Rēķinu piegāde, adrese un veids

Rēķinu piegāde

Katra mēneša sākumā mēs Tev nosūtīsim SMS, lai informētu par jauno rēķinu, norādot summu samaksai un klienta numuru – galveno informāciju, kas nepieciešama, lai samaksātu rēķinu interneta bankā.

Tu pats vari izvēlēties veidu, kā saņemt savu rēķinu:

ManaBite -  Bites pašapkalpošanas portāls, kur rēķini tiek ievietoti visātrāk. Šajā lapā vari apskatīties rēķinus par pēdējiem sešiem mēnešiem, kā arī redzēt detalizētas izmaksas katrai pozīcijai. www.manabite.lv ir iespējams ērti pārvaldīt un rediģēt pakalpojumus.

Drukāts rēķins pastkastē, kuru Tu saņemsi katru mēnesi līdz 15. datumam. Ņem vērā, ka kopš septembra šis pakalpojums Tev papildus izmaksās 2 EUR/mēn. Izņēmums ir klienti, kuri vecāki par 65 gadiem, – senioriem rēķina izsūtīšana būs bezmaksas.

Rēķins internetbankā, kuru Tu saņemsi savā internetbankā, ja būsi noslēdzis līgumu par elektronisku rēķinu regulāru apmaksu ar savu banku. Ja Tava banka ir AS „SEB banka”, tad par šādu pakalpojumu Tev tiks piestādīta maksa 0.23 €/ par katru rēķinu. 

Rēķins interneta portālā www.rekini.lv . Reģistrējoties šajā portālā, Tu vari norādīt, ka savu Bites rēķinu Tu vēlies saņemt šeit.

 

Kā nomainīt rēķina saņemšanas adresi?

Adresi vari nomainīt:
- nosūtot pieteikumu uz info@bite.lv
- jebkurā no mūsu saloniem, uzrādot personas apliecinošu dokumentu
- piezvanot uz klientu apkalpošanas dienestu 1601 vai 25851601

 

Kā mainīt rēķina saņemšanas veidu?

 

  • Pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv (izvēlies Kontu/numuru iestatījumi, nospied pogu Rediģēt konta informāciju" un rediģē rēķina piegādes veidu)
  • Rakstot uz e-pastu info@bite.lv
  • Zvanot uz 1601 vai 25851601 
  • Ienākot jebkurā Bites salonā

 

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601