Rēķinu samaksa

Termiņš: Saņemtais rēķins jāsamaksā līdz kārtējā mēneša 20. datumam.

Kas jānorāda maksājumā: Veicot samaksu interneta bankā, Tev jānorāda: summa un Tavs klienta numurs. Šo informāciju vari apskatīt mūsu sūtītajā SMS mēneša sākumā.

Ja Tu apmaksā rēķinu kādam citam Bites klientam, noteikti norādi viņa klienta numuru.

Apstiprinājums samaksai: Kad būsim saņēmuši no Tevis samaksu, nosūtīsim SMS uz Tavu numuru. Gadījumā, ja nevēlies saņemt šādu SMS, zvani 1601 vai raksti info@bite.lv un par to mūs informē.

Maksājuma dalīšana: Mēs uzskatām, ka rēķins ir samaksāts tikai tad, ja esam no Tevis saņēmuši pilnu samaksu norādītajai summai. Ja samaksa veikta daļēji, trūkstošā summa (pēc 20. datuma) tiek uztverta kā kavēts maksājums (parāds). Ja to nenosedz un nereaģē uz mūsu atgādinājumiem, esam tiesīgi ierobežot Tev sniegtos pakalpojumus, ja vien neesi individuāli vienojies ar mūsu konsultantu.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601