Rēķinu apmaksa

Ja Tev izveidojas pārmaksa, tā automātiski tiks novirzīta nākamo rēķinu apmaksai. 

Ja nepieciešams maksājumu atgriezt, jāuzraksta iesniegums par pārmaksas vai kļūdainā maksājumu atgriešanu. Iesniegumu var uzrakstīt salonā, atsūtīt pa pastu uz adresi SIA Bite Latvija, Uriekstes iela 2A, LV-1005, Latvija. Ja izmanto www.eparaksts.lv, vari atsūtīt iesniegumu ar e-parakstu uz info@bite.lv.  
 

Vai atbilde bija noderīga?

Veicot maksājumu, atceries, ka maksājuma mērķī jānorāda tikai klienta numurs (tikai ciparus), par kuru maksāsi.

Vai atbilde bija noderīga?

Nepieciešams sagatavot maksājuma uzdevumu vai čeku un kopā ar pareizo klienta numuru nosūtīt uz e-pastu info@bite.lv.

Vai atbilde bija noderīga?

Termiņš: Saņemtais rēķins jāsamaksā līdz kārtējā mēneša 20. datumam.

Kas jānorāda maksājumā: Veicot samaksu interneta bankā, Tev jānorāda: summa un Tavs klienta numurs. Šo informāciju vari apskatīt mūsu sūtītajā SMS mēneša sākumā.

Ja Tu apmaksā rēķinu kādam citam Bites klientam, noteikti norādi viņa klienta numuru.

Apstiprinājums samaksai: Kad būsim saņēmuši no Tevis samaksu, nosūtīsim SMS uz Tavu numuru. Gadījumā, ja nevēlies saņemt šādu SMS, zvani 1601 vai raksti info@bite.lv un par to mūs informē.

Maksājuma dalīšana: Mēs uzskatām, ka rēķins ir samaksāts tikai tad, ja esam no Tevis saņēmuši pilnu samaksu norādītajai summai. Ja samaksa veikta daļēji, trūkstošā summa (pēc 20. datuma) tiek uztverta kā kavēts maksājums (parāds). Ja to nenosedz un nereaģē uz mūsu atgādinājumiem, esam tiesīgi ierobežot Tev sniegtos pakalpojumus, ja vien neesi individuāli vienojies ar mūsu konsultantu.

Vai atbilde bija noderīga?

Drošības pēc sagatavo maksājuma uzdevumu vai čeku un kopā ar savu klienta numuru nosūti uz e-pastu info@bite.lv, pārbaudīsim, vai viss ir kārtībā. 

Vai atbilde bija noderīga?

Jā, to ir iespējams izdarīt ManaBite pašapkalpošanās portālā un aplikācijā. Ienākot savā profilā, izvēlies pogu apmaksāt blakus vajadzīgajam rēķinam. Tev atvērsies logs, kurā redzēsi iespēju apmaksāt rēķinu ar internetbanku, bet blakus būs izvēlne kredītkarte. Atceries, ka kredītkartei ir jābūt reģistrētai iespējai veikt drošus pirkumus internetā. 

Vai atbilde bija noderīga?

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Izmaksu kontrole0,00
Paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšana0,00
Numura slēpšana0,00
Numura noteicējs0,00
SIM kartes atmiņas pārkopēšana 0,00




Izmaiņas, kas stājas spēkā no 01.11.2024.

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem līdz 65 g.v.)2,95 /mēn.
Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem virs 65 g.v.)1,21 /mēn.
Rēķina piegāde internetbankā0,30 /mēn.
Pakalpojuma apturēšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem)7,00
Maksa par pakalpojumu ierobežošanu5,00




 

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)Izņēmuma gadījumi, kad tas Tev nemaksās neko
Bites privāto klientu apkalpošanas tālrunis: 16010,29 /saruna* 
Bites biznesa klientu apkalpošanas tālrunis: 225500000,29 /saruna* 
Bites klientu apkalpošanas tālrunis, zvanot no ārzemēm: 258516010,29 /saruna* 
Numura īpašnieka maiņa7,00
-  Pārnākot pie Bites no cita operatora 
Numura maiņa2,00Atceries, ka jauna numura pieslēgšana vienmēr būs bez maksas
Numura slēgšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem)2,00 
Pakalpojumu atjaunošanas maksa2,00 
SIM kartes maksa5,00 
SIM kartes maiņa5,00
-  Bezmaksas, ja vēlēsies samainīt savu 3G SIM pret 4G SIM karti
-  Ja vēlēsies atkārtoti nomainīt 4G SIM karti uz 4G SIM karti, tad gan būs jārēķinās ar papildu izmaksām
Maksājuma atlikšana5,00** 
Detalizēts pakalpojumu pārskats e-pastā2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas!
Detalizēts pakalpojumu pārskats pasta vēstulē2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! 
Detalizēts pakalpojumu pārskats Bites salonos2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! 

