Ko darīt, ja esmu aizmirsis vai nobloķējis savu PIN/PUK kodu?

Ja esi aizmirsis PIN vai PUK kodu
Pēcapmaksas numuru īpašnieki var atrast savu PIN un PUK kodu pašapkalpošanās lapā ManaBite (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība). Ja Tev ir priekšapmaksas karte, PIN un PUK kodus vari atrast uz SIM kartes plastikāta.
 

Ja esi nobloķējis PIN/PUK kodu
Kad ir nobloķēts PIN kods, ierīce aprasti prasa ievadīt PUK kodu. Ja Tev ir pēcapmaksas numurs, oriģinālo PIN un PUK kodu vari atrast savā ManaBite profilā pašapkalpošanās lapā www.manabite.lv (Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība). Ja Tev ir priekšapmaksas karte, PIN un PUK kodus vari atrast uz SIM kartes plastikāta.
 

Atceries - ja 10 reizes nepareizi ievadīsi PUK kodu, SIM karte tiks nobloķēta pilnībā un tā būs jāmaina. Lai saņemtu jaunu SIM karti, jādodas uz tuvāko Bites salonu (SIM kartes maiņa maksā 5 EUR).

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601