Citi papildpakalpojumi

Pakalpojumu “Mobilās ierīces ekrāna apdrošināšana” SIA “BITE Latvija”, vienotais Reģ. Nr. 40003742426, izplata kā reģistrēts Aon Baltic, UADBB, juridiskā adrese A. Goštauto iela 40B, Viļņa, LT-03163, licencēta Lietuvas Bankā, reģistrācijas Nr. 110591289, Apdrošināšanas papildpakalpojuma starpnieks. Ar Apdrošināšanas papildpakalpojuma reģistrācijas statusu iespējams iepazīties šeit.

Apdrošināšanas produkta informatīvais dokuments no 01.07.2022
Mobilās ierīces ekrāna apdrošināšanas pakalpojuma lietošanas noteikumi

Vai atbilde bija noderīga?

Ievadot šos kodus telefonā un nospiežot zvanīšanas pogu, uz ekrāna redzēsi noderīgu informāciju:

*#06#

Pārbaudīt telefona IMEI (International Mobile Equipment Identity) numuru

*#7760#

Ražotāja sērijas numurs

*#0000#

Telefona programmatūras pārbaude

 

Vai atbilde bija noderīga?

Pakalpojums

Nobloķēt

Atbloķēt

Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide

*35*bloķēšanas kods# OK

 #35*bloķēšanas kods# OK

Izejošie zvani, SMS, datu pārraide

*33*bloķēšanas kods# OK

#33*bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani

*35*bloķēšanas kods*11# OK

#35*bloķēšanas kods*11# OK

Izejošie zvani

*33*bloķēšanas kods*11# OK

#33*bloķēšanas kods*11# OK

Ienākošie SMS

*35*bloķēšanas kods*16# OK

#35*bloķēšanas kods*16# OK

Izejošie SMS

*33*bloķēšanas kods*16# OK

#33*bloķēšanas kods*16# OK

Starptautiskie zvani un SMS

*331*bloķēšanas kods# OK

#331*bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide, atrodoties ārzemēs

*351* bloķēšanas kods# OK

#351* bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani, atrodoties ārzemēs

*332*bloķēšanas kods# OK

#332*bloķēšanas kods# OK

Vai atbilde bija noderīga?

Vari apmaksāt Mobilly pakalpojumus – auto stāvvietas, transporta biļetes un iebraukšanu Jūrmalā, izmantojot Mobilly – un summa tiks pieskaitīta Bites rēķinam.

Viss, kas nepieciešams – lejuplādē Mobilly aplikāciju, izvēlies atbilstošo stāvvietas zonu, tad atzīmē atbilstošo automašīnu un izvēlies "Maksāt pie Bites rēķina". Mobilly maksājuma pievienošana Bites rēķinam maksā 0,25 EUR.

Ja vēlies apmaksāt stāvvietu ar SMS palīdzību, tad, lai aktivizētu stāvvietas apmaksu, jāsūta SMS ar tekstu MSTART, mašīnas numuru un stāvvietas zonas burtu uz numuru 1859, piemēram, MSTART GA5785 A.

Vairāk informācijas lasi šeit:https://www.bite.lv/lv/mobilly

Vai atbilde bija noderīga?

Pieslēdz Balss pastu – sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts+ vai arī ienāc www.manabite.lv sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi un izvēlies Balss pasts.

Pieslēdzot Balss pastu, Tev automātiski tiks atslēgts zvanu reģistra pakalpojums.

Lai atslēgtu Balss pastu, sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts- vai arī izdari to pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv

Vai atbilde bija noderīga?

PAR MOBILO PĀRVEDUMU

Ar mobilo pārvedumu Tu vari pārskaitīt naudu uz jebkuru  numuru, kas lieto Bites priekšapmaksas pakalpojumu. To vari veikt, ja esi Bites pēcapmaksas vai priekšapmaksas pakalpojumu lietotājs, vienīgi ņem vērā - ja mobilo pārvedumu vēlies veikt no pēcapmaksas numura, tad par šo numuru ir jābūt apmaksātiem vismaz pēdējiem 3 Bites rēķiniem.


