Tas ir vienkārši! Izvēlies atbilstošo pieteikuma formu, aizpildi nepieciešamos informācijas laukus, un gaidi mūsu zvanu!
Lai kļūtu par Bites klientu vai uzzinātu vairāk par Bites sniegtajiem pakalpojumiem, droši nāc ciemos uz Bites saloniem vai piezvani Bites klientu apkalpošanas dienestam uz numuru 25851601 (ja esi privātpersona), vai 22550000 (ja esi biznesa klients).
Sērijas Nr. GLP-11
Klientam ir pienākums iepazīties ar Godīgas lietošanas politiku (GLP) un ievērot tās noteikumus, izmantojot Bites elektronisko sakaru pakalpojumus. GLP ir neatņemama pakalpojuma līguma sastāvdaļa. Politika var tikt grozīta un papildināta, tā ir pieejamas Bites mājaslapā www.bite.lv sadaļā “Godīgas lietošanas politika”. Klientam jāseko līdzi un jāiepazīstas ar aktuālo GLP versiju, apmeklējot Bites mājaslapu.
Bites līguma noteikumi (Sērijas Nr. LIG-08)
Bites līguma noteikumi (Sērijas Nr. LIG-07)
Bites līguma noteikumi (Sērijas Nr. LIG-06)
Microsoft Office 365 līguma noteikumi
Go3 pakalpojuma līguma noteikumi - aktuālā redakcija (Sērijas Nr. Go3-05)
Home3 elektronisko sakaru pakalpojumu līguma vispārējie noteikumi no 14.05.2024.
Līguma atjaunošanas pieteikums
IMEI bloķēšanas / atbloķēšanas pieteikums
Pieteikums par maksāšanas atlikšanu
Personāla atlases privātuma politika ir dokuments, kas paredzēts amata pretendentiem un citiem personām, kuru dati var nonākt Bites rīcībā saistībā ar personāla atlasi.
Šī politika ir izstrādāta, lai nodrošinātu godprātīgu, likumīgu un pārredzamu personas datu apstrādi personāla atlases procesa ietvaros, ievērojot visus piemērojamos tiesību aktus un aizsargājot pretendentu tiesības.
Ar pilnu dokumentu varat iepazīties šeit.
Kas ir Labas prakses kodekss?
Labas prakses kodekss ir vienošanās starp uzņēmumiem, kas izmanto telemārketingu, par ētisku un likumīgu komerciālu paziņojumu sūtīšanu privātpersonām. Tas tika izstrādāts, lai nodrošinātu fizisku personu privātuma aizsardzību.
Kodeksa mērķis:
Veicināt atbildīgu un godprātīgu praksi, nodrošinot, ka komerciāli zvani tiek veikti tikai tad, kad ir saņemta skaidra, brīvprātīga un iepriekšēja piekrišana no personas. Tas arī nosaka, kā piekrišana jāsaņem, kādā veidā tā jāapstiprina un kā to var atsaukt.
Kāpēc tas ir svarīgi?
Kodekss palīdz aizsargāt cilvēku tiesības uz mierīgu privāto dzīvi un nodrošina, ka uzņēmumi ievēro augstus ētikas standartus, ievēro datu aizsardzības prasības un neizmanto maldinošas vai uzmācīgas metodes, lai iegūtu klientus.
Pilns Labas prakses kodekss pieejams šeit .
Ja mēs nesaņemsim maksājumu, pabrīdinot Tevi, mums būs tiesības ierobežot Tev pakalpojumu izmantošanu. Atjaunot sakarus varēsim tikai tad, kad būs samaksāts rēķins un savā kontā būsim saņēmuši samaksas summu. Saprotam, ka dzīvē gadās dažādas situācijas, tāpēc pēc atgādinājuma cerēsim, ka veiksi samaksu uzreiz.
Ja nevari samaksāt uzreiz
Ja radusies situācija, ka maksājumu nevari veikt laikus, negaidi zvanu no mums, bet savlaicīgi dod ziņu, rakstot uz info@bite.lv, zvanot 1601 vai atnākot uz Bites salonu.
Kā mēs Tev šajā situācijā varam palīdzēt?
Ļausim Tev atlikt maksājumu vienu reizi, ja Tu:
- esi maksājis vismaz 3 pilnus rēķinus;
- neesi atlicis maksājumu iepriekšējā mēnesī.
