsu klienta apkalpošanas komandu info@bite.lv vai zvani uz 1601, lai varam šo jautājumu sakārtot.

Vai atbilde bija noderīga?

Jā, ja Tev ir vairāki klientu numuri un vēlies tos apvienot, lai saņemtu vienu rēķinu par visiem numuriem, nepieciešams sazināties ar klienta apkalpošanas komandu. Raksti uz info@bite.lv vai zvani 1601.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601