Populārākie jautājumi

Tas ir vienkārši! Izvēlies atbilstošo pieteikuma formu, aizpildi nepieciešamos informācijas laukus, un gaidi mūsu zvanu!

 

Citas iespējas

Lai kļūtu par Bites klientu vai uzzinātu vairāk par Bites sniegtajiem pakalpojumiem, droši nāc ciemos uz Bites saloniem vai piezvani Bites klientu apkalpošanas dienestam uz numuru 25851601 (ja esi privātpersona), vai 22550000 (ja esi biznesa klients).

 

 

Vai atbilde bija noderīga?

Sērijas Nr. GLP-11

Klientam ir pienākums iepazīties ar Godīgas lietošanas politiku (GLP) un ievērot tās noteikumus, izmantojot Bites elektronisko sakaru pakalpojumus. GLP ir neatņemama pakalpojuma līguma sastāvdaļa. Politika var tikt grozīta un papildināta, tā ir pieejamas Bites mājaslapā www.bite.lv sadaļā “Godīgas lietošanas politika”. Klientam jāseko līdzi un jāiepazīstas ar aktuālo GLP versiju, apmeklējot Bites mājaslapu.

Vai atbilde bija noderīga?

Personāla atlases privātuma politika ir dokuments, kas paredzēts amata pretendentiem un citiem personām, kuru dati var nonākt Bites rīcībā saistībā ar personāla atlasi.

Šī politika ir izstrādāta, lai nodrošinātu godprātīgu, likumīgu un pārredzamu personas datu apstrādi personāla atlases procesa ietvaros, ievērojot visus piemērojamos tiesību aktus un aizsargājot pretendentu tiesības.

Ar pilnu dokumentu varat iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Kas ir Labas prakses kodekss?
Labas prakses kodekss ir vienošanās starp uzņēmumiem, kas izmanto telemārketingu, par ētisku un likumīgu komerciālu paziņojumu sūtīšanu privātpersonām. Tas tika izstrādāts, lai nodrošinātu fizisku personu privātuma aizsardzību.

Kodeksa mērķis:
Veicināt atbildīgu un godprātīgu praksi, nodrošinot, ka komerciāli zvani tiek veikti tikai tad, kad ir saņemta skaidra, brīvprātīga un iepriekšēja piekrišana no personas. Tas arī nosaka, kā piekrišana jāsaņem, kādā veidā tā jāapstiprina un kā to var atsaukt.

Kāpēc tas ir svarīgi?
Kodekss palīdz aizsargāt cilvēku tiesības uz mierīgu privāto dzīvi un nodrošina, ka uzņēmumi ievēro augstus ētikas standartus, ievēro datu aizsardzības prasības un neizmanto maldinošas vai uzmācīgas metodes, lai iegūtu klientus.

Pilns Labas prakses kodekss pieejams šeit .
 

Vai atbilde bija noderīga?

Ja mēs nesaņemsim maksājumu, pabrīdinot Tevi, mums būs tiesības ierobežot Tev pakalpojumu izmantošanu. Atjaunot sakarus varēsim tikai tad, kad būs samaksāts rēķins un savā kontā būsim saņēmuši samaksas summu. Saprotam, ka dzīvē gadās dažādas situācijas, tāpēc pēc atgādinājuma cerēsim, ka veiksi samaksu uzreiz.

Ja nevari samaksāt uzreiz

Ja radusies situācija, ka maksājumu nevari veikt laikus, negaidi zvanu no mums, bet savlaicīgi dod ziņu, rakstot uz info@bite.lv, zvanot 1601 vai atnākot uz Bites salonu. 
 

Kā mēs Tev šajā situācijā varam palīdzēt?

Ļausim Tev atlikt maksājumu vienu reizi, ja Tu:

- esi maksājis vismaz 3 pilnus rēķinus;
- neesi atlicis maksājumu iepriekšējā mēnesī.

Atceries, ka rēķina maksājumu ir iespējams atlikt tikai vienu reizi!
 

Ja esi samaksājis nepilnu summu

Ja esi veicis daļēju samaksu parāda summai, tas neskaitās kā pilnīgi nosegts parāds un pakalpojumi joprojām var tikt ierobežoti.

Vai atbilde bija noderīga?

