Kā rīkoties, ja ekrānā ir redzams paziņojums “Šis kanāls nav iekļauts Jūsu abonementā/šis pakalpojums nav aktivizēts”?

Visbiežāk šāds uzraksts parādās, ja tiek mēģināts piekļūt kanālam, kas nav iekļauts abonētajā pakā. Šāds paziņojums var parādīties arī gadījumā, Home3 pakalpojums nav izmantos ilgāku laika sprīdi.

Ja, ieslēdzot 1. kanālu, šāds uzraksts neparādās, tad kanāls, kuru ieslēdzot uzraksts atkal parādās, nav iekļauts abonētajā satura pakā.

Ja, ieslēdzot 1. kanālu, uzraksts paliek nemainīgs, aicinām atjaunot informāciju par skatīšanās karti, izmantojot mūsu Pašapkalpošanās portāla sadaļu Atjaunot piekļuves iespējas var sazinoties, izmantojot sadaļu Kontakti.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601