SVARĪGI ZINĀT

  • viena mobilā pārveduma limits ir 10 EUR;
  • mobilo pārvedumu vienam un tam pašam numuram var veikt 1 reizi diennakts laikā;
  • no dažādiem numuriem mobilo pārvedumu var saņemt ne biežāk kā 2 reizes diennakts laikā;
  • 30 dienu laikā iespējams veikt ne vairāk kā 5 mobilos pārvedumus ar kopējo limitu 30 EUR apmērā;
  • 30 dienu laikā var arī saņemt ne vairāk kā 5 mobilos pārvedumus ar kopējo limitu 30 EUR apmērā.

Priekšapmaksas klientam limits naudas nosūtīšanai ir 30 EUR pēdējās 30 dienās uz vienu konkrētu numuru, bet, sūtot uz dažādiem numuriem, kopējais naudas nosūtīšanas apjoms nav ierobežots.


KĀ VEIKT MOBILO PĀRVEDUMU?

Ja vēlies pieslēgt pakalpojumu „Mobilais pārvedums”, nosūti SMS ar tekstu “PP+” uz 1600. Pēc tam to varēsi lietot, kad vien nepieciešams.

Lai pieprasītu naudu no cita lietotāja, nosūti SMS ar tekstu “LUDZU B,BB 371xxxxxxxx” uz 1600, kur:

  • B,BB ir summa eiro, ko vēlies pieprasīt;
  • 371xxxxxxxx ir Bites pēcapmaksas numurs, no kā vēlies naudu pieprasīt.

Piemēram, LUDZU 1,20 37125544311.

Lai apstiprinātu naudas pieprasījumu, atbildi uz pieprasījuma īsziņu, nosūtot atbildes SMS ar tekstu “JA”.

Lai pārskaitītu naudu, sūti SMS ar tekstu “PP B,BB 371xxxxxxxx” uz 1600, kur:

  • B,BB ir summa eiro, ko vēlies pārskaitīt;
  • 371xxxxxxxx ir Bites priekšapmaksas numurs, kam vēlies šo naudu pārskaitīt.  

Piemēram, PP 1,20 37125544311

Atceries - mobilo pārvedumu Tu vari atcelt 5 minūšu laikā, piemēram, ja netīšām esi kļūdījies telefona numurā. Šādā gadījumā sūti SMS ar tekstu “STOP” uz 1600.
Ja vēlies atslēgt pakalpojumu „Mobilais pārvedums”, nosūti SMS ar tekstu “STOP PP” uz 1600. Ņem vērā, ka pēc atslēgšanas mobilos pārvedumus vairs nevarēsi veikt.

Vai atbilde bija noderīga?

Satura filtrs ir lietotne, kas tiek nodrošināta no ierīces ražotāja vai lejupielādēta ierīcē, lai pārraudzītu un  ierobežotu bērniem pieejamo informāciju un aktivitātes gan pašā ierīcē, gan interneta vidē. 

“Apple” ierīču lietotāji var izmantot “Family Sharing” rīku, kas brīdī, kad bērns vēlas kaut ko lejupielādēt ierīcē, nosūta vecākiem pieprasījumu izvērtēt un apstiprināt šo darbību. Savukārt “Android” operētājsistēmas ierīcēs pieejams “Google Family Link”, kurā no vecāku telefona iespējams kontrolēt bērna laiku pie ekrāna, patērēto saturu, kā arī lietotnes, kas tiek lejupielādētas bērna ierīcēs.

Parūpēties par bērnu drošību internetā palīdz arī daudzveidīgas aplikācijas, kas ļauj noteikt saturu, kas atvasei pieejams internetā. Piemēram: 

# “Qustodio” - palīdz pieskatīt bērnu attālināti un nodrošina saziņu bīstamās situācijā.
#”Kaspersky Safe Kids” - pieskata bērna aktivitātes digitālajā pasaulē un ārpus tās
# “Norton Family” - monitorē bērna tiešsaistes aktivitātes
# “Mama Bear” - palīdz noteikt bērna atrašanās vietu gan fiziskā, gan digitālā vidē

Vai atbilde bija noderīga?

