Kā rīkoties, ja pakalpojums atslēgts neapmaksātu rēķinu dēļ?

Iesakām veikt rēķinu apmaksu, lai varētu atjaunot pakalpojuma pieslēgumu.
Ja rēķins ir apmaksāts, tad pakalpojuma atjaunošanas nolūkos, lūdzam sazināties ar mums pašapkalpošanās portāla sadaļā Saziņa vai izmantojot sadaļu Kontakti.

Informējam, ka par pakalpojuma atslēgšanu neapmaksātu rēķinu dēļ tiek piemērota vienreizēja komisijas maksa 4,27 € (ar PVN), kas tiek iekļauta nākamajā rēķinā pēc pakalpojumu atslēgšanas.
Izvairīties no kavētiem maksājumiem var palīdzēt e-rēķinu automātiskās apmaksas pieslēgšana bankā.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601