Rēķinu apmaksas kavēšana

Kavējuma nauda tiek aprēķināta, ja nesaņēmām rēķina apmaksu līdz 20. datumam (ieskaitot). Rēķins tiek uzskatīts par apmaksātu, kad maksājums ienāk mūsu kontā.

Kavējuma nauda tiek aprēķināta pa periodiem – no 21. datuma līdz mēneša beigām (šie soda procenti atspoguļojas rēķinā), un no 1. datuma līdz brīdim, kamēr klients parādu nenosedz (šie soda procenti atspoguļosies nākamajā rēķinā).

Ikmēneša rēķini ir jāapmaksā līdz 20. datumam, taču, kad klientiem ir kavējuma nauda vai daļēji neapmaksāts iepriekšējais rēķins, mēs lūdzam apmaksāt šo parāda daļu nekavējoties, lai kavējuma nauda neturpina pieaugt.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja mēs nesaņemsim maksājumu, pabrīdinot Tevi, mums būs tiesības ierobežot Tev pakalpojumu izmantošanu. Atjaunot sakarus varēsim tikai tad, kad būs samaksāts rēķins un savā kontā būsim saņēmuši samaksas summu. Saprotam, ka dzīvē gadās dažādas situācijas, tāpēc pēc atgādinājuma cerēsim, ka veiksi samaksu uzreiz.

Ja nevari samaksāt uzreiz

Ja radusies situācija, ka maksājumu nevari veikt laikus, negaidi zvanu no mums, bet savlaicīgi dod ziņu, rakstot uz info@bite.lv, zvanot 1601 vai atnākot uz Bites salonu. 
 

Kā mēs Tev šajā situācijā varam palīdzēt?

Ļausim Tev atlikt maksājumu vienu reizi, ja Tu:

- esi maksājis vismaz 3 pilnus rēķinus;
- neesi atlicis maksājumu iepriekšējā mēnesī.

Atceries, ka rēķina maksājumu ir iespējams atlikt tikai vienu reizi!
 

Ja esi samaksājis nepilnu summu

Ja esi veicis daļēju samaksu parāda summai, tas neskaitās kā pilnīgi nosegts parāds un pakalpojumi joprojām var tikt ierobežoti.

Vai atbilde bija noderīga?

Tev ir jāsazinās ar šo parādu piedziņas kompāniju, lai vienotos par parāda apmaksu.

Vai atbilde bija noderīga?

Pakalpojumi tiks atjaunoti, līdzko būsim saņēmuši maksājumu no Tevis. Svarīgi saprast, ka pakalpojumi tiks aktivizēti tikai tajā brīdī, kad naudiņa būs ieripojusi mūsu kontā. Tādēļ rēķinies – ja samaksu veic skaidrā naudā, tas var ilgt līdz pat piecām dienām.

Kā piereģistrēt maksājumu un atjaunot pakalpojumus ātrāk
 

- Ja Tev ir tikai viens nesamaksāts rēķins (un ir apmaksāti vismaz 3 iepriekšējie rēķini), tad: Zvani uz 1617 (+371 25851601 ja zvani no citas valsts) un seko instrukcijām;

- Ja Tev pie mums jau ir 2 kavēti maksājumi: Pakalpojumus varēsim atjaunot dažos gadījumos, uzrādot maksājuma uzdevumu par maksājuma veikšanu. To vari atsūtīt mums uz info@bite.lv vai ienest kādā no Bites saloniem.

 

 

Vai atbilde bija noderīga?

Maksājumu var piereģistrēt, zvanot uz numuru 1617 vai +37125851601 no ārzemēm. Svarīgi – jāzvana ir no Bites numura. Zvanot, sekos instrukcija, kā piereģistrēt maksājumu gan par savu numuru, gan par citam klientam piederošu numuru.

Vai atbilde bija noderīga?

Pakalpojumi var būt ierobežoti vairāku iemeslu dēļ:

Ja Tev ir bijis neapmaksāts rēķins: pakalpojumi atjaunosies pēc rēķina apmaksas. Parasti tas notiek pāris stundu laikā, ja esi veicis maksājumu internetbankā. Ja neesi to darījis šomēnes, vari atjaunot pakalpojumus ātrāk, piereģistrējot maksājumu - zvani uz 1617 un seko instrukcijām. Neaizmirsti veikt ierīces restartu, kā arī, ja esi ārpus Latvijas, papildus restartam pieslēgties pie cita vietējā mobilā operatora.

Ja pakalpojumi bija ierobežoti kredītlimita sasniegšanas dēļ: Ja atrodies ārzemēs un saņēmi SMS par kredītlimita 80% vai 100% sasniegšanu, jāsazinās ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai Tavs limits tiktu paaugstināts. Raksti info@bite.lv vai zvani +37125851601.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601