Šis pakalpojums sarunas laikā ļaus redzēt citu ienākošo zvanu. Tas ir bez maksas, un aktivizēt vai izslēgt to vari ar šīm kombinācijām:

*43# un zvana poga – ieslēgt līdzsavienojumu;
#43# un zvana poga – izslēgt līdzsavienojumu.

Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie Zvanu iestatījumiem.

Vai atbilde bija noderīga?

Uzstādīt pāradresāciju iespējams vairākos veidos:
• sava telefona zvanu iestatījumos;
• zvanot uz 1601 vai 25851601, taču šajā gadījumā būs iespējama tikai beznosacījuma (tiek pāradresēti visi zvani) pāradresācija un tikai pēcapmaksas numuriem;
• izmantojot MMI kodus (skaties tabulu zemāk).
 

  
Pāradresācijas pakalpojumus
  
  
Aktivēt
  
  
Deaktivēt un pilnībā atslēgt (izdzēst numuru)
  
  
Deaktivēt un atslēgt uz nenoteiktu laiku (saglabāt numuru)
  
  
Statuss
  
  
Atjaunot (ja ir saglabāts numurs)
  
  
Beznosacījumu pāradresācija
  
  
Visus zvanus
  
  
*21*telefona numurs uz kuru pāradresēt#
  
  
##21#
  
  
#21#
  
  
*#21#
  
  
*21#
  
  
Pāradresācija pēc nosacījumiem
  
  
Ja aizņemts
  
  
*67*telefona numurs uz kuru pāradresēt#
  
  
##67#
  
  
#67#
  
  
*#67#
  
  
*67#
  
  
Ja nav atbildes
  
  
*61*telefona numurs uz kuru pāradresēt#
  
  
##61#
  
  
#61#
  
  
*#61#
  
  
*61#
  
  
Ja nav zonā (tīkla pārklājumā)
  
  
*62*telefona numurs uz kuru pāradresēt#
  
  
##62#
  
  
#62#
  
  
*#62#
  
  
*62#
  
  
Visi četri pāradresācijas veidi
  
  
*002*telefona numurs uz kuru pāradresēt#
  
  
##002#
  
  
#002#
  
  
*#002#
  
  
*002#
  
  
Visi nosacījumu pāradresācijas veidi
  
  
*004*telefona numurs uz kuru pāradresēt#
  
  
##004#
  
  
#004#
  
  
*#004#
  
  
*004#
  

Piemēram, Aktivizēt visu zvanu pāradresāciju var, ievadot *21*( 8 zīmju numurs, uz kuru pāradresē)# ZVANĪŠANAS POGA, To var veikt tikai pēcapmaksas numuriem.

Zvanu pāradresācija maksā saskaņā ar pieslēgto tarifu plānu. Pāradresāciju iespējams veikt tikai uz Latvijas telefonu numuriem.
Pāradresācija uz Bites numuriem ir bezmaksas.

Ja Tev ir tarifs Vietējais vai Vietējais 100MB, tad, lai pāradresācija darbotos arī ārpus Latvijas, nepieciešams aktivizēt viesabonēšanas pakalpojumu.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja Tavs telefons bija izslēgts vai atradās ārpus uztveršanas zonas, Tu saņemsi SMS ar numuriem, zvanu laikiem un veikto zvanu skaitu, kuri Tevi centās sasniegt. Tas ir bezmaksas pakalpojums. Lai pieslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR+ Lai atslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR-

Vai atbilde bija noderīga?

Izmantojot šo pakalpojumu, brīžos, kad Tu kādam zvanīsi, zvana saņēmējs nevarēs redzēt Tavu numuru.

Pakalpojumu vari pieslēgt ManaBite pašapkalpošanās lapā vai aplikācijā (sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi).

Vai arī aktivizē to savā telefonā, ievadot kombināciju:
*31# un zvana poga – ieslēgt sava numura slēpšanu;
#31# un zvana poga – izslēgt sava numura slēpšanu.

Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie zvanu iestatījumiem.

Vai atbilde bija noderīga?

