Kas ir Home3 un kā to pieslēgt?

Home3 ir moderna un visā Latvijā pieejama satelīttelevīzija. Teicama televīzijas kvalitāte tiek nodrošināta ar satelīta tehnoloģiju.
Īpaši veidotais Home3 televīzijas kanālu piedāvājums ir radīts tā, lai sev interesējošo atrastu gan sporta cienītāji, gan jaunāko seriālu, populārāko filmu un augstvērtīgāko dokumentālo raidījumu skatītāji.

Vai atbilde bija noderīga?

Tas ir vienkārši! Home3 pakalpojuma līgumi tiek slēgti attālināti. Pieteikt Home3 pakalpojumu iespējams šeit. Vienkārši jānorāda kontaktinformāciju un mūsu kolēģi sazināsies, lai vienotos par labākajiem pakalpojuma nosacījumiem. Pieteikt Home3 ir iespējams arī zvanot uz 8686 vai iegriežoties Bites salonā. Pēc līguma noslēgšanas, piegādāsim to ar kurjeru vai mūsu meistara starpniecību.

Vai atbilde bija noderīga?

Home3 izmantošanai nepieciešamās tehnoloģijas 1 - 2 stundu laikā uzstādīs kvalificēti speciālisti, pirms tam sazinoties, lai vienotos par izdevīgāko uzstādīšanas laiku. Standarta situācijā laiks no pieteikuma brīža līdz Home3 komplekta uzstādīšanai aizņem 3 darba dienas.

Vai atbilde bija noderīga?

Pirmo reizi pieslēdzot un uzstādot Home3, pakalpojuma pilnvērtīgai lietošanai nepieciešamais dekoders un satelīta antena tiek subsidēti un arī uzstādīšana tiek veikta bez maksas. 
Situācijās, kad uzstādīšana rada papildu izmaksas, Bites meistari vispirms sazināsies, lai vienotos par izmaksām, kas aprēķinātas, ņemot vērā darba sarežģītību un ieguldāmo laiku.

Vai atbilde bija noderīga?

Vispirms lūdzam pārliecināties, ka meistars vai kurjers nav centies sazināties uz norādīto kontakttālruni. Ja nav, tad lūdzam sazināties ar mums, izmantojot kādu no mūsu kontaktālruņiem.

Vai atbilde bija noderīga?

Rēķini tiek sagatavoti katra mēneša sākumā un to saņemšana ir atkarīga no norādītā rēķina saņemšanas veida. Lai rēķins klientu sasniegtu maksimāli ātri, iesakām izvēlēties elektronisko rēķina saņemšanas veidu - e-pastā vai informatīvas īsziņas veidā.

Rēķina apmaksas termiņš ir katra mēneša 20. datums.
Visus rēķinus vienmēr iespējams apskatīt Pašapkalpošanās portāla sadaļā Mani rēķini.
Mēs ļoti novērtējam, ja rēķinu apmaksa tiek veikta savlaicīgi.

Vai atbilde bija noderīga?

Home3 Vispārējie līguma noteikumi un nosacījumi, kas ir spēkā no 01.12.2022., ir pieejami šeit.
Home3 elektronisko sakaru pakalpojumu līguma noteikumi - vēsturiskās redakcijas pieejamas šeit.

Papildināto Home3 satura paku apraksts, kas ir spēkā no 15.12.2021., pieejams šeit.
Citas Home3 veidlapas ir atrodamas šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Lai rēķinu apmaksa notiktu raiti, iesakām izmantot pašapkalpošanās portāla sadaļu Rēķini.

Veicot maksājumus, norādiet šādus rekvizītus:
Privātpersonām
ĀKF "AS GO3 BALTICS LATVIJAS FILIĀLE"
Bankas konta Nr.: A/S Swedbank, LV79HABA0551000079687
SWIFT: HABALV22
Vienotais reģ. numurs: 40103238282
PVN Nr. : LV 40103238282
Biznesa klientiem
ĀKF "AS GO3 BALTICS LATVIJAS FILIĀLE"
Bankas konta Nr.: A/S Swedbank, LV64HABA0551033301681
SWIFT: HABALV22
Vienotais reģ. numurs: 40103238282
PVN Nr.: LV 40103238282

Vai atbilde bija noderīga?

Sākot ar 01.04.2021., ĀKF “AS TV Play Baltics Latvijas filiāle” (reģ. numurs: 40103238282, juridiskā adrese: Dzelzavas iela 120G, LV-1021, Latvija) nodod tiesības un pienākumus, kas izriet no noslēgtajām vienošanām ar Klientiem par pakalpojumu Home3, SIA “BITE Latvija” (reģ. numurs: 40003742426, juridiskā adrese: Uriekstes iela 2A - 24, LV-1005, Latvija). Līdz ar to no minētā datuma pakalpojumu Jums turpinās sniegt SIA “BITE Latvija”. 

Vēlamies uzsvērt, ka nekādas papildu darbības Jums nav jāveic. Jūs turpināsiet saņemt Home3 pakalpojumus, un tāpat nemainās arī līdzšinējā norēķinu kārtība.

Vai man mainīsies pakalpojuma cena?
Jums, kā Home3/Go3 līguma klientam, nekas nemainās: pakalpojumi un cenas paliek tās pašas.

Kādi rekvizīti turpmāk jāizmanto, apmaksājot rēķinus?
Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.

Mans automātiskais maksājums paliek spēkā vai ir kaut kas jāmaina?
Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.

Vai šīs izmaiņas ļauj lauzt līgumu bez soda sankcijām?
Nē, jo Jūsu Līgums, kā arī Līguma Vispārīgie darījuma nosacījumi paliek nemainīgi.

Jums, kā Home3 klientam, nekas nemainās: pakalpojumi un cenas paliek tās pašas, norēķinu kārtība un bankas rekvizīti nemainās, arī kontaktinformācija paliek nemainīga.

Kāpēc Jūs tik bieži maināt nosaukumus?
Home3 kļūs par daļu no SIA “BITE Latvija” uzņēmuma, tomēr Home3 pakalpojuma nosaukums paliek nemainīgs. Šīs izmaiņas mums ļaus nākotnē piedāvāt Jums vēl plašāku produktu un pakalpojumu klāstu!

Ar kuru uzņēmumu man kā Home3 klientam tagad ir līgums?
No šī gada 1. aprīļa juridiskā persona, kas sniegs pakalpojumu Home3 klientiem būs SIA “BITE Latvija”.

Kā var būt pakalpojuma sniedzējs Bite, bet maksājumus jāveic uz TV Play Baltics kontu?
Šī ir vienošanās starp abiem uzņēmumiem, kas ir veidota klientu ērtībai, lai Home3 klientam, nekas nemainītos un neradītu neērtības.

Vai tas nozīmē, ka man ir jāmaina savs cita operatora pieslēgums uz Biti?
Jums kā Home3 klientam Bite var piedāvāt īpašus cenu piedāvājumus pakalpojumiem, tomēr Jums nav obligāti jāveic pāreja no LMT/ Tele2 dēļ šīm izmaiņām. Lai uzzinātu par piedāvājumiem, lūdzam sazināties ar Biti.

Vai atbilde bija noderīga?

Skaties instrukciju šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601