Kā es varu sākt lietot ManaBite?

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv

Ja vēl neesi reģistrējies ManaBitē, izmanto šo saiti: https://www.manabite.lv/lv/register/ Ievadi savu e-pastu un izdomā paroli, kas būs jāievada divreiz pie reģistrācijas.

Ja e-pasts sakrīt ar Bites līgumā norādīto, uzreiz redzēsi pilnu informāciju par numura statistiku, rēķiniem, tarifiem un ierīcēm.

Ja informāciju profilā neredzi, tad ir jāveic autorizācija, lai apstiprinātu profilu un informācija par numuru parādītos ManaBitē. To var izdarīt 2 veidos:

1. Veicot autorizāciju ar internetbanku. Jāienāk iestatījumos, tad jāizvēlas Profila iestatījumi un pēc tam Autorizēties ar internetbanku. Autorizācija ir jāveic tikai vienreiz.

2. Pievienojot kontu ar klienta numuru un klienta paroli. Iestatījumos jāizvēlas Kontu / numuru iestatījumi, tālāk Pievienot kontu ar klienta paroli. Jāņem vērā, ka klienta parole jāieraksta tieši tā, kā tā bija norādīta līgumā (ievērojot mazos/lielos burtus, ja tādi ir, atstarpes u.t.t.).
 

ManaBite mobilā aplikācija

Lejuplādē mobilo aplikāciju Google Play vai Apple Store. Reģistrē savu e-pasta adresi un izdomā paroli. Atceries, ja reģistrēsies ar to pašu e-pastu, ko norādīji Bites līgumā, reģistrācija aizņems mazāk laika.
Ja reģistrējies ar citu e-pastu, pilnu informāciju profilā neredzēsi, tāpēc Tev būs jāveic autorizācija (tikai vienreiz). Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu:

1. Ar internetbanku – atrodi sadaļu Uzstādījumi (zobrata ikona augšējā labajā stūrī), tad Mans profils. Izvēlies pogu “Autorizēties ar internetbanku”, tālāk sameklē savu banku un seko instrukcijām.

2. Ar klienta paroli – savā tukšajā profilā ieraudzīsi cilvēka simbolu, izvēlies to. Tālāk spied uz plusiņa, Tev būs jāievada savs klienta numurs un klienta parole. Esi uzmanīgs, parolei jābūt uzrakstītai tieši tā, kā biji norādījis to līgumā(ievērojot mazos/lielos burtus, ja tādi ir, atstarpes u.t.t.).

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601