*Maksas zvans, izņemot normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos.
**Maksa spēkā no 20.10.2023.



Home3 pakalpojumu cenrādis

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Home3 vienreizēja pieslēguma maksa5,00
Papildu dekodera uzstādīšanas maksa21,34
Interneta signāla pastiprinātāja uzstādīšana30,00
Maksa par pulti (ja tā bojāta klienta vainas dēļ un ārpus garantijas)10,00
Meistara ceļa izdevumi0,70 /km




 

Tehniķa vizīte

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
- Bitē iegādātā 5G iekštelpu / ārtelpu rūtera / antenas uzstādīšana
- Go3 instalācija
- Divu pakalpojumu savienošana viena apmeklējuma laikā (piemēram, 5G rūtera + Go3 uzstādīšana)
50,00
Citi servisi vizītes laikā40,00 /stundā




 

Optiskā interneta pakalpojumu cenrādis

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
1. Kabeļa maiņa; kabeļa pagarināšana; pieslēguma punkta pārnešana dzīvokļa robežās uz vienu punktu: 
   1.1. Slēdzot jaunu līgumu10,00
   1.2. Neslēdzot jaunu līgumu 
      1.2.1. Līdz 5 metriem25,00
      1.2.2. No 5 metriem līdz 20 metriem35,00
      1.2.3. Virs 20 metriem40,00
2. Tehniķa izsaukums25,00
3. Slēguma atjaunošana vai cita montāžas elementa bojājuma novēršana25,00
4. Bateriju nomaiņa aparatūrā25,00
5. Citas aparatūras pieslēgšana ar klienta instalācijas elementiem un materiāliem30,00
6. Piemaksa par steidzamu darbu izpildi (ārpus kārtas)50,00
7. Kabeļa pieslēgšana rozetei, rozetes defektācija un bojājumu novēršana25,00
8. Klienta vainas dēļ bojātas vai nozaudētas uztvērēja tālvadības pults, barošanas bloka vai telefona aparāta nomaiņa30,00
9. Pakalpojuma pārnešana uz citu adresi (dzīvesvietas maiņa): 
   9.1. Slēdzot jaunu līgumu jaunajā dzīvesvietā10,00
   9.2. Turpinot iepriekšējo līgumu jaunajā dzīvesvietā (ir iespējams tikai, ja jaunajā adresē tiek pieslēgts iepriekš izmantotais pakalpojums, ja tehniski tas ir pieejams un ja abonēšanas maksa atbilst iepriekšējai abonēšanas maksai)25,00


 

Vai atbilde bija noderīga?

Maksājot ManaBitē, vienalga, vai ar internetbaku, vai izmantojot kredītkarti, maksājumi ienāk 20 minūšu laikā. 
Maksājumi no internetbankām par pēcapmaksas numuru apmaksu parasti ienāk 2-3 stundu laikā, kredīts priekšapmaksas kartēm internetbankā tiek papildināts 20 minūšu laikā. 
Narvessen, E-lats, maksājumi no citām internetbankām (no bankām, kuros Bitei nav maksājumu konti) ienāk 2 darba dienu laikā. 
Latvijas pasts maksājumi ienāk 2-3 darba dienu laikā. 
Maxima maksājumi ienāk nākamajā darba dienā. 
Maksājumi no ārzemju bankām parasti ienāk 3-4 darba dienu laikā. 

 

Vai atbilde bija noderīga?

Šo pakalpojumu vari pieslēgt savā bankā. Sazinies ar savu banku un pilnvaro to saņemt un apmaksāt Bite rēķinus Tavā internetbankā. Atceries - ja pieslēgsi šo pakalpojumu šomēnes, pirmais automātiskais rēķins tiks piegādāts uz Tavu banku nākamajā mēnesī.  

Šo pakalpojumu nodrošina visas bankas. Sākot ar 01.11.2024. SEB bankas klientiem, līdzšinējo 0,23 € vietā, kā arī Swedbank klientiem, rēķinu piegāde izmaksās 0,30 €/mēn., kas tiks iekļauta Bites rēķinā. Ja esi citas bankas klients, aicinām par šī pakalpojuma izmaksām interesēties savā bankā.
 

Vai atbilde bija noderīga?

Visātrāk apmaksāt Bites rēķinu var ManaBite pašapkalpošanās portālā un aplikācijā (atceries, ka Tev nebūs piemērota komisijas maksa).

Tāpat iespējams veikt pārskaitījumu uz kādu no mūsu bankas kontiem no Latvijas vai ārzemju bankām. Lai apmaksātu BITE pēcapmaksas rēķinu, vari izmantot kādu no šiem kontiem: 
SWEDBANK:  LV28HABA0551011488678  
SEB banka:     LV40UNLA0050013086498 
DNB/LUMINOR:    LV65RIKO0000084294942
Veicot maksājumu, atceries maksājuma mērķī norādīt tikai savu klienta numuru (tikai ciparus). 

Apmaksāt rēķinu iespējams arī Maximā, Narvesen, Latvijas Pastā, ar E-Lats un noteiktās veikalu tīkla top! tirdzniecības vietās. Bites salonos apmaksāt rēķinu nav iespējams.

Vai atbilde bija noderīga?

Katrā Bites rēķinā ir norādīts rēķina apmaksas datums. Ja līdz tam nebūsim saņēmuši apmaksu par  Tava konta Bites pakalpojumiem, būsim spiesti tos ierobežot - pirms tam nosūtīsim Tev arī atgādinājumu SMS vai e-pastu uz Tavu norādīto e-pasta adresi. Ja pēc atgādinājuma un rēķinā norādītā datuma joprojām nebūsim saņēmuši rēķina apmaksu, par visām kalendārajā mēnesī veiktajām pakalpojumu atjaunošanām tiks piemērota Pakalpojumu atjaunošanas maksa 2,00 EUR (ar PVN) apmērā (ar Bites cenrādi varat iepazīties šeit) - gan situācijās, kad pakalpojumi atjaunosies automātiski, gan reizēs, kad to atjaunošanu veiks Bites klientu apkalpošanas speciālists pēc saziņas ar Tevi. Pakalpojumu atjaunošanas maksa tiks iekļauta Tavā nākamā mēneša rēķinā.

Atgādinām, ka, lai ātrāk atjaunotu Bites pakalpojumus, nepieciešams reģistrēt maksājumu - to visātrāk varat paveikt pats, zvanot uz 1617.

Vai atbilde bija noderīga?

Katrā Bites rēķinā ir norādīts rēķina apmaksas datums. Ja līdz tam nebūsim saņēmuši apmaksu par Tavam Bites kontam pieslēgtajiem pakalpojumiem, būsim spiesti tos ierobežot, pirms tam nosūtot atgādinājuma SMS vai e-pastu uz Tavu norādīto e-pasta adresi. Ja pēc rēķinā norādītā datuma un atgādinājuma joprojām nebūsim saņēmuši rēķina apmaksu, par katru kalendārajā mēnesī veikto pakalpojumu ierobežošanu tiks piemērota maksa 5,00 € apmērā. Maksa par pakalpojumu ierobežošanu tiks iekļauta Tavā nākamā mēneša rēķinā. Ar Bites cenrādi vari iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja vēlies apmaksāt Bites pēcapmaksas rēķinu, izmanto kādu no šiem kontiem:  
SWEDBANK:   LV28HABA0551011488678
SEB banka:     LV40UNLA0050013086498  
DNB/LUMINOR:    LV65RIKO0000084294942

Veicot maksājumu, atceries maksājuma mērķī norādīt savu klienta numuru – tā maksājumi ienāks visātrāk un netiks pazaudēti.

Ja vēlies papildināt priekšapmaksas karti, izmanto gatavo internetbankas šablonu vai šo kontu:
Swedbank       LV02HABA0551010751267

Maksājuma mērķī norādi tikai sava telefona numura 8 ciparus. 
Saņēmējs: SIA “BITE Latvija”, Reģistrācijas numurs: 40003742426

Vai atbilde bija noderīga?

SIA “BITE Latvija”
R.n.: 40003742426
Uriekstes iela 2a, LV-1005, Riga, Latvija
Tel. +371 258 51601
Fakss +371 258 50610

Kompānijas kods: 40003742426
PVN maksātāja kods: LV40003742426

Pamatkonta numurs: (IBAN): LV21HABA0551009849601, banka: AS “Swedbank”, SWIFT: HABALV22
 

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601