Pakalpojumi tiks atjaunoti, līdzko būsim saņēmuši maksājumu no Tevis. Svarīgi saprast, ka pakalpojumi tiks aktivizēti tikai tajā brīdī, kad naudiņa būs ieripojusi mūsu kontā. Tādēļ rēķinies – ja samaksu veic skaidrā naudā, tas var ilgt līdz pat piecām dienām.

Kā piereģistrēt maksājumu un atjaunot pakalpojumus ātrāk
 

- Ja Tev ir tikai viens nesamaksāts rēķins (un ir apmaksāti vismaz 3 iepriekšējie rēķini), tad: Zvani uz 1617 (+371 25851601 ja zvani no citas valsts) un seko instrukcijām;

- Ja Tev pie mums jau ir 2 kavēti maksājumi: Pakalpojumus varēsim atjaunot dažos gadījumos, uzrādot maksājuma uzdevumu par maksājuma veikšanu. To vari atsūtīt mums uz info@bite.lv vai ienest kādā no Bites saloniem.

 

 

Vai atbilde bija noderīga?

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Izmaksu kontrole0,00
Paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšana0,00
Numura slēpšana0,00
Numura noteicējs0,00
SIM kartes atmiņas pārkopēšana 0,00

 

 

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem līdz 65 g.v.)2,95 /mēn.
Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem virs 65 g.v.)1,21 /mēn.
Rēķina piegāde internetbankā0,30 /mēn.
Pakalpojuma apturēšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem)8,00
Maksa par pakalpojumu ierobežošanu8,00

 

 

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)Izņēmuma gadījumi, kad tas Tev nemaksās neko
Bites biznesa klientu apkalpošanas tālrunis: 225500000,29 /saruna* 
Numura īpašnieka maiņa7,00
-  Pārnākot pie Bites no cita operatora 
Numura maiņa2,00Atceries, ka jauna numura pieslēgšana vienmēr būs bez maksas
Numura slēgšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem)8,00 
Maksa par pakalpojumu ierobežošanu8,00 
SIM kartes maksa7,00 
SIM kartes maiņa7,00
- Bezmaksas, ja vēlēsies samainīt savu 3G SIM karti pret jaunākās tehnoloģijas SIM
-  Ja vēlēsies atkārtoti nomainīt 4G SIM karti uz 4G SIM karti, tad gan būs jārēķinās ar papildu izmaksām
Maksājuma atlikšana5,00** 
Detalizēts pakalpojumu pārskats e-pastā2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas!
Detalizēts pakalpojumu pārskats pasta vēstulē2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! 
Detalizēts pakalpojumu pārskats Bites salonos2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! 

*Maksas zvans, izņemot normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos.
**Maksa spēkā no 20.10.2023.


Home3 pakalpojumu cenrādis

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Home3 vienreizēja pieslēguma maksa5,00
Papildu dekodera uzstādīšanas maksa21,34
Interneta signāla pastiprinātāja uzstādīšana30,00
Maksa par pulti (ja tā bojāta klienta vainas dēļ un ārpus garantijas)10,00
Meistara ceļa izdevumi0,70 /km


 

Tehniķa vizīte

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
- Bitē iegādātā 5G iekštelpu / ārtelpu rūtera / antenas uzstādīšana
- Go3 instalācija
- Divu pakalpojumu savienošana viena apmeklējuma laikā (piemēram, 5G rūtera + Go3 uzstādīšana)
50,00
Citi servisi vizītes laikā40,00 /stundā


 

