Biežāk uzdotie jautājumi par televīzijas pakalpojumiem

Atteikties no TV pieslēguma ir iespējams:
  • •    Aizpildot iesniegumu salonā
  • •    Sūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz info@bite.lv
  • •    Autorizējoties manabite.lv ar internetbanku, Smart-ID vai eParakstu un aizpildot terminācijas pieteikumu

Ņem vērā, ka gadījumā, ja izmanto nomas ierīces (piemēram dekoderi ar viedkarti, vai rūteri) pirms pakalpojuma terminēšanas tas ir jāatgriež:
  • •    Bites salonā
  • •    Bites galvenajā birojā Rīgā, Uriekstes ielā 2a-24, 1. stāvā. Biroja darba laiks: 09:00 - 17:00 (no pirmdienas līdz ceturtdienai), 09:00 - 16:00 (piektdienās). Ierīces var atgriezt tikai persona, kura tās ir iegādājusies

Vai atbilde bija noderīga?

Pirmkārt, vajadzētu pārbaudīt, vai kabelis, kas pienāk pie televizora, atrodas antenas ligzdā, ja ar to viss ir kārtībā, tad nepieciešams sazināties ar Bites tehnisko dienestu zvanot 1601 (no Bites numura), vai 25851601 (no citu operatoru numuriem).

Ja izmanto digitālo vai interaktīvo TV, pārliecinies, ka HDMI vads ir pieslēgts pie TV, TV ir izvēlēta pareizā ievade kā arī pamēģini atvienot un pievienot dekoderi elektrībai.

Vai atbilde bija noderīga?

Ar Bites rēķinu apmaksas kārtību vari iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601