Plānotie sistēmas uzlabošanas darbi
Mēs darām visu, lai nodrošinātu Tev vēl kvalitatīvāku apkalpošanu.
Tāpēc šobrīd ieviešam jaunu Centralizēto Klientu Sistēmu (CKS), lai efektīvāk pārvaldītu visu klientu pakalpojumu informāciju Bitē.

Informējam, ka sistēmas uzstādīšanas laikā no sestdienas, 12. oktobra, plkst. 20.00 līdz svētdienas, 13. oktobra, plkst. 10.00 nebūs iespējams veikt sekojošas darbības:
- Izmantot pašapkalpošanās portālu ManaBite
- Pieteikt jaunus un papildināt esošos pakalpojumus (Antivīruss, Ekrāna apdrošināšana u.c.)
- Veikt izmaiņas tarifu plānos
- Papildināt priekšapmaksas kartes
- Pārtraukt un noslēgt jaunus līgumus
- Piekļūt rēķiniem
- Mainīt Go3 plānus un nomāt filmas
Jaunās sistēmas uzstādīšana neietekmēs Bites tīkla kvalitāti – jūs joprojām varēsiet veikt zvanus, sūtīt īsziņas, izmantot mobilo un optisko internetu un citus Bites pakalpojumus kā ierasts.
Mēs ticam, ka jaunā sistēma, kurā esam ieguldījuši 2 miljonus eiro, ļaus mums sniegt saviem klientiem vēl gudrākus un atbilstošākus pakalpojumus, kā arī nodrošināt ātrāku un ērtāku apkalpošanu visos saziņas kanālos.
Atvainojamies par īslaicīgajām neērtībām!
Īss skaidrojums: Bites Centralizētā Klientu Sistēma
Centralizētā Klientu Sistēma (CKS) pārvalda visu klientu un viņu izmantoto pakalpojumu informāciju Bitē. CKS nodrošina pakalpojumu savlaicīgu aktivizēšanu vai pārtraukšanu, rēķinu precīzu aprēķināšanu un izsūtīšanu klientiem utt.
Nē. Sistēmas ieviešana neietekmēs saziņas pakalpojumus - būs iespējams zvanīt, sūtīt īsziņas, izmantot kvalitatīvu mobilo un optisko internetu.
Tomēr šajā periodā nebūs iespējams pasūtīt jaunus vai papildināt esošos pakalpojumus, īslaicīgi tiks izslēgti servisa procesi,, nebūs piekļuves rēķiniem, Go3 plānu izmaiņām un filmu nomai, kā arī nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls manabite.lv un nebūs iespējams papildināt priekšapmaksas kartes.
Jaunā sistēma, sniegs klientiem vēl gudrākus un atbilstošākus pakalpojumus, kā arī nodrošinās ātrāku un ērtāku apkalpošanu visos saziņas kanālos.