Kāpēc man nestrādā internets?

Ko vari izdarīt, ja telefonā nedarbojas internets:
  • restartē telefonu;
  • pārliecinies, vai ir ieslēgti mobilie dati (vai pie pārklājuma stabiņiem uzradās tehnoloģija4G, LTE, 3G, H, H+, EDGE, G utt.);
  • pārliecinies, vai Tev ir ieslēgts 4G signāls telefona iestatījumos;
  • pārbaudi APN iestatījumus (piekļuves punktu nosaukumam jābūt Bite LV internet, bet APN nosaukumam - internet);
  • pārbaudi, vai neesi nobloķējis internetu. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Pakalpojumu bloķēšana > Internets telefonā;
  • pārliecinies, vai neesi telefona iestatījumos uzstādījis ierobežojumus interneta lietojumam.

Ja gadījumā nekas no iepriekšminētā nepalīdz, raksti uz info@bite.lv , zvani uz 1601(vai 25851601) vai ienāc kādā no Bites saloniem.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601