Optiskā interneta pakalpojumu cenrādis

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
1. Kabeļa maiņa; kabeļa pagarināšana; pieslēguma punkta pārnešana dzīvokļa robežās uz vienu punktu: 
   1.1. Slēdzot jaunu līgumu19,00
   1.2. Neslēdzot jaunu līgumu 
      1.2.1. Līdz 5 metriem25,00
      1.2.2. No 5 metriem līdz 20 metriem35,00
      1.2.3. Virs 20 metriem40,00
2. Tehniķa izsaukums25,00
3. Slēguma atjaunošana vai cita montāžas elementa bojājuma novēršana25,00
4. Bateriju nomaiņa aparatūrā25,00
5. Citas aparatūras pieslēgšana ar klienta instalācijas elementiem un materiāliem30,00
6. Piemaksa par steidzamu darbu izpildi (ārpus kārtas)50,00
7. Kabeļa pieslēgšana rozetei, rozetes defektācija un bojājumu novēršana25,00
8. Klienta vainas dēļ bojātas vai nozaudētas uztvērēja tālvadības pults, barošanas bloka vai telefona aparāta nomaiņa30,00
9. Pakalpojuma pārnešana uz citu adresi (dzīvesvietas maiņa): 
   9.1. Slēdzot jaunu līgumu jaunajā dzīvesvietā19,00
   9.2. Turpinot iepriekšējo līgumu jaunajā dzīvesvietā (ir iespējams tikai, ja jaunajā adresē tiek pieslēgts iepriekš izmantotais pakalpojums, ja tehniski tas ir pieejams un ja abonēšanas maksa atbilst iepriekšējai abonēšanas maksai)25,00


 

Vai atbilde bija noderīga?

Pieslēdz Balss pastu – sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts+ vai arī ienāc www.manabite.lv sadaļā „Mani pakalpojumi” -> „Pakalpojumu vadība” -> „Bezmaksas pakalpojumi”.

Pieslēdzot Balss pastu, Tev automātiski tiks atslēgts zvanu reģistra pakalpojums.

Lai to atslēgtu, sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts- vai arī izdari to pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv.

 

Pašapkalpošanās portāls ManaBite

Reģistrējies pašapkalpošanās lapā www.manabite.lv, un Tu varēsi:

  • vienkārši pārvaldīt un pasūtīt Bites pakalpojumus;
  • uzzināt informāciju par rēķiniem, redzēt zvanu izdrukas;
  • sazināties ar klientu atbalsta komandu un saņemt palīdzību, izmantojot paziņojumu sistēmu.

Vai atbilde bija noderīga?

SIA “BITE Latvija” klientu apkalpošanai, dažādu jautājumu, iebildumu un sūdzību izskatīšanai izmanto uzņēmuma oficiālo kanālu - e-pastu info@bite.lv
Tā kā šis e-pasts tiek apkalpots ar Intercom sistēmas palīdzību, klienti atbildes uz saviem jautājumiem saņem no e-pasta ar domēnu @sia-bite-latvija.intercom-mail.com

Lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku atbildi un situācijas risinājumu, ar klientu par vienu un to pašu jautājumu var sazināties dažādi darbinieki, katrs no viņiem atkārtoti iedziļinās situācijas būtībā un rūpīgi pārbauda pieejamos datus, tādējādi sniedzot klientam maksimāli kvalitatīvu atbildi.

Vai atbilde bija noderīga?

Šis pakalpojums ļaus redzēt sarunas laikā citu ienākošo zvanu. Tas ir bez maksas, un to aktivizēt vai izslēgt vari ar šīm kombinācijām:

*43# un zvana poga – ieslēgt līdzsavienojumu;

#43# un zvana poga – izslēgt līdzsavienojumu.

Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie Zvanu iestatījumiem.

 

Vai atbilde bija noderīga?

Ja Tavs telefons bija izslēgts vai atradās ārpus uztveršanas zonas, Tu saņemsi SMS ar numuriem, zvanu laikiem un veikto zvanu skaitu, kuri Tevi centās sasniegt. Tas ir bezmaksas pakalpojums. Lai pieslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR+ Lai atslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR-

Vai atbilde bija noderīga?

Izmantojot šo pakalpojumu, brīžos, kad Tu kādam zvanīsi, zvana saņēmējs nevarēs redzēt Tavu numuru.

Pakalpojumu vari pieslēgt, zvanot uz 1601 vai 25851601, vai arī www.manabite.lv sadaļā “Mani pakalpojumi” -> “Pakalpojumu vadība” -> “Bezmaksas pakalpojumi”.

Vai arī aktivizē to savā telefonā, ievadot kombināciju:

*31# un zvana poga – ieslēgt sava numura slēpšanu.

#31# un zvana poga – izslēgt sava numura slēpšanu.

Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie zvanu iestatījumiem. 

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Katru dienu 08:00 – 22:00
 

Zvani un uzzini vairāk!

+371 25851601