Ko darīt, ja manā ierīcē nedarbojas kāda aplikācija?

Ļoti bieži ierīcei pārstāj darboties noteiktas funkcijas, ja nav veikti programmatūras atjauninājumi, tāpēc vienmēr pārliecinies, ka ierīcei ir veikts jaunākais programmatūras atjauninājums. Reizēm defektus var izraisīt dažādas trešās puses izstrādātāju aplikācijas, kas konfliktē vai pilnībā neatbilst ierīces operētājsistēmas prasībām. Šādus defektus var novērst, izdzēšot konkrēto aplikāciju vai vēl labāk - veicot ierīces rūpniecisko datu atiestati. Ja defektu tomēr neizdodas novērst, tad ierīci nepieciešams nodot jebkurā sertificētā servisa centrā vai Bites salonā, kur tas tiks pārsūtīts atbilstošajam sertificētam servisa centram. Sertificētā servisa centrā remonta speciālisti veiks ierīces pārbaudi un remontu, ja tas būs nepieciešams.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601