Vai ir kādi ierobežojumi pakalpojumu lietošanai ārzemēs?

Lai lietotu pakalpojumus ārzemēs, jāatceras un jāņem vērā dažas lietas:
  1. Pārbaudi, vai ManaBitē neesi aktivizējis viesabonēšanas liegumu (Tarifu plāni > Papildpakalpojumi). Tāpat pārbaudi, lai Tavā telefonā ir aktivizēta viesabonēšana.
  2. Pārbaudi, vai Tavs tarifu plāns nodrošina pakalpojumu lietošanu ārzemēs. Problēmas varētu būt tikai ar Tarifu Bite Vietējais un Bite Vietējais 100MB – atrodoties ārzemēs, saņemsi SMS kā pieslēgt viesabonēšanu šiem tarifiem.
  3. Visiem klientiem ir noteikts kredītlimits pakalpojumu lietošanai viesabonēšanā (ārpus Eiropas). Parasti šis limits ir 60 EUR, ja neesi to mainījis. Ņem vērā, ja rēķins viesabonēšanā pieaugs līdz šiem 60 vai citam Tevis noteiktam limitam – nevarēsi izmantot pakalpojumus par papildu maksu. Mēs Tevi brīdināsim ar SMS gan par 80%, gan par 100% limita sasniegšanu. Labāk palielināt šo limitu savlaicīgi, sazinoties ar mūsu klienta apkalpošanas komandu info@bite.lv, 1601 (+37125851601, ja esi ārzemēs), vai ienākot kādā no Bites saloniem.
  4. Ja esi uzstādījis kādu Izmaksas kontroles limitu, tad atceries, ka varēsi izmantot maksas papildpakalpojumus līdz šī limita summai. Izmaksu kontroles limitu vienmēr vari palielināt vai atcelt pats ManaBite pašapkalpošanās portālā vai aplikācijā (Tarifu plāni > Izmaksu kontrole).

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601