Mobilā satura pakalpojumi mēdz būt daudz un ļoti dažādi - tie var būt gan izklaides - spēles, video, mūzikas, iepazīšanās, gan maksa par konkrētu pakalpojumu - stāvvietu, transporta biļeti vai sludinājumu.
Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai tiktu sniegta informācija gan par saturu, gan par tā lietošanas maksu, kā arī iespēju pieteikties un atteikties no pakalpojuma. 
Mobilā satura pakalpojumiem var pieteikties gan sūtot SMS, gan internetā, gan veicot zvanu. Maksu par šiem pakalpojumiem nosaka pakalpojuma sniedzējs, un tai jābūt norādītai pirms tiek veikta satura pakalpojuma iegāde. Pērkot mobilā satura pakalpojumu var izvēlēties maksāt arī abonēšanas maksu - tas nozīmē, ka reizi noteiktā laika periodā (dienā, nedēļā, mēnesī) pakalpojums tiks pagarināts un par to tiks nosūtīta sms uz Tavu tālruni, kā arī Tavam telefona rēķinam tiks pieskaitīta mobilā satura lietošanas maksa saskaņā ar mobilā satura pakalpojuma sniedzēja noteikto cenrādi.


Uzzini kādus pakalpojumus esi izmantojis, sazinoties ar satura nodrošinātāju.

Pakalpojuma numurs (kods)

Pakalpojuma sniedzēja nosaukums

Kontakti

1897

MobiGW OU

support.lv@txthelper.com

67151240

1868, 8889

Netsmart International LTD

help@laikamobile.com
www.netsmart.com.cy

67881528

1885, 1863

Link Mobility OY

support@linkmobility.lv

67226177

1881

SMS solutions SIA (CDR SIA)

support@cdr.lv

67443092

1838, 8403, 8404, 8800

Sales.lv SIA

support@sales.lv

67274479

1800

T2R SIA

support@text2reach.com

67502788 (klientu apkalpošanas centrs)

67271410 (tikai draugiem.lv portāla pakalpojumi)

1859

Mobilly SIA

info@mobilly.lv

1859

22001859

8403, 8404, 8800

Latvenergo AS

klientu.serviss@elektrum.lv

80200400

1851

SS SIA

https://www.ss.lv/lv/contact

67333317

 TVNET

palidzesim@tvnetgrupa.lv
https://www.tvnet.lv/

26651515

Vai atbilde bija noderīga?

Lai sūtītu un saņemtu MMS, Tavā un Tava drauga telefonā jābūt iestatītai MMS funkcijai.

Lai saņemtu iestatījumus, nosūti SMS ar tekstu START uz numuru 1600. Pēc SMS saņemšanas -saglabā iestatījumus, izslēdz un ieslēdz savu telefonu. Ja kaut kas nedarbojas, vienkārši piezvani uz tālruni 1601 un jautā palīdzību mūsu konsultantam.

Liec aiz auss, ka MMS Tev būs iespējams nosūtīt tikai Bites tīklā.
 

MMS tarifi

Multimediju ziņas (MMS) sūtīšana Bites tīklā0,21 EUR
Multimediju ziņas (MMS) saņemšana0,00 EUR

Cenas norādītas ar PVN 21%.
 

MMS iestatījumi

Settings > General > Network > Cellular data network > MMS > APN – mms

Username (lietotājvārds)mms@mms
Password (parole)mms
MMSChttp://mmsc/servlets/mms
MMS Proxy (MMS starpniekserveris)192.168.150.2:8080
MMS max message sizetukšs
MMS ua prof urltukšs

Vai atbilde bija noderīga?

Ļauj savam vecajam telefonam, planšetei, datoram vai viedpulkstenim kļūt par daļu no jaunā. Bite ir gatava novērtēt Tavu esošo ierīci un vērtējuma summu Tu vari izmantot kā maksājuma daļu, iegādājoties jauno ierīci par pilnu cenu vai kā pirmo iemaksu, iegādājoties to nomaksā. Atkarībā no vecās ierīces stāvokļa, vērtējuma summa ir no 1 līdz 800 EUR.

Vairāk informācijas šeit https://www.bite.lv/lv/atpirkums

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601