Atceries, ka rēķina maksājumu ir iespējams atlikt tikai vienu reizi!
Ja esi samaksājis nepilnu summu
Ja esi veicis daļēju samaksu parāda summai, tas neskaitās kā pilnīgi nosegts parāds un pakalpojumi joprojām var tikt ierobežoti.
Pakalpojumi tiks atjaunoti, līdzko būsim saņēmuši maksājumu no Tevis. Svarīgi saprast, ka pakalpojumi tiks aktivizēti tikai tajā brīdī, kad naudiņa būs ieripojusi mūsu kontā. Tādēļ rēķinies – ja samaksu veic skaidrā naudā, tas var ilgt līdz pat piecām dienām.
Kā piereģistrēt maksājumu un atjaunot pakalpojumus ātrāk
- Ja Tev ir tikai viens nesamaksāts rēķins (un ir apmaksāti vismaz 3 iepriekšējie rēķini), tad: Zvani uz 1617 (+371 25851601 ja zvani no citas valsts) un seko instrukcijām;
- Ja Tev pie mums jau ir 2 kavēti maksājumi: Pakalpojumus varēsim atjaunot dažos gadījumos, uzrādot maksājuma uzdevumu par maksājuma veikšanu. To vari atsūtīt mums uz info@bite.lv vai ienest kādā no Bites saloniem.
| Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
| Izmaksu kontrole | 0,00 |
| Paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšana | 0,00 |
| Numura slēpšana | 0,00 |
| Numura noteicējs | 0,00 |
| SIM kartes atmiņas pārkopēšana | 0,00 |
| Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
| Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem līdz 65 g.v.) | 2,95 /mēn. |
| Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem virs 65 g.v.) | 1,21 /mēn. |
| Rēķina piegāde internetbankā | 0,30 /mēn. |
| Pakalpojuma apturēšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem) | 8,00 |
| Maksa par pakalpojumu ierobežošanu | 8,00 |
| Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) | Izņēmuma gadījumi, kad tas Tev nemaksās neko |
| Bites biznesa klientu apkalpošanas tālrunis: 22550000 | 0,29 /saruna* | |
| Numura īpašnieka maiņa | 7,00 | - Pārnākot pie Bites no cita operatora |
| Numura maiņa | 2,00 | Atceries, ka jauna numura pieslēgšana vienmēr būs bez maksas |
| Numura slēgšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem) | 8,00 | |
| Maksa par pakalpojumu ierobežošanu | 8,00 | |
| SIM kartes maksa | 7,00 | |
| SIM kartes maiņa | 7,00 | - Bezmaksas, ja vēlēsies samainīt savu 3G SIM karti pret jaunākās tehnoloģijas SIM - Ja vēlēsies atkārtoti nomainīt 4G SIM karti uz 4G SIM karti, tad gan būs jārēķinās ar papildu izmaksām |
| Maksājuma atlikšana | 5,00** | |
| Detalizēts pakalpojumu pārskats e-pastā | 2,00 | Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! |
| Detalizēts pakalpojumu pārskats pasta vēstulē | 2,00 | Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! |
| Detalizēts pakalpojumu pārskats Bites salonos | 2,00 | Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! |
*Maksas zvans, izņemot normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos.
