Rēķinu piegāde, adrese un veids
Rēķinu piegāde
Katra mēneša sākumā mēs Tev nosūtīsim SMS, lai informētu par jauno rēķinu, norādot summu samaksai un klienta numuru – galveno informāciju, kas nepieciešama, lai samaksātu rēķinu interneta bankā.
Tu pats vari izvēlēties veidu, kā saņemt savu rēķinu:
- ManaBite - Bites pašapkalpošanas portāls, kur rēķini tiek ievietoti visātrāk. Šajā lapā vari apskatīties rēķinus par pēdējiem sešiem mēnešiem, kā arī redzēt detalizētas izmaksas katrai pozīcijai. www.manabite.lv ir iespējams ērti pārvaldīt un rediģēt pakalpojumus.
- Drukāts rēķins pastkastē, kuru Tu saņemsi katru mēnesi līdz 15. datumam. Ņem vērā, ka sākot ar 01.11.2024., līdzšinējo 2 €/mēn. vietā, šis pakalpojums Tev izmaksās 2,95 €/mēn., bet klientiem, kuri vecāki par 65 gadiem, 1,21 €/mēn.
- Rēķins internetbankā, kuru Tu saņemsi, noslēdzot līgumu ar savu banku par elektronisku rēķinu regulāru apmaksu. Sākot ar 01.11.2024. SEB bankas klientiem šis pakalpojums, līdzšinējo 0,23 € vietā, kā arī Swedbank klientiem, turpmāk izmaksās papildus 0,30 € par katru rēķinu.
- Rēķins interneta portālā www.rekini.lv . Reģistrējoties šajā portālā, Tu vari norādīt, ka savu Bites rēķinu Tu vēlies saņemt šeit.
Kā nomainīt rēķina saņemšanas adresi?
Adresi vari nomainīt:
- Nosūtot pieteikumu uz info@bite.lv
- Jebkurā no mūsu saloniem, uzrādot personas apliecinošu dokumentu
- Zvanot uz klientu apkalpošanas dienestu 1601 vai 25851601
Kā mainīt rēķina saņemšanas veidu?
- - Pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv (izvēlies Kontu/numuru iestatījumi, nospied pogu Rediģēt konta informāciju" un rediģē rēķina piegādes veidu)
- - Rakstot uz e-pastu info@bite.lv
- - Zvanot uz 1601 vai 25851601
- - Ienākot jebkurā Bites salonā