Kā veikt autorizāciju, ja man nav internetbankas?

Neuztraucies, ja Tev nav internetbankas, vari autorizēt profilu ar klienta paroli. Izvēlies, ko vēlies izmantot – ManaBite interneta portālu vai mobilo aplikāciju.

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv

Iestatījumos jāizvēlas Kontu / numuru iestatījumi, tālāk Pievienot kontu ar klienta paroli. Jāņem vērā, ka klienta parole jāieraksta tieši tā, kā tā bija ierakstīta līgumā (ievērojot mazos/lielos burtus, ja tādi ir, atstarpes u.t.t.). Konts tiks pievienots ar pilnām tiesībām un redzēsi visus numurus, kas piesaistīti šim kontam.

ManaBite mobilā aplikācija

Ieejot profilā, Statistikas sadaļā Tev būs jāuzspiež uz cilvēka simbola. Tālāk spied uz plusiņa, Tev būs jāievada savs klienta numurs un klienta parole. Esi uzmanīgs, parolei jābūt rakstītai tieši tā, kā biji norādījis to līgumā, ievērojot visus mazus un lielus burtus, atstarpes un speciālus simbolus, ja tādi Tev bija. Pēc informācijas ievadīšanas būs jānospiež “Pievienot kontu”.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601