**Maksa spēkā no 20.10.2023.
Home3 pakalpojumu cenrādis
| Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
| Home3 vienreizēja pieslēguma maksa | 5,00 |
| Papildu dekodera uzstādīšanas maksa | 21,34 |
| Interneta signāla pastiprinātāja uzstādīšana | 30,00 |
| Maksa par pulti (ja tā bojāta klienta vainas dēļ un ārpus garantijas) | 10,00 |
| Meistara ceļa izdevumi | 0,70 /km |
Tehniķa vizīte
| Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
| - Bitē iegādātā 5G iekštelpu / ārtelpu rūtera / antenas uzstādīšana - Go3 instalācija - Divu pakalpojumu savienošana viena apmeklējuma laikā (piemēram, 5G rūtera + Go3 uzstādīšana) | 50,00 |
| Citi servisi vizītes laikā | 40,00 /stundā |
Optiskā interneta pakalpojumu cenrādis
| Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
| 1. Kabeļa maiņa; kabeļa pagarināšana; pieslēguma punkta pārnešana dzīvokļa robežās uz vienu punktu: | |
| 1.1. Slēdzot jaunu līgumu | 19,00 |
| 1.2. Neslēdzot jaunu līgumu | |
| 1.2.1. Līdz 5 metriem | 25,00 |
| 1.2.2. No 5 metriem līdz 20 metriem | 35,00 |
| 1.2.3. Virs 20 metriem | 40,00 |
| 2. Tehniķa izsaukums | 25,00 |
| 3. Slēguma atjaunošana vai cita montāžas elementa bojājuma novēršana | 25,00 |
| 4. Bateriju nomaiņa aparatūrā | 25,00 |
| 5. Citas aparatūras pieslēgšana ar klienta instalācijas elementiem un materiāliem | 30,00 |
| 6. Piemaksa par steidzamu darbu izpildi (ārpus kārtas) | 50,00 |
| 7. Kabeļa pieslēgšana rozetei, rozetes defektācija un bojājumu novēršana | 25,00 |
| 8. Klienta vainas dēļ bojātas vai nozaudētas uztvērēja tālvadības pults, barošanas bloka vai telefona aparāta nomaiņa | 30,00 |
| 9. Pakalpojuma pārnešana uz citu adresi (dzīvesvietas maiņa): | |
| 9.1. Slēdzot jaunu līgumu jaunajā dzīvesvietā | 19,00 |
| 9.2. Turpinot iepriekšējo līgumu jaunajā dzīvesvietā (ir iespējams tikai, ja jaunajā adresē tiek pieslēgts iepriekš izmantotais pakalpojums, ja tehniski tas ir pieejams un ja abonēšanas maksa atbilst iepriekšējai abonēšanas maksai) | 25,00 |
Pieslēdz Balss pastu – sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts+ vai arī ienāc www.manabite.lv sadaļā „Mani pakalpojumi” -> „Pakalpojumu vadība” -> „Bezmaksas pakalpojumi”.
Pieslēdzot Balss pastu, Tev automātiski tiks atslēgts zvanu reģistra pakalpojums.
Lai to atslēgtu, sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts- vai arī izdari to pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv.
Pašapkalpošanās portāls ManaBite
Reģistrējies pašapkalpošanās lapā www.manabite.lv, un Tu varēsi:
SIA “BITE Latvija” klientu apkalpošanai, dažādu jautājumu, iebildumu un sūdzību izskatīšanai izmanto uzņēmuma oficiālo kanālu - e-pastu info@bite.lv
Tā kā šis e-pasts tiek apkalpots ar Intercom sistēmas palīdzību, klienti atbildes uz saviem jautājumiem saņem no e-pasta ar domēnu @sia-bite-latvija.intercom-mail.com
Lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku atbildi un situācijas risinājumu, ar klientu par vienu un to pašu jautājumu var sazināties dažādi darbinieki, katrs no viņiem atkārtoti iedziļinās situācijas būtībā un rūpīgi pārbauda pieejamos datus, tādējādi sniedzot klientam maksimāli kvalitatīvu atbildi.
Šis pakalpojums ļaus redzēt sarunas laikā citu ienākošo zvanu. Tas ir bez maksas, un to aktivizēt vai izslēgt vari ar šīm kombinācijām:
*43# un zvana poga – ieslēgt līdzsavienojumu;
#43# un zvana poga – izslēgt līdzsavienojumu.
Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie Zvanu iestatījumiem.
Ja Tavs telefons bija izslēgts vai atradās ārpus uztveršanas zonas, Tu saņemsi SMS ar numuriem, zvanu laikiem un veikto zvanu skaitu, kuri Tevi centās sasniegt. Tas ir bezmaksas pakalpojums. Lai pieslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR+ Lai atslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR-
Izmantojot šo pakalpojumu, brīžos, kad Tu kādam zvanīsi, zvana saņēmējs nevarēs redzēt Tavu numuru.
Pakalpojumu vari pieslēgt, zvanot uz 1601 vai 25851601, vai arī www.manabite.lv sadaļā “Mani pakalpojumi” -> “Pakalpojumu vadība” -> “Bezmaksas pakalpojumi”.
Vai arī aktivizē to savā telefonā, ievadot kombināciju:
*31# un zvana poga – ieslēgt sava numura slēpšanu.
#31# un zvana poga – izslēgt sava numura slēpšanu.
Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie zvanu